komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2010-07-30 17:47:48
    • *.205.76.50

    Z tego co widać poprawiają części które są najtańsze.

  • 2. majton
    • 2010-07-30 17:49:40
    • *.tvk.torun.pl

    No, to się jutro przekonamy. Rebulle i Ferrari wydają się być poza zasięgiem, McL raczej też.

  • 3. kam39
    • 2010-07-30 17:54:04
    • *.lukman.pl

    przednie skrzydło standard tylne bardzo dobrze że działa poprawnie a podłoga tak samo tylko kurde jeszcze kanał f im potrzebny do szczęścia i będzie git powodzenia

  • 4. jaacca
    • 2010-07-30 17:58:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ver web alo kub mas ham but pet

  • 5. jaacca
    • 2010-07-30 17:58:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    vet

  • 6. szalek
    • 2010-07-30 18:07:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to wiadomo czemu pietrov był lepszy w 2 treningu..... bo miał nowe tylnie skrzydło :)))

  • 7. bodzio02
    • 2010-07-30 18:17:46
    • *.0.199.109.static.rdi.pl

    6 nie był lepszy od roberta z tego powodu tylko oba bolidy miały inny plan na dzisiaj

  • 8. Jimek
    • 2010-07-30 18:18:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro Vitek miał tylko to skrzydło to jutro Kubek jak je dostanie to może mieć dobry qual mam nadzieję na drugą linię :)))

  • 9. xris
    • 2010-07-30 18:24:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    lepiej, przeczytajcie wywiad z Robertem na konkurencyjnej stronie, będziecie mieli pełniejszy i bardziej optymistyczny obraz sytuacji w Renault.

  • 10. Niespokojny
    • 2010-07-30 18:34:49
    • *.tvgawex.pl

    1. RoyalFlesh F1-poprawienie podłogi to jest tania sprawa?, nie jestem pewien

  • 11. nekos
    • 2010-07-30 18:43:58
    • *.adsl.inetia.pl

    RoyalFlesh F1 znow sie chce wykazac ale znow marnie cos to wychodzi - nie wiesz nie wypowiadaj sie ;)

  • 12. lygens
    • 2010-07-30 18:46:53
    • *.chello.pl

    Kubica mowil ze nowa podloga dziala bardzo dobrze a na drugim trningu testowal czesci na przyszly rok

  • 13. wjabs
    • 2010-07-30 18:51:03
    • *.146.102.25.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    a to tylnie skrzydło ma jakiś silniczek rakietowy, moze wtedy dałby sie jakoś odrobić te 1,5s na okrążeniu, inaczej znowu będzie dublowanie!!!

  • 14. karlito
    • 2010-07-30 18:51:51
    • *.adsl.inetia.pl

    1 najtańsze?. Jesteś urodzonym pesymistą? Skąd bierzesz takie dokładne informacje?

  • 15. wiesiu
    • 2010-07-30 18:58:37
    • *.ds.po.opole.pl

    no jest dobrze baa nawet bardzo dobrze ,czyzby reno powalczylo jutro z pierwsza dwujca ?:)

  • 16. wjabs
    • 2010-07-30 18:58:51
    • *.146.102.25.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    no to chociaż jakaś korbka odrzutowa??

  • 17. rydz14
    • 2010-07-30 19:07:12
    • *.suwalki.vectranet.pl

    myślę że nawet 2 rząd jest w zasęgu Robcia

  • 18. tomspoon
    • 2010-07-30 19:18:52
    • *.know.cable.virginmedia.com

    Robert Kubica, R30-03
    Vitalij Petrov, R30-04

  • 19. tomasznowak7909
    • 2010-07-30 19:33:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert Kubica,R30-03 Bardzo Możliwe
    Vitalij Petrov,R30-10 Możliwe

  • 20. kierowca
    • 2010-07-30 19:39:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @3
    modyfikacje podłogi to chyba związane z dyfuzorem. Tylne skrzydło to wydaje mi się ze przygotowanie do f-duct, a przednie skrzydło to raczej każdy zespół zmienia w zależności od specyfiki toru.
    Co ważne, dziś tylne skrzydło testował PET, więc skoro zaliczył aż tak dobry rezultat to raczej z optymizmem należy jutro patrzec na osiągi KUB.

  • 21. Jaro75
    • 2010-07-30 19:56:51
    • *.kalisz.mm.pl

    "1" -- "14" Dokładnie.Skoro nawet ja tego nie wiem a piję z Robsem piwko co wekeend :))

  • 22. Horosz
    • 2010-07-30 20:05:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kierowca ma rację, oni to tylnie skrzydło modyfikują z myślą o F-duct. Ogółem dobrze to wygląda.

  • 23. kamcio944
    • 2010-07-30 20:21:32
    • *.radom.vectranet.pl

    Przecież Robert jeździł z nowym skrzydłem!!!

  • 24. Renault R30 F1
    • 2010-07-30 20:41:50
    • *.centertel.pl

    Oby jutro wyszła poprawa licze na walke o P5 z Mclarenami.

  • 25. witam
    • 2010-07-30 20:54:29
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    Post nr.1 bynajmniej smieszmy ale widze ze juz ktos go sprowadzil na ziemie ( modyfikacja podlogi jest jednym z najdrozszych i najbardziej pracochlonnym zajeciem gdyz podcisnienie przez nia genarowane powstaje poprzez zgranie prawie wszystkich czesci aero, ktore odpowiadaja ze kierowanie powietrza, a raczej wysysanie go spod bolidu np przednie skrzydlo, sekcje boczne, kat nachylenia czesci przdniego zawieszenia, dmuchany dyfuzor itp. Zgranie wszystkiego w polaczeniu jeszcze z "dmuchancem " musi byc naprawde trudnym wyzwaniem). Wedlug mnie ogolnie ladnie to waglada, jutro sie okaze jak wielka jest jeszcze strata do czolowki. Widac ze Mc-laren i Merc maja troche problemow. Linia startowa nr.3 jaknajbardzej realna dla Roberta, jezeli np. jakis tam Massa nie pojedzie optymalnie, Robert moze byc w kwalu nawet 4. Ale zobaczymy jak bedzie, Pietrow tez jak narazie bardzo ladnie mimo duzej straty do czolowki.

  • 26. cyk
    • 2010-07-30 20:59:16
    • *.tktelekom.pl

    wjabs Jak masz pisac takie głupoty to nie pisz bo ja mam nadzieje że to co masz w głowce wkrotce będzie miało poprawki i zacznie pracować jak należy

  • 27. Mike 38
    • 2010-07-30 21:15:48
    • *.177.199.24

    Co za debile piszą takie głupie komentarze

  • 28. Mike 38
    • 2010-07-30 21:18:48
    • *.177.199.24

    Kierowcy Renault użyją nowych poprawek Renault z nowym tylnym skrzydłem Tylko kempa007 może takie artykuły pisać dwa o tym samym by tylko było coś napisane

  • 29. Kwazar
    • 2010-07-30 22:36:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Faktycznie mało tu konkretów. Wyczytałem na konkurencyjnym portalu, że kluczową poprawką jest właśnie podłoga. Podobno od Walencji było z nią coś nie tak i tracili trochę mocy. Zdaje się, że nie współgrała z dmuchanym dyfuzorem.
    Ale pomimo tych poprawek Kubek i tak jest sceptyczny :/ Inni im odeszli.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo