komentarze
  • 1. sapphire
    • 2013-01-21 11:28:27
    • *.safe-lock.net

    Szkoda mi go :(

  • 2. Martitta
    • 2013-01-21 12:01:13
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Mi też szkoda, lubiłam tego kierowcę.

  • 3. Artuur
    • 2013-01-21 12:52:48
    • *.197.40.85

    coraz bliżej sezonu i pojawia sie kolejne wolne mijesce... ale szkoda niemca

  • 4. głodny
    • 2013-01-21 14:18:40
    • *.dynamic.mm.pl

    Szkoda , nie szkoda .
    Nie mają kasy więc potrzebują płatnego kierowcę , wygra ten który więcej ze sobą przyniesie .
    3. Artuur jak Ci tak będzie brak Niemca w F1 to zaproponuj im A . Sutila on pewnie nazbierał sporo kasy .

  • 5. oso
    • 2013-01-21 14:42:14
    • *.tvk.torun.pl

    Może Pietrow? Rosyjski kierowca w rosyjskim zespole na GP Rosji...

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2013-01-21 15:48:07
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    dla mnie to już za daleko zabrnęło z paydriverami

  • 7. Jahar
    • 2013-01-21 15:57:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    I tak był za słaby jak na f1 i tylko dlatego przenosi się do DTM więc nie ma co żałować.

  • 8. SpookyF1
    • 2013-01-21 16:16:21
    • *.adsl.inetia.pl

    Jahar, w Toyocie z Trullim dawał radę. Czasami pokazywał umiejętności. Ale teraz to samochód i ekipa mechaników się liczą bardziej niż talent. W drugiej kolejności umiejętności i ruszanie bańką jak Raikkonen, Alonso i Button.

  • 9. Skoczek130
    • 2013-01-21 16:25:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tam płakać za nim nie będę. Nigdy specjalnie nie darzyłem go sympatią. A starty w Marussi sensu dalszego nie mają. Trzy lata bez owoców pracy - to musiało się tak skończyć. DTM to dobra opcja dla przeszło 30-latka. Miał dobry okres w Toyocie - miał kilka świetnych wyścigów, ale świat zapamięta go z GP Brazylii 2008. Ja na pewno... ;) Bardzo nierówny kierowca, który nie miał co liczyć na lepszy zespół. No ale w przeciwieństwie do Kovalainena nie oczekiwał kokosów. ;]

  • 10. Skoczek130
    • 2013-01-21 16:26:58
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Martitta - i możesz go nadal lubić. Wystarczy oglądać DTM. Tam raczej ma szanse na walkę w czołówce. Pzdr

  • 11. Wiater
    • 2013-01-21 16:34:41
    • *.9.4.58

    W DTM chociaż zarobi jakieś 1 mln Euro rocznie :D

  • 12. elin
    • 2013-01-21 17:13:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11. Wiater - trochę marne pocieszenie ... Marussia płaciła mu ok. 2 mln Euro rocznie ;-)

    Niestety, Glock poszedł w ślady swojego kolegi z czasów Toyoty. Trulli również, tuż przed rozpoczęciem sezonu, musiał odejść z Caterham ...

  • 13. silvestre1
    • 2013-01-21 19:34:15
    • *.31.82.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Proponuje zmienic nazwe z "formula 1" na "pay driver 1". Ostatecznie tam i tak wszystko kreci sie wokol pieniadza. A Glock niech nie placze, DTM mniej placi ale bedzie mial blizej do roboty to na jedno wyjdzie.

  • 14. Skoczek130
    • 2013-01-21 19:44:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @silvestre - tak już powinni zrobić w latach 80-tych. To to tak pikuś z tym, co działo się na przełomie lat 80-tych i 90-tych... ;)

  • 15. silvestre1
    • 2013-01-21 21:10:02
    • *.31.85.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    14.Skoczek130 - To dramatyczne lata i lepiej ich nie przywolywac. W zalozeniu, F1 to formula nieprzecietnych kierowcow. Pay driver jakos mi nie pasuje.

  • 16. Święty
    • 2013-01-21 22:06:39
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    F1 zmierza w zlym kierunku..
    Glock to bardzo solidny kierowca. Pamietam jak w Toyocie na prawie pełnym banku i na jednym zestawie opon potrafil pokonywac kilkadziesiat kolek trzymajac cala stawke za soba.
    Szkoda, ze go juz nie zobaczymy

  • 17. elin
    • 2013-01-22 00:40:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. silvestre1 - ale pay driver nie musi jednocześnie oznaczać beztalencia. Oczywiście, tacy się zdarzają. Jednak są też kierowcy, którym warto dać szansę ...

  • 18. silvestre1
    • 2013-01-22 11:22:44
    • *.181.143.157.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    17.elin - To prawda, tylko ile jeszcze bedzie "ofiar pieniadza". Organizatorzy powinni przemyslec pewne sprawy, bo w czasach kryzysu wysrubowane stawki niczego dobrego nie wroza. Juz jest zamieszanie, a co bedzie w 2014, zmierzch bogow?

  • 19. ULTR93
    • 2013-01-22 17:25:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem jeżeli mają problemy finansowe to zatrudnią Sennę, który przyniesie spory kapitał.

  • 20. elin
    • 2013-01-22 19:07:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. silvestre1 - zgadzam się, opłaty powinny być zmniejszone.
    Ale jeśli chodzi o " ofiary pieniądza " myślę, że nie będzie tak źle ( a przynajmniej nie gorzej, niż było w przeszłości F1 ).
    Dla zespołów z czołówki liczy się głównie talent kierowcy.
    Te z środka stawki czasem stawiają na pay driverów, ale wybierani przez nich, muszą się również wykazać umiejętnościami. Jeśli ich nie ma, sam wkład finansowy nic nie da - co widzieliśmy choćby na przykładzie Pietrowa w Lotusie, czy B.Senny, który nie zdołał utrzymać posady ( za pieniądze ) ani w Lotusie, ani w Williamsie.
    Najgorzej jest w końcówce stawki. Ale jak pokazało HRT, w którym mógł jeździć każdy, kto tylko dysponował kasą ... - na takiej polityce nie da się przetrwać w tym sporcie.
    Dlatego zobaczymy, kogo zatrudnią Caterham i Marussia ... 2013, to " sezon przejściowy " i wydaje się, że te zespoły próbują teraz zabezpieczyć swoją finansową przyszłość. Jednak od 2014 będą duże zmiany w regulaminie technicznym i jeśli zespół chce się dalej liczyć w stawce, musi również postawić na kierowcę ...
    Dlatego " zmierzchu bogów " być nie powinno - prawdziwych Herosów, nikt nie zastąpi.
    Pozdrawiam :-)

  • 21. silvestre1
    • 2013-01-22 21:17:26
    • *.31.211.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    20.elin - Problemy finansowe teamow psuja jakosc widowiska, ze nie wspomne o wzgledach bezpieczenstwa. A moze to pewien rodzaj oszczednosci i serwuja nam dwa wyscigi w jednym? Jesli sami kierowcy zaczynaja cmokac, to chyba cos jest nie tak.
    Pozdrawiam :-)

  • 22. elin
    • 2013-01-23 00:56:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. silvestre1 - no niestety, zgadzam się - różnica między budżetem na który mogą sobie pozwolić zespoły z czołówki, a te z końca stawki - sprawia, że mamy dwa wyścigi w jednym. Tylko rozwiązania tego problemu raczej szybko nie będzie ( chyba że Caterham, Marussia lub inni ,sami zrezygnują z F1 ). FIA zamiast obniżać, podwyższa stawki za możliwość startów, organizatorom " średnio " zależy na wspieraniu najsłabszych, a i sponsorów brak. Dlatego najłatwiej im się dofinansować zatrudniając pay driverów.
    Co do kierowców i ich " cmokań " ... - akurat Glock, trochę sam jest sobie winien. Po odejściu Toyotu mógł przejść do Renault, ale zdecydował o dołączeniu do nowego teamu ... Dlatego znacznie bardziej, będzie mi szkoda, jeśli z F1 odejdzie Kovalainen, który ( moim zdaniem ) bardziej przykładał się do pracy z Caterham, niż Timo z Marussią.
    Dobranoc :-)

  • 23. silvestre1
    • 2013-01-23 18:08:58
    • *.181.127.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    22.elin- A jednak... Zachodnia prasa dostala "kociokwiku" w temacie pay. Bede sie domagal honorarium za prawa autorskie jak znajde chcby slowo z tego co pisalem.
    Pozdrawiam :-)

  • 24. elin
    • 2013-01-23 23:40:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    23. silvestre1 - prawda, takiego szumu jak obecnie, jeszcze w temacie pay nie było. Jednak, czy to ( WRESZCIE ) zmusi władze F1 do reakcji i obniżenia kosztów ... Szczerze mówiąc - wątpię. Ale bardzo chciałabym się mylić i żebyś Ty miał rację - i w tej sprawie zaczęło się coś zmieniać na lepsze.

    Obawiam się, że z honorarium za prawa autorskie ... też może być ciężko ...
    Pozdrawiam :-)

  • 25. koleś
    • 2013-01-24 13:22:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Teraz dałbym szanse dla Luiza Razi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo