WIADOMOŚCI

Vandoorne: nie wiem czy w Bahrajnie będzie lepiej
Vandoorne: nie wiem czy w Bahrajnie będzie lepiej
Kierowcy McLarena dają z siebie wszystko, ale znają ograniczenia swojego bolidu. Mimo iż na zakrętach podwozie MCL32 nie spisuje się najgorzej, ekipie brakuje mocy na prostych a przede wszystkim niezawodności, która na Bliskim Wschodzie po raz kolejny może pokrzyżować plany zawodników.
baner_rbr_v3.jpg
Fernando Alonso, #14
"Nie mogę doczekać się powrotu do Bahrajnu, zwłaszcza że ominął mnie ubiegłoroczny wyścig- mam dobre wspomnienia z tego toru po moich trzech wygranych na nim, a ściganie się o zmroku to dodatkowa atrakcja. Grand Prix Bahrajnu zawsze jest długim wyścigiem, więc naszym podstawowym zadaniem będzie zapewnienie niezawodności w upale i trudnych pustynnych warunkach. Dopiero potem będziemy mogli myśleć o osiągach."

"Jeżeli chodzi o osiągi, zanim wycofałem się z wyścigu w Szanghaju, jechałem na bardzo obiecującej pozycji, a nasze tempo było znacznie lepsze niż to czego się spodziewaliśmy, więc będziemy zadowoleni jeżeli w Bahrajnie również uda nam się sprawić niespodziankę!"

"To będzie kolejny trudny wyścig dla naszego zespołu; długie proste nie ułatwiają nam życia, a inżynierowie będą mieli sporo pracy. Zużycie hamulców i zużycie paliwa jest tam dość wysokie, a ustawienie auta jest trudne gdyż temperatury mocno zmieniają się w tracie weekendu ze względu na to iż ścigamy się później niż zazwyczaj."

"Mocno naciskam, aby wyciskać wszystko z naszego pakietu za każdym razem, gdy opuszczam garaż i w Bahrajnie nie zmienię tego podejścia."

Stoffel Vandoorne, #2
"Mam wiele wspaniałych wspomnień z zeszłego roku w Bahrajnie. Minął już rok, a ja jestem pełnoetatowym kierowcą McLarena i przez te 12 miesięcy zyskałem znacznie więcej doświadczenia. Moim celem jest ciężka praca i stała poprawa. Ten rok będzie dla nas trudny, ale jak zawsze będziemy się twardo ścigali."

"Najważniejszą rzeczą dla mnie jest pokonywanie kilometrów, a pogoda w Bahrajnie z pewnością będzie lepsza niż ta w Szanghaju, więc liczę na pokonanie jak największej liczby okrążeń. Pomoże mi fakt, że znam ten tor, a w sezonie 2015 w serii GP2 dwukrotnie na nim wygrywałem. Znam więc dobrze układ tego toru i będę bazował na tej wiedzy."

"W Chinach spodziewaliśmy się kiepskiego weekendu, a sam nie wiem czy w Bahrajnie będzie lepiej- to tylko tydzień różnicy, co ogranicza liczbę usprawnień jakie możemy wdrożyć, ale damy z siebie wszystko. Bolid jest poprawiany, a obaj z Fernando czujemy się w nim pewnie i konkurencyjnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o zakręty. Musimy poczekać i zobaczyć co będzie możliwe dla nas na tym torze."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

7 KOMENTARZY
avatar
St Devote

10.04.2017 20:43

0

Jak w Bahrajnie będzie lepiej, to ja jestem tonia24.


avatar
przemo255

10.04.2017 20:51

0

Wystarczy że dojadą do mety i już będzie lepiej. Ale ciężko poprawić niezawodność w tydzień.


avatar
go!!!

10.04.2017 21:37

0

"Bolid jest poprawiany, czujemy się w nim pewnie i konkurencyjnie" :))) To było naprawdę mocne :)))


avatar
Fanvettel

10.04.2017 22:48

0

Jak dojadą do mety i jeszcze w punktach to byloby fajnie.


avatar
belzebub

11.04.2017 02:56

0

Jasne, a babcia miała wąsy. ;)


avatar
Mat5

11.04.2017 08:36

0

Z jednej strony liczę na dobry wynik McLarena, ale trzeba być też realistą. Tor w Bahrajnie ma więcej prostych odcinków, niż tor w Chinach, co może być bolączką dla nich. Jak na razie celem powinno być chociażby ukończenie wyścigu przez oba samochody. Do tej pory tylko Stoffel dojechał do mety, a tak to nic. Oby to był ostatni sezon z Hondą.


avatar
Gosu

11.04.2017 12:01

0

"Mocno naciskam, aby wyciskać wszystko z naszego pakietu za każdym razem, gdy opuszczam garaż i w Bahrajnie nie zmienię tego podejścia." Z tego wynika, że Ferdek do mety nie dojedzie :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu