komentarze
  • 1. RaptoRi
    • 2013-02-07 16:03:28
    • *.xdsl.centertel.pl

    A może po prostu zrobili nieco za miekkie mieszanki i probuja jakos to tłumaczyć...

  • 2. silvestre1
    • 2013-02-07 16:30:18
    • *.147.97.227.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ciekawe co inni dostawcy ogumienia zasugerują Panu Humbrey.....

  • 3. głodny
    • 2013-02-07 16:54:28
    • *.dynamic.mm.pl

    Szanowny redaktorze kempa007
    Drobna literówka -
    „Tor należy to raczej szorstkich.......
    Powinno być do ..
    :)

  • 4. fanAlonso=pziom
    • 2013-02-07 16:57:16
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    już od dłuższego czasu są testy w jerez i jakoś nikt nie jęczał na nawierzchnię więc opony mające poprawic widowisko, strategię itp. nie dają rady to nie ma nic wspólnego z torem, moto gp tam jeździ i jest ok testują też tam gp2, gp3

  • 5. kempa007
    • 2013-02-07 17:08:51
    • *.dynamic.chello.pl

    4. fanAlonso=pziom no ale znany jest z tego ze lubi gume niszczyc ;-) jak pirelli dostarczalo pierwsze opony dla F1 to na fotkach bylo widac jak sie wszystko sypie poza torem jazdy...

  • 6. kempa007
    • 2013-02-07 17:17:23
    • *.dynamic.chello.pl

    3. głodny dzieki

  • 7. Greek
    • 2013-02-07 17:36:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Zespoły mają zebranych już wiele danych z testów w Jerez w poprzednich latach, taka zmiana to trochę przeciwko teamom.
    Choć z drugiej strony wszystkim by się równo pogorszyło ;]

  • 8. reXio
    • 2013-02-07 17:51:16
    • *.centertel.pl

    Pirelli w F1 to dla mnie nieporozumienie i od 2 sezonow w moim odczuciu nie ogarniaja do konca swoich mieszanek robiac przy tym dobra mine do zlej gry.

  • 9. RoyalFlesh F1
    • 2013-02-07 17:53:58
    • *.205.238.142

    No i o to tajemnica bitych czasów dzień po dniu. Coraz więcej gumy na torze, skoro się aż tak szczępi i coraz lepiej nagumowana. Szkoda patrzeć na te czasy.

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2013-02-07 18:00:40
    • *.cdma.centertel.pl

    Masakra .... 10 kółek i trzy sekundy różnicy w stosunku do pierwszego okrążenia , to jednak trochę za dużo .

  • 11. Jacko
    • 2013-02-07 18:00:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Co tak naskakujecie na to Pirelli, skoro mogą mieć sporo racji? Wyścigi odbywają się ostatnio na torach nowych lub zmodernizowanych. Nawierzchnia jest tam zazwyczaj w dobrym stanie, więc co dają testy na zużytej, skoro w normalnych wyścigach takiej nie będzie? Ani zespoły ani producent do końca nie będą wiedzieć jak się ogumienie zachowa.

  • 12. Skoczek130
    • 2013-02-07 19:37:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @reXio - też tak sądziłem, ale po sezonie 2012 stwierdzam, iż mają układ z włodarzami, aby właśnie tak to wyglądało.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo