WIADOMOŚCI

Koncern PepsiCo zostanie partnerem Mercedesa
Koncern PepsiCo zostanie partnerem Mercedesa © Mercedes

Mercedes podpisał dużą umowę z koncernem PepsiCo - jednym z największych producentów napoi i artykułów spożywczych na świecie.

2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

Przedsiębiorstwo PepsiCo nawiązało z ekipą Mercedesa współpracę, która w głównej mierze opierać się będzie na promowaniu produktów Gatorade, Sting oraz Doritos.

To nie pierwszy raz, kiedy amerykański gigant zawitał do Formuły 1 w roli partnera - w latach 90. samochody ekipy Jordan ścigały się w kultowych zielono-niebieskich barwach napoju 7UP, kojarzonych w szczególności z debiutem Michaela Schumachera w królowej motorsportu.

Niedawno koncern PepsiCo podpisał także ważną umowę z samą Formułą 1, na mocy, której pozostanie on sponsorem serii co najmniej do 2030 roku.

Szef Mercedesa, Toto Wolff podkreślił, że umowa z PepsiCo jest dowodem tego, jak urosła Formuła 1 na przestrzeni lat:

"Powitanie w naszym gronie firmy o tak silnym portfolio jak PepsiCo jest kolejnym dowodem na siłę naszego zespołu i całego sportu. Jako marka doskonale wpisują się w naszą filozofię dążenia do maksymalnej wydajności poprzez innowacje i doskonałość."

CEO International Beverages w PepsiCo, Eugene Willemsen dodał również:

"Poprzez Gatorade, Sting i Doritos jesteśmy częścią kultury tego sportu, dostarczając energii zarówno sportowcom, jak i fanom, którzy żyją emocjami Formuły 1."

Współpraca Mercedesa z PepsiCo ma opierać się głównie na organizowaniu wydarzeń dla fanów, lecz także zakłada współpracę w ramach Instytutu Nauki o Sporcie Gatorade, mającą na celu zapewnienie najlepszej wydajności wśród załogi zespołu z Brackley.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

4 KOMENTARZE
avatar
Vendeur

02.12.2025 16:02

2

0

"Poprzez Gatorade, Sting i Doritos jesteśmy częścią kultury tego sportu, dostarczając energii zarówno sportowcom"Z pewnością Doritos dostarcza tej energii. Marketingowa błazenada.


avatar
Przemo183

02.12.2025 16:04

4

0

Alkohol i papierosy zbanowali, ale ten syf dalej promowany jest w "sporcie". Zarówno energetyki jak i ten słodzony syf z rozpuszczonym CO2 powinny być banowane na każdym kroku. 


avatar
Vicente

02.12.2025 18:41

0

@Przemo183  Hipokryzja jest wszędzie. Podobnie jak z ekologią, którą to korpo uwielbiają wynosić na sztandary, a z drugiej strony zupełnie spoko jest rozgrywanie wyścigów przy sztucznym oświetleniu. Ratowanie planety może poczekać, bo musimy ładnie wyeksponować kasyna w Las Vegas.


avatar
Rextrex

02.12.2025 17:59

3

2

A potem jeszcze do Maka i s....

Nie zapomnijcie, że o wytwarzanie śmieci i tak na końcu obwinią Was (nas), bo to my produkujemy te plastikowe butelki i inne śmieci ("kolowe" G). Ostatnio jak wypiłem wodę z plastikowej butelki (bo szklana to chyba tylko jest tylko ta na P), to specjalnie podjechałem nad Pacyfik, żeby ją fokom w twarz (?) rzucić. Ta cywilizacja upada, i widzimy to na każdym kroku.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.