komentarze
  • 1. wobz
    • 2015-07-30 11:23:07
    • *.adsl.inetia.pl

    do boju honda

  • 2. ChrisDeFirenze
    • 2015-07-30 13:02:42
    • *.opera-mini.net

    Kempa, błagam Cię z tymi pytajnikami w newsach.. :P

    Śniło mi się dzisiaj GP Belgii, McLareny ładnie tam śmigały. Oby.

  • 3. Jahar
    • 2015-07-30 14:04:04
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Taki zastrzyk mocy ledwo wystarczy na dogonienie Renault, które też w miejscu stać nie będzie. Ogólnie sytuacja McLarena wygląda słabo ale skoro nie ma innego wyjścia to tylko lepszą praca mogą złapać przeciwników. Ciekawe kiedy Mercedes wprowadzi modyfikację bo Ferrari wydaje się powoli ich gonić jeśli chodzi o moc silnika a na Monze ma jeszcze wzrosnąć.

  • 4. fanFelipeMassa3
    • 2015-07-30 14:13:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeżeli tak będzie to jeszcze Red Bull zechce silniki Hondy. Oby i Renault się tak poprawiło. Renault ma 12 tokenów i mam nadzieję że w końcu wykorzystają. Mam nadzieję że na sezon 2016 Ferrari, Renault i Honda dogonią Mercedes.

  • 5. Skoczek130
    • 2015-07-30 16:52:44
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Każda dodatkowa dawka mocy im nie zaszkodzi. Ważne, aby rozwijać się stopniowo i dojeżdżać do mety. Bo moc to jedno, ale wytrzymałość to drugie... ;)

  • 6. RyżyWuj
    • 2015-07-30 17:21:54
    • *.static.korbank.pl

    Żyjemy w erze postrasowej i niektórym się wydaje, że jeden inżynier z Hondy = jeden inżynier Mercedesa. Jak jest naprawdę widać w obecnym sezonie. Podobnie zresztą było z Renault. Zaliczyli dołek i pomogło dopiero wysłanie przez Mateschnitza swoich ludzi z Austrii. Niestety technologicznie Niemcy są nadal rasą panów inżynierów.

  • 7. go!!!
    • 2015-07-30 19:55:31
    • *.141.196.23

    #6
    Sugerujesz, ze Niemcy pod względem technologicznym wyprzedzają Japonię? Hmmm...

  • 8. jogi2
    • 2015-07-30 23:41:04
    • *.piekary.net

    Dobre nie....RyżyWuj oszalał na dobre

  • 9. jogi2
    • 2015-07-30 23:42:28
    • *.piekary.net

    szczególnie te sypiące się jak choinka na wiosnę cywilne silniki całej grpy VAG ..od diesla do benzyny włącznie :)

  • 10. jogi2
    • 2015-07-30 23:47:31
    • *.piekary.net

    Honda w 2004 roku skonstruowała swojego pierwszego ..PIERWSZEGO ...diesla 2.2 i pod względem elastyczności, kultury pracy,spalania,braku turbo dziury,max użytecznych obrotów(brawie jak benzyna ,oczywiście niemiecka),braku charakterystycznego klekotu i trwałości wyprzedziła i ośmieszyła w cztrocylindrowcach cały ten niby "doświadczony"od lat w konstrukcjach diesli niemiecki chłam. :)

  • 11. Jahar
    • 2015-07-31 08:31:21
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @10. To, że jeździsz jakimś starym repciem niczego nie dowodzi. Jest coś takiego jak globalizacja i za podobne pieniądze nie dostaniesz od nikogo prezentu w postaci maszyny o klase lepszej od konkurencji, to proste.

  • 12. jogi2
    • 2015-07-31 09:40:56
    • *.google.com

    Q11 ..akurat takim o którym mowa nie jeżdżę...ale jeżdżę takim który przeczy twoiej globalizacji i nie ma nawet 1% części które były by wspólne z sypiącymi się europejskimi ,a szczególnie niemieckim bublami
    Jaką klasę lepsze ? Dwie klasy lepsze

  • 13. marekko
    • 2015-07-31 16:51:24
    • *.toya.net.pl

    Honda to największy producent silników na świecie, wygrywali już i z Williamsem i McLarenem trochę cierpliwości dopadną i czołówkę, jak nie w tym to w przyszłym roku, Mercedesowi też parę lat zajęło dojście do obecnej pozycji.

  • 14. RyżyWuj
    • 2015-07-31 21:03:25
    • *.static.korbank.pl

    @jogi2, sorry ale ja nie jestem kierowcą TIRa ani Polakiem-cebulakiem i nie jeżdżę żadnym dieslem tylko benzyną. Swoją drogą diesle to jest właśnie domena oszczędnych Niemców. Ale oczywiście nie takie 16-letnie TDI karmione chrzczoną ropą.

  • 15. Eucliwood
    • 2015-08-02 10:36:30
    • *.icpnet.pl

    Ryży jak zwykle pisze pierdoły i offtop.

  • 16. jogi2
    • 2015-08-03 07:52:03
    • *.google.com

    @14
    Też nie jeżdżę dieslem ...ale diesel hondy wypuszczony wtedy (chociaż teraz też jest w czołówce) kład na łopatki wszystkie niemieckie czterocylindrowe diesle we wszystkich aspektach ich pracy włącznie z trwałością...sprawdź sobie w necie ..w czym problem

  • 17. Tutankhamun
    • 2015-08-03 10:05:36
    • *.dk.customer.tdc.net

    16. jogi2 milem UFO-ka 1.8 i-vtec, sprzedany z przebiegiem 200 tys. przeglady robilem co 30 tys. i ,,Hanka,, nie wymagala ani jednej naprawy na silniku, obecnie 9 gen. z tym samym silnikiem, 70 tys. przejechane i tez zero napraw. Niemieckie trole z braku argumentow na wszystkich forach pisza o dziadowskich plastikach Hondy:) te wlasnie trole nie jezdza silnikami tylko plastikami:) i nie wazne ze ich ukochanym zajeciem to dwzonienie po lawete, najwazniejsze ze maja wypasione plastiki:)
    A tak wogole porownywanie samochodow cywilnych do wyscigowek to wielka przesada:) sport to ,,sport,, i mamy sie tym ,,jarac,,:)

  • 18. ciwic
    • 2015-08-04 21:04:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dajcie japońcom wprowadzać poprawki i nie przeszkadzajcie w pracy. Są pierwsze punkty. Będzie tylko lepiej. Trzeba trochę czasu. czasujestem przekonany, że za dwa sezony o silniki Hondy będzie starał się niejeden zespół. Życzę Panom z MacLarena dalej dużo wytrwałości, bo się połaci, bo może oprócz merca i Ferrari będą dobre motory Hondy. Nie wiadomo co z renią, bo jak RBR zrezygnuje to raczej dla Toro nie będą produkować konkurencyjnych napędów. Pozdrawiam wszystkich znad pachnącego smażoną rybą Bałtyku.

  • 19. jogi2
    • 2015-08-05 23:27:15
    • *.piekary.net

    RyżyWuj ....jedyną rzeczą w dieslu I-CDTI Hondy,którą zleciła dla siebie honda byla pompa wysokiego ciśnienia ,a którą skonstruował specjalnie pod ten silnik BOSCH.Niestety choć dużo bardziej trwała na tle innych konstrukcji BOSCH-a i tak była najbardziej awaryjną rzeczą w tym silniku :) .Honda pewnie do tej pory pluje sobie w brodę ,ze zaufała ,a nie poświęciła trochę kasy i zbudowała wraz np. z DENSO pompy

  • 20. greyfroot
    • 2015-08-06 21:15:56
    • *.dab.02.net

    Bez zlosliwosci, ale ilu pamieta hegemonie Hondy tak realnie a nie YT?
    Honda to Honda. Oni wiedza jak wygrywac .Pamietajcie o tym....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo