komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2013-09-16 18:59:20
    • *.ip.euro.net.pl

    Lotus wydaje mi się w porządku. Jeśli Grosjean zostanie zabezpieczony, mogą stworzyć fajny duet. Oboje są bardzo sympatyczni. Grosjean będzie miał nowe wyzwanie, a Felipe na pewno jeszcze będzie mógł coś udowodnić. Miałby on nowe, fajne wyzwanie i początek nowego etapu w życiu. Miał swoje dobre dni w Ferrari, zwłaszcza na początku, ale w mojej opinii zniszczyli go w Niemczech 2010. Mam nadzieję, że powróci do swojej świetności. Teraz już nie ściga się z Fernando w jednym zespole i nie musi się go obawiać.

  • 2. MarTum
    • 2013-09-16 19:06:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Felipe z pewnością otworzył by sie psychicznie w LOTUSIE i napewno znalazł by w sobie lepsze tempo. W Ferrari ograniczony do roli pomagiera z pewnością tracił na tempie. Psychika ma bardzo ważne znaczenie. Jak to jest się czuć na oczach całego świata z myślą że wszyscy obeznani wiedzą ,że jest się zgnojonym do roli nr2 i jako pomocniik. Ponadto nawet jak by jechał po podium to i tak kazali by mu przepuścić Alonso. Rozumiemy o co biega. Bardzo bym go chciał w LOTUSIE nieskrepowanego.

  • 3. housepl
    • 2013-09-16 19:31:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak czy siak bedzie szkoda albo Hulka albo Massy

  • 4. Kalor666
    • 2013-09-16 19:45:12
    • *.opera-mini.net

    Ciężko bedzie Massie coś sensownego znaleźć. Moze Williams? :(((

  • 5. go!!!
    • 2013-09-16 19:54:48
    • *.swidnica.mm.pl

    Przy całej sympatii dla Massy moim skromnym zdaniem gdyby rzeczywiście prowadził on zaawansowane rozmowy z jakimś teamem to z oczywistych względów nie wypowiadałby się o tym publicznie. Wydaje się, że z McLarenem nie negocjuje bo byłby wówczas bardziej dyskretny (może coś było na rzeczy, jednak nic z tego nie wyszło), z innym teamem (Lotus) raczej też nic poważnego się nie szykuje, bo wówczas nielojalnie byłoby jednocześnie wspominać o McLarenie. Takie gadanie Massy to zatem raczej próba zwrócenia na siebie uwagi na rynku kierowców i wywołania mylnego wrażenia że wszyscy są nim zainteresowani.

  • 6. go!!!
    • 2013-09-16 20:02:17
    • *.swidnica.mm.pl

    1. Michael Schumi

    Piszesz o Massie i Grosjeanie "oboje" - który z nich według Ciebie jest kobietą ? ;)))
    A tak poważnie to chyba dotknąłeś sedna sprawy - Massa jest zbyt "sympatyczny" - to nie jest materiał na mistrza świata F1 - oni nigdy nie są sympatyczni, chyba że na emeryturze :)

  • 7. Szynnal
    • 2013-09-16 20:03:55
    • *.play-internet.pl

    @6 go!!! - Groszek można czasem pomylić za fasolką. :-)

  • 8. Szynnal
    • 2013-09-16 20:04:19
    • *.play-internet.pl

    @EDIT : z fasolką* oczywiście ;-)

  • 9. Jens
    • 2013-09-16 20:08:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli Massa przejdzie do McLarena to na pewno w miejsce Pereza bo na pewno Button zostanie. Team pogrążony w kryzysie musi mieć doświadczony duet i sprawdzony.

  • 10. Tilion
    • 2013-09-16 20:25:00
    • *.free.aero2.net.pl

    Gadanie. Felipe zamiast rzucać hasłem "McLaren" powinien po cichu z Sauberem pogadać, tam jest spora szansa na angaż. Dla Felipe to byłby powrót na (bardzo) stare śmieci. Brak presji powinien podziałać na niego bardzo dobrze

  • 11. AleQue
    • 2013-09-16 20:42:02
    • *.icpnet.pl

    Osobiście, przy całej sympatii dla Brazylijczyka, nie widzę dla niego angażu ani w Lotusie, ani tym bardziej w McLarenie. Jedyną realną opcją moim zdaniem jest Sauber. Dziękuję, życzę dobrej nocy.

  • 12. Michael Schumi
    • 2013-09-16 20:47:22
    • *.ip.euro.net.pl

    @6 Dzięki, że zauważyłeś. Fakt: mój błąd ;)

  • 13. szalek
    • 2013-09-16 21:17:21
    • *.31.121.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Marzy mi się mistrzostwo Massy i Lotusa w przyszłym roku ...

  • 14. Jahar
    • 2013-09-16 21:19:56
    • *.opera-mini.net

    @12. Nie tylko Twój błąd. Dużo ludzi tak pisze jakby opowiadali o jakichś obojniakach. Tragedia. Co do reszty Twojej wypowiedzi to chyba Grosjean jest zbyt słaby żeby partnerować nawet Massie, który ma formę nierówną.

  • 15. fan massy
    • 2013-09-16 21:32:21
    • *.ip.netia.com.pl

    Byłbym szczęśliwy gdyby Massa był w McLarenie!

  • 16. Felipe Massa
    • 2013-09-16 23:00:35
    • *.Netcominternet.pl

    Oby znalazł dobry zespół, Felipe ta zmiana wyjdzie na dobre. Już był kiedyś Brazylijczyk w Maclarenie, też miał żółty kask, a silniki dostarczała Honda :P oczywiście nie porównuje Felipe do Senny ; )

  • 17. mwhakowscy
    • 2013-09-16 23:05:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dobrym, solidnym kierowcą jest Massa, jednak w ostatnich latach odchodzący z Ferrari kierowcy kończyli karierę lub zaliczali kilkuletnią przerwę. Barrichello był wyjątkiem, ale w innym zespole już nie błyszczał. Felipe swoje lata już ma (32). Jeżeli znajdzie w Brazylii sponsorów dla kontynuacji swojej kariery w F1, to może się gdzieś "załapie". Z zespołów z szerokiej czołówki miejsce zwolniło się w Lotusie, który jednak (jak fama głosi) ma trudności ze zbilansowaniem budżetu. Składy zespołów Redd Bull, McLaren, Ferrari i Mercedes AMG jawią się na naszym portalu jako potwierdzone na 2014r. Sauber i Williams, tak jak Lotus, potrzebują kierowców z mocnym zapleczem sponsorskim. W którymś z zespołów dzierżących "czerwoną latarnię" Massy nie widzę. Toć przecież byłaby degrengolada po etacie w Ferrari. Wielką niewiadomą są dla mnie możliwości projektowe i techniczne, kondycja finansowa i personalna teamu FI. Przydałby się tam Felipe ze swoim doświadczeniem. Toro Rosso będąc szkółką i zapleczem młodych dla aktualnego lidera, moim zdaniem, nie jest zainteresowane Brazylijczykiem. Zabawiamy się w gdybanie, przyjdzie koniec sezonu, to się wyjaśni. Analizując karierę, dokonania i możliwości wieszczę koniec jego kariery w F1. Panta rhei.

  • 18. go!!!
    • 2013-09-17 07:33:31
    • *.swidnica.mm.pl

    14. Jahar
    Tragedia jest wtedy gdy innym wytykasz błędy, a sam nie piszesz poprawnie - nie "obojniakach", tylko "obojnakach"... Zachowuj czujność bo śmiesznie się zrobiło ;)

  • 19. Jahar
    • 2013-09-17 09:00:55
    • *.opera-mini.net

    @18. Zdecydowanie masz rację:) na telefonie mi tak wyskoczyło to i napisałem:)

  • 20. sly1234
    • 2013-09-17 14:38:48
    • *.ip.netia.com.pl

    Mc laren jest zasłoną dymną przy ważnych dla niego negocjacjach. chcac wywalczyc jak najkorzystniejsze dla siebie warunki musi troszke pofantazjowac :)

  • 21. devious
    • 2013-09-17 16:42:03
    • *.adsl.inetia.pl

    Massa znalazł się w ciężkiej sytuacji bo na dobrą sprawę dostępnych miejsc jest bardzo mało a jego notowania nie są najwyższe.

    Spokojnie prześledźmy jego opcje:
    -McLaren - nie oszukujmy się, Button zostanie tam jeszcze pewnie kilka lat a Perez wydaje się ciekawszą opcją od Felipe - jest równie szybki a aż 9 lat młodszy i rokuje na niezłego kierowcę. Dodatkowo ma silne "plecy" sponsora, który przez najbliższe kilka sezonów może sypnąć niemałym groszem - to jest nie do pogardzenia nawet dla takiej ekipy jak McLaren. Z Felipe rozmawiają zapewne "w razie czego" - dopóki Button i Perez nie będą na 100% pewni na 2014 zawsze lepiej mieć pod ręką opcję zapasową. Nie takie rzeczy w F1 się działy przecież :)

    -Lotus - jedyny "mocny" zespół, który naprawdę może być zainteresowany Massą. To mogłoby być dobre połączenie ale dla Lotusa lepszą opcją powinien być Hulkenberg. Młody, tani, bardzo mocny. No chyba, że Felipe przyniesie pieniążki, jakich Lotus zawsze potrzebuje :) Massa może też być alternatywą dla Grosjeana i pary Hulk-Massa nie możemy wykluczyć. Potencjał GRO jest duzy choć ciagle niewykorzystany - podobnie jak Massy. Zdecydować więc mogą pieniążki czyli "plecy" sponsora. Nie da się tez ukryć, że GRO ma poparcie Boulliera wiec Felipe ma dość ciężkich rywali do fotela w Lotusie. Na dzień dzisiejszy para Hulk-GRO wydaje się bardziej prawdopodobna.

    -Sauber - dawny zespół Felipe będzie miał wolne miejsce bo Hulk raczej na pewno odejdzie a kompletny żółtodziób Sirotkin musi mieć doświadczonego partnera (ktoś musi ustawiać bolid i prowadzić testy). Massa by pasował. Pozostaje pytanie czy jest w stanie przyciągnąć sponsorów bo Sauber może chcieć zatrudnić 2 kierowców płacących.

    -Williams - na razie niewiele sie mówi o miejscach w Williamsie. Wszystko zależy od tego, czy zostaną tam Pastor i Valterri.

    -Force India - jak wyżej. Co sezon chętnych tam jest wielu. Są nieźli di Resta i Sutil i nie widzę sensu w wymienianiu ich na Massę. Jest też Bianchi, który otarł się tam o fotel. Póki co nie ma tematu Massy w FI i chyba tak pozostanie.

    -Caterham i Marussia - oni raczej celują w paydriverów, Caterham dodatkowo ma w odwodzie Kovalainiena. Raczej żadna ze stron nie będzie zainteresowana współpracą, Massa tam raczej nie zechce pójść.

    Reasumując - nie wygląda to różowo. Miejsc jest niewiele, chętnych wielu i to jeszcze z pieniędzmi sponsorów. Felipe może mieć problem. Ale ściskam kciuki by mu się udało załapać choćby do Saubera.

  • 22. dexter
    • 2013-09-18 07:39:45
    • *.0.54.236

    Jesli Grosjean sie wyluzuje i na sile nie bedzie chcial nikomu nic udowodnic, to moze fajny kierowca z niego wyrosnac. Majac "wolna" glowe, nie raz udowodnil ze potrafi pojechac fajny wyscig. Z drugiej strony patrzac i porownujac dzisiaj dorobek punktowy z ubieglym rokiem nie wyglada to zachwycajaco, ma zaledwie 57 punktow. W ubieglym roku, w tym samym czasie mial ich 76.

  • 23. dexter
    • 2013-09-18 09:59:04
    • *.0.54.236

    Edit: polski jezyk - trudny jezyk "na sile nie bedzie chcial nikomu nic udowodnic" - nie, no... teraz przez kilka minut mialem spory ubaw. Chyba, nie jest to poprawnie napisane?

  • 24. go!!!
    • 2013-09-18 10:27:05
    • *.swidnica.mm.pl

    23. dexter
    Najśmieszniejsze jest to, że ten cytat jest poprawny, a w j.polskim kilkukrotne przeczenie w jednym zdaniu jest dopuszczalne, choć dla obcokrajowców niezrozumiałe, np. : "nic mi się nie chce", co nie jest jednoznaczne z "chce mi się wszystko" :)

  • 25. dexter
    • 2013-09-18 14:55:46
    • *.0.54.236

    @ go!!!
    Aha, dosc dlugo sie nad tym zastanawialem :)) Dzieki

  • 26. go!!!
    • 2013-09-18 18:40:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niechcący nam się tutaj Ojczyzna-Polszczyzna zrobiła ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo