komentarze
  • 1. Ananas
    • 2015-07-21 15:22:05
    • *.promax.media.pl

    Carlos Sainz debiutuje w GP Węgier jako kierowca zespołu ścigającego się w F1

    Miejsca Carlosa Sainza zajęte w wyścigach odbywających się na torze Hungaroring w ramach serii Formula Renault 3.5. W nawiasie zespół, który w danym sezonie reprezentował.
    Sezon 2013, 1. wyścig: 7. miejsce (Zeta Corse)
    Sezon 2013, 2. wyścig: 22. miejsce (Zeta Corse)
    Sezon 2014, 1. wyścig: 4. miejsce (DAMS)
    Sezon 2014, 2. wyścig: 6. miejsce (DAMS)

  • 2. Ananas
    • 2015-07-21 15:29:39
    • *.promax.media.pl

    Max Verstappen debiutuje w GP Węgier jako kierowca zespołu ścigającego się w F1

    Miejsca Maxa Verstappena zajęte w wyścigach odbywających się na torze Hungaroring w ramach serii europejskiej F3. W nawiasie zespół, który w danym sezonie reprezentował.
    Sezon 2014, 1. wyścig: niesklasyfikowany (Van Amersfoort Racing)
    Sezon 2014, 2. wyścig: 16. miejsce (Van Amersfoort Racing)
    Sezon 2014, 3. wyścig: 4. miejsce (Van Amersfoort Racing)

  • 3. Michael Schumi
    • 2015-07-21 16:30:21
    • *.play-internet.pl

    @kempa007 - Popraw proszę pierwsze zdanie z pierwszego nagłówka: "nieźle spisywał się" brzmi nieco dziwnie. Rozumiem, że upały, itp. ale stać Cię na korektę :D

  • 4. RyżyWuj
    • 2015-07-21 17:41:43
    • *.static.korbank.pl

    @3 Majkel, ty to już jak Ikar szybujesz prawie muskając Słońce. Żeby domagać się "korekty" stylu przestawnego, to jest prawdziwe mistrzostwo ;-o

  • 5. Michael Schumi
    • 2015-07-21 18:07:05
    • *.play-internet.pl

    @4 Masz wiecznie jakieś problemy. Daj na luz. Przecież nikt tak się nie wypowiada na codzień.

  • 6. Sasilton
    • 2015-07-21 21:25:11
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Masakra będzie z temperaturami :D Nie zdziwię się jak w słońcu będzie koło 45C, a tor nagrzany do ponad 60C. Bedą upały, albo burze, więc tak czy siak, szykuje się fajny wyścig.

  • 7. RyżyWuj
    • 2015-07-21 23:09:09
    • *.static.korbank.pl

    @5 Właśnie odwrotnie haha. Nikt tak nie pisze na co dzień, ale w mowie potocznej żonglowanie kolejnością jest w j. polskim jak najbardziej powszechne i przydatne. Chyba, że miałeś na myśli "wypowiedź pisemną" ;-) A co do luzu, to przecież ja tu jestem najbardziej wyluzowanym użytkownikiem na tym forum...

  • 8. Skoczek130
    • 2015-07-22 08:24:13
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Szansa na to, że Mercowi będą się paliły gumy pod zawieszeniem... ;)

  • 9. dexter
    • 2015-07-23 08:23:26
    • *.114.35.91

    @Skoczek130

    Zgadza sie. Wysoka temp., miekkie opony, charakterystyka toru na Wegrzech bardziej pasuja Ferrari niz tor na Silverstone, ale zespol „czerwonych“ najpierw musi zrozumiec w jakim kierunku powinien byc skierowany rozwoj. Pytanie czy oni sa juz tak daleko? - chyba raczej jeszcze nie. Zreszta, do konca wakacji maja czas, pozniej sprawa ogolnie mowiac zawsze zaczyna byc troche bardziej skomplikowana. Zespoly juz gdzies tak od poczatku maja pracuja rownolegle nad dwoma projektami (aktualny samochod, oraz samochod na przyszly sezon) i wtedy niekiedy (szczegolnie w zespolach ktore posiadaja troche chudszy portfel) trzeba podjac odpowiednia decyzje. Na szczescie dla kibicow stajni z Maranello Ferrari nie nalezy do takich zespolow. Ale, tak czy siak aby duzo nie stracic do Mercedesa zespol nie obejdzie sie bez kluczowych decyzji na temat rozwoju.

    Tor na Wegrzech posiada glownie 14 wolnych i srednio-szybkich zakretow. 10 zakretow pokonywana jest na Wegrzech z predkoscia ponizej 150 km/h. Wyprzedzanie na tak waskim torze jest bardzo trudne. Sa miejsca tak jak ostatni zakret przed prosta start/meta (on jest nieco wydluzony) gdzie ciezko bedzie kierowcom pojechac w cieniu aerodynamicznym przeciwnika. Dodatkowo dzisiejsza ekstremalna aerodynamika bolidow utrudnia jazde samochodem za przeciwnikiem. Tzn. do 1 sek. zblizysz sie, ale potem musisz zwolnic poniewaz twoja aerodynamika nie bedzie funkcjonowac.

    Tutaj bedzie sie liczyc uzyskana dobra pozycja podczas kwalifikacji, dobry start oraz dobra przyczepnosc na starcie. Przy takiej charakterystyce toru nikt nie bedzie sie w zaden kompromis bawil. Zaleznie od tego czy bedzie sucho, liczy sie tylko pelna sila docisku tzn. wszystkie skrzydla do gory na „maksa“ postawione. Maksymalna moc silnika w dolnym zakresie obrotow (aby wyjsc jak najlepiej z tych wolnych i ciasnych naroznikow ), dobra trakcja, zawieszenie troche bardziej miekko ustawione (tor ma charakter bardziej podsterowny i tutaj trzeba posiadac dobra trakcje).

    Analizujac wszystkie aspekty Mercedes jest faworytem (oczywiscie nie liczac niespodziewanych incydentow).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo