komentarze
  • 17. fan redbull
    • 2011-08-29 20:34:48
    • *.cdma.centertel.pl

    No to zapowiada się śmieszny i ciekawy wyścig jak to powiedział 2. yog . Trzymam kciuki z Red Bulla . Już nie mogę się doczekać! Pozdrawiam. :)

  • 18. Bari
    • 2011-08-29 20:34:56
    • *.play-internet.pl

    Dwie strefy DRS na Monzy i o dwie za dużo

  • 19. kubica41
    • 2011-08-29 21:14:39
    • *.186.127.43

    14. Ale Eau Rouge kierowcy przejeżdżali bez odjęcia a Paraboliki nie da sie przejechać bo to poprostu bardzo długi i szybki nawrót. Pomyślałem nad tymi kilkoma liniami jazdy i mam wątpliwości czy to pomoże w utrzymaniu sie zaraz za poprzedzajacym bolidem, ponieważ na jednej linii mozna szybko wejsć w zakręt ale za to mozna mieć gorsze wyjście i odwrotnie. Kierowca z przodu zawsze sobie moze wybrać linie jazdya ten z tyłu musi sie dostosować. Dużo mówicie tutaj że DRS da 5-7km/h-BŁĄD!!! DRS moze dać nawet około 15-20km/h wiecej w zależności od mapowania silnika a w szczególności ustawienia 7 biegu. Myśle ze na suchym torze przy dobrych warunkach moze paść nawet rekord okrążenia w kwalifikacjach. Na monzy jest kilka dochamowań z ponad 300km/h i tam troche wiecej docisku zawsze sie przyda wiec nie upierał bym sie ze DRS bedzie bezużyteczny. Z poruwnaniem do ostatniego GP na Monzy mysle że czasy okrążen mogą być lepsze nawet o 2-2,5 sekundy! To jest możliwe

  • 20. D4ViD
    • 2011-08-29 22:27:39
    • *.stk.vectranet.pl

    Mam pytanie do przeciwników DRSu, wolicie oglądać nudną procesje czy wyprzedzanie przy pomocy DRSu?

  • 21. dawid199422222
    • 2011-08-29 22:41:23
    • *.opera-mini.net

    Procesja to najlepszy typ wyścigu.
    Oczywiście to sarkazm

  • 22. FAster92
    • 2011-08-29 23:00:41
    • *.opera-mini.net

    13. Ja również ;) 15. Nie wiem czy aż tak szybko ? Jak zauważyłeś na Spa bolidy kręciły się maksymalnie do 320 km/h . Dobrze by było gdyby takie prędkości były osiągane ;)

  • 23. athelas
    • 2011-08-30 00:31:41
    • *.strong-pc.com

    19. Tak, masz rację, ale pamiętaj, że ustawienie z kwalifikacji musi być także na wyścig. A tam nie zawsze jest DRS co powoduje, że nie opłaca się brać więcej docisku, żeby mieć większa szansę na obronę. Nie sądzę, aby ktoś oparł swoje czasy na DRSie.

    20. kiedy akurat na Spa i Monzy nigdy z tym nie było problemu... Trzeba robić to, co zaczęto w 2009 roku - mniejsze aero, większy docisk mechaniczny.

  • 24. athelas
    • 2011-08-30 00:33:12
    • *.strong-pc.com

    22. Podejrzewam, że "jedynie" 320 na godzine na prostej na Spa było efektem ustawień nie do końca na suchy tor.

  • 25. tomekj
    • 2011-08-30 01:15:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kubica41 żaden rekord toru nie padnie z tymi bolidami,najszybsze okrążenie oficjalnie należy do Barichello który ustanowił je
    w Ferrari w 2004 roku to 1.20,089 a wtedy były silnik 3.0 V10 i to były najszybsze bolidy w historii F1.Żeby pobić ten rekord musiały by na prostej startowej osiągnąć 370km/h. Widziałem na DSF-ie jak Schumacher testowal F2004 to osiągał tam prawie 380km/h.tak że o żadnym rekordzie niema mowy.

  • 26. cuore sportivo
    • 2011-08-30 03:17:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    25. i to były czasy :P szlak by trafił Berniego i całe to FIA...

  • 27. command_dos
    • 2011-08-30 07:04:30
    • *.citychy.pl

    w ogóle zróbmy przepis, że pierwszy nie może używać kersu, albo wprost - ma się dać wyprzedzić po 3 okrążeniach drugiemu i co? będzie więcej wyprzedzania? o to chodzi?

  • 28. beltzaboob
    • 2011-08-30 10:33:02
    • *.play-internet.pl

    26. cuore sportivo - taa...to były czasy. Aż się rzygać chciało. Morderstwo F1. Nie wiesz, o czym piszesz.

  • 29. beltzaboob
    • 2011-08-30 10:35:29
    • *.play-internet.pl

    W ogóle krwa wam jest zawsze źle. Procesja -Jak źle jak źle. DRS Tragedia. I to pieprzenie jak to kiedyś było chociaż 85% z Was ch...pamięta... Byle dużo cylindrów było i z 15l pojemności. Ja przedszkolaki, co se w kiblu licytują, który ma dłuższego....Żałosne.

  • 30. scud
    • 2011-08-30 11:44:22
    • *.play-internet.pl

    Q-wa Malkontenty z Was --jak się nie wyprzedzali ŹLE-- jak się będą wyprzedzać to realizator zada powtórkę--też Źle-- Wyłączcie TV i po 15-30 sprawdźcie co i jak się działo podczas GP w necie:-)-- Czytam Wasze posty i mam nadzieję że tylko wiek was usprawiedliwia. Pozdro MQ

  • 31. scud
    • 2011-08-30 11:45:44
    • *.play-internet.pl

    29. beltzaboob--- w pełni popieram :-)

  • 32. beltzaboob
    • 2011-08-30 12:01:48
    • *.play-internet.pl

    31. scud - :) Wiek ich nie usprawiedliwia skoro twierdzą, że sezon 2004 - jeden z moim zdaniem najgorszych w całej historii F1 był taki wspaniały.

  • 33. melo
    • 2011-08-30 12:13:44
    • *.153.102.202

    Tylko Panowie , wyprzedzić a wyprzedzić to jest różnica, bez DRS-u jest to coś , z DRS-em nawet nie przynosi emocji, sztuczne wyprzedzanie, takim wyprzedzaniem co sie dzieciaki moga cieszyć. Nawet kierowca chyba nie ma takiej satysfakcji z pokonania drugiego , jeśli wie ze ten i tak juz jest na straconej pozycji. LIPA. DRS zabije F1, ale jestem pewien ze Berni sie zorientuje o tym niedługo i wyp... to ustroistwo.

  • 34. melo
    • 2011-08-30 12:17:32
    • *.153.102.202

    A jeśli są procesje, to wówczas każde , choć rzadkie wyprzedzenie jest jakimś wyczynem, a jeśli nie ma wyprzedzeń to cóż, widocznie F1 z natury jest i ma byc nudnym spotrem. Mimo to znam jeszcze o wiele nudniejsze sporty i nikt o nie się nie boi.

  • 35. beltzaboob
    • 2011-08-30 12:21:41
    • *.play-internet.pl

    @33melo - sam pisałem nie raz, że Adamem Słodowym DRS pachnie tylko kolego się sprawdza i nawet Kochański przestał marudzić. Twoja logika w roku 70 by się zwerbalizowała w słowach - skrzydła zabiją F1. Wcześniej o 10 lat słuchałbym, jak to centralnie umieszczona jednostka zabije F1 - BZDURA!!!
    Ale ty chociaż po Berniem nie jedziesz jak po łysej kobyle - tylko że on w tej kwestii g...do gadania. A jak jesteś bystrzejszy i znasz się lepiej na ściganiu od Todta...to gratuluję.
    Bez urazy.
    Pozdr!

  • 36. beltzaboob
    • 2011-08-30 12:30:03
    • *.play-internet.pl

    Dodam tylko, że w kwestii wyprzedzania znacznie więcej od DRS-U mają do gadania opony.
    Oczywiście według znacznego grona "fanów" beznadziejne opony...
    Pirelli nie potrafi zrobić opon...

  • 37. maziboss
    • 2011-08-30 12:41:18
    • *.com-promis.3s.pl

    Kur!@# i znowu na parabolice RB beda sie zblizac i bez problemu wyprzedza Ferrari czy McL. Co za szajs ten DRS.

  • 38. beltzaboob
    • 2011-08-30 12:59:26
    • *.play-internet.pl

    37. maziboss - i nie na odwrót...szajs to ktoś tu ma we łbie. Jak się z czymś takim żyje kolego...?

  • 39. scud
    • 2011-08-30 13:43:21
    • *.play-internet.pl

    33. melo-- nich kierowca jadący z przodu nie pozwoli na użycie DRS-u a nie potem blokuje i stwarza niebezpieczeństwo poprzez przestrzelenie zakrętu lub zepchnięcie na trawe

  • 40. TomPo
    • 2011-08-30 13:44:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Dawać 2 strefy DRS na każdym torze :D na jednej jeden wyprzedza drugiego, a za pół kółka ten mu się odpłaca tym samym :D
    oczywiście wypowiedź sarkastyczna ale ja jestem za DRS, dlaczego?
    Do tej pory mogłeś być 1s szybszy na kółku a potem się wlokłeś bo nie ma jak i gdzie wyprzedzić, teraz wciskasz guzik i mówisz papa gościowi, a jeśli jest rzeczywiście dobry to na nast kółku Cię dogoni i zrobi to samo, a jeśli nie to znaczy że wyprzedzony zostać powinien, amen ;p

  • 41. scud
    • 2011-08-30 13:45:21
    • *.play-internet.pl

    jak nie dogoni to ten z tyłu DRS może sobie wsadzić:-) w d....pę:-)

  • 42. 21focus
    • 2011-08-30 23:33:33
    • *.54.22.220

    DRS niby robi widowisko ale kierowcy idą na łatwizne... niewiem co lepsze nudne wyścigi czy duzo sztucznego wyprzedzania, jedno jest pewne kierowca wyprzedzający tam gdzie sie tylko da to dla mnie dobry kierowca. Mimo wszystko Webber spala starty ale w wyścigu walczy na całego, ciekawy jestem jakby Robert sie zachowywał z DRSEM dzekal tylko na prosta czy pokazal by ze ma jaja :) mysle ze pokazał by... klase

  • 43. melo
    • 2011-08-31 00:04:40
    • *.153.102.202

    @35. beltzaboob Może i marudze, ale zdania co do DSR-u nie zmienię, nie podoba mi się i już to rozwiązanie, natomiast to że zabije to F1 to może troche przesadziłem, sam nie wiem. Natomiast zgodzam się z Toba co do opon, tą drogą można dużo wskurac, jeśli chodzi o zwiększenie ilości wyprzedzeń i Pirelli krok po kroku coraz lepiej sobie z tym radzi.

  • 44. tomekj
    • 2011-08-31 00:56:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32beltzaboob.ja oglądam F1 od prawie dwudziesty lat i nie twierdze że rok 2004 był najlepszy dla F1, ale wtedy były najszybsze samochody.Co do DRS-u to największe dziadostwo jakie wprowadzili od lat.

  • 45. beltzaboob
    • 2011-08-31 10:02:33
    • *.play-internet.pl

    44. tomekj - ale ja nic do Cie nie miałem. Merytorycznie napisałeś, że były najszybsze bo były. I nikt nie zaprzecza. Co do DRS-u taki sam szajs jak kanał - F. Adam Słodowy. A staż owszem, imponujący, ale jeszcze nie predysponuje do posiadania racji absolutnej. Z resztą moim skromnym zdaniem, mogą się DRS-u pozbyć, bo i tak, powtarzam, to opony są kluczowe dla widowiska. Ale nie zgodzę się, że wypacza wyniki bo tak nie jest a płacze malkontentów tylko wpisują się dla mnie w ogólnonarodową skłonność do wielkiej pochwały mitycznych czasów minionych, które niekiedy były ciekawsze, niekiedy wręcz fatalne jak 2004, bo czasy obecne są ok. i zajebiste mimo wolniejszych bolidów. Bo to, krwa nie są wyścigi na ,025 mili. Czy tak trudno to pojąć?
    Pozdr!

  • 46. krzysiek000
    • 2011-09-04 11:41:58
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    A dla mnie to obecne przepisy używania DRSu są niesprawiedliwe. DRS nie uważam za "szajs" jak to inni mówią, bo naprawdę dobrze działa, ale trzeba byłoby zmienić przepisy, bo faworyzowanie tego, kto jest z tyłu to trochę przegięcie. Można byłoby wprowadzić jakiś przepis, który jakoś by rekompensował stratę pozycji przez ten system.

  • 47. piwoholik
    • 2011-09-07 00:31:23
    • *.play-internet.pl

    Zezwolić na używanie DRSu w każdym miejscu toru i w dowolnym czasie, zarówno przez atakującego jak i broniącego się. Ale ograniczyć ilość jego uruchomień w trakcie wyścigu np. do 3 razy. I niech się kierowcy wykazują myśleniem strategicznym...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo