.magda.
Ostatnia aktywność
avatar
.magda.

23.09.2014 13:10

0

@16 Ja po to kupiłam, zależy na ile Ci zależy. Jeżeli niewystarczająco to nie narzekaj :)

avatar
.magda.

18.07.2014 23:18

0

Braku wnioskowania arbitralnego, tego jeszcze potrzeba.

Przejdź do wpisu Optymizm w Red Bullu

avatar
.magda.

05.07.2014 20:33

0

Siebie samego ;)

avatar
.magda.

05.07.2014 20:23

0

;) przypomnijcie mi przypadek kiedy nie było problemów z Maldonado na torze ;) ;)

avatar
.magda.

13.05.2014 08:47

0

Tutaj chyba nie było żadnych wątpliwości od kiedy chyba wszyscy wiedzą kto miał największy wpływ na obecny wygląd F1. Mercedes który od paru ładnych lat pracował bardziej nad V6 niż nad bieżącym bolidem, który dzięki sponsorom miał sposobność wydać na niego ile wydał i który groził odejściem z wyścigów jeżeli zmiany nie zostaną wprowadzone musi być tutaj gdzie teraz jest, głupio by było jeżeli sytuacja wyglądałaby inaczej. Ale nie czarujmy się, taka dominacja nie potrwa w nieskończoność, mają na razie z oczywistych względów przewagę ale to tylko kwestia czasu.

avatar
.magda.

13.05.2014 08:38

0

No to co za problem, nie wprowadzajmy od przyszłego sezonu żadnych zmian, niech jeżdżą jak jeżdżą, najlepiej jakby opony zmieniała jedna osoba skoro jest ich za dużo, albo lepiej w ogółem mamy kolejną oszczędność. Bolidy niech jeżdżą na wodę, albo najlepiej na powietrze, chyba jest tańsze. I najlepiej zróbmy z bolidu drona, po co nam kierowca, tylko generuje kolejne koszty. Żarty to chyba sobie robi tutaj ktoś inny a nie zespoły.

avatar
.magda.

01.03.2014 00:27

0

Dzisiaj w Polsat Sport News leciały informację na temat końcówki testów F1 w Bahrajnie. Może to nic nie znaczy, ale miejmy nadzieje że jednak będą transmitować.

avatar
.magda.

01.03.2014 00:19

0

Żebyśmy się jeszcze nie zdziwili kto tutaj będzie miał problemy. Przez silniki Renault cała uwaga skupiła się właśnie na ich niesprawnym działaniu, reszta konstytucji RBR zeszła na drugi plan a zespoły teraz dominujące cieszą się z dobrych wyników niewiele poprawiając. Może się okazać że po rozwiązaniu problemu silnika RBR pokaże na co tak na prawdę ich stać, a stać ich na bardzo dużo, czego chyba nie trzeba w żaden sposób udowadniać.

Przejdź do wpisu Zespoły chcą pomóc Renault?

avatar
.magda.

11.11.2013 00:24

0

Z Panem KowalAMG nie warto wdawać się w jakiekolwiek dyskusje. Kłania nam się tutaj człowiek z osobowością paranoiczną, tak więc proponuje omijać szerokim łukiem wypowiedzi wymienionego zaburzonego.

avatar
.magda.

11.11.2013 00:10

0

@KowalAMG jak masz taki problem z tą F1 to jej nie oglądaj i będzie tak lepiej chyba dla wszystkich. A z takimi wypowiedziami to może zrobiłbyś karierę w polityce, więc może aplikuj tam a nie produkuj tutaj niepotrzebnych nikomu nawoływań rewolucyjnych.

Przejdź do wpisu Vettel tym razem wygra w USA?

avatar
.magda.

09.11.2013 21:23

0

KowalAMG Samochód Vettela został poddany szczegółowej kontroli zaraz po tym jak padły w stosunku do nich takie zarzuty i nie wykryto nic nielegalnego. Ale podejrzewam że tak jak większość tutaj to ty siedzisz za kierownicą bolidu, masz dostęp do danych i konstrukcji bolidu i wiesz lepiej. Powinieneś z taką wiedzą zastąpić w tym zespole Neweya.

Przejdź do wpisu Vettel tym razem wygra w USA?

avatar
.magda.

09.11.2013 21:11

0

Problemem nie jest ani Vettel ani RBR tylko cała resztą stawki i zespołu które nie potrafią być dla nich konkurencyjne, ale poprawę ich sytuacji wykluczają oni samo, skoro Brown mówi że muszą się dowiedzieć co robi RBR że są tacy dobrzy, zamiast myśleć twórczo.

avatar
.magda.

03.10.2013 16:52

0

FIA zareagowało, bolid został sprawdzony, RBR nie stosuje nic nielegalnego. Niech Pan Minardi zajmie się swoim zespołem a nie szuka dziury w całym.

Przejdź do wpisu Rywale obawiają się Vettela

avatar
.magda.

22.09.2013 17:47

0

55 zarr. Zastanów się trochę, RBR nie jest w F1 od 2009 roku i to kolejny fart ze to od tego sezonu ich bolid "stał się " najlepszy, wcześniej pracowały tam osoby które nie wiedziały co robią. Wszystko co osiągnął Vettel jest tylko wynikiem darty, który jaka dziwnie trwa już piąty rok. Twoja nieobiektywność może być wzorem dla innych frustratów. Pogratulować, ale to też pewnie fart ;)

avatar
.magda.

22.09.2013 16:40

0

34. scortes ; Masz absolutną rację, wystarczy zobaczyć że od kiedy Vettel pojawił się w 2009 roku w RBR nie był niżej w klasyfikacji generalnej niż na 2 miejscu. Webber i Vettel na pewno nie mają identycznych samochodów, to jest technicznie niemożliwe, na pewno mają baaardzo podobne ale to Seb potrafi wykorzystać możliwości bolidu do maximum oraz każdy milimetr toru, przy tym nie popełniając praktycznie żadnych błędów. Rewelacja i oby tak jak najdłużej !!!

avatar
.magda.

08.09.2013 19:17

0

@ 32 Grzesiu10. To że w czołówce niewiele się działo nie oznacza że wyścig był nudny. Jeżeli oglądasz te wyścigi żaby podnieść sobie poziom adrenaliny, a nie są dla Ciebie wystarczająco ekscytujące to może zmień dziedzinę sportu. Dla mnie każdy wyścig jest ciekawy bez względu na ilości "ciekawych" wydarzeń. I również pozdrawiam ;)

Przejdź do wpisu Vettel triumfuje na Monzy

avatar
.magda.

08.09.2013 16:06

0

Rewelacja, oby tak dalej po czwarty i kolejne tytuły mistrza !!! The beat !!!

Przejdź do wpisu Vettel triumfuje na Monzy

avatar
.magda.

29.07.2013 14:17

0

Ten Vettel to ma szczęście, nie potrafi chłopak w ogóle jeżdzić, do F1 dostał się chyba przez przypadk. Wszystko co osiągnął to dzięki bolidowi, dzięki pomocy wszystkich, dzięki kasy zespołu i tego że mają dojścia, dzięki szczęściu, dzięki temu że nie da się wyprzedzać albo że wyprzedzanie jest ułatwione, dzięki temu że ktoś miał problem albo miał pecha. Wszystkie tytuły mistrza to tylko fart. Weźcie się ludzie zastanówcie chwilę nad tym co piszecie.....

avatar
.magda.

07.07.2013 20:28

0

To prawda, Vettel ma świetny bolid i doskonale wie jak to wykorzystać dlatego jest najlepszy. Można chyba zauważyć że to Hamilton, z resztą już nie pierwszy raz startował z P1 i jakoś nie stał na podium. Śmieszna jest tą nagonka na Vettela, ale mówcie co chcecie, punktacja i każdy wyścig po kolei pokazuje kto jest mistrzem i zasługuje na 4 tytuł. :)

avatar
.magda.

07.07.2013 16:08

0

VETTEL IS THE BEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
.magda.

10.06.2013 11:37

0

4. Mówiąc o tej ogromnej ilości błędów masz na myśli jedno uderzenie w ścianę i jedno ścięcie szykany? No rzeczywiście, błąd na błędzie, powinni mi odebrać zwycięstwo w wyścigu za takie zachowanie.

avatar
.magda.

10.06.2013 08:40

0

Tak się zastanawiam ile i jakich powodów znajdą sobie jeszcze niektórzy żeby nie przyznać ze Vettel jest poprostu świetnym kierowcą. Jak można zauważyć jego kolega z zespołu ma raczej bardzo podobny samochód a nie osiąga takich sukcesów, samo to świadczy o tym ze dobry samochód to nie wszystko. Gratulacje i czekam na 4 tytuł dla Vettela :)

avatar
.magda.

03.06.2013 13:23

0

A tak z innej beczki to nie transmitują gp kanady w polsacie, tylko jakieś to trendy, skandal !!! ;)

Przejdź do wpisu Vettel: lubię to

avatar
.magda.

14.05.2013 14:28

0

Dajcie sobie już spokój z tymi złośliwościami, 8.fanAlonso=pziom, jakby to o Ferrari chodziło to nie byłbyś takim cynikiem, i to samo można powiedzieć o każdym. Jest jak jest, dla nich na pierwszym miejscu jest kasa, a jak mają możliwości i kontakty to z nich korzystają, nic w tym dziwnego. A to nie wina RBR że może, chociaż nie sądze, ma mało fanów, tylko właśnie tego typu komentarzy pojawiających się pod jakiąkolwiek informacją.

avatar
.magda.

14.05.2013 11:26

0

Nie narzekajmy, za chwilę się okaże, że przestaną F1 emitować w TV i wtedy będą powody do narzekań. Jak dla mnie mogliby zrobić jedną mieszankę na wszystkie tory i wyścigi i niech sobie z nią radzą, dopiero by się zaczęły problemy i pretensje w zespołach ;)

avatar
.magda.

14.05.2013 10:19

0

16. zarr Poniekąd właśnie o to chodzi, o czym wspomniałeś z Hamiltonem. Tak na prawdę nie wiadomo jak zachowają się opony na konkretnym torze więc nie wiadomo jak ustawić pod nie bolid. Już samo to że mieszanka pośrednia trzymała się na torze lepiej niż twarda świadczy o tym, że nie jest ok. A chyba nie chodzi o to żeby wyścig był loterią tylko wyścigiem, nie jesteśmy w kasynie ;)

avatar
.magda.

14.05.2013 09:54

0

Chociaż od dawna kibicuje RBR, to uważam że zmaiana opon w trakcie trwania sezonu byłaby nie fair, ale to by było na tyle. Opony są beznadziejne, nie ma tu żadnych strategii wyścigowych, są tylko " oponowe" i to w dużej mierze wynikające z obserwacji po przejechaniu pierwszych kilku okrążeń wyścigu. Opony są całkowicie nieprzewidywalne, wystarczy spojrzeć na Hamiltona, który wykręcił najlepszy czas w Q3, a w wyścigu był kierowcą dublowanym na 12 miejscu. Jakby tak miało pozostać to śmiało można będzie przekwalifikować Formuła1 na Opony1 bo o niczym innym się teraz nie mówi.

avatar
.magda.

14.05.2013 08:30

0

F1 ogólnie jest ciekawym sportem, nie ważne czy jest jeden pit srop czy cztery podczas wyścigu. Zgadzam się, Pirelli zrobiło to co wszysscy chcieli, pytanie tylko czy prosząc o bardziej zużywające się opony zespoły wiedziały o co proszą. To jest dopiero początek, myślę że dopasują bolidy do istniejących warunków, ale nie ukrywam, że teraz jesyne o czym się mówi to OPONY. Opony są testowane podczas treningów, opony są oszczędzane na kwalifikacjach, opony są głównym tematen GP. Już nie wiem co może bardziej męczyć, mniejsza liczba PitStopów czy ciągła debata na temat opon.

avatar
.magda.

22.04.2013 20:55

0

@ 19.botor To prawda, ale dla nas lepiej jak wyścig będzie o niekonwencjonalnej porze ;) o 3 nad ranem raczej mało osób cokolwiek ogląda więc F1 nie robiłoby konkurencji niczemu, a my i tak będziemy oglądać, bez względu na wszystko. Ale to prawda, że godziny wieczorne są najbardziej oblegane i mogą nie puścić transmisji w TV, ale pozostaje net.

avatar
.magda.

22.04.2013 13:58

0

Tak, było tak w Brazylii, wyścig z taśmy z przerwami na reklamę, żałosne. Ale nocny wyścig w Bahrajnie byłby super, tor jest piękny w dzień więc co dopiero w nocy, ale rozpoczynać powinna Australia. Osobiście uważam że dla F1 nie ma żadnej konkurencji ;)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu