Hembery sugeruje zmianę miejsca testów
Paul Hembery z Pirelli zasugerował, że zespoły Formuły 1 w przyszłym roku powinny rozważyć zmianę miejsca przeprowadzania testów F1.„Tor należy do raczej szorstkich a w porównaniu do ubiegłego roku wyraźnie pogorszył się” mówił Hembery po zapoznaniu się z raportem Pirelli. „Dostrzegamy spore rozcięcia ogumienia, a na torze wydaje się brakować warstwy bitumicznej.” Hembery pytany o to, czy tor jest zbyt szorstki, aby móc efektywnie na nim pracować, odparł: „Jeżeli chodzi o pracę z oponami z pewnością tak. Szkoda, gdyż warunki pogodowe nie są tutaj złe.”
„W lutym w Europie ciężko jest znaleźć jakieś inne miejsce, gdzie będziemy mieli 20 stopni Celsjusza, tak więc z tego punktu widzenia jest to małe rozczarowanie.”
Hembery stwierdził, że ponowne wyasfaltowanie toru mogłoby poprawić sytuację.
komentarze
1. RaptoRi
A może po prostu zrobili nieco za miekkie mieszanki i probuja jakos to tłumaczyć...
2. silvestre1
Ciekawe co inni dostawcy ogumienia zasugerują Panu Humbrey.....
3. głodny
Szanowny redaktorze kempa007
Drobna literówka -
„Tor należy to raczej szorstkich.......
Powinno być do ..
:)
4. fanAlonso=pziom
już od dłuższego czasu są testy w jerez i jakoś nikt nie jęczał na nawierzchnię więc opony mające poprawic widowisko, strategię itp. nie dają rady to nie ma nic wspólnego z torem, moto gp tam jeździ i jest ok testują też tam gp2, gp3
5. kempa007
4. fanAlonso=pziom no ale znany jest z tego ze lubi gume niszczyc ;-) jak pirelli dostarczalo pierwsze opony dla F1 to na fotkach bylo widac jak sie wszystko sypie poza torem jazdy...
6. kempa007
3. głodny dzieki
7. Greek
Zespoły mają zebranych już wiele danych z testów w Jerez w poprzednich latach, taka zmiana to trochę przeciwko teamom.
Choć z drugiej strony wszystkim by się równo pogorszyło ;]
8. reXio
Pirelli w F1 to dla mnie nieporozumienie i od 2 sezonow w moim odczuciu nie ogarniaja do konca swoich mieszanek robiac przy tym dobra mine do zlej gry.
9. RoyalFlesh F1
No i o to tajemnica bitych czasów dzień po dniu. Coraz więcej gumy na torze, skoro się aż tak szczępi i coraz lepiej nagumowana. Szkoda patrzeć na te czasy.
10. Grzesiek 12.
Masakra .... 10 kółek i trzy sekundy różnicy w stosunku do pierwszego okrążenia , to jednak trochę za dużo .
11. Jacko
Co tak naskakujecie na to Pirelli, skoro mogą mieć sporo racji? Wyścigi odbywają się ostatnio na torach nowych lub zmodernizowanych. Nawierzchnia jest tam zazwyczaj w dobrym stanie, więc co dają testy na zużytej, skoro w normalnych wyścigach takiej nie będzie? Ani zespoły ani producent do końca nie będą wiedzieć jak się ogumienie zachowa.
12. Skoczek130
@reXio - też tak sądziłem, ale po sezonie 2012 stwierdzam, iż mają układ z włodarzami, aby właśnie tak to wyglądało.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz