Wielu uważa, że cięcie kosztów w Formule 1 pozwoli również na wyrównanie szans pomiędzy zespołami. Wierzy w to bardzo szef Red Bull Racing - Christian Horner.
Ograniczenia w ilości testów i możliwości z korzystania tuneli aerodynamicznych to te elementy, które mają zminimalizować różnice. Wierzy w to bardzo mocno Horner, którego Red Bull Racing jest niezależnym zespołem."Dla niezależnego zespołu jakim jest Red Bull nowe zasady stwarzają nowe szanse. Sprawiają, że stawka może się bardziej wyrównać" - powiedział w wywiadzie dla Autosport, Horner.
"Jako zespół mamy wielką siłę w ludziach. Mamy również bardzo dobrą infrastrukturę, ale nie możemy się równać z teamami fabrycznymi, które mają całe zaplecze badawcze i mogą dokonywać głębszych analiz" - dodał.
08.01.2009 09:30
0
ma być dozwolone korzystanie z jednego tunelu. Jak któryś team ma już dwa takie to drugi musi wynieść na śmietnik, czy zamknąć na kłódkę i postawić mańka stróża?
08.01.2009 11:11
0
Christian weźcie się lepiej za robotę i wykorzystajcie ten " potencjał w ludziach " bo na razie źle to widzę. Nic tylko pitu, pitu...
08.01.2009 12:31
0
Niech sie modlą żeby niespadli w dół. A oni liczą na to że jeszcze awansują. Z drugiej jednak strony Vettel może nieźle namieszać w wyścigach.
08.01.2009 12:32
0
Po prostu zapowiada sie ciekawy sezon.
08.01.2009 12:40
0
Wypowiedź optymistyczna z nutką asekuracji - norma....
08.01.2009 12:47
0
Miejsca w Gali zabrakło że to publikujecie tu? Moda na F1 odcinek 12367 - "Nowy sezon nowe szanse (786)". Może lepiej o nowych pomysłach Maxa UberSexa napiszecie.
08.01.2009 16:18
0
Liczą, że inni zrównają do nich czy jak?
08.01.2009 17:30
0
@pz0: Ciekaw jestem tylko, jak FIA wyegzekwuje zakaz używania więcej niż jednego tunelu aerodynamicznego w fabryce? Myślę że to będzie tylko pusty przepis, bez pokrycia. Nawet jeśli FIA umieści w fabrykach swoich ludzi, którzy kontrolowaliby je, to myślę że uderzy to tylko w teamy prywatne, bo te teamy za którymi stoją koncerny motoryzacyjne, z pewnością mają wystarczający potencjał logistyczny aby postawić tunel aerodynamiczny na 'lewo'...
08.01.2009 17:32
0
F1 to przede wszystkim biznes a koncerny w nią zaangażowane bynajmniej nie traktują jej, jako czysty sport, więc zdziwiłbym się bardzo, gdyby teamy mając potencjał i taką okazję do nadużyć, nie wykorzystały jej...
08.01.2009 19:16
0
To dobrze Red Bull to nie jest slaby team moze nawet w nastepnym sezonie wyprzedzic Renault.
08.01.2009 19:25
0
Jeśli w końcu wyrosną im skrzydła to może... Ale chyba nawet Vettel nie pomoże.
08.01.2009 20:07
0
No zobaczymy. Ja myślę, że stawka będzie niemal taka sama. W czołówce prawdopodobnie znowu będzie Ferrari i McLaren, a do walki o majstra dołączą się BMW Sauber i Renault.
09.01.2009 22:04
0
No to gratuluję koledzę daru jasnowidzenia...
09.01.2009 22:47
0
2009-01-08 17:32:06 sivshy - Każda dyscyplina sportowa nie tylko F1 to przede wszystkim biznes to maszynka do robienia pieniędzy które ściąga się z naiwnych kibiców którym wydaje się że walka (rywalizacja) jest uczciwa bez drugiego dna.. świat jest szary...
10.01.2009 09:58
0
Ale w innych sportach nie ma aż tak dużego pola do popisu w sferze nadużyć... W większości sportów drugie dno sprowadza się do brania sterydów i przekupowania sędziów... Za to w F1 wyszło już na jaw tyle brudnych spraw, nie mówiąc już o multum różnych teorii spiskowych, co pewnie i tak jest tylko wierzchołkiem góry lodowej.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się