komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2013-09-27 10:25:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z całym szacunkiem dla Rubensa, ale jego czas minął. Z Brazylijczyków jedyną słuszną opcją jest Felipe Massa. Ponoć z Lotusem negocjacje prowadzą sponsorzy Felipe Nasra. Jest jeszcze Luiz Razia, który może trafić do Caterhama, gdy tylko będzie miał pewny budżet. Z doświadczonych jednak tylko Massa się nadaje. Baricz ma już swoje lata. ;)

  • 2. 6q47
    • 2013-09-27 11:11:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lata latami - tu raczej chodzi o "stabilizację", a nie o niekontrolowane szafowaniu majątkiem Saubera w wykonaniu młodego kierowcy.
    Talent Sirotkina jest potrzebny z wiadomych względów, natomiast jak ten talent ma się reprezentowac na torze.. to już inna para kaloszy.
    Nie chodzi mi o to, że Sirotkin jest wymuszonym pracownikiem , bo jest, natomiast czy presja spadająca na młodzieńca nie spowoduje u niego jakiejś czkawki, która odbije się szerokim echem w całym zespole.
    Nie znam jego psychiki.
    Liczenie na rosyjski kapitał ma krótkowzroczne perspektywy... a przecież miliarderów tam nie brakuje:)
    Lopez był "konsultantem" Saubera czy raczej jest to osobiste stawianie w ciemno jeżeli chodzi o stabilność strumienia, który zadowoli księgowego?

  • 3. Tilion
    • 2013-09-27 11:17:20
    • *.free.aero2.net.pl

    @Skoczek130 Ma już swoje lata, ale nie sądzę, by stracił na prędkości. Z F1 odszedł, bo mimo przyzwoitego tempa nie miał sponsorów w potrzebującym pieniędzy Williamsie. Ja chciałbym go jeszcze zobaczyć na torach F1 - choćby z uwagi na twarz przypominającą Tuska ;) A tak poważniej - Czy jest konkurencyjny zobaczylibyśmy w pierwszych wyścigach, a nikt w historii F1 nie ma takiego doświadczenia wyścigowego jak właśnie on, a przyszłoroczna rewolucja sugeruje zdecydowanie, by mieć choćby jednego kierowcę z doświadczeniem.
    Poza tym Bernie musi kombinować jak się da, by utrzymać brazylijskich fanów F1 przed telewizorami...

  • 4. Kalor666
    • 2013-09-27 12:07:06
    • *.opera-mini.net

    Może i ma lata i na pewność szybkość już nie ta. Ale myślę że tych wszystkich obecnych pseudo-kierowców sponsorowanych przez nadzianych szejków objedzie na dwóch kołach / oczywiście w porównywalnym aucie/ Niech wraca byle nie kosztem utraty Massy.

  • 5. PanPikuś
    • 2013-09-27 12:21:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Sirotkin w WSbR jest przeciętny czyli w F1 poza pokaźnym portfelem nic wielkiego nie pokaże( przynajmniej na początku). Obawiam się, że inny Rosjanin już byłby lepszy( Tamten przynajmniej wyglądał na Wschodnioeuropejczyka ). Sauber wie, że musi mieć kogoś kto będzie potrafił wykorzystać te pieniądze które mają. Najbardziej sensowny wybór to Massa, bo jest to zawodnik z czołówki, a pozycja nr 1 na pewno by mu pomogła. Co więcej ma doświadczenie i wie jak wpływać na rozwój bolidu.
    Rubensem w sumie też nie pogardzę w stawcę. Przynajmniej ktoś poza Vettelem by śrubował rekordy :) ( choć jeden ). Doświaczenia mu nie bra, marketingowo też by dało się go " sprzedać " pytanie co do formy, ale pewien poziom by reprezentował. Plotka wydaje się póki co z tych " bajki i mity ",ale w każdej plotce jest ziarnko prawdy.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2013-09-27 13:22:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wolę 1 rubensa niż 100 paydriverów

  • 7. Martitta
    • 2013-09-27 13:23:55
    • *.dynamic.chello.pl

    To są chyba jakieś jaja, żeby zatrudnić 41-letniego Rubensa, a Massę wysłać do DTM.
    Massa też ma dosyć długi staż, do tego nie ma przerwy w F1 i jest sporo młodszy.
    Zdążyliśmy już zobaczyć co się stało z doświadczeniem "wiekowego" Schumachera po jego powrocie...
    Dopóki Felipe Nasr nie wejdzie do F1, Bernie będzie musiał coś wymyślić, ale bez przesady... poczciwemu staruszkowi mogliby dać już spokój ze ściganiem w tej serii ;)

    Tak jak napisał @Skoczek130, Luiz Felipe Nasr jest łączony z Lotusem, a menedżera ma nie byle jakiego, więc może... może...

  • 8. PanPikuś
    • 2013-09-27 15:24:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Owy wiekowy Schumacher jeździ porównywalnie do Rosberga, który jeździ w tym roku niewiele gorzej / porównywalnie do Hamiltona. Era MSC i Ferrari to tak jak obecna era VET i RBR. Samochód robi swoje.

  • 9. devious
    • 2013-09-27 16:17:09
    • *.adsl.inetia.pl

    Brazylia to ważny rynek dla F1 ale nie takie "dramaty" już przerabaliśmy.

    Niech tylko przypomnę Francję - kolebkę sportu motorowego - która nie dość, że nie ma od kilku lat wyścigu F1 to jeszcze niedawno nie miała kierowcy F1 w stawce (a teraz ma aż 3).

    Drugi przykład to druga kolebka motosportu, czyli Włoohy, które już drugi sezon nie mają "swojego" kierowcy w stawce, I jakoś żyją :)

    O Amerykanach nie ma co wspominać - a Bernie pewnie dałby się pokroić żeby taki Vettel był Amerykaninem... Ileż on by kasy zarobił :D

  • 10. Szynnal
    • 2013-09-27 17:37:51
    • *.play-internet.pl

    @9. devious: w tegorocznym sezonie ściga się 4 reprezentantów Francji:
    Romain Grosjean
    Jean-Eric Vergne
    Jules Bianchi
    Charles Pic

  • 11. Martitta
    • 2013-09-27 18:14:29
    • *.dynamic.chello.pl

    @10.Szynnal - Oj tam, oj tam... Grosjean to taki przybrany syn Francji ;)

  • 12. krzysiek000
    • 2013-09-27 22:19:43
    • *.244.188.39

    3. Tilion
    Może i na prędkości nie stracił, ale stał się bardzo strachliwy. Wiecznie coś uważał za zbyt niebezpieczne. Do dzisiaj pamiętam tę szopkę z próbą zakazu użycia KERS na Monako.

  • 13. R.U
    • 2013-09-28 16:33:43
    • *.255.0.21

    No to musze przeredagowac mojego newsa z roku 2075.
    "86-cio letni mistrz GP2 nie moze doczekac sie swojego pierwszego startu w F1.Jak mowi jego brak doswiadczenia w porownaniu do starszych zawodnikow nie bedzie problemem,gdyz nadrobi to mlodziencza fantazja i wola walki,której brak u starszych rywali.
    Zatrudnienie najmlodszego w stawce zawodnika jest ryzykownym posunieciem ze strony zespolu"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo