Nico Rosberg i Michael Schumacher nie byli dziś w stanie walczyć o miejsca na podium, jednak obaj osiągnęli wysokie, punktowane pozycje. Całkowicie nowy skład zespołu zdobył dziś 18 punktów i zapewnił Mercedesowi trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. W swoim powrocie za kierownicę bolidu Formuły 1, Michael Schumacher wywalczył 6 pozycję. Siedmiokrotnego mistrza świata wyprzedził również partner z zespołu, Nico Rosberg.
Nico Rosberg„Miałem dziś świetny start i cieszyłem się z czwartej pozycji do końca pierwszego okrążenia. Jednakże, brakowało mi tempa na miękkich oponach w pierwszym stincie. Lewis pokonał mnie strategią podczas postoju, co musimy potem przeanalizować i zobaczyć co dokładnie się wydarzyło. Nie mogłem dogonić Sebastiana pod koniec wyścigu, ponieważ straciłem przyczepność w wyniku zbliżenia się do brudnego powietrza. Piąta pozycja jest jednak dobrym początkiem i jestem przekonany, że możemy nieźle rozwinąć samochód”.
Michael Schumacher
„Po trzech latach nieobecności, cieszę się, że miałem dziś wiele zabawy, zwłaszcza na początku, kiedy dobrze wystartowałem. Szósta pozycja nie jest zła i daje zarówno mi, jak i zespołowi dobre podstawy do rozwoju. Jestem pewien, że poprawimy bolid. Praca z zespołem podczas pierwszego wyścigu była wyjątkowo pozytywna, a chłopaki świetnie się spisali, chciałbym więc podziękować im za wsparcie w moim pierwszym po powrocie wyścigu. Wszyscy wiemy, że przed nami długa droga, ale uda nam się. Sezon jest długi”.
Ross Brawn
"Nico i Michael świetnie się spisali zajmując piątą i szóstą pozycję, teraz musimy dać im samochód, który pozwoli poprawić te rezultaty. Nie byliśmy dziś wystarczająco szybcy, aby ukończyć wyścig wyżej i powalczyć o podium. Przed nami dużo ciężkiej pracy, ale wierzę, że mocno poprawimy bolid w następnych kilku wyścigach. Zespół spisał się świetnie tego weekendu, a jak na pierwszy wyścig z całkiem nowym składem kierowców, osiągnęliśmy dwie solidnie punktowane pozycje”.
14.03.2010 16:43
0
Bolid nie taki zły - mogą walczyć o miejsca na podium.
14.03.2010 16:44
0
Rosberg jesteś cieniutki
14.03.2010 16:45
0
Schimacher "Cieszę się że mialem dzis wiele zabawy" hah
14.03.2010 16:45
0
Schumacher
14.03.2010 16:45
0
1:0 dla Nico;)
14.03.2010 16:49
0
"Cieszę się że mialem dzis wiele zabawy" taa a wrócił podobno dla jazdy a nie kasy...
14.03.2010 16:49
0
Nie wierzę w ich możliwości rozwoju auta. Jest kilka zespołów, które lepiej to robią, m.in. RBR, Mcl, Ferrari i Renault. Myślę, że Mcl dołączy niedługo do RBR i Ferrari, a Renault przegoni Merca :). Ale to tylko spekulacje. Schumacher się nie napina tak jak Rosberg, jest wyluzowany i traktuje to wszystko jako dobrą zabawę, już dostatecznie dużo udowodnił w swojej karierze, teraz to relaks. A Rosberg to taki charakterek coś jak Heidfeld, zapalczywy, zadzior, byle tylko wyszło na jego... :)
14.03.2010 16:50
0
Michael kariery nie zrobi w tym sezonie. W dalszym ciągu nie wiem po co on tam jest, no ale jak już jest, to niech sobie będzie... Na szczęście nie będzie się liczył w walce o majstra ;]
14.03.2010 17:02
0
Jescze 2 lub 3 wyscigi i Schumi bedzie stawal na podium zobaczycie.
14.03.2010 17:03
0
Jeszcze
14.03.2010 17:06
0
prolim @ 7 Odnosnie Schumiego to mam podobne spostzrerzenia . Obejzral;em z nim kilka wywiadow pzred wyscigiem ale i juz po i widac ze jest kompletnie wyluzowany . Cieszyl sie szczegolnie z dobrego startu i widac bylo ze 6 pozycje traktuje naprwde pozytywnie . Rosberg za to mocno sie spina tez tak uwazam , mysle ze [po cichu w ten weekend nie raz mu przechodzily mysli << i co jestem szybszy niz Schumi >> ( tak ja mysle ) , ale sezon jest dlugi . Zgazdam sie rowniez ze Ferari i Red bullsa najlepsze na dzis . Zgadzam sie ze Mclaren jest za nimi ale uwazam ze to raczej Merc dogoni Mclarena niz to ze Mclaren im ucieknie . Z caly szacunkiem ale wydaje mi sie ze Reno nie przeskoczy w zadnym wypadku Merca . Jedynie co to moga byc dobrym zespolem tuz za tą 4 ale to tez nie przyjdzie bez trudu.
14.03.2010 17:10
0
Dzisiaj Merol Mnie zaskoczył raczej negatywnie. Czegoś wyraźnie Mu brakuje a Rosberg kolejny sezon udowodnił że świetnie jeździ na treningach i nie zgorzej w Qualach jednak w samym wyścigu wyraźnie nie daje rady, wydaje się że jednak nie ma ikry. Schumi jednak stary jest i ryzyka też raczej nie podejmie. Jednym słowem zespół z perspektywą ale bez iskrzących kierowców choć uważam że będący w zapasie Heidfeld, dałby sobie lepiej radę. To typowy rzemieślnik ale jak ma dobrą furkę to jeździ naprawdę dobrze. Póki co pierwsze koty za płoty
14.03.2010 17:10
0
9. Budyn_F1 Aleś mnie rozbawil. Co niby takiego pokazał MSC
14.03.2010 17:12
0
Z Rosbergiem to będzie tak jak z Robertem w 2008 r.
14.03.2010 17:14
0
MSC miał w swojej karierze takie bolidy które dawały mu przwagę 1s nad 5(+kolega który zawsze miał być za nim) szybkim bolidem w stawce. Teraz trafił tak że on sam nie ma takiego bolidu a Maclaren jest przed Mercem i blisk za nimi Renault- jak dla mnie 5 zespół w stawce bo Pietrow jeszcze nie wykorzystuje całego bolidu.
14.03.2010 17:46
0
Martwi mnie tylko jedna rzecz patrząc już w przód , mianowicie czy po zmianie dyfuzora w renault bolid będzie się co najmniej równie dobrze sprawował , choć powinien jeszcze lepiej z wyścigu na wyścig. Więc znów dwa tygodnie czekania na to jaki będzie potencjał bolidu , bo na dzień dzisiejszy nie jest źle
14.03.2010 18:09
0
Ogólnie słaba forma bolidu Mercedesa mnie osobiście wcale nie dziwi ;) Tylko patrzeć jak kierowcy będą wąchać spaliny Reni, Williamsa i Force India ;))) A Rosberg potwierdził po raz kolejny że podczas wyścigu traci swoją szybkość z treningów i kwalifikacji ;)
14.03.2010 18:15
0
Reno nie musi zmieniać dyfuzora. FIA sprawdzała na ich rzyczenie dyfuzor przed GP Bahrajnu i co teraz zmienla zdanie?
14.03.2010 18:19
0
SPODZIEWAŁEM SIĘ CZEGOŚ WIECEJ
14.03.2010 18:19
0
@13. kolejnysezon "pokazał plecy" wielu kierowcom po 3 latach absencji:) Tym właśnie udowodnił,że nadal potrafi się ścigać. Wiem,że w przypadku Schumachera wspominasz o bolidach Ferrari. Ale np. w Benettonie lub podczas pierwszych sezonów w Ferrari wcale nie było tak kolorowo jak piszesz (jeżeli chodzi o przewagę). O Jordanie nie wspominam bo to był wstęp do kariery MS. W latach 1991-1993 Schumacher musiał gonić najlepszych. Z pewnością nie zapomniał tamtych chwil. A gonił wielkich kierowców jak zapewne wiesz. Podobnie sprawa wygląda teraz. Pozdr.
14.03.2010 18:21
0
Ale wy jesteście ograniczeni makroekonomicznie... Schumacher wygra -- Schumacher przegra , Schumacher to mistrz -- Schumacher to dziad , Schumachet to -- Schumacher tamto . On tam nie jest po to aby wygrywać, on tam jest po to aby być ! Jak on jest to jest telewizja a jak jest telewizja to jest kasa i to nie dla FIA tylko dla wszystkich bo więcej ludzi ogląda reklamy. Jego kontrakt pewnie wygląda tak: " Przyjdź i bądź, nie ważne jak jeździsz, ważne abyś jeździł " kase dostaje nie za to, że coś wygra, tylko za to, że jest .
14.03.2010 18:24
0
A tak apropo do moderatorów : Przydała by się możliwość edytowania własnych postów/komentarzy. pzdr.
14.03.2010 18:55
0
Skoro Schumi jest taki wyluzowany i nic nie musi udowadniać to po co zajmuje miejsce młodszym, którzy by chętnie jeszcze o coś powalczyli? Np. Heidfeldowi? Dziadek Schumi niestety jest już za stary na skuteczną walkę w F1.
14.03.2010 19:39
0
Schumacher w Europie będzie mocny.
14.03.2010 19:44
0
Po wyjściu z bolidu i podczas udzielania wywiadu Schumacher był bardzo wyluzowany, zero zmartwienia, widać było, że jest zadowolony ze swojego drugiego debiutu. W takim razie ja też jestem spokojna. Wiem kiedy jego wyraz twarzy faktycznie odzwierciedla to co czuje. Dziś tak było. Po raz pierwszy odkąd oglądam F1 zwalili mi się przed TV wszyscy domownicy i chociaż F1 jest im obojętna to dziś każdy był ciekawy jak sobie poradzi "staruszek" :-)
14.03.2010 20:05
0
wiele pracy przed Schumacherem
14.03.2010 20:18
0
Niko dal ciała po całości .. każdy ma przez jakiś czas brudne powietrze jak chce wyprzedzać .. a jak było widać mozna sie zbliżyc do przeciwnika i wyprzedzić .... Shumi dziadzia poradził sobie całkiem nieźle w pierwszym zakręcie co mu dalło dobra pozycje ... reszta wyścigu szczerze to przespał... stać go na więcej.... może bolid nie :D
14.03.2010 20:23
0
Nie rozumiem tych wszystkich ujadaczy, którzy krytykuja Michaela. Dla mnie fajnie że wrócił, fajnie że bawi się tym co robi. Miło zobaczyć mistrza na torze. Może znowu zaparkuje Merca w kwalifikacjach do GP Monako, aby inni nie mogli jechać ;P. Po latach stwierdzam że było to zabawne ;P, może chamskie ale zabawne
14.03.2010 20:38
0
Schumi nie najlepszy początek sezonu,a Nico zamiast atakować Vettela to jedzie za nim :)
14.03.2010 20:46
0
michael to co miał osiąnąc już osiągnął , teraz zarabia kase i się dobrze bawi bez napinki . Co do rosberga to nadrabiał do vetela po 4 sekundy na okrążeniu i nagle brudne powietrze i pozamiatane :| szacunek dla Vetela za walkę bo w tym pojedynku zasłużenie wygrał lepszy a nie szybszy. zawodnik .
14.03.2010 20:55
0
dogee @23 Faktycznie Heidfeld to mlodzieniaszek nie mal ze nastolatek . Czy ty wiesz ile Heidfeld ma lat ? Jak slysze ze Schuacher ma ustapic miejsca mlodemu Heidfeldowi . Prosze cie ,............
14.03.2010 21:43
0
Wcisnę i ja parę groszy. Różnica między Rosbergiem a Schumacherem polega na tym, że Schumi nie musi już nic udowadniać, on swoje pokazał, a wrócił, bo się stęsknił za ściganiem, nie dla kasy bo tej ma w brud. Natomiast Rosberg uważany jest przez wielu, obok Vettela za następce Schumiego i spina się by to udowodnić, ale osobiście uważam go za cienkiego kierowce, który raczej rzadko wskoczy na pudło.
14.03.2010 21:51
0
rewol @ 32 Zgadzam sie .No moze nie do konca ze Rosberg az taki cienki , ale super kierowca to raczej nie jest. W porownaniu do Vettela to to talentu nu brakuje ( moja opinia )
14.03.2010 23:21
0
@11 Spoko, dla mnie Merc jest dalej Brawnem tudzież Hondą i pamiętam w tamtym sezonie jak Ross czarował, że mają gigantyczne 3 poprawki w ciągu sezonu zaplanowane i dadzą im każda po ileś tam czasu. Pamiętamy co było, po 7 wyścigach nie istnieli, potem 1 przebłysk i nawet BMW i FI ich objeżdżało :D. Reno i Mcl udowadniali już, że mają bardzo dobre tempo rozwoju bolidów i wierzę, że będzie podobnie w tym sezonie. A Merc jak dla mnie jest przereklamowany, nie będą się liczyć wg mnie w walce o mistrzostwo, ani konstruktorów ani indywidualne. Team na poziomie, ale jak to ktoś określił bez błysku :). No i ich bolid jest obrzydliwy! :D
14.03.2010 23:23
0
juz po zakontraktowaniu obu kierowców pisałem, ze ta para to nie jest to co powiniem miec merc w składzie - przynajmniej jesli brac pod uwagę aspekt czysto sportowy a nie marketingowy. Bardzo się zdziwię jeśli na koniec sezonu będa choćby 3 siłą w F1 a któryś z kierowcow na pudle (jesli juz ktoś to jednak MSC)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się