komentarze
  • 1. silvestre1
    • 2015-08-11 10:03:15
    • *.dynamic.chello.pl

    Ta zmiana pewnie jest kolejnym "skutkiem ubocznym" wyrafinowanej technologii. A miało być tak pięknie... Osobiście wprowadził bym zakaz - pewnie kolejny w regulaminie - innego niż pozostali ustawienia sprzęgła. No ale jakie inni mają ustawienia? Zielone światło wyjaśni, a sędziowie zajmą się interpretacja po wyścigu...RUSZYLI

  • 2. RyżyWuj
    • 2015-08-11 11:56:39
    • *.static.korbank.pl

    Nic z tego artykułu nie rozumiem.

  • 3. Trofik
    • 2015-08-11 13:22:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak wszyscy ruszą to pół biedy, gorzej jak któremuś zgaśnie a inny rozpędzony w niego przywali. No ale to się wtedy będziemy dopiero martwić i zmienimy znowu przepisy. Po co się zastanawiać nad tym wcześniej?

  • 4. Duke_
    • 2015-08-11 13:50:13
    • *.customers.d1-online.com

    Będzie tak że najwięcej punktów przywiozą Manor i MacHonda bo inni spalą sprzęgła zanim dojadą do mety ;)

  • 5. Kojo
    • 2015-08-11 15:38:16
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie dziwię się niektórym inżynierom, że się boją, bo nie będą mogli swoich kierowców prowadzić za rączkę i wyjdzie na jaw jakimi mistrzami startu są. Pewnie boją się kompromitacji co niektórych, co może wpłynąć na morale całej ekipy. Ale to kierowca prowadzi bolid i on musi go wyczuć, a jak ma dobre wyczucie, to będzie wiedział jak odpowiednio do startu ustawić sprzęgło.

  • 6. CzarnyKret22
    • 2015-08-11 17:22:21
    • *.promax.media.pl

    To zdanie w artykule mówi samo za siebie co się wydarzy "Pierwszy zakręt na torze Spa-Francorchamps, La Source, i tak ma na swoim koncie serię dramatycznych wydarzeń na starcie wyścigów."

  • 7. Rimaro
    • 2015-08-11 19:53:40
    • *.internetia.net.pl

    Będzie ciekawie, ale czy dramatycznie? Oby nie za bardzo, wypadki niby są czasami 'fascynujące' ale nigdy nie są dobre. Tak się zastanawiam, przecież podczas wyścigu przy zmianie biegów kierowca nie używa sprzęgła: jest automatyczne, tak jak odcięcie gazu. Fizycznie sprzęgło kierowca używa tylko przy ruszaniu to jak można spalić to sprzęgło? Ustawienia 'czułości' sprzęgła to jedno, a automatyczne sprzęgło w czasie jazdy to drugie, czy coś pomieszali w tych konstrukcjach? Gdzie te czasy gdy na bolid patrzało się jak na maszynową bestię, gdzie jest gaz, hamulec, zawieszenie, aero i kierowca - bohater poskramiający swoje cudo. Teraz kierowcy nawet nie są chyba w stanie pokochać swoich maszyn, gdyż ich nie rozumieją. Teraz to są twory inżynierów i programistów, nie mechaników. :(

  • 8. nonam3k
    • 2015-08-11 20:38:08
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Hahah pamiętam jak tu experci wypowiadali sie o umiejętnościach startowych rożnych zawodników . Teraz możecie porozmawiać o umiejętnościach ale inżynierów bo to oni startują a nie zawodnicy ,

  • 9. ciwic
    • 2015-08-11 21:27:02
    • *.icpnet.pl

    Smutne. Za dużo elektroniki. Dajcie kierowcom pokazać co potrafią, a nie tylko inżynierom i programistom.

  • 10. Dawid-_F1
    • 2015-08-11 22:23:07
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Za dużo kontroli, za dużo, lepiej by było jakby więcej od kierowcy zależało, kierowca powinien zaprezentować swoje umiejętności, kiedyś np. nie było kontroli temperatury hamulców i kierowcy sobie radzili. Jest wiele systemów, ZA DUŻO tego, kierowca powinien więcej móc dać z siebie a nie bolid bo praktycznie nie dość, że są dość duże różnice bolidów to jeszcze taka kontrola. Chodź z różnicą bolidów bywało gorzej, były o wiele większe różnice, więc lepiej, że chociaż przynajmniej tak jest a nie o wiele gorzej.

  • 11. mario100015
    • 2015-08-12 12:33:23
    • *.grojec.vectranet.pl

    Nie rozumiem czemu ekipy tak boją się o ten start,
    w końcu większość kierowców dostało się do F1
    nie dzięki tatusiowi, ale dlatego, że są najlepsi z
    najlepszych. Mogli by zaufać trochę ludziom którym
    płacą duże pieniądze, chyba nie za to że siedzą
    tylko w bolidach, a za to jakimi są fachowcami.
    W innym wypadku w końcu dojdzie do tego,
    że będą potrzebni tylko do odbierania pucharów,
    tylko co wtedy zrobić z pozostałymi siedemnastoma?

  • 12. Skoczek130
    • 2015-08-12 20:34:36
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Bedzie ciekawie... :)) Ta zmiana może tylko uratować ten sezon. :))

  • 13. jackos
    • 2015-08-13 06:39:32
    • *.google.com

    To po co są kierowcy w tych bolidach? Cały wyścig sterowany przez inżyniera. Absurdy F1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo