Heidfeld może mieć problemy z powrotem do F1
Jeszcze nie tak dawno Nick Heidfeld przekonywał, że bardzo chce powrócić do F1, gdyż czuję się „zbyt młodo na starty w serii DTM.”„Obawiam się, że czołowe dziesięć miejsc jest już zajęte” mówił Heidfled.
Komentator francuskiej TF1, Jean-Louis Moncet, uważa że weteran 167 GP w przyszły roku będzie łączył rolę testera Mercedesa z regularną jazdą w serii DTM także w ekipie Mercedesa.
Niemiecki Bild z kolei podał, że miejsce dla Heidfelda może ponownie znaleźć się w ekipie Petera Saubera, zwłaszcza że ostatnio Pedro de la Rosa otwarcie przyznał, że poszukuje miejsca w F1 na przyszły sezon.
komentarze
1. michal669
To jest mocne: „zbyt młodo na starty w serii DTM.”. To kiedy będzie odpowiedni czas? W wieku pięćdziesięciu lat?
2. Robert.Kubica
czołowe 10 miejsc zajęte ? rozumiem że jużznany jest zmiennik pietrova ?
3. URAN
Nikuś będzie musiał mocno spuścić z tonu. Zwłaszcza finansowo. 10 miejsc czyli 5 zespołów. No, to panie Heidfeld: albo Sauber albo Lotus. Duma nie pozwoli jeździć w innych teamach? Pożyjemy, zobaczymy czy i gdzie zaczepi się ten "lepszy" od Kubicy!
4. Radaxter
1@
jeszcze kilka lat i schumacher bedzie mial 50 xD
5. kosanr1
2. Robert.Kubica
Możliwe że zmiennika nie będzie. Pietrov cos tam potrafi i pieniążki płyną do Renault, więc po co go zmieniac.
6. mmuz
@5 Może dlatego, żeby mieć jakieś szanse na sensowny wynik w klasyfikacji producentów? :) Bo jak na razie zanosi się, że szału nie będzie. Tym bardziej jeśli Merc się nieco poprawi.
7. piotrek74
Schumachera karczek przez najbliższe dwa sezony nie zaboli i jest problem .Reni bym go chętnie zobaczył nawet w tym sezonie .
8. Kojag
2. Może jeszcze nie, ale pewnie Robert transfer Nicka by blokował?
9. Jarkeczek
re up: Poza tym w Mercu zwykle punktuje 2-ch kierowcow, a w Renault tylko raz sie to zdarzyło
10. piotrek74
8. Kojag> a dlaczego tak uważasz ? przecież w Reni NH nie byłby faworyzowany i wreszcie okazało by się jaka jest różnica między nimi .
11. kempa007
2. Robert.Kubica Raikkonen :D
12. lukaszk99
Najlepszą możliwą opcją dla Heidfelda jest FI za VL albo Sauber z Pedro, lepsze to niż grzać ławę w Mercedesie z marną nadzieją na starty w przyszłości.
13. Konik_mekr
Jakby chciał, to by pojeździł. Trulli i Kovalainen też okupują tyły tabeli, a przecież nikt nie wątpi w ich talent:P
14. maxxx1980
zamienił stryjek siekierkę na kijek
15. yaneq
@5 Pieniążki płyną? Za lepsze miejsce w końcowej klasyfikacji miało by zdecydowanie lepszą kasę niż marne bańki od Petrova. Jestem zdecydowanie za zmianą kierowcę, bo ten pokazuje, że jest cienki jak ten bolek!
16. Manonfire
Nick w Reno prawie na pewno punktowałby lepiej, niż Witek. Nie jest przez Polaków lubiany z oczywistych powodów, ale to solidny kierowca. Aczkolwiek rok przerwy w startach dobrze chłopakowi nie wróży. Młodzieniaszkiem już nie jest, choć jeszcze nie tak stary, jak MSC. Właściwie nie miałbym nic przeciwko zespołowi KUB - HEI. Wyjaśniliby sobie, kto jest lepszy, nie w słownych przepychankach (tu oczywiście Nick miał zawsze najwięcej do powiedzenia), ale na torze. Inną sprawą jest to, że Renia ma teraz bolidy przystosowane do dwóch dryblasów, a Quick Nick jest postury raczej nikczemnej. Zawsze jakoś można by dopchać luźną przestrzeń w bolidzie jakąś kompozytową watą... MSPANC
17. kosanr1
Ja poprostu daje czas jeszcze Witkowi, jeżeli sie rozkreci, to wolalbym go z kasa zamiast Nicka. No chyba że udałoby się Reno podpisać kontrakt z Raikkonenem
18. Anteaus
A ja uważam ,że Renia może spokojnie wybierać z kierowców ze słabszych teamów F1. Podejrzewam ,ze każdy z nich dałby wiele aby jeździć w Ranault ponieważ okazało się ,że jest to jedyny zespół (no może poza Force India) który może z powodzeniem walczyć z najlepszymi. Np Kovalainen,Trulli czy nawet Glock. Obawiam sie ,ze każdy z nich byłby lepszy od Piertova. Pytanie tylko czy pieniążki tutaj nie przeważą także w przyszłym sezonie.
19. Anteaus
Nie zapominajmy ,ze Piertrov ma w kontrakcie zapisane ,że musi zdobyć 25% punktów Kubicy a póki co mamy prawie półmetek sezonu a Pietia ma 1/3 tego co powinien mieć więc jest to więcej niż rozczarowanie
20. skidmarks
Ale HEI ma za duże aspiracje żeby jeździć w SAUBERZE.
21. fanfan
"Za młody na sen za stary na sex"-jak to śpiewał Rysiu Rynkowski
22. Ataru
Jest miejsce w Sauberze i jest w Williamsie obok Hulka. Niech bierze to, co lepsze i pomoze w tym, by jeden z tych dwoch teamow wrocil do czolowki. Wiem, ze chlopak chce wiecej, ale niech go ambicja nie zzera, skoro chce sie scigac, niech wsiada za kierownice i jedzie, a nie patrzy jak jezdza Nico Dziewcze Rosberg wraz z Baronem.
23. piotrek74
22. Ataru> przecież liczył na karczycho Schumachera a tu kalapa .Stracę resztki szacunku do niego jak nie załapie się na następny sezon jako podstawowy kierowca . Ten sezon ogórkowy jest paskudny , jak nie zmieni podejścia to zostanie mu tylko EMERYTURA
24. hotshots
stary txt, ale jary - Nick/Znikł
25. Ataru
23. piotrek74, to karczycho to wg mnie byla jedynie zaslona dymna, bo chlopak by wsiadl do tamtego Ferrari i stracilby resztki godnosci, pojawilo sie wtedy znienacka wiec wlasnie owe karczycho. Ja strasznie chce zobaczyc jak Quick Nick uciera nosa Kobayashiemu, albo Hulkowi, bo kto jak kto, ale on cos do udowodnienia jednak ma.
26. xxxdusiaxxx23
ja bardzo chcę żeby nick wrócił do f1, to dobry kierowca a szkoda żeby się marnował w mercedesie siedząc na fotelu i patrząc na wyścig, patrząc na te dalsze zespoły to naprawdę się marnuje :P
27. ziyon
Ochchchch.... co za szkoda, tyle ulubionych torów, a tu brak możliwości ścigania....
28. Wiater
Będzxie w Sauberze ;D co jak co ale chyba Kob jest od niego słabszy.
29. vesperlynd1
przynajmniej będę miała radochę jak Kubica go będzie wyprzedzał he he
30. elin
28. Wiater - Nick ( chyba ) prędzej zastąpi de la Rose w Sauberze, a nie Kamui. Peter zawsze wolał w zespole połączenie debiutanta z weteranem, niż dwóch weteranów ... ;-).
Tym bardziej, że Kobayashi ma większe perspektywy rozwoju, ze względu na młody wiek i dobre wyniki uzyskiwane w zeszłym sezonie ( Toyota ), w porównaniu do Hiszpana ...
31. Ataru
30. elin, no De La Rosa mowil sam, ze jest do wziecia, wiec raczej tez tak przypuszczam, ze w to miejsce moglby wskoczyc, myslisz, ze jest na taka roszade duza szansa? Poza tym - pelna zgoda.
Brakuje Heidfelda, oj brakuje, chyba nam wszystkim :)
32. jar188
@30; Nick jak zrezygnuje z aspiracji jeżdżenia w dobrym zespole i i wysokiej gaży powinien znaleźć miejsce w jakimś zespole, nie jest gorszy od kilku starszych a na pewno lepszy od wielu młodych kierowców. Musi tylko tylko zejść z chmur kiedy to mu się zamarzyło jeżdżenie w McL czy Mercedesie, chociaż, fakt był blisko tylko jednocześnie nie potrzebnie zaniechał negocjacji z innymi zespołami.
33. jar188
....sorry mój post nie dotyczył @30 :)))
34. elin
31. Ataru - racja, de la Rosa sugeruje, iż nie jest pewny, czy nadal będzie jeździł w Sauberze. A Peter ( od jakiegoś czasu ) przyznaje, że nie jest w pełni zadowolony ze swoich tegorocznych kierowców. Więc, bardzo prawdopodobne może być wolne miejsce w tym zespole ( właśnie za Hiszpana ) ...
Ale, czy będzie to Nick ... sam wspomina, " że czołowe dziesięć miejsc jest już zajęte " ..., a Saubera zdecydowanie do tych najlepszych pięciu zespołów zaliczyć nie można. Czyli, albo Heidfeld obniży swoje ambicje ( jazda dla czołówki ) i wtedy, raczej nie będzie miał problemu ze znalezieniem sobie miejsca ( doświadczenie ma, więc byłby cenny dla jakiegoś " słabszego " zespołu). Albo dalej będzie siedział w garażach Mercedesa podczas GP, jako ich tester.
Według mnie, Nick wybierze drugi wariant i nie przejdzie do Saubera ... Heidfeld ma duże mniemanie o swoich umiejętnościach i nie będzie już chciał obstawiać tyły w wyścigach ...
Jednak, jak będzie to zobaczymy ... ;-)
35. elin
32. jar188 - Twój post nie jest do mnie ( 30. ), ale i tak się z nim zgadzam ;-)
36. Jaro75
Biedny ten chłopak.Wszystkim mówił że jest lepszy od Roberta a tutaj taaaakie rozczarowanie.Skoro jest taki dobry niech idzie do słabszego zespołu jak to zrobił Robert bo niech mi czasami nikt nie zaprzecza że takim zespołem było Reno i niech pokaże jaki kur.mać jest z niego geniusz kierownicy,jak potrafi zmobilizować zespół do zabójczej pracy,jak potrafi testować i oceniać trafnie nowe części,jak się zna na mechanice pomagając w rozwijaniu samochodu,jak bezbłędnym jest kierowcą,jak zabójczo szybkim,jak...,jak... i w końcu jak sam potrafi zapierdalać tyle godzin z poświęceniem aby pomóc inżynierom przy bolidzie a nie do chu.ja tylko opierać dupę na innym i pieprzyć że jest najlepszy.Wtedy na pewno zbudują zespół wokół niego bo przecież jest szybszy,dokładniejszy,bardziej równy,bardziej bezbłędny i w ogóle o niebo lepszy od Roberta ! Nawet piękniejszy nie jest chyba że ktoś lubi taki cioty ala Rosberg.
37. zenobi29
Solidny kierowca. Ale tylko solidny i nic więcej , a takich w stawce nie brakuje i z mniejszymi wymaganiami.
A co on myśli o sobie , to jego sprawa. Wolno mu :-)
Mnie jakoś nie zachwycił. Chociażby przez swoją przekorę.
Jednak całkowicie się z nim zgadzam - o powrót będzie ciężko:)))))
38. karlito
nie lubię gościa ale jak na kierowcę to potrafi pozytywnie zaskoczyć. ale do Roberta mu daleko. mieli w 2008 takie same bolidy, a kto lepiej jeździł, wiadomo.przy całym szacunku do niego przypuszczam że z tym bolidem w Sauberze tylko częściej dojeżdżałby do mety zamiast tych 2 kaskaderów.
39. tomspoon
już wolałbym barichello
Ze już o glocku nie wspomnę
heidfeld jesteś we właściwym miejscu we właściwym czasie
I już tam zostań
40. comandi
38. karlito szacun za kaskaderów haha :D
41. BLOO
nie wiem czemu sie czepiacie pedro i kamui, problem nie tkwi w ich jezdzie ale w bolidzie z którego co rusz cos odpada
42. elin
41. BLOO - Peter Sauber - " jestem przekonany, że fakt posiadania dwóch nowych kierowców ma pewne znaczenie ... Komunikacja i współpraca pomiędzy kierowcami i inżynierami obecnie nie jest dokładnie taka, jak być powinna ... Czymś, co prawdopodobnie niewłaściwie oceniliśmy jest czas potrzebny do zadomowienia się kierowców. Pedro, po wielu latach w roli kierowcy testowego, wrócił teraz do rywalizacji i proces aklimatyzacji jest raczej trudniejszy, niż się spodziewaliśmy ".
43. mariusz-f1
Nick tylko sobie może dziękować za to, że tak się to wszystko potoczyło, czyli nie po jego myśli. Facet miał (ma) ZA wysokie mniemanie o sobie i to go zgubiło. Myślał że teamy będą się biły, o korzystanie z jego usług, a tu d.....a :-) Dodać do tego wredny charakter, brak woli współpracy z teamem, jazda tylko na swoje konto i jeszcze kilka innych mankamentów by się znalazło ....... Gdyby zebrać to wszystko w całość i połączyć, to nie ma się co dziwić, że Nikoś nie ma i nie będzie już miał, za wiele ofert pracy. Chociaż nie powiem, chciałbym go widzieć w Renault i zobaczyć, jak by wypadł tam, na tle Roberta :-)
44. Ataru
34. elin, wiesz, Pedro mowil wprost, ze jest do wziecia, a jak wiadomo Nick z Peterem przez te lata na pewno jakistam kontakt zlapali.
Heidfeld w tej chwili chyba wlasnie nabral duzo pokory siedzac tam w garazu i patrzac jak jezdza inni, tego mu, jako kierowcy, troche brakowalo i teraz moze sie okazac, ze jest jeszcze lepszy niz byl, moze byc glodny tej jazdy i generalnie moze pozytywnie zaskoczyc.
Ja osobiscie bardzo bym sobie tego zyczyl, albo za Barichello do Williamsa, chlopak w koncu juz niemlody, a jesli Williams poprawi pozycje i bedzie jechal do przodu i sezon skonczy sporo przed Sauberem to moze wydawac sie to rozsadnym posunieciem.
Poza wszystkim to po wypowiedziach Heidfelda jasne jest, ze on chce sie scigac, chce cos dzialac, a to sie pcha by testowac opony na przyszly sezon, a to mowi, ze chce jezdzic w F1 itd... A "siedzac na lawce" w Mercedesie wiele nie zwojuje, niech bierze i slabszy team, tam pojezdzi sezon. Niech pokaze, ze jest mocny a wtedy... jest spora szansa na to, ze za poltora roku znajdzie sie dla niego miejsce w Mercedesie wlasnie, badz w innym teamie.
45. kumahara
Nick do Renault? Chyba tylko by popsuć dobrą atmosferę w teamie, wredny, egoistyczny typ, mający się chyba za jemu tylko znaną "wielkość"!!! Tylko nie Renault !!!
46. łejn
Jestem za Nickiem do Renault, lepsza opcja wg. mnie od Raikkonena.
47. karlito
44.Racja co do Nicka, na pewno nabrał pokory ale w tym momencie jakim jest teraz to pozostaje mu raczej tylko testować i liczyć na fotel po Michaelu( jeżeli PO sezonie zdecyduje się odejść). Może po sezonie dogada się z Sauberem przejdzie do nich bo Pedro (pomimo że tester) i Kamui raczej nie wiedzą co poprawiać w bolidzie. Pedro chyba tylko dostarczał danych telemetrycznych, tu i w MCL. nie chcę przez to powiedzieć , że chłopaki nie potrafią się ścigać ale kierowcy dzielą się na takich , którzy tylko jeżdżą i takich którzy oprócz jazdy potrafią znaleźć słabe i mocne strony w bolidzie i podpowiedzieć panom inżynierom gdzie jest ok, a gdzie jest daleko od łokej.
48. karlito
40. Dziękuję bardzo ;) szacun 4 U 2 :)
49. elin
44. Ataru - czyli, oboje się zgadzamy, że w Sauberze będzie ( najpewniej ) wolne miejsce za de la Rose.
Jednak, jeśli chodzi o Nicka, to ciężko coś wywnioskować. Masz rację, Heidfeld często mówi, iż brakuje jemu ścigania i chciałby ponownie znaleźć się w stawce ... Ale, równie często sugeruje, że jest zainteresowany jazdą tylko w czołowym zespole i woli stanowisko testera takiego zespołu jak Mercedes, niż być w " ogonie " podczas wyścigu ...
Jeśli zgodzi się wrócić w " słabszym " zespole, to pewnie znajdzie dla siebie miejsce. Bardzo możliwe, że będzie to właśnie Sauber ...
Williams raczej odpada, Frank ostatnio przyznał, iż jest zadowolony ze współpracy z Barrichello, więc prawdopodobnie zostanie on w zespole jeszcze na przyszły sezon.
50. dziarmol@biss
45. kumahara- "Joł" ;-))
51. randalll
A ja sie pytam. Skoro Heidfeld jest taki doswiadczony i tak wspaniale moze przyczynic sie do rozwoju zespolu to czemu pare sezonow temu walczyl z bolidem i nie potrafil rozgrzac w nim opon? Do tego stopnia walczyl, ze zafrapowal tym caly team BMW, ktory z tego wszystkiego niedopatrzyl, iz jest calkiem realna szansa na podium w klasyfikacji kierowcow dla drugiego z kierowcow...Moze i solidny z niego kierowca ale wydaje sie byc jakis taki toksyczny i najchetniej to by bral nie dajac nic w zamian (mam na mysli zaangazowanie w rozwoj bolidu).
52. Ataru
51. randalll, walczyl ramie w ramie z jednak dobrym Kubica, bo bedac obiektywnym jezdzili w miare rowno i bedac obiektywnym - Robert to dobry driver ;-)
49. elin, Barichello jednak jest juz niemlody, mysle, ze w koncu pora by dac szanse mlodszym, ale skoro tak mowisz - wierze w Twoje zrodla, ja widocznie przeoczylem akurat te slowa :)
Wiesz, ja mysle, ze po nastepnym sezonie Schumacher moze odejsc, ale do tego czasu jednak Quick Nick powinien gdzies jezdzic, bo nie wierze, ze Mercedes nagle siegnie po chlopaka, ktory przez 2 sezony odpoczywal. Tez jakos tego nie widze, zmiany w regulaminie maja jednak isc w strone taka, ze kierowca bedzie mial nieco wiecej do powiedzenia, a co za tym idzie wieksza szansa dla samego Nicka.
47. karlito, uwazam, ze Pedro doskonale wie, co zmienic, tylko oni tam jakos nie umieja sie dogadac wszyscy, takie odnosze wrazenie. I w duzej mierze uwazam, ze to wszystko to wina kierowcow, jak sie oglada treningi i patrzy sie na nie z perspektywy Saubera to troche cos jest nie tak, zwlaszcza ze Kobayashi przewaznie treningi psuje, glownie ze wzgledu na swoje wyjatkowe zamilowanie do zwiedzania pobocza.
53. karlito
52. Możliwe że masz rację , Robert też miał problemy żeby coś mu zrobili setup pod niego. Może oni tam tylko szprechen w dechen :) ?
54. mariusz-f1
52.Ataru - Nick walczyl ramie w ramie z Kubicą ?! Kolego, gdyby kierownictwo BMW traktowało Roberta na RÓWNI z Nickiem, to różnica klas po między nimi, byłaby ogromna, na korzyść Roberta oczywiscie. Zresztą, porównując obecny team Roberta z BMW, to odnoszę wrażenie, że on tam jeździł na zaciągniętym hamulcu ręcznym......... Tak więc trochę się rozpędziłeś z tym stwierdzeniem, że Nick walczył ramie w ramie z Robertem. Swoją drogą, wiadomo dlaczego Nicka nie ciągnie do Renault. Tam już biedak, nie mógł by liczyć, w kryzysowych sytuacjach, na pomoc Williego i Marianka, he he :-) A te jego pierniczenie, że interesuje go jazda, tylko w mocnych teamach, nawet mnie już nie śmieszy........
55. Ataru
54. mariusz-f1, tak, tak, slyszalem to juz kaczyliard razy, ze Robert jest najlepszy w stawce, a Nick dramatycznie kiepski, tylko Robertowi daja gorsze opony/hamulce/skrzydla/whatever. Jezdzil rowno z Robertem, a to jak kto bedzie naginal rzeczywistosc (nawet jak masz cien racji w tym co mowisz, bo tez odnosilem takie wrazenie) to to sa jednak fakty. Moze byc gorszy od Roberta, ale bedzie lepszy od wiekszosci stawki dzis jezdzacej w mojej opinii. Rzeklem.
56. fabian
Zabawne są te dywagacje który kierowca jest najlepszy, najszybszy czy najzdolniejszy, tylko że mu auto dają słabe. Ale Mistrzami Swiata są Button, Hamilton, Alonso i Schumacher....
57. zenobi29
49. elin - Co jak co , ale liczyć to Nick potrafi :-)
Więcej zarobi jako tester w "Merolu" , niż jako kierowca w "ogonie".....Przynajmniej tak mi się wydaje :-)))
No to niech Nikuś celuje w czołówkę he he he .
Efekty będą raczej takie , jak na dzień dzisiejszy. I oby gorsze nie były....A zresztą - mogą być :-))
58. mariusz-f1
55.Ataru - Fakty są takie, że Nick mimo wielu lat startów w F1, jakoś nie był w stanie wybić się ponad przeciętność. A że potrafi bic rekordy w ilości ukończonych wyścigów, to mało kogo to interesuje. I jeszcze jedno. Co taki Nikoś, może zaoferować od siebie nowemu teamowi ? Chyba tylko to, że bezpiecznie będzie próbował dojechać do mety. Sorki, ale jak na F1, to trochę mało :-)
59. Ataru
58. mariusz-f1, ten sam argument mozna powiedziec o Robercie, tez tylko dojezdza do mety, do tego nie wyprzedza i w kazdym wyscigu tego sezonu kiepsko startowal. U wszystkich w stawce mozna znalezc mocne i slabe strony, taka prawda, solidnosc Nicka to chyba nie jest wada.
Dobra praca z inzynierami, duze doswiadczenie i predkosc lepsza niz wiekszosc stawki - oto, co moze zaoferowac Nick swojemu zespolowi. I wierz mi, ze jak zechce scigac sie w F1 to miejsce sobie znajdzie, jesli tylko nieco obnizy poprzeczke, ktora sam sobie ustawil. Wielu kierowcow chcialoby miec taka pozycje startowa jak on.
Mowisz, ze Nick jest przecietny, wiec Robert nie mogl sie ponad te przecietnosc wybic takze, a przeciez bylaby to bzdura. Robert od Nicka jest lepszy, ale Nick postawil mu poprzeczke naprawde wysoko. Mowiac, ze jest kiepski deprecjonuje sie tym samym talent Roberta.
60. mariusz-f1
59.Ataru - Co do Kubicy, to go BRONIĄ wyniki. Powiedz mi tylko, jakim prawem Robert zdobył przeszło 70 pkt w Renault, jeśli tylko dojeźdźa do mety, nie potrafi dobrze startować, ma kłopoty z wyprzedzaniem innych kierowców ?! W 2008r było to samo. Chyba mi nie powiesz, że kierownictwo BMW robiło wszystko, aby wspomóc swego kierowcę w walce o mistrzostwo ?! A zresztą, nie mam zamiaru bronic Nicka tylko dla tego, że jeździł razem z Robertem. Ponieważ Nick nie zasługuje na pochwały, a Robert sam swietnie się broni osiąganymi wynikami i naszej pomocy pod tym względem, nie potrzebuje :-)
61. kumahara
60. mariusz-f1@ dokładnie !
62. Ataru
No tak, Robert przechodzac do Renault stal sie rewelacyjny, a w BMW byl kiepski? W ogole nie odpowiedziales, a powtarzac dwa razy tego samego nie planuje.
Poza tym odnosisz sie tylko do tego, do czego ci wygodnie i polemizujesz z czyms, co nie bylo przedmiotem dyskusji. Faktem jest, ze Robert kiepsko startuje w tym sezonie, chyba mi nie powiesz, ze jest inaczej. I chyba nie ogladales wiekszej ilosci wyprzedzen, czy w ogole prob polkniecia rywala niz wszyscy inni tu obecni. Ty jako argument tego, ze dobrze startuje i wyprzedza podajesz fakt, ze ma duzo punktow, ktore w kazdym wyscigu ciula powoli, co jest absurdalne jesli sie zestawi z tym, co wszyscy tu doskonale wiemy.
Z mojej strony wszystko.
63. mariusz-f1
62.Ataru - Na zakończenie powiem ci tylko tyle !!!! Robert przez te 4 lata startów w F1, dokonał więcej, niż ten twój świetny Nick przez 10 lat. I gdzie ja napisałem, że Robert jeźdźąc w BMW byl kiepski ?? Napiszę jeszcze raz, że w BMW Robert nie mógł pokazać pełni swoich umiejętności, wiadomo z jakich względów ! A że ty tego nie dostrzegłeś, to już twój problem. A co do jego startów i małej liczby wyprzedzeń. To tak ciężko POJĄĆ, że jadąc średnim autem i mając obok siebie MOCNIEJSZE I SZYBSZE bolidy, bardzo trudno jest wyprzedzać i zyskać coś na starcie ?! Oj Ataru, Ataru.......
64. Ataru
mariusz-f1, obiektywizm widze w kazdym jednym twoim slowie. Az nim emanujesz po prostu.
65. mariusz-f1
64.Ataru - A ty dalej swoje. Odpisałem ci, dlaczego Robert tak mało wyprzedza, więc czytaj ze zrozumieniem, (bez obrazy). Bo jeśli pamiętasz, to w Bahrajnie dawał sobie z tym radę, spadając już na początku, na ostatnią pozycję. I ja jakoś tam nie widziałem, żeby miał ogromne problemy z wyprzedzaniem.Ale ty na Boga, nie wymagaj od niego, żeby brał na starcie i w wyścigu takie McLareny, Red Bulle, Ferrari i Merce! Bo po pierwsze, Renault jeszcze nie jest na tym poziomie,(nie licząc może Mercedesa, z nimi są na równi) a po drugie, nie jest to gra komputerowa, gdzie ........... Chociaż tak i tak, jako JEDYNY nawiązuje z tą wielką czwórką walkę, wystarczy zerknąć na tabelę :-) O i to są właśnie, te FAKTY.
66. grzes12
Być może jestem nieobiektywny ...... ale z większością zgadzam się z @ Mariuszem ;)
64 Aturu
Najprościej na brak kontrargumentów oponentowi jest zarzucić brak obiektywizmu ... ;/
67. Ataru
65. mariusz-f1, a co maja te argumenty do Heidfelda? Nic, nie odnosisz sie do tego co pisze, wiec bez sensu jest prowadzic dyskusje, gdy jedna osoba mowi na jeden, a druga na inny temat ;-)
Wspomnialem cos marginalnie, to zamiast odniesc sie do tego, co mowilem, to odniosles sie do tego, o czym bylo ci wygodnie napisac kilka literek, z ktorych nic nie wynikalo. Bo ja doskonale wiem jak Robert jest swietnym kierowca.
68. mariusz-f1
67.Ataru - A co mają te argumenty do Nicka ? A no takie, że TY sam kilka postów wyżej, porównywałes ich do siebie, a ja się tylko do nich odniosłem. Więc w czym masz problem ? Piszesz że doskonale wiesz, jak świetnym kierowcą jest Robert. Ja też to wiem i zgadzam się też z tym, że jakieś minusy Robert posiada, robotem przecież nie jest. Ale jak ty piszesz, że Robert ma kłopoty z wyprzedzaniem i ze startami, to JA ci tylko przedstawiłem moje zdanie na ten teamt. A czy ty się z tym zgadzasz, czy nie, to twoja sprawa. Więc nie zarzucaj mi, że nie piszę na temat, ok ?
A na teamt, to kolego ty nie piszesz. Chyba Grześ12 w wpisie nr 66, miał rację z tym, że jak ktoś...........
69. Ataru
68. mariusz-f1, tak, wazelina swietna rzecz, najlepiej w obie strony.
Prawda jest taka, ze nie odniosles sie do moich argumentow, argumentow zreszta na temat, ktory jakby nie patrzec jest o Heidfeldzie, nie o tym jak bardzo lubisz Roberta i jak bardzo jestes w stanie go bronic, nie zachowujac zreszta nawet cienia obiektywizmu przy tym ;-) Wszystko.
70. mariusz-f1
69.Ataru - Nie wiem czy wiesz, ale czym dłużej piszesz te swoje posty, to coraz bardziej się kompromitujesz. CAŁY czas zarzucając mi brak obiektywizmu, jednocześnie ty sam piszesz nie na temat. Ja odpowiedziałem ci, co sądze na temat Nicka. Wystarczy tylko czytać te posty ze zrozumieniem i nic więcej. A że ty masz z tym kłopot, to twoja sprawa. I jeszcze jedno. W swoim wpisie nr 59 jedną z zalet Nicka wymieniłeś, "dobrą pracę z inżynierami" ! No z tym to już pojechałeś, że boki zrywać ......... Z tą wazeliną też sobie mogleś darować, bo to nie było ani śmieszne, ani mądre. To tyle z mojej strony.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz