komentarze
  • 1. Mat5
    • 2016-12-28 14:10:33
    • *.146.79.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    McLaren, a co za tym idzie Alonso wykonali kawał dobrej roboty po tragicznym sezonie 2015. Przygotowali na ten sezon dużo lepsze auto, co było widać w każdym wyścigu w zasadzie oprócz Suzuki. Rok temu Fernando dwukrotnie punktował, a teraz skończył w pierwszej dziesiątce, potrafił nawet z ostatniego rzędu zdobyć konkretne punkty i jeszcze razem z Buttonem pokonali w generalce nie tylko Manora. Po zeszłym roku może być już tylko lepiej, jednakże ciągle przed nimi ciężka praca. Myślę, że trafią w nowe przepisy może nie tak jak Mercedes od 2014, ale sądzę, że za rok McLaren będzie jeszcze mocniejszy, czego im bardzo życzę.

  • 2. tommek7
    • 2016-12-28 14:37:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe kiedy Alonso w końcu pójdzie na emeryturę.

  • 3. skilder3000
    • 2016-12-28 15:43:14
    • *.opera-mini.net

    I Alonso dobrze powiedział. Sztuką jest walczyć w "trupie". Dodatkowo te wypowiedzi deprecjonuja mistrzostwa HAM czy sukces ROS

  • 4. devious
    • 2016-12-28 16:04:14
    • *.static.ip.netia.com.pl

    W pełni się zgadzam z Alonso, że 2012, 2014 i 2016 to jego najlepsze sezony.

    I paradoksalnie najgorszy jego sezon to... 2007 gdzie miał najszybszy boild w karierze (choć i tak ciut słabszy od Ferrari) a tytuł przegrał 1pkt z Kimim, remisując z debiutantem Hamiltonem - który z kolei zaliczyl wtedy jeden z lepszych sezonów w swojej karierze (najlepszy miał oczywiście 2015 choć ciężko to zmierzyć bo miał bolid z innej galaktyki) :)

    Tak to śmiesznie w tej F1 bywa...

  • 5. Skoczek130
    • 2016-12-28 22:47:17
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @devious - dokładnie. Wówczas oprócz trudności z Bridżami oraz hamulcami zamiast skupiać się na jeździe kłócił się z Dennisem. Końcówka sezonu to nie prawdziwy Alonso. A i tak skończył tylko punkt za Kimim. W normalnych okolicznościach w cuglach by ten tytuł wygrał. :)

  • 6. dexter
    • 2016-12-29 02:57:53
    • *.dyn.telefonica.de

    @skilder3000

    Do performance Fernando Alonso i Jensona Buttona z cala pewnoscia nie mozna miec zadnych zarzutow, ale tylko tak prowokacyjnie zapytam sie na czym polega ta sztuka, bo jeszcze na swiecie zaden kierowca wyscigowy nie wygral tytulow w slabym zespole i slabym aucie wyscigowym ? Ja zawsze myslalem ze kierowca jak i wszyscy czlonkowie zespolu wyscigowego uprawiaja ten sport/zawod tzn. wyscigi samochodowe aby podczas rywalizacji zwyciezac, wygrywac tytuly (konstruktorow/kierowcow), udowodnic sobie ze jest sie aktualnie najlepszym z najlepszych.

    Licencjonowany zawodowy kierowca wyscigowy z charakterem i umiejetnosciami pokroju Alonso (wysokie ambicje, ogromna duma, mistrzowskie tytuly) musial by byc chyba uspiony dziesiatkami milionow dolarow ktore co roku wplywaja na jego konto aby na powaznie myslec w podobnych kategoriach. Prosze wytlumaczyc racjonalnie myslacemu sportowcowi dla ktorego lata w sporcie zawodowym sa psimi latami, ze bedzie noszony na rekach jesli tylko razem z zespolem bedzie mial perspektywe walki o srodkowe pozycje. A kiedys w przyszlosci pod warunkiem ze los bedzie tak chcial moze uda mu sie wywalczyc mistrzostwo swiata. Never... Szczegolnie w sporcie technicznym jak F1. Zreszta, Alonso podobna historie przerabial juz raz. Tak na marginesie przypomne wypowiedz jego managera na temat calej sytuacji zwiazanej z McLaren-Honda ktora tutaj na portalu cytowana byla kiedys pod pewnym newsem.

    Dzis Alonso ewentualnie kalkuluje ze Mercedes w przyszlym roku bedzie stal prawdopodonie przed podobnym problemem, jesli oczywiscie w zespole nowy zawodnik (powiedzmy klasy „B“) nie przebije sufitu. On podobnie jak Sebastian Vettel jako wolny kierowca (bo umowa Alonso konczy sie z uplywem roku 2017) uwzgledniajac pozycje wlasnego zespolu mialby dopiero w czerwcu czy w lipcu 2017 pelny obraz gdzie McLaren-Honda po zmianie regulaminu tak naprawde stoi. Wtedy jako wolny kierowca moglby ewentualnie w negocjacjach z Mercedesem posiadac dobre karty.

    Jestem przekonany ze Hiszpan gdyby tylko mogl, to na kolanach przechodzi dzis do Mercedesa. Sek w tym, ze jest cos takiego jak Sad Arbitrazowy ktory trzyma reke na umowach zawodnikow. Dzis umowa w F1 traktowana jest znowu jak umowa, a nie papier toaletowy i tutaj moga wystapic pewne trudnosci.

  • 7. dexter
    • 2016-12-29 04:31:27
    • *.dyn.telefonica.de

    Skoczek130

    A w ktorym to miejscu nie byl skupiony na jezdzie?
    Kazdy kierowca wyscigowy ewentualnie czyli w pewnych okolicznosciach zawsze musi potrafic zaprezentowac calej armii skladajacej sie z inzynierow (ktorzy posiadaja 20-30 lat doswiadczenia zawodowego w sporcie motorowym) swoje rozwiazania albo wyegzekwowac swoja racje. Kierowca jest najwazniejszym czynnikiem w zespole wyscigowym. Kazdy czlowiek ktory pracuje w branzy sportow motorowych kocha rywalizacje, a kierowca wyscigowy jest kluczem aby moc ten sen sukcesu na codzien doswiadczac i przezywac. Kierowca ktory odnosi sukces bedzie w stanie wiazac zespol, pociagnac caly zespol za soba, wprowadzic do zespolu tzw. „Team Spirit“ etc., tak samo jak slabszy kierowca wyscigowy bez wiekszy sukcesow jest w stanie cala druzyne zniszczyc.

  • 8. Greek
    • 2016-12-29 16:51:24
    • *.gemini.net.pl

    Z punktu widzenia kibica (mnie) wyglądałoby to 2012-2010-2016, ale jak widać kierowca ma konkretne powody, by sądzić inaczej.

  • 9. Del_Piero
    • 2016-12-29 23:17:59
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    No cóż skoro tak mówi to tak pewnie jest choć ja uważam, że najlepsze w jego wykonaniu sezony to 2012, 2006, 2014. Honorable mentions - 2005, końcówka 2008, druga połowa 2010.

  • 10. Vicente
    • 2016-12-30 00:57:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja myślałem, że za najlepszy sezon uznaje ten w Minardi :D

  • 11. St Devote
    • 2016-12-30 23:58:36
    • *.static.korbank.pl

    Alonso w depresji. Gdzie ten dawny samuraj z Asturii, który zawsze mówił w grudniu, że najlepszy jego sezon w F1 to ten co się rozpocznie za trzy miesiące.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo