komentarze
  • 1. Mad89
    • 2012-11-27 10:10:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinny być jakieś minimalne budżety, albo ścisła zasada 104-105% bo takie zespoliki jak hrt nie jeżdżą po wyniki a dla takich nie powinno być miejsca.

    Tłok na torze, zawalidrogi. Chyba jedyny plus jest taki że Meylander ma robotę.

  • 2. pjc
    • 2012-11-27 10:27:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przepadli.

  • 3. Kalor666
    • 2012-11-27 10:41:40
    • *.40.167.136.threembb.co.uk

    Niech Ferrari ich kupi. Zrobią z tego teamu bufor jak RedBull z STR. Tylko muszą być troszkę szybsi ;-)

  • 4. Skoczek130
    • 2012-11-27 10:58:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie! Niech Ferrari zrobi juniorski team, dzięki czemu będą mieli trzy bolidy pracujące na sukces Alonso. :)

  • 5. adazn
    • 2012-11-27 11:03:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten stan HRT to wina braku konsekwencji w przestrzeganiu regulaminu. Chodzi mi o kwalifikacje i regułę 107%. Są słabi to odpadają, a nie pętają się po torze. Jak by nie mogli pojawić się na torze to już dawno De La Rosa stracił by pracę.

  • 6. Skoczek130
    • 2012-11-27 11:13:47
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szczerze mówiąc HRT moim zdaniem powinien zniknąć. Ale z drugiej strony jest kilku zawodników, którzy zasługują na starty w F1 - Davide Valsecchi, Luiz Razia czy Dani Clos. Mam nadzieje, że dziadek DLR nie znajdzie już miejsca w F1. Swoje przejeździł. Nie wspominam już Kartikeyana - jego obecność w F1 jest od początku nieporozumieniem. Kilka wyścigów - tak; kilka sezonów - WTF!? ;]

  • 7. Skoczek130
    • 2012-11-27 11:23:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @adazn - to nie to, gdyż w większości wyścigów się kwalifikowali. Wina stoi po stronie FIA - wybrała ekipy nie nadające się do F1 w czasie "poborów". ;] Zrobiła drakońsko niskie ograniczenie do 40 mln, co nie spodobało się innym. W efekcie Max "Lubiący Baraszkować" Mosley musiał odpuścić. ;] Nie zwrócono jednak uwagi na te ekipy i Ci "nieudacznicy" dostali szansę startów, jednak musieli startować przez trzy pełne sezony, aby nie przybańczyć. USF1 od razu dało sobie spokój. HRT jakoś przetrwało, przechodząc z "niepewnej do niepewnej ręki". Jedynie Manor, dzięki wsparciu McLarena i zainteresowaniu Virgin i Marussi, może się rozwijać i jakoś trwa. Caterham to inna sprawa - nie dostali prawa startu, bo nie chcieli gównianych jednostek Cosworth. Dostali jednak szansę startów za Toyotę. Na niekorzyść FIA okazali się najlepszym wyborem, mimo, iż dostali szansę tylko przez japoński koncern. ;] Nie wińmy więc grupy Todta, a Mosley'a, gdyż obiecali im przystępne warunki, nie konsultując się z innymi. I ostatecznie walczyli o przetrwanie przez całe trzy sezony. Marussia da radę, niestety HRT raczej nie. Mam nadzieje, że ktoś zajmie jednak ich miejsce. Może Honda powróci?? ;)

  • 8. Mad89
    • 2012-11-27 12:07:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Honda sporo by zyskała, co prawda za rok zmieniają się silniki, ale jako kasiasty zespół by sobie aero przynajmniej testowali i uderzyli za rok, bo były takie plotki że mają z silnikami wyskoczyć. Oczywiście kolejnym plusem byłaby posadka dla Kobayashiego i pewnie odwiecznego Sato. Dla F1 byłoby super, inna rzecz czy wejdą ponownie w to "bagno"

  • 9. hubert1
    • 2012-11-27 14:44:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajne by było widzieć HONDE w F1

  • 10. RyżyWuj
    • 2012-11-27 20:58:30
    • *.static.korbank.pl

    VW ich wykupi. Będzie Volkswagen Audi Racing VAR

  • 11. Michael Schumi
    • 2012-11-27 21:24:56
    • *.ip.euro.net.pl

    Niech wykupi ich Honda

  • 12. majkeljot
    • 2012-11-28 15:58:48
    • *.nitka.net.pl

    @3 i 4 - To raczej Fiat powinien dokonać zakupu pod kolejną swoją marką jak Alfa Romeo, Lancia, Maserati czy jeszcze inną, bo Ferrari to chyba by nie mogło. No i byłoby całkiem równo w stosunku do podwójnej ekipy RB

  • 13. pawelf1
    • 2012-11-28 17:07:11
    • *.adsl.inetia.pl

    a może ORLEN... lub FSO;)

  • 14. Skoczek130
    • 2012-11-29 19:43:26
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @majkeljot - a po co?? Ferrari należy do FIATa. Z punktu ekonomicznego jest to nieopłacalne. Prędzej ORLEN się zaangażuje, tak jak napisał @pawelf1... ;)

  • 15. krzysiek000
    • 2012-11-30 16:59:07
    • *.244.210.77

    Ciekawe co na to Zoran Stefanović... Pewnie teraz jest wściekły na Berniego, że to nie jego zespół wybrano...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo