2017-03-24 GP Australii - #2 trening 06:00 - 07:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton Mercedes 1:23.620 34
2 S.Vettel Ferrari 1:24.167 35
3 V.Bottas Mercedes 1:24.176 34
4 K.Raikkonen Ferrari 1:24.525 30
5 D.Ricciardo Red Bull 1:24.650 27
6 M.Verstappen Red Bull 1:25.013 8
7 C.Sainz Toro Rosso 1:25.084 34
8 R.Grosjean Haas 1:25.436 29
9 N.Hulkenberg Renault 1:25.478 36
10 D.Kwiat Toro Rosso 1:25.493 39
11 S.Perez Force India 1:25.591 35
12 F.Alonso McLaren 1:26.000 19
13 E.Ocon Force India 1:26.145 37
14 F.Massa Williams 1:26.331 6
15 M.Ericsson Sauber 1:26.498 29
16 L.Stroll Williams 1:26.525 27
17 S.Vandoorne McLaren 1:26.608 33
18 P.Wehrlein Sauber 1:26.919 30
19 K.Magnussen Haas 1:27.279 8
20 J.Palmer Renault 1:27.549 4

komentarze
  • 5. Kalor666
    • 2017-03-24 07:42:01
    • *.197.121.99.threembb.co.uk

    Nuda od początku. Przerzucam się na Moto go

  • 6. Sasilton
    • 2017-03-24 07:59:15
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    5. Kalor666
    Oglądam to i to, bo wyścigi są zawsze o innych godzinach, albo dniach.

  • 7. Heytham1
    • 2017-03-24 08:00:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ej ludzie! To dopiero były dwa pierwsze treningi. Nie sądzę aby Ferrari miało aż tak dużą stratę do Mercedesa...na pewno jadą na nie pełnej mocy!...

    Ehh...a tak serio to szykuje się kolejna dominacja...tym razem Lewisa i tylko Lewisa. Aż się chcę zakrzyczeć "Rosberg wróć!!!"
    McLaren mimo wszystko mnie zaskoczył. 12 pozycja Alonso?! Spodziewałem się niższej lokaty

  • 8. maniek001
    • 2017-03-24 08:09:17
    • *.icpnet.pl

    Spokojnie to tylko 2 treningi. Nawet sam wyścig jeszcze nie pokaże kto jaką ma formę do końca. 3 pierwsze wyścigi nam pokażą prawdziwy obraz sytuacji. A to, że może być dominacja Hamiltona i że co niektórzy chcieli by powrót Rosberga to mocne słowa bo on raczej też był zawsze tłem dla Lewisa. Raz się udało okej ale cały sezon Lewis był szybszy generalnie. Myślę, że tylko Alonso czy Ricciardo mógłby coś wnieść w rywalizację. Na dzień dzisiejszy mocny jest Mercedes ale tuż za nimi będzie Ferrai i Red Bull

  • 9. Now Bullet
    • 2017-03-24 08:21:49
    • *.icpnet.pl

    Levski za co docenić Rosberga za to że dostał tytuł z tego powodu że idzie na emeryture xd
    Po treningach trudno stwierdzić jak stawka bedzie sie układać napewno widać że Hamilton idzie po tytuł.

  • 10. Purrek
    • 2017-03-24 08:22:17
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Panowie, najpierw po testach były krzyki żeby się nie podniecać na korzyść SF, a teraz wystarczą dwa treningi, by wieszczyć dominację Mietka? :D

  • 11. ds1976
    • 2017-03-24 08:25:13
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Wygląda, że układ sił w stosunku do ubiegłego sezonu niewiele się zmienił, może Renault jakby ciut lepiej. Wygląda, że można nawet małpę wsadzić do Mercedesa i też pojedzie szybko. Nie wróży to za specjalnie na cały sezon. Will see tomorrow jak to wygląda w rzeczywistości.

    btw gdzie wcięło dextera? Jakoś go nie widać od jakiegoś czasu a tutaj nowy numer F1 Racing za pasem :-)

  • 12. Mijok
    • 2017-03-24 08:36:15
    • *.stimo.net

    Proponuje zamianę Alonso za Bottasa

  • 13. nonam3k
    • 2017-03-24 08:50:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Sezon poza,iatany , hamilton na miekich a vettel -0,5 na Ultra opona . Wierzylem w ferrari a tu taki klaps. Kolejny sezon gdzie w testach kozaki a w rzeczywistosvi buraki .

  • 14. stasek44
    • 2017-03-24 09:16:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hehe, zapewniam że w kwalifikacjach czasy będą zupełnie inne dlatego nie sugerowałbym się różnicą w czasach okrążeń podczas drugiego treningu.

  • 15. Xellos
    • 2017-03-24 09:16:38
    • *.centertel.pl

    1. Levski Ale co tu cenić, że zespół mu pomógł wygrać ? Bottasowi po prostu nie będą pomagać, bo i czemu ? Ma być uczciwie. Jak jest wolniejszy to jest i tyle. Jedyna atrakcja to by był znowu duet Hamilton - Alonso,

  • 16. Ricoo
    • 2017-03-24 09:31:27
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Warto było spóźnić się do pracy żeby dokończyć drugi trening.
    Jednego jestem pewien, na najwyższym stopniu podium w niedziele zobaczymy czerwonych :)
    Pozdrawiam.

  • 17. jogi2
    • 2017-03-24 09:59:56
    • *.centertel.pl

    Nie wróżę nic dobrego dla Ferrari .Znając Vettela cisnął ile mógł ..on jest zawsze nakręcony ,napięty jak baranie....
    Chybs ,że popełnił błąd w okrążeniu który wypaczył czas

  • 18. Purrek
    • 2017-03-24 10:01:42
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @17 Porównaj sobie czasy z treningów i czasy z P1 w GP Aus 2016 - na tych treningach nikt nie cisnął. Po żonglerce SF oponami można wywnioskować, że sprawdzali ustawienia na różnych mieszankach dla toru. Jak chcesz jakichkolwiek miarodajnych wyników - poczekaj na Q.

  • 19. jogi2
    • 2017-03-24 10:04:52
    • *.centertel.pl

    Wiem o tym ...i to wszystko też brałem po uwagę
    Przekonamy się w kwalifikacjach .czy się myliłem :-)

  • 20. mentos11
    • 2017-03-24 10:37:24
    • *.opera-mini.net

    Zobaczcie jakie są różnice między kierowcami tego samego teamu, widać że bolidy są trudniejsze w prowadzeniu bo różnica wynosi 0.5s w zeszłym sezonie wynosiła 0.2s

  • 21. Grzesiek 12.
    • 2017-03-24 10:38:34
    • *.146.71.204.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Vandoorne 33 kółka i silnik cały ... jest dobrze :D
    Coś mnie się wydaje ze jeszcze McLaren zaskoczy w tym roku

    Poza tym czuję podniesione ciśnienie w Maranello ...

  • 22. EryQ
    • 2017-03-24 11:08:59
    • *.opera-mini.net

    Pierwszy yrening oglądałem. Ferrari spędziło prawie cały w garażu. Drugi już musiałem odpuscić żeby chociaż 3 godziny ppspać przed pracą:/ Za killanaście godzin pp 3 treningu będzie można wyrokować bo jak zwykle czasy będą wtedy zbliżone do kwalifikacyjnych.
    Jak się Wam podobają nowe grafiki z czasami zawodników? Ta pokazująca mikrosektory gdzie się zawodnik poprawia jest całkiem ciekawa ale nie za często była grafika z czasami wszystkich driverów. Mam nadzieje, że podczas GP się to zmieni.

  • 23. Heytham1
    • 2017-03-24 11:57:42
    • *.centertel.pl

    @17 No tak! Vettel nie patrzy na zużycie silnika i innych elementów układu napędowego bo przecież można ich aż tyle użyć w czasie jednego sezonu prawda? Wiec Ferrari mu ustawia silnik pod treningi na full obrotów żeby Seba cisnął ile się da bo przecież w treningach chodzi o to by pokazać jak najwieksze tempo...ludzie czasem takie tu bzdury piszą że aż żal to czytać

  • 24. jogi2
    • 2017-03-24 14:41:37
    • *.centertel.pl

    Sam bzdury piszesz.Nikt nie mówi że Ferrari ustawił silnik na full .tylko.,że kierujący jechał na full swoich możliwości

  • 25. Iceman007
    • 2017-03-24 14:48:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ledwie dwa treningi mineły, a wróżbity Maciusie już wróżą lewusowi guru tytuł... Znając życie w niedzielę zepsuje start/popsują mu sprzęgło i znowu zabawa od nowa.

  • 26. Heytham1
    • 2017-03-24 15:00:14
    • *.centertel.pl

    @24 czy wiesz co to sarkazm??
    Bo głupoty to Ty piszesz...oceniasz Ferrari po sesjach treningowych w ktorych nikt nie jeździ na full swoich możliwości bo nie ma takich potrzeb

  • 27. gt1
    • 2017-03-24 15:04:56
    • *.agg7.rsn.cld-dbn.eircom.net

    Ludziska spokojnie to tylko pierwsze treningi. A gdzie moto gp w tym roku na posacie?

  • 28. dexter
    • 2017-03-24 15:14:22
    • *.dyn.telefonica.de

    @ EryQ

    Bardzo fajna i interesujaca sprawa. O co chodzi ? Sledzac grafike mozna dokladnie przeanalizowac jak wlasciwie wyglada na zywo roznica czasowa. Czyms podobnym jak do funkcji na wyzej wspomnianej nowej grafice dysponuje kierowca w bolidzie czy samochodzie wyscigowym. Tzn. ma do dyspozycji czas w postaci „live“, ktory zaleznie od ustawien co 50 lub co 100 metrow sam sie aktualizuje. Dla kierowcy taki przekaz wskazuje o ile jest szybszy lub wolniejszy w porownaniu do najszybszego lub najwolniejszego wykreconego referencyjnego okrazenia. W cockpicie mozna sobie samemu takie rzeczy ustawic.

  • 29. Fanvettel
    • 2017-03-24 15:56:42
    • *.IP.cloudmosa.com

    Hulkenberg ma szansę na punkty.

  • 30. DJ SEBQ
    • 2017-03-24 16:49:21
    • *.pop.dtssi.net

    @29 Też licze na to że HULK zapunktuje i czekam cały czas aż w końcu stanie na podium bo jest to jeden z niedocenionych kierowców przez "mocniejsze" zespoły. Szkoda że nie dane było mu jeździć w mocniejszym zespole niż FI, zobaczymy jak spisze się Renault w tym sezonie. Myślę że HULK pokaże ile można wycisnąć z tego bolidu.

  • 31. tommek7
    • 2017-03-24 20:36:15
    • *.play-internet.pl

    Czemu przy czasach nie ma informacji o oponach?

  • 32. dexter
    • 2017-03-24 20:41:02
    • *.dyn.telefonica.de

    @DJ SEBQ

    „Szkoda że nie dane było mu jeździć w mocniejszym zespole niż FI, zobaczymy jak spisze się Renault w tym sezonie. Myślę że HULK pokaże ile można wycisnąć z tego bolidu.“

    Pod koniec ubieglego roku jakas szansa z pewnoscia byla, tylko ze Hülkenberg podpisal wczesniej kontrakt z Renault i kto mogl sie spodziewac ze w Mercedesie miejsce nagle sie zwolni ? W sumie Nico Hülkenberg ma na swoim koncie troche tych zespolow zaliczone bo i Williams, Force India, Sauber i znowu Force India, a teraz Renault plus punktualnie wyplacana wyplata.
    Uwzgledniajac rozwoj bolidu wyscigowego oraz zasoby finansowe a takze image marki samochodowej to francuski zespol z pewnoscia bedzie lepszym rozwiazaniem niz Force India. Po prostu zespol fabryczny ktory powiazany jest z koncernem samochodowym w porownaniu do prywatnego zespolu trzyma zawsze kilka duzych asow w rece. Dodatkowo Hülkenberg bedzie mial status kierowcy nr. 1 - takze roznica ogolnie mowiac do zespolu Force India bedzie kolosalna.

    Glowne pytanie brzmi czy Renault po zmianie regulaminu technicznego szybko zadomowi sie gdzies w srodku stawki ? O miejscu na podium chlodno kalkulujac to raczej Hulk w dzisiejszej sytuacji nie bedzie marzyc. Jego fokus powinien lezec na sezonie 2018. Stajnia Renault, podobnie zreszta jak kazdy inny fabryczny zespol ma jasno zdefiniowany cel a tym samym pewna presje: miejsce piate w klasyfikacji konstruktorow. Sek w tym, ze definicja w F1 niekiedy moze sie roznic od koncowego wyniku.

    Zobaczymy. Z pewnoscia dla Renault takim punktem referencyjnym powinien byc Red Bull i Toro Rosso. Ogolnie mowiac Renault znajduje sie dzis w mocnej fazie przebudowy, jeszcze kilka lat temu ich fabryka porownujac do standardow topowych zespolow byla mocno przestarzala. Na dzien dzisiejszy (w porownaniu do 2016) zatrudnili ponad 150 nowych osob. Jesli tylko uda im sie dotrzymac kroku uwzgledniajac tempo rozwoju topowych zespolow, to na dluzsza mete powinni osiagnac zadowalajacy wynik.

    No, a sam Hulk w liczbach i porownaniu do swoich partnerow zespolowych wyglada nastepujaco:

    Rok 2010, zespol: Williams, kolega zespolowy: Rubens Barrichello, pojedynek w kwalifikacjach: 6:13, koncowa klasyfikacja punktowa: 22:47, miejsce w tabeli koncowej mistrzost swiata: 14.

    Rok 2012 (poniewaz w 2011 byl tylko kierowca testowym), Force India, kolega: Paul di Resta, kwalifikacje: 10:10, punkty: 63:46, miejsce: 11.

    Rok 2013, Sauber, kolega:Gutierrez, kwalifikacje: 18:1, punkty 51:6, miejsce: 10.

    Rok 2014, Force India, kolega: Sergio Perez, kwalifikacje: 11:8, punkty: 96:59, miejsce: 9.

    Rok 2015, Force India, kolega: Perez, kwalifikacje: 11:8, punkty: 58:78, miejsce: 10.

    Rok 2016, Force India, kolega: Perez, kwalifikacje: 12:9, punkty 72:101, miejsce: 9

  • 33. radzix
    • 2017-03-24 20:54:00
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Nareszcie... Jutro rano dzień prawdy...

  • 34. Doradca
    • 2017-03-25 04:14:51
    • *.dynamic.chello.pl

    @9
    Cholercia..zeby tak kazdemu tytul rozdawali to by bylo pieknie..a na powaznie..skoncz biadolic..Rosberg jest aktualnym mistrzem F1 i bedzie nim jeszcze kilka miesiecy..osiagnij tyle to pogadamy :)

    @dexter
    Kocham czytac Twoje komentarze..mega szacun za to co robisz dla tego portalu..jak zawsze :)

  • 35. jogi2
    • 2017-03-25 08:39:53
    • *.piekary.net

    @18
    Jesteśmy po kwalifikacjach ...i co teraz powiesz w związku z twoimi analizami ? :-D ... a moim przwidywaniem


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo