Były kierowca F1, Michael Andretti przyznał, że może być zainteresowany powrotem do królowej sportów motorowych w roli właściciela zespołu.
W zeszłym roku to Fernando Alonso próbował swoich sił w wyścigu Indy 500 wraz z zespołem Andretti Autosport należącym do byłego kierowcy McLarena.Wśród spekulacji o planowaniu przez Liberty Media wdrożenia limitów budżetowych dla ekip F1, pojawiają się plotki jakoby Andretti był zainteresowany wejściem w świat F1.
"Oczywiście wszystko sprowadza się do posiadania odpowiedniego sponsora, gdyż sam nie jestem w stanie sobie na to pozwolić" mówił Michael Andretti dla DW Motorsport.
Wyścigowe imperium Andrettiego nie sprowadza się tylko do zespołu IndyCar, ale posiada również zespoły w Formule E, rallycrosie czy V8 Supercar.
Andretti zdradził, że w przeszłości próbował już stworzyć zespół F1: "Było kilka umów, które gdzieś się zaczynały, a potem kończyły się fiaskiem. Zawsze trzymamy rękę na pulsie."
08.11.2017 08:55
0
Przy takiej ilości miejsc punktowanych przydało by się więcej zespołów. Gdyby było 15 było by wspaniale :D
08.11.2017 10:09
0
15??? ... 12 było by darem z nieba.
08.11.2017 10:23
0
Najpierw musza byc silniki. Przy obecnych przepisach to niedlugo zostanie 10 albo 9 zespolow. Jak Renalt zacznie sie bic o podia to skoncza sie jednostki dla RBR i problem powroci. McL czy Sauber tez moze w koncu machnac reka. Musza sie zmienic przepisy, a Ferrari ze swoim veto niech sie w du***e pocaluja ;)
08.11.2017 13:07
0
Po tego typu newsach widzać, że Liberty (Ross Brawn?) mocno pracuje nad rzeczywistym ograniczeniem kosztów i tańszymi silnikami.
08.11.2017 13:42
0
Będzie 12 czy 15 zespołów to nadal będzie lament, że ci z końca nie mogą się ścigać bo nie mają kasy, a ci z czołówki będą przeklinać na cięcie kosztów. F1 to nie przedszkole, kto nie ma kasy nie jedzie.
08.11.2017 14:05
0
@3 obecnie jest 10 zespołów
08.11.2017 16:30
0
Myślałem że Marko będzie chciał stworzyć.Jak już zespół stworzy to tylko taki który byłby lepszy od tego jak se radził w F1. Pamiętamy popis Michaela na Donington albo przeszkadzanie Sennie?
08.11.2017 17:50
0
Kempa, kiedy konkurs z książką R. Brawna?
08.11.2017 18:31
0
4. ds1976 A co ty z tego newsa wyczytałeś? Bo ja jedynie jakieś marzenia gościa, któremu wydaje się, że za 100mln euro zrobi pełny sezon w F1... Prędzej kaktus mi na głowie wyrośnie niż Liberty wprowadzi te swoje ograniczenia na śmiesznie niskim poziomie. Wielkie zespoły na to nie pójdą, a bez wielkich marek F1 nie istnieje. 15 ekip w F1 to głupota, na krótkich torach trzeba by robić jakieś wstępne kwalifikacje, bo przejechanie czystego okrążenia w q1 będzie graniczyć z cudem.
08.11.2017 18:37
0
@8, to już sie robi nudne. Odpisał Ci przecież przy pierwszym Twoim pytaniu, że masz obserwować strone. Nie musisz spamować w każdym temacie... Co do samego tematu, im więcej zespołów tym lepiej. Jednak, ma to sens jedynie jak to nie będzie następna Marussia itd.
08.11.2017 18:40
0
A może mogliby zrobić po jednym bolidzie i więcej zespołów.Koszta o połowę tańsze.
08.11.2017 22:07
0
Niech robi zespół, czemu nie. Chociaż ja czekam ciągle na Stefan GP :)
08.11.2017 22:08
0
@darek0361, już lepiej 3 bolidy... Koszta nie będą proporcjonalnie rosły/malały do ilości zawodników, bo chodzi o inne rzeczy niż ilość bolidów. Zresztą 20 zespołów po 1 bolidzie nie zmieniłoby niczego odnośnie dominacji 2/3 zespołów. 3 bolidy zresztą też niewiele by zmieniły, bo jak widać zawsze jest nr 1 i 2.
08.11.2017 23:28
0
Gdyby tak punktacje z Motogp przenieść do f1?
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się