Kwazar
Ostatnia aktywność
avatar
Kwazar

27.08.2017 00:45

0

Tytuł newsa wymiata!!! Dawno już się tak nie uśmiałem. Musiałem przeczytać :D

avatar
Kwazar

27.11.2016 19:47

0

Włąśnie! Wszyscy powinni tak jeździć, i to w każdym wyścigu. Im wolniej tym lepiej.

avatar
Kwazar

22.10.2016 23:22

0

Nie będzie im wolno skręcać bo to niebezpieczne. A jak juz koniecznie który będzie chciał to może ale powolutku.

avatar
Kwazar

21.04.2016 15:00

0

Wybudować im wszystkim budy. Niech stamtąd sterują bolidami jak piloci dronami. Po co marnować miejsce i narażać kierowcę jak i tak go prawie nie widać. Zamontować w kokpicie system kamer. Pełna panorama 360st. Zniknie wiele ograniczeń. Będzie tanio i nowocześnie a F1 sięgnie bezpieczeństwa jakiego nie da żaden pałąk. Nawet taki z szybką i wycieraczkami.

avatar
Kwazar

17.04.2016 19:43

0

Od dziś zmiana taktyki! Kierowcy opóźniający swój zjazd zamiast nielegalnie hamować będą w pełnej zgodzie z regulaminem podążać na swe stanowiska postojowe wężykując.

avatar
Kwazar

31.03.2016 22:28

0

I niech ktoś teraz powie, że Vetel się nie zna na robieniu lodów.

avatar
Kwazar

20.04.2015 14:21

0

Poziom matematyki za wysoki. Nie było rozmowy.

avatar
Kwazar

20.04.2015 13:33

0

4s. Tyle był za Vetelem jak go zdjęli. I tyle samo mu brakło na ostatnim kółku.

avatar
Kwazar

20.04.2015 13:15

0

Była szansa nawet i na zwycięstwo, ale... kazali mu zwolnić bo za szybko sebka dojeżdżał. Śmieszne.

avatar
Kwazar

29.07.2014 13:20

0

Od kiedy FEderacja przyzwoliła na polecenia zespołowe to myślę, że i stosowny zapis w kontrakcie ma prawo się znaleźć. A że kontrakty tajnymi wielce są, więc i całą tę gadkę o tym kto jest fajter a kto się słucha można o kant d*** rozbić.... I jakoś nikt nie szuka przyczyny u źródła! Jak widać; jest TO, jest zabawa. :-D

avatar
Kwazar

09.07.2014 16:28

0

Historia się powtarza... Ciekawe co wykombinują za rok o tej samej porze. ;)

avatar
Kwazar

09.07.2014 13:16

0

"Kierowcy powinni zostać poinformowani w przyszłości, aby powracali na tor z rozsądną prędkością." Czyli jaką? Dużo mniejszą niż jadących obok po torze bolidów? Gada bzdury byle przerzucić odpowiedzialność na kierowców a winni są projektanci toru. Robienie asfaltowych poboczy po których można szybko jechać i przedzielanie tego trawą i tarkami to czysta głupota! No chyba że ma to służyć uatrakcyjnianiu widowiska...

avatar
Kwazar

22.06.2014 21:34

0

Nakupili tylu ludzi. Muszą im coś dać do roboty... Choćby od picu. :D

avatar
Kwazar

20.06.2014 12:48

0

Jeżeli to oznacza, że dalej będą sobie W TRAKCIE neutralizacji jeździć w kółko odliczając kolejne okrążenia a dopiero po jej zakończeniu ustawią się na starcie to znaczy, że tą szopką rządzą prawdziwe półgłówki.

avatar
Kwazar

16.06.2014 17:41

0

A bodajże wczoraj niemiecki "BILD" już definitywnie stawiał na nim krzyżyk... W sensie że wywożą go bo nie udało się lekarzom nic zrobić.

avatar
Kwazar

11.06.2014 13:06

0

Najlepiej by było jakby każdy mógł sobie kupić po chociaż jednym mercedesie. ;)

avatar
Kwazar

10.06.2014 15:46

0

...mistrzem zarzynania chyba. Jak widać ostatnie porażki niczego go nie nauczyły. I dalej za dużo gada. ;)

avatar
Kwazar

08.06.2014 22:15

0

Zmniejszyć limit paliwa o połowę a "wyścigi" bedą 2x ciekawsze od tego. ;)

avatar
Kwazar

24.04.2014 16:34

0

"...Łatwiej jest podejmować decyzje dotyczące ścigania się kierowców, gdy ma się spory margines [b]bezeceństwa[/b] do trzeciego bolidu" Znakomite :-D

avatar
Kwazar

24.04.2014 12:31

0

Ha ha ha. Ten co wziął w łapę siedzi. A ten co dał... da jeszcze raz! A czemu? Bo stary. :-D

avatar
Kwazar

19.04.2014 00:08

0

To farsa i kompromitacja. "Zdaniem sędziów Trybunału ekipa Red Bulla nie zdołała skutecznie udowodnić"... swojej niewinności. Z kolei skoro sędziowie stwierdzili, że oszukiwali to rozumiem, że FIA udało się udowodnić im winę. JAWNA KPINA!!!

avatar
Kwazar

30.03.2014 18:58

0

Jeśli dobrze myślę to teraz, po tym jak RIC nie jest sklasyfikowany, wiedza o tym jakie było zużycie paliwa w jego bolidzie pozostanie słodką tajemnicą RB.

Przejdź do wpisu Ricciardo dodatkowo ukarany

avatar
Kwazar

18.11.2013 18:44

0

Przeprasza bo powiedział prawdę... a czego jak czego ale tego w F1 robić nie wolno. :-D Nie tak dawno temu Pietrow również mówił prawdę... Echh ci młodzi. :-P

avatar
Kwazar

03.11.2013 11:11

0

Tu jest w dobrej jakości http://f1-full-racing.blogspot.com/

avatar
Kwazar

27.10.2013 16:51

0

A ja z przekory zapytałbym tak: Który to punkt regulaminu nakazuje "wystarczająco mocne poinformowanie kierowcy" No i gdzie jest określone co jest a co nie jest "wystarczająco mocne". A może ktoś wie? :-D

avatar
Kwazar

07.10.2013 20:34

0

@up Obawiam się, że Zzagrobu ma rację! Polecam szanownej redakcji przemyśleć chociażby dwa ostatnie zdania (cytaty) tego artykułu. Spokojnie można by je zastąpić jednym! Na pewno byłoby estetyczniej. Aż dziw, że tego nie widzicie! :(

Przejdź do wpisu Perez także krytykuje Pirelli

avatar
Kwazar

11.07.2013 17:30

0

Jak to??? To dochodzenie prowadzi Red Bull we własnej sprawie? A gdzie prokurator??? :-(

avatar
Kwazar

06.07.2013 08:51

0

@saint77 Jak się dobrze poszuka to chyba jednak można znależć xD Na poważnie sądzę, że Vetel jest słabym kierowcą :) A przynajmniej dużo gorszym od Webbera! @devious Polecam Ci jeszcze wziąć i przeanalizować wyniki na torach Silverstone, Spa i w Monako w sezonach 2010 i 2012. Co to są za tory chyba nie muszę pisać. Pozdrawiam :)

avatar
Kwazar

01.07.2013 14:05

0

O ile wiem to do zmiany konstrukcji opon z powodów bezpieczeństwa zgoda zespołów nie jest potrzebna! Czyli wniosek jest taki, że wcale nie o bezpieczeństwo się tu (Red Bullowi) rozchodzi xD

avatar
Kwazar

31.05.2013 17:33

0

Czyli jeśli dobrze rozumiem Merc przetestował 12 zupełnie nowych rodzajów opon. I teraz Pirelli wybierze z nich do produkcji te na których Mercowi jeździło się najlepiej i sprzeda je wszystkim... No to nieźle.

avatar
Kwazar

29.05.2013 12:41

0

Przy okazji nie wolno nie wspomnieć o regularnie aż do bólu "honorowym" Toro Rosso.

avatar
Kwazar

28.05.2013 12:28

0

5. sliwa007 dzięki za rzeczowe wyjaśnienie :)

avatar
Kwazar

28.05.2013 10:24

0

@up Pewnie będzie "sankcja" finansowa (czytaj: kto nie smaruje nie jedzie) P.S. Za cholercię nie mogę załapać związku pomiędzy tytułem artykułu a jego treścią (szczególnie intrygujące jest słowo "ostrzegane") Ktoś mnie oświeci? ;-)

avatar
Kwazar

25.04.2013 00:29

0

A ja pamiętam te zapewnienia projektantów DeeRsreS-u... Że będzie idealny, niezawodny. Szczyt techniki normalnie... A jak już coś nie daj Boże, to skrzydełko się ładnie samo zamknie... I będzie docisk, będzie superbezpiecznie i ogólnie cacy bo jazda z otwartym skrzydełkiem w przypadku jego awarii z założenia nie będzie możliwa... A Schumi to był ten jedyny wyjątek co to regułę potwierdza... Taaa :-D

avatar
Kwazar

14.04.2013 18:52

0

@up Może niekoniecznie najechał... Kto ciekaw, co może zrobić takie odpadnięte koło niech sobie zerknie: htt p://ww w.youtube. com/watch?v=0eHU5Bqe_4Q Helmut, Messerschmitt i spółka ewidentnie posuwają się za daleko... Nie nalać paliwa to tylko sk[........]wo ale niedokrecić koła... To już jest PRZESTĘPSTWO!!!

Przejdź do wpisu Red Bull otrzymał grzywnę

avatar
Kwazar

14.03.2013 19:11

0

Też się spodziewam zaciętej rywalizacji... Nawet bardzo zaciętej... Tak bardzo, że aż nie mogę się doczekać pierwszego dzwonu w ich wydaniu:-D Przypuszczam, że się HAM deko zdziwi jak mu Nico nie zjedzie z drogi... Jak to Baton miał w zwyczaju he he (raz HAMOWI nie ustąpił jak go w deszczu nie widział i co było... wiadomo:-))

avatar
Kwazar

16.11.2012 19:09

0

Zawieszenie w wyścigu za spóźnienie się na konferencję??? ABSURD!!! Czarli RZĄDA władzy absolutnej... Paranoik!

avatar
Kwazar

07.11.2012 19:06

0

Wygina się, oj wygina. Jak jakiś tani plastik;-) Kto ciekaw to niech w HD sobie obejrzy! Widać to o wiele, WIELE lepiej! Naprawdę ciężko pojąć jak takie coś można dopuścić do wyścigu.

Przejdź do wpisu Gumowy nos Red Bulla?

avatar
Kwazar

12.09.2012 11:17

0

@3 Powietrze też jest płynem:-) Jak słusznie napisał Artefact.

avatar
Kwazar

09.12.2011 17:02

0

Pietrek swoimi nad wyraz szczerymi wynurzeniami złamał warunki kontraktu, więc wywalenie go na zbity pysk stało się dla firmy dużo łatwiejsze! Podłożył się i chwała mu za to;-)

avatar
Kwazar

27.10.2011 21:04

0

@30 athelas Blisko, blisko...;-) Rubens na pewno był swego czasu lepszy od Szuma... bo jeśli nie był to po kiego było go spowalniać?? A sam Prost mówił że tak właśnie było! To samo teraz dzieje się z Markiem! Tylko jest bardziej grubymi nićmi szyte... O tym który z nich jest lepszy, Mark czy paluch na pewno w RB dobrze wiedzą!!! Proste pytanie: Skoro to paluch WYBRANIEC wokół którego wszystko się kręci jest faktycznie lepszy, to po co Mareczkowi psuli hurtem wyścigi?? PO CO??

avatar
Kwazar

27.10.2011 18:56

0

Mark jest po prostu lepszy od palucha... Inaczej nie psuliby mu auta... Żenada.

avatar
Kwazar

27.09.2011 11:40

0

„Wolałbym, żeby kierowcy teraz nie rozstawali się zbytnio z poczuciem ryzyka” To zdanie jest chyba trochę niefortunnie przetłumaczone... Bo wynikałoby, że wolałby żeby kierowcy ryzykowali... A ostrzeżenie jak najbardziej słuszne... Przy takich akcjach jak Webbera to naprawdę o grób nietrudno

avatar
Kwazar

17.11.2010 18:48

0

@589 szerter Absolutnie nie twierdzę, że Petrov chciał się dać objechać! Oczywiście że walczył! Interpretuję jedynie jego słowa o "niechęci" do kolizji z Ferdkiem w przypadku próby wyprzedzenia. Moim zdaniem Rosjanin dał do zrozumienia, że ustąpiłby pola i pozwolił się wyprzedzić aby uniknąć wypadku! Dodam tylko, że ponieważ Pietia bronił się przed idiotycznymi zarzutami, to jego odpowiedź traktuję głównie jako niepozbawioną aluzji potyczkę słowną.

avatar
Kwazar

16.11.2010 20:46

0

@554 szerter O co Ci chodzi? Przecież prawidłowo streściłem wypowiedź Pietrka.

avatar
Kwazar

15.11.2010 22:42

0

To i ja 3 grosze (póki mam humorek): Gdzie dwóch pretendentów się bije tam... widowisko korzysta :-) TO BYŁ WSPANIAŁY WYŚCIG!!! I do tego tak NIEPRZEWIDYWALNY! Żałuję tylko że oglądałem na Pols[ZM]acie. Komentarz sięgnął wreszcie dna den!!! :-( Ale do rzeczy: Chyba tylko VET nie zaskoczył! Jechał sobie... WEB co prawda też jechał ale... No właśnie. Trochę dziwna ta regularna strategia wczesnego ściągania Weba do alei. Ale jakoś nikt teraz Byczków za to nie krytykuje he he. Zużyte silniki, walka o wszystko a jednak obyło się bez awarii!!! No i prawie wszyscy ukończyli wyścig! Tylko jeden zawodnik wykonał jakże symboliczny zwrot o 180! Czyżby stracił głowę? :-D Dzięki Renówce nie dowiemy się kto miał kogo przepuścić albo wyeliminować z wyścigu. I BARDZO DOBRZE! Szykowałem się na brudne gierki a tu proszę. Czysta walka od startu do mety! Kto się tego spodziewał? ;-) Trochę mi tylko szkoda że Red Bull wypuścił "cherubinka" przed Kubicą. Byłaby wtedy jazda...:-) No ale... GRATULACJE za bezbłędność! Robert nie raz wspominał że wolałby z 11-go pola startować. ZnaFcy się śmiali :-P No i w końcu dostał od zespołu tą szansę... :-D Po feralnym starcie był na czele nowych ekip. No i... nie było deszczu, inni kierowcy wyjątkowo nie odpadali. Tor nie sprzyjał wyprzedzaniu a bolid było trudno utrzymać na torze itd. Iiiiii... Hahaha. Najbardziej emocjonująca chwila w całym wyścigu? Zdecydowanie zmiana kół! No i jeszcze chwila nerwów, czy zaraz nie odpadną? :-D Zobaczyć jak Kubek wyjeżdża przed Ferdynanda który zaczynał z 3-GO POLA!!! BEZCENNE!!! :-)) Oglądać przez 3/4 dystansu ruska który nic sobie nie robi z tego kto za nim jedzie i nawet nie próbuje się rozwalić! BEZCENNE!!! :-)) Ferrari miało bardzo przebiegły plan: Nie dać Markowi wygrać! No i to im się całkiem nieźle udało :-D Stawiali na Webbera choć nawet RBR na niego nie stawiało! Genialne haha. Ależ miałem ubaw oglądając Ferdynanda używającego całego swojego talentu na miotanie się po poboczach :-D I nawet nie bardzo można powiedzieć że rusek się bronił!!! On tylko jechał sobie... he he he. Lekceważenie rusków tak się właśnie kończy!!! Mają za swoje! No i jeszcze na koniec te wyjątkowe "wyrazy uznania" od Alfonsa któremu Vitek nie dał ciała. Hahaha. I komentarz Pietrka po wyścigu, że przecież by go przepuścił, gdyby tylko ten go dogonił... Ale polew :-D Bardzo sympatycznie wypadła też ceremonia! Oba McLareny uśmiechnięte;-) I wyglądało, że szczerze! Ciekawe jak by wyglądali Webber i Alfonso po bokach młodzika he he. Bardzo mnie cieszy, że wszystko poszło wbrew teoriom znaFców, wbrew statystykom a nawet wbrew logice! To jest właśnie w sporcie najpiękniejsze! Historyczny finał!!! Coś takiego się już nie powtórzy! Pozdrowienia dla wszystkich kibiców Kubka. Oby godny jego umiejętności zespół się wkrótce o niego upomniał!

avatar
Kwazar

13.11.2010 10:51

0

@26 Jacu Zdaje się nie wyraziłem się dostatecznie jasno. Chodzi o premie za KAŻDORAZOWĄ zmianę, dodanie nowego przepisu a nawet usunięcie tych co już są! Im więcej paragrafów tym... Chyba nietrudno dopowiedzieć sobie resztę? Niestety wnioski końcowe są raczej przygnębiające a nie chcę psuć atmosfery moimi wynurzeniami przed wyścigiem. Dodam tylko że trzeba mieć duży talent żeby ciągle zmieniać zasady na gorsze. Większość kibiców (choćby tutejszych forumowiczów) na szczęście nie ma takich zdolności ;-)

avatar
Kwazar

12.11.2010 22:50

0

@19 Jacu Za każdą zmianę w przepisach jest bardzo konkretna kasa dla tych co się pod tym podpisują! Ot cała zagadka czemu przepisy zmieniają się co po chwila w te i wewte. Tak jest zresztą w całej technice, nie tylko w F1. Zbyt proste...? Mi też nie do śmiechu.

avatar
Kwazar

10.11.2010 16:32

0

Tyle dobrze że nie mydlą oczu że skonstruują mistrzowski bolid. Z szumnych zapowiedzi made in BMW za wiele do dziś nie zostało ;-)

avatar
Kwazar

09.11.2010 22:44

0

Instruowanie kierowców w czasie jazdy psuje tylko ten sport! Dziwie się że ludzie (ci bardziej zorientowani kibice) tak już do tego przywykli że uważają to za normalne. A wyeliminować TO G**** można bardzo prosto! Uniemożliwić komunikacje słowną i po problemie. Niech kierowcy sami dbają o swoje autka! Jak za dawnych lat. Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia kierowcy nr.1 i 2 w zespole, no i TO przed wyścigiem. Ale od czegoś trzeba zacząć!

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu