komentarze
  • 1. Kurkey
    • 2014-02-28 15:02:13
    • *.pl

    „Auto Motor und Sport” informuje, że złożona przez Renault propozycja odroczenia terminu homologacji nie przeszła. Ferrari i Mercedes są zdania, że karać należy nie tych, którzy dobrze wykonali swoje zadanie – tylko tych, którym się to nie udało.

  • 2. Grzesiek 12.
    • 2014-02-28 15:04:52
    • *.cdma.centertel.pl

    Już widzę tą chęć pomocy ze strony Ferrari i Merca dla Renault ......., tylko po to aby ich Vettel znowu objeżdżał :D
    W cuda to ja nie wierzę :)

  • 3. AlMastar
    • 2014-02-28 15:20:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co się dziwić - jedni pracowali a inni spali ...

  • 4. BoronWNS
    • 2014-02-28 15:28:57
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    zgadzam się z przedmówcą. Założyłem się z kumplem o "Litra" że Vettel nie będzie miał mistrza w tym roku, i po tym co czytam jestem już na 99% tego pewny :D:D

  • 5. 6q47
    • 2014-02-28 15:44:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. BoronWNS
    Ryzykant z Ciebie:)
    Wyobrażasz sobie, że stajnie skupione wokół silnika Renault są pierdołami?
    Tu nie chodzi (moje zdanie) o oprogramownaie - raczej chodzi o komponenty, które nie wytrzymują stresu doznawanego podczas pracy w bolidzie.
    Muszą dostać czas na sklejenie wszystkiego w całość, bo inaczej będzie wtopa raczej dużego wymiaru. Wszystko musi się stać za (nie maja wyjścia) zgodą FIA - i raczej będzie otrzymana.
    Tylko czasu mało...
    Producent agregatu wie co jest grane, więc powinni szybko się z tym uporać.
    Tylko dlaczego dopuszczono do wystąpienia błedu(ów) w komponowaniu komponentów?
    Chyba nie próbowali zejść z kosztów aż do takiego - usterkowego - poziomu?

  • 6. Skoczek130
    • 2014-02-28 16:21:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Byłoby to chwalebne... ale czy możliwe?? ;)

  • 7. Yogson
    • 2014-02-28 19:38:30
    • *.play-internet.pl

    Pomogli by im w jeden sposób.... Jakby wogule nie brali udziału w zawodach, wtedy tytuł napewno trafiłby do renault;)

  • 8. .magda.
    • 2014-03-01 00:19:47
    • *.172.252.45

    Żebyśmy się jeszcze nie zdziwili kto tutaj będzie miał problemy. Przez silniki Renault cała uwaga skupiła się właśnie na ich niesprawnym działaniu, reszta konstytucji RBR zeszła na drugi plan a zespoły teraz dominujące cieszą się z dobrych wyników niewiele poprawiając. Może się okazać że po rozwiązaniu problemu silnika RBR pokaże na co tak na prawdę ich stać, a stać ich na bardzo dużo, czego chyba nie trzeba w żaden sposób udowadniać.

  • 9. Skoczek130
    • 2014-03-01 13:48:44
    • *.adsl.inetia.pl

    @.magda. - nie muszą pisać nawet, że taki obrót spraw by mnie ucieszył. ;) Ale pozostaje pesymistyczny - wolę się pozytywnie zaskoczyć... ;)

  • 10. MaMuT
    • 2014-03-01 15:12:37
    • *.adsl.inetia.pl

    1. W momencie gdy zespoły rozpoczynały prace nad jednostkami turbo krązyły słuchy o powrocie Hondy w 2015... Dzisiaj okazuje się że Renault jest "za cienkie w uszach" na prace rozwojowe Nie Ukrywajmy Mercedes ma rynki zbytu na całym świecie i dla nich czas nie był problemem. Cały koncern Fiata uznał nowe jednostki za sprawę honorową i pomimo że nasi forumowi eksperci huczeli że Ferrari będzie Paliwożerne i awaryjne... Większość ekspertów mówi o zasłonie dymnej gdyż Nadwozie Marussi to dostosowane nadwozie zeszłego roku i Pomijając problemy czasy były obiecujące. W Australli główną rolę może odgrywać Temperatura jak i wilgotność powietrza a także kwestia że tor jest kręty przez to elektronika MGU i Brake by wire będzie narażona na olbrzymie przeciążenia Na Renault wystarczy taktyka utrzymania ich w brudnym powietrzu a Renault będzie w tarapatach. O ile widać że RB mając dobry silnik byłby w stanie zniszczyć konkurencję. Napisalibyście lepiej o rozmowach Dra Marko z Menedżerem Hondy bo widząc problemy RBR może chcieć przyspieszyć wdrożenie projektu Mateschitza na to stać biorąc pod uwagę że pieniądze na tegoroczny samochód mogą zostać zmarnowane przez Renault. Lopez przy ewentualnej wtopie w wyścigach nie pozostawi suchej nitki na Renault. Niestety Ferrari się od STRa odłączyło by eksperci Renault nie musieli podglądać rozwiązań Ferrari o których mówił Mammorini.

  • 11. Grzesiek 12.
    • 2014-04-08 19:40:16
    • *.cdma.centertel.pl

    miło

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo