Artuur
Ostatnia aktywność
avatar
Artuur

07.04.2016 17:32

0

4. Czytając Twój komentarz (bynajmniej ja) odniosłem wrażenie, że jesteś jakimś fanatykiem zakochanym w nim. mam nadzieje, ze nie masz ku czci niego jakiegoś ołtarza, bo to troszke straszne... A tak poważnie, nie mowie o Vettelu jakim jest teraz ale jakim był za czasó RBR zwłaszcza w latach 2010-2013.Wtedy go nie trawiłem ale teraz sam bardzo go lubie. Teraz jest zupelnie innym człowiekiem, Alewtedy jaki był taki był i wielu ludzi to widział.

avatar
Artuur

07.04.2016 16:16

0

dodam jeszcze, ze bedzie sie wywyższał co juz ma miejsce momętami

avatar
Artuur

07.04.2016 16:14

0

Nie umniejszając talentu Verstappena. Potrafi jeździc lecz mojm zdaniem mało doświadczony i zbyt cwany, a jego tatuś jest zarozumiałym cwaniakiem. Lecz jak nas uczy doświadczenie i historia w F! (a zwłaszcza w RBR) osoby o których sie dużo mowi i które roba szum w okół siebie sa brane pod uwagę. LIczy sie to by była reklama. Max jest stosunkowo cich narazie ale zmieni się przez jego ojca i wydaje mi sie, ze czeka nas takie połączenie wszystkich najgorszych cech Vettela-Hamiltona. to bedzie człowiek zawziety, pytkaty i uparty.

avatar
Artuur

22.09.2015 00:39

0

Kończy się niestety ostatnie pokolenie prawdziwych kierowców. Kierowców którzy nie tylko pięknymi ale również bardzo szybkimi i głosnymi... bolidy i kierowcy z początków XXI wieku jaki i cała F1 miały w sobie to coś... cos co przyciągało sam widok zwracał uwagę nie wspominając już prętkościach ja rekord Juana Pablo Montoy który z tego co pamętam osiągnoł prętkośc 372km/h...rekordowych czasasów okrążeni na wielu torach aktualnych do dzis... Aż się łza w oku kreci... szkoda Battona no ale czas mija i ja zapamiętam go jako kierowce nie spełnionego... z wielkim talentem i spokojnym stylem jazdy... bardzo oszczędnym dla opon. Życzę mu powodzenia poza F1.

avatar
Artuur

29.04.2015 12:03

0

"pomysł" na miarę dzisiejszej F1. Jakoś nie widzę tych oszczędności, bardziej problemy dla zespołu. Problemem może byc logistyka np. przerzucenie sprzętu pomiędzy GP.

avatar
Artuur

22.01.2015 13:10

0

Wole dominacje Mercedesa, niż Reed bull-a. Mimo iz była dolinach nikt nie powie, ze nie było walki miedzy zawodnikami tego teamu, a jak było w Reed bull-u, to każdy pamięta od 1 GP stawiali na Vettela

avatar
Artuur

22.01.2015 13:05

0

2.Głosu. Niestety ale tak jest i właśnie z tych powodów mamy w F1 coraz więcej tak zwanych „lotnisk" by takim płatnym kierowca co dają kasę pod górkę nie robić.

avatar
Artuur

12.01.2015 12:16

0

Sorry ale aż nie mogłem twojej wypowiedzi nie skomentować. Nie ukrywajmy silnik pomógł williamsowi, ale silnik to nie wszystko. McL tez miał silnik mercedesa i jakoś nie błyszczał. Poprzedni sezon w wykonaniu Williamsa jakim był... Katastrofa, a był napędzany francuska jednostka która dominowała w stawce z Reed bullem. Mam nadzieje, ze rozumiesz, silnik ma znaczenie ale nie tylko od niego zależy kondycja bolidu.

avatar
Artuur

14.11.2014 12:02

0

Mo im zdaniem Horner nażeka tylko dla tego, ze nie są tak dominujący jak w poprzednich latach, każda nowa Era F! cos zmieniała i nie zawsze każdemu sie to podobało, w poprzednich latach wyścigi były nudne bo zawsze wygrywał Vettel, z góry bylo wiadomo kto wygra, a nawet ja Webber był szybszy to i tak albo zawsze kombinowali by wygrał vettel (japonia) mercedes przynajmniej pozwala się swoim zawodnikom scigac

avatar
Artuur

04.10.2014 17:51

0

A mógł by ktoś napisać co massa zrobił? :-) bo nie było mi dane zobaczyć :-(

avatar
Artuur

23.08.2014 11:05

0

5. Anuk mi chodziło bardziej o całokształt :) 6. Yogson zgadzam się z tobą co do Hamiltoda :)

avatar
Artuur

22.08.2014 20:25

0

Jak to Vettel kiedyś powiedział "bolid ma by bestią" wiec ją ma tylko szkoda, że nie potrafi jej okiełznac :D a tak serio wydaje mi się, że po prostu Vettel zarzyna bolid i tyle :)

avatar
Artuur

11.08.2014 09:09

0

Też mi presja... Z reszta póki Alo tam jest on się tam za nic nie pojawi

avatar
Artuur

17.07.2014 18:23

0

moim zdanie powinni podnieśli limit przepływu paliwa o około 10kg i pozwolic na powrót tankowania podczas

avatar
Artuur

25.05.2014 21:16

0

I dwoje*** chce być w teamie nr 1 lecz zespół patrzyn na wszystko nie tylko na niego samolub i tyle i potrafi się pogodzić z porażką..

avatar
Artuur

05.05.2014 11:43

0

"poskramiał smoka" według mnie teraz ma smoka :)

avatar
Artuur

01.05.2014 12:55

0

5. patryk1201 Szczerze wątpię czy dał by rade się teraz scigac :) nie te czasy ;p jak Senna się ścigał to trzeba było miec talent tą magie, teraz F1 to więcej elektroniki niż talentu :) z resztą on sam mówił, że nie jest za ta nowoczesną technologią. Ja raczej bym chciał zobaczyc jak Vettel, Allonso czy Hamilton ścigają się w jego czasach.

avatar
Artuur

22.04.2014 14:54

0

Moim zdaniem Vettel się tylko ośmiesza, jako 4 krotny mistrz i teaki "wielki" talent powinien rozpracowac bolid w 1 góra 2 wyścigi,. Z tego całego gadania tych pożal sie boże szefów RB wnioskuje jedno i obym si mylił, że będzie jak w 2010 z Markiem początek sezonu świetny a potem RB go zgnoiło i pozbawiło tytułu.

avatar
Artuur

19.04.2014 12:08

0

Jak Felipe wystartuje jak ostatnio to połknie Alonso i 2 Red Bulle :)

avatar
Artuur

02.03.2014 22:56

0

A ja sue zastanawiam jak się musi czuć Maldonado XD żucil Williamsa dla Lotusa bo niby lepszy i w ogóle.... A tu nagle okazuje się, że po jego odejściu walczą z czołówka :-) szczeka opadła mu pewnie do samej ziemi xd

avatar
Artuur

27.02.2014 16:36

0

Williams zaskakuje pozytywnie :) wierze w jego powrót

avatar
Artuur

30.01.2014 08:35

0

Ja liczne na powrud Williamsa do czołówki

avatar
Artuur

13.01.2014 19:11

0

Szkoda... mam nadzieje, że jego syn zdobędzie tytuł w tym roku dla niego :)

Przejdź do wpisu Zmarł John Button

avatar
Artuur

11.12.2013 16:22

0

scigacz00 zgadzam się :) A co do McLarena to nie pojawiając się wyja raczej na plus niż minus z tego co wiem jakiś wielkich problemów nie maja ale kasa zawsz się przyda tym bardziej teraz, a wyniki z testów i tak są upubliczniane wiec raczej aż tak nie stracą na tym :)

avatar
Artuur

11.12.2013 16:13

0

Zgadzam się z kolegą testy już homolokacji już mają a żadnego zawodnika :)

avatar
Artuur

29.11.2013 20:35

0

Najbardziej żal mi Hulka przez tego pajaca z kasą już 2 raz został wystawiony.... A co do lotusa w moich oczach stracili wszystko a z maldonado stracą jeszcze więcej

avatar
Artuur

16.11.2013 23:55

0

Zgadzam się z 2 kolegami powyżej... głupie tłumaczenie Maldonado... Bottas pokazał ze potrafi jeździc nie raz.

avatar
Artuur

11.11.2013 22:44

0

Button na bank zostanie... wchodzi za dużo nowinek technicznych by sie go pozbyc.. posiadanie tak doświadczonego kierowczy w 2014 bedzie kluczowe :)

avatar
Artuur

02.11.2013 12:44

0

4. Alonso 3321 Zgadzam się całkowicie Ferrari chyba już w ogóle nie rozwija bolidu, a szkoda... Brawo Sauber za podniesienie się po bolesnym upadku na początku roku :)

avatar
Artuur

30.10.2013 07:57

0

2. Kalor666 Mark Pewnie uśmiał się po pachy XD

avatar
Artuur

28.10.2013 13:28

0

Taj jest i długo będzie ... Teraz kierowca ma miec kase a nie talent...

Przejdź do wpisu Co z tym poziomem w Formule 1?

avatar
Artuur

28.10.2013 13:15

0

33. Skoczek130 Widzę że odważny tylko do mnie jesteś... widac manie vettela pewnie masz ołtarzyk w domu i modlisz się co wieczór.... jesteś żałosny.... i n ie obrażaj mnie dzieciaku co z wikipedi wszystko bierze... ja twoich komentarzy nie czytam bo wiem o czym będą o mistrzu Vettelu.... wiec zrób z moimi to samo a teraz opcja ignoruj i żegna do Cię A i pamiętam może nie byli najlepsi a Kimi i Allonso to dwa różne światy a ty moim porównaniem chciałem pokac że nie wygrywa twój kochany dla tego że ma umiejętności tylko dla tego że ma wózek i królika doświadczalnego (webber) może i potrafi jeździc ale tylko grochę lepiej niż np Perez tylko Vettel ma wiecej doświadczenia :)

avatar
Artuur

27.10.2013 21:20

0

26. Martin325 Zgadzam się skoro jest takim "mistrzem" gdzie był przed F1..? wszystko zgarniał Hamilton...a teraz WIELKI TALENT się nagle objawił hehe żałosne :) a co do kart dali by mu z 30s lepiej by to wyglądało :) a i tak by tytuł zdobył

avatar
Artuur

14.10.2013 19:25

0

Skoczek130 Nie pomijaj wyścigu bo o to tu chodzi... nie jestem jego fanem ale antyfanem jakimś też nie... Ja patrze obiektywnie a ty... raczej nie. każdy widzi jak jest w RBR i nawet oni tego nie ukrywają, a ty jako wielki fan Vettela widzę obserwuje Cię trochę... wiec pewnie masz ołtarzyk z nim w domu?

avatar
Artuur

13.10.2013 22:10

0

27. DrashPL Widzę żę jesteś fanem Vettela i red Bulla... nie zrozumiesz tych ludzi co tu się wypowiadają bo twoje maniakalne uwielbienie Vettela przesłania Ci trzeźwe myślenie... jak by to Vettel był to założę się że byś pisał co innego...

avatar
Artuur

13.10.2013 20:39

0

żenada... ściema ściema Webber nie jest jakimś super kierowcą... na pewno (lepszy od Vettela) ten wyścig byl w jego zasięgu a Vettelowi nic by się nie stalo jak by zdobył tytuł troszke później (nie ukrywajmy na pewno by go zdobył) a co do pit stopów Webbera jak by go przytrzymali przy pierwszym zjeździe 2 okrążenia przy 2 zjeździe kolejne 2 to by na bank starczyly 2 pit stopy ale był paluch a on musi byc nie pokonany....

avatar
Artuur

13.10.2013 09:45

0

3. rlaburigo Powinnien się cieszyc ze gów*** nie rzucają

Przejdź do wpisu Red Bull ograł Grosjeana

avatar
Artuur

13.10.2013 09:38

0

Red Bull to parszywe gnoje 1 wyścigu nie mogli dac mu wygrac Vettel to ciota…. Jak bym go spodkal pierd*** bym u w ryj tak jak całej reszcie… Pewnie nararze się wszystki fanom sztucznej gwiazdki ale musialem to napisac…

Przejdź do wpisu Red Bull ograł Grosjeana

avatar
Artuur

12.10.2013 13:07

0

hahaha... jak tak dalej będzie szło to podczas tego GP będzie więcej kar niż od przerwy wakacyjnej...

avatar
Artuur

30.09.2013 15:59

0

A nie przypadkiem od 2006?

Przejdź do wpisu Ferrari rekomenduje Massę

avatar
Artuur

30.09.2013 11:20

0

i już go nie lubię... Nodośc że się wkupił to jeszcze juz gwiazdorzy zero ekscytacji, jest z byt pewny siebie myśli że wszystko można kupic... normalnie chciał bym by nie dostał tej licencji

avatar
Artuur

29.09.2013 22:11

0

13. Kamil-F1 Nie przeceniaj się... nie spadnę z krzesła od twojego komentarza który jest wręcz żałosny zgadzam się z 18. Dudiov co do opinii o "koledze" wyżej. Co do artykułu RB zawsze coś kombinował i taka jest prawda a jak im tylko nie szło bo opony to z płaczem do Berniego. RB to kombinatorzy a Vettel nie jest i nie bedzie genialnym kierowca... przykład Kimi. Jak żyje nie widziałem nie walczącego gp w czołówce a przecież jeździł dla wielu zespołów tak samo Alonso albo Hamilton a Vettel skończy karierę w RB bo tam ma z górki

avatar
Artuur

24.09.2013 19:52

0

Skoro Ferrari juz powiedziało STOP rozwojowi tegorocznego bolidu to kto jak kto ferrari może Mercedes przegonic, Lotu ale Red Bulla już nikt nie dogoni, a szkoda...

avatar
Artuur

22.09.2013 19:00

0

ta F1 jest coraz bardziej poje*** Ci "sędziowie" powinni siebie ukarac razem z Bernim za idiotyczne decyje

avatar
Artuur

20.09.2013 18:59

0

właśnie...?

avatar
Artuur

16.09.2013 16:23

0

sorki za błedy ale spieszy mi sie a chciałem odpisa :)

avatar
Artuur

16.09.2013 16:22

0

10. 6q47 Wiesz ja widzę sprzedaż podwozia to tylko cześc bolidu i a reszte trzeba dobudowac wiec na Red Bull sprzedając podwozie Caterhamowi to RedBull zyskuje jkies pieniadze na podwozie a oni np 3 pozycje w generalne konstruktorówA a o ile sie dobrze oriętujesz to pomiedzy 10 a 7 miejscem w generalce jest na koniec roku spora różnica przy wypłacaniu kasy wtedy stratni sa Ci Którzy zrobili sami podwozia a to jest troche nie sprawiedliwe a tak mamy popis nie tylko kierowców ale i inżynierów

avatar
Artuur

16.09.2013 13:52

0

Za jakoś nie widział bym w stawce Caterhama z podwoziem np ferrari no to by była przesada... poto jest tam tyle inżynierów by stworzyli dobre podwozie. z resztą GDuy by można było tak robic to bysmy mieli fane Wyścigi 3-4 prawdziwe zespoły mam namysli Redbula Ferrari Mercedesa i moze jeszce Macllaren a rezta by od redbula brała wszystko

avatar
Artuur

10.09.2013 21:13

0

Jeszcze info że Kimi w Ferrari i mamy chyba najlepszy duet jaki mozna stwożyc... oczywiscie jak sie dogadaja 15. SpookyF1 zgadzam sie mam nadzieje ze puszki wrócą do sklepu na pułki :)

avatar
Artuur

10.09.2013 20:17

0

Massa w Sauberze bo Rosjanin młody da kase ale nic wiecej a Massa bedzie go uczył. A meksykanin poleci Sauber nie postawi na dwóch słabych kierowców

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu