komentarze
  • 1. rKubica-fan
    • 2010-07-20 12:34:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    I to mi się podoba u Roberta Mówi o tym co jest najważniejsze i nie kręci

  • 2. seba16011994
    • 2010-07-20 12:38:08
    • *.adsl.inetia.pl

    Cześć, chciałem się przywitać. To mój pierwszy komentarz na tej stronce :)

    Przy okazji chciałem zahaczyć i jeden temat. Mapowanie silnika, co o tym sądzicie? Pojawiły się takie informacje na jednym z portali F1. To wyjaśniałoby przebłysk formy Renault w Q3 i awarię wału...

  • 3. Bezimienny
    • 2010-07-20 12:44:07
    • *.compower.pl

    renault ma jakies poprawki inne? bo jak nie maja fduckaa to powinni cos innego robic chociaz ;/

  • 4. rKubica-fan
    • 2010-07-20 12:45:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    f-duct będzie na spa a najprawdopodobniej będą próbowac nowe skrzydło i gdzieś słyszałem że mają dac robertowi nowe zawieszenie do testów

  • 5. Timber
    • 2010-07-20 12:46:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja też Robert biorę 4-5 miejsce w ciemno, chociaż jak zawsze po cichu liczę na zwycięstwo :) Zapowiada się ciekawy wyścig a potem niestety długa przerwa.

  • 6. Jaro75
    • 2010-07-20 12:51:04
    • *.tktelekom.pl

    Robert , jak zawsze w to nie wątpię :)) !!!!
    Kciuki w gotowości :)

  • 7. Ataru
    • 2010-07-20 13:02:12
    • *.chello.pl

    2. seba16011994, ja z tego co sie orientuje, to poza elektronika grzebac w silnikach nie mozna, wiec pozostaje wlasnie kwestia szybkosci wtrysku, wytrysku, ale to wszystko nieco bardziej skomplikowane. Wiadomo - wieksze spalanie - wiecej paliwa - wolniejszy bolid... Wszystko trzeba wyposrodkowac i zrobic rozsadnie, Renault ma wiekszy margines zabaw z elektronika ze wzgledu na braki w mocy, mowi sie o 30KM. Ja chce tez zwrocic uwage, ze ekspertem nie jestem i nie wiem jak to w praktyce wyglada, co konkretnie jest dozwolone, co jest zabronione, ale na pewno czesto dotyka sie i elektroniki, gdy chce sie poprawic osiagi i mozliwosci bolidu, takze to calkiem mozliwe. Niespecjalnie rozumiem natomiast co ma to do osi, totalnie nie lapie :)

  • 8. Ataru
    • 2010-07-20 13:02:53
    • *.chello.pl

    A co do poprawek Renault, ma byc... nowe przednie skrzydlo. Nie, to nie jest zart, ani prowokacja :D

  • 9. Maxy
    • 2010-07-20 13:03:03
    • *.54.118.8

    w ciemno pbierze P4, P5 :) a ja licze ze w ciemno wezmie P3 i tam skonczy wyscig ! :)

  • 10. fotoman
    • 2010-07-20 14:16:22
    • *.172.178.146

    " ale nasze tempo nie było wspaniałe w wyścigu, nawet przed problemem z wałem korbowym, bolid nie spisywał się tak jak zazwyczaj."

    wałem korbowym??? coś mnie ominęło, czy chodzi o wał napędowy

  • 11. Budyn_F1
    • 2010-07-20 14:21:32
    • *.chello.pl

    Oby tam wszystko wypadlo dobrze.

  • 12. kempa007
    • 2010-07-20 14:24:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. fotoman zapedzilem sie juz jest okay.

  • 13. fotoman
    • 2010-07-20 15:20:06
    • *.172.178.146

    12.kempa007- suuper :), jakby jeszcze coś się dało zrobić z GP Wielkiej Brytani i zamienić na GP Niemiec, byłoby całkiej fajnie ;)

  • 14. kempa007
    • 2010-07-20 16:37:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mowisz masz :-)

  • 15. Ananas
    • 2010-07-20 17:26:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Robert Kubica w sezonie 2010:
    GP Bahrajnu: 11. miejsce
    GP Australii: 2. miejsce
    GP Malezji: 4. miejsce
    GP Chin: 5. miejsce
    GP Hiszpanii: 8. miejsce
    GP Monaco: 3. miejsce
    GP Turcji: 6. miejsce
    GP Kanady: 7. miejsce
    GP Europy: 5. miejsce
    GP Wielkiej Brytanii: nie sklasyfikowany

  • 16. rybkag
    • 2010-07-20 19:22:14
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    Usunięty

  • 17. modafi
    • 2010-07-21 01:27:52
    • *.153.158.115

    Ananas, musisz lubić to co robisz ;)

  • 18. Antoni
    • 2010-07-21 10:35:57
    • *.adsl.inetia.pl

    W Renault chyba nie bardzo wiedzą jak zrobić ten F-duct. Strasznie się chrzanią, a czas i rywale uciekają.

  • 19. Ananas
    • 2010-07-21 11:33:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    17. modafi
    Lubię przeglądać statystyki.

  • 20. karlito
    • 2010-07-21 18:02:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Robert, koko-dżambo i do przodu! Przy odrobinie szczęścia podium możliwe i żebyś merca pognębił czyli przywiózł za plecami :)

  • 21. Skoczek130
    • 2010-07-21 20:52:49
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @karlito - yyyy, ale Renault nie ma ze sobą kanału F. Toteż powoduje, że ten weekend może byc niezwykle trudny. Ty nawet nie myśl o podium, liczmy na to, że nie straci dużo punktów do Rosberga, gdyż to obecnie największy rywal Polaka do klasyfikacji generalnej. ;)

  • 22. karlito
    • 2010-07-21 22:47:56
    • *.adsl.inetia.pl

    21. liczę na to że podniecona Britney będzie zwiedzać pobocza i wogóle pogubi tempo :)

  • 23. Dagmara_W
    • 2010-07-22 13:45:37
    • *.182.35.123.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    konkretna i spojna wypowiedz. i tak renault jest bardzo niezawodne jak na ten sezon.. nie ma bolidow idealnych wiec trzeba to przeklnac.. wazne by renault przeana;lizowalo ten weekend i zredukowalo te straty w konkurencyjnosci. no i dobrze jakby sie spieli na ten system f-duct. jednak widac ze duzo daje a samymi umiejetnosciami i kompromisem w ustawieniach nie da sie wszystkiego nadrobic.. no i kiejmy nadzieje ze nie bedzie prolemow z oponami bo to tez komplikuje zycie.. pozdrawiam

  • 24. norman42
    • 2010-07-22 18:48:37
    • *.a.glogowek.net

    Mr.AVON to nie HAM i tak łatwo głowy nie traci,liczę ,że ROB odrobi część strat,a do końca sezonu jeszcze sporo czasu i gdyby R30 miało dobry kanał F,to na miejscu Ferdka nie byłbym pewny swojej obecnej pozycji w generalce

  • 25. serek_ms
    • 2010-07-23 09:32:38
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Sorki, wie może ktoś z was fgdzie można znaleźć i z kąd ściuągnąć sobie wyścigi F1 z lat 2003,2004,2005? Za każdą odpowiedź będe bardzo wdzięczny.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo