komentarze
  • 40. comandi
    • 2010-06-18 23:31:04
    • *.play-internet.pl

    38. karlito szacun za kaskaderów haha :D

  • 41. BLOO
    • 2010-06-18 23:49:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem czemu sie czepiacie pedro i kamui, problem nie tkwi w ich jezdzie ale w bolidzie z którego co rusz cos odpada

  • 42. elin
    • 2010-06-19 00:13:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41. BLOO - Peter Sauber - " jestem przekonany, że fakt posiadania dwóch nowych kierowców ma pewne znaczenie ... Komunikacja i współpraca pomiędzy kierowcami i inżynierami obecnie nie jest dokładnie taka, jak być powinna ... Czymś, co prawdopodobnie niewłaściwie oceniliśmy jest czas potrzebny do zadomowienia się kierowców. Pedro, po wielu latach w roli kierowcy testowego, wrócił teraz do rywalizacji i proces aklimatyzacji jest raczej trudniejszy, niż się spodziewaliśmy ".

  • 43. mariusz-f1
    • 2010-06-19 02:21:44
    • *.opera-mini.net

    Nick tylko sobie może dziękować za to, że tak się to wszystko potoczyło, czyli nie po jego myśli. Facet miał (ma) ZA wysokie mniemanie o sobie i to go zgubiło. Myślał że teamy będą się biły, o korzystanie z jego usług, a tu d.....a :-) Dodać do tego wredny charakter, brak woli współpracy z teamem, jazda tylko na swoje konto i jeszcze kilka innych mankamentów by się znalazło ....... Gdyby zebrać to wszystko w całość i połączyć, to nie ma się co dziwić, że Nikoś nie ma i nie będzie już miał, za wiele ofert pracy. Chociaż nie powiem, chciałbym go widzieć w Renault i zobaczyć, jak by wypadł tam, na tle Roberta :-)

  • 44. Ataru
    • 2010-06-19 11:53:12
    • *.chello.pl

    34. elin, wiesz, Pedro mowil wprost, ze jest do wziecia, a jak wiadomo Nick z Peterem przez te lata na pewno jakistam kontakt zlapali.

    Heidfeld w tej chwili chyba wlasnie nabral duzo pokory siedzac tam w garazu i patrzac jak jezdza inni, tego mu, jako kierowcy, troche brakowalo i teraz moze sie okazac, ze jest jeszcze lepszy niz byl, moze byc glodny tej jazdy i generalnie moze pozytywnie zaskoczyc.

    Ja osobiscie bardzo bym sobie tego zyczyl, albo za Barichello do Williamsa, chlopak w koncu juz niemlody, a jesli Williams poprawi pozycje i bedzie jechal do przodu i sezon skonczy sporo przed Sauberem to moze wydawac sie to rozsadnym posunieciem.

    Poza wszystkim to po wypowiedziach Heidfelda jasne jest, ze on chce sie scigac, chce cos dzialac, a to sie pcha by testowac opony na przyszly sezon, a to mowi, ze chce jezdzic w F1 itd... A "siedzac na lawce" w Mercedesie wiele nie zwojuje, niech bierze i slabszy team, tam pojezdzi sezon. Niech pokaze, ze jest mocny a wtedy... jest spora szansa na to, ze za poltora roku znajdzie sie dla niego miejsce w Mercedesie wlasnie, badz w innym teamie.

  • 45. kumahara
    • 2010-06-19 13:54:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nick do Renault? Chyba tylko by popsuć dobrą atmosferę w teamie, wredny, egoistyczny typ, mający się chyba za jemu tylko znaną "wielkość"!!! Tylko nie Renault !!!

  • 46. łejn
    • 2010-06-19 14:48:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem za Nickiem do Renault, lepsza opcja wg. mnie od Raikkonena.

  • 47. karlito
    • 2010-06-19 17:37:44
    • *.adsl.inetia.pl

    44.Racja co do Nicka, na pewno nabrał pokory ale w tym momencie jakim jest teraz to pozostaje mu raczej tylko testować i liczyć na fotel po Michaelu( jeżeli PO sezonie zdecyduje się odejść). Może po sezonie dogada się z Sauberem przejdzie do nich bo Pedro (pomimo że tester) i Kamui raczej nie wiedzą co poprawiać w bolidzie. Pedro chyba tylko dostarczał danych telemetrycznych, tu i w MCL. nie chcę przez to powiedzieć , że chłopaki nie potrafią się ścigać ale kierowcy dzielą się na takich , którzy tylko jeżdżą i takich którzy oprócz jazdy potrafią znaleźć słabe i mocne strony w bolidzie i podpowiedzieć panom inżynierom gdzie jest ok, a gdzie jest daleko od łokej.

  • 48. karlito
    • 2010-06-19 18:37:59
    • *.adsl.inetia.pl

    40. Dziękuję bardzo ;) szacun 4 U 2 :)

  • 49. elin
    • 2010-06-19 18:51:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    44. Ataru - czyli, oboje się zgadzamy, że w Sauberze będzie ( najpewniej ) wolne miejsce za de la Rose.
    Jednak, jeśli chodzi o Nicka, to ciężko coś wywnioskować. Masz rację, Heidfeld często mówi, iż brakuje jemu ścigania i chciałby ponownie znaleźć się w stawce ... Ale, równie często sugeruje, że jest zainteresowany jazdą tylko w czołowym zespole i woli stanowisko testera takiego zespołu jak Mercedes, niż być w " ogonie " podczas wyścigu ...
    Jeśli zgodzi się wrócić w " słabszym " zespole, to pewnie znajdzie dla siebie miejsce. Bardzo możliwe, że będzie to właśnie Sauber ...
    Williams raczej odpada, Frank ostatnio przyznał, iż jest zadowolony ze współpracy z Barrichello, więc prawdopodobnie zostanie on w zespole jeszcze na przyszły sezon.

  • 50. dziarmol@biss
    • 2010-06-19 21:09:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. kumahara- "Joł" ;-))

  • 51. randalll
    • 2010-06-19 21:37:23
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A ja sie pytam. Skoro Heidfeld jest taki doswiadczony i tak wspaniale moze przyczynic sie do rozwoju zespolu to czemu pare sezonow temu walczyl z bolidem i nie potrafil rozgrzac w nim opon? Do tego stopnia walczyl, ze zafrapowal tym caly team BMW, ktory z tego wszystkiego niedopatrzyl, iz jest calkiem realna szansa na podium w klasyfikacji kierowcow dla drugiego z kierowcow...Moze i solidny z niego kierowca ale wydaje sie byc jakis taki toksyczny i najchetniej to by bral nie dajac nic w zamian (mam na mysli zaangazowanie w rozwoj bolidu).

  • 52. Ataru
    • 2010-06-19 22:54:00
    • *.chello.pl

    51. randalll, walczyl ramie w ramie z jednak dobrym Kubica, bo bedac obiektywnym jezdzili w miare rowno i bedac obiektywnym - Robert to dobry driver ;-)

    49. elin, Barichello jednak jest juz niemlody, mysle, ze w koncu pora by dac szanse mlodszym, ale skoro tak mowisz - wierze w Twoje zrodla, ja widocznie przeoczylem akurat te slowa :)

    Wiesz, ja mysle, ze po nastepnym sezonie Schumacher moze odejsc, ale do tego czasu jednak Quick Nick powinien gdzies jezdzic, bo nie wierze, ze Mercedes nagle siegnie po chlopaka, ktory przez 2 sezony odpoczywal. Tez jakos tego nie widze, zmiany w regulaminie maja jednak isc w strone taka, ze kierowca bedzie mial nieco wiecej do powiedzenia, a co za tym idzie wieksza szansa dla samego Nicka.

    47. karlito, uwazam, ze Pedro doskonale wie, co zmienic, tylko oni tam jakos nie umieja sie dogadac wszyscy, takie odnosze wrazenie. I w duzej mierze uwazam, ze to wszystko to wina kierowcow, jak sie oglada treningi i patrzy sie na nie z perspektywy Saubera to troche cos jest nie tak, zwlaszcza ze Kobayashi przewaznie treningi psuje, glownie ze wzgledu na swoje wyjatkowe zamilowanie do zwiedzania pobocza.

  • 53. karlito
    • 2010-06-20 01:15:00
    • *.adsl.inetia.pl

    52. Możliwe że masz rację , Robert też miał problemy żeby coś mu zrobili setup pod niego. Może oni tam tylko szprechen w dechen :) ?

  • 54. mariusz-f1
    • 2010-06-20 01:36:46
    • *.opera-mini.net

    52.Ataru - Nick walczyl ramie w ramie z Kubicą ?! Kolego, gdyby kierownictwo BMW traktowało Roberta na RÓWNI z Nickiem, to różnica klas po między nimi, byłaby ogromna, na korzyść Roberta oczywiscie. Zresztą, porównując obecny team Roberta z BMW, to odnoszę wrażenie, że on tam jeździł na zaciągniętym hamulcu ręcznym......... Tak więc trochę się rozpędziłeś z tym stwierdzeniem, że Nick walczył ramie w ramie z Robertem. Swoją drogą, wiadomo dlaczego Nicka nie ciągnie do Renault. Tam już biedak, nie mógł by liczyć, w kryzysowych sytuacjach, na pomoc Williego i Marianka, he he :-) A te jego pierniczenie, że interesuje go jazda, tylko w mocnych teamach, nawet mnie już nie śmieszy........

  • 55. Ataru
    • 2010-06-20 11:35:42
    • *.chello.pl

    54. mariusz-f1, tak, tak, slyszalem to juz kaczyliard razy, ze Robert jest najlepszy w stawce, a Nick dramatycznie kiepski, tylko Robertowi daja gorsze opony/hamulce/skrzydla/whatever. Jezdzil rowno z Robertem, a to jak kto bedzie naginal rzeczywistosc (nawet jak masz cien racji w tym co mowisz, bo tez odnosilem takie wrazenie) to to sa jednak fakty. Moze byc gorszy od Roberta, ale bedzie lepszy od wiekszosci stawki dzis jezdzacej w mojej opinii. Rzeklem.

  • 56. fabian
    • 2010-06-20 11:59:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zabawne są te dywagacje który kierowca jest najlepszy, najszybszy czy najzdolniejszy, tylko że mu auto dają słabe. Ale Mistrzami Swiata są Button, Hamilton, Alonso i Schumacher....

  • 57. zenobi29
    • 2010-06-20 12:01:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    49. elin - Co jak co , ale liczyć to Nick potrafi :-)
    Więcej zarobi jako tester w "Merolu" , niż jako kierowca w "ogonie".....Przynajmniej tak mi się wydaje :-)))
    No to niech Nikuś celuje w czołówkę he he he .
    Efekty będą raczej takie , jak na dzień dzisiejszy. I oby gorsze nie były....A zresztą - mogą być :-))

  • 58. mariusz-f1
    • 2010-06-20 13:45:33
    • *.opera-mini.net

    55.Ataru - Fakty są takie, że Nick mimo wielu lat startów w F1, jakoś nie był w stanie wybić się ponad przeciętność. A że potrafi bic rekordy w ilości ukończonych wyścigów, to mało kogo to interesuje. I jeszcze jedno. Co taki Nikoś, może zaoferować od siebie nowemu teamowi ? Chyba tylko to, że bezpiecznie będzie próbował dojechać do mety. Sorki, ale jak na F1, to trochę mało :-)

  • 59. Ataru
    • 2010-06-20 14:28:58
    • *.chello.pl

    58. mariusz-f1, ten sam argument mozna powiedziec o Robercie, tez tylko dojezdza do mety, do tego nie wyprzedza i w kazdym wyscigu tego sezonu kiepsko startowal. U wszystkich w stawce mozna znalezc mocne i slabe strony, taka prawda, solidnosc Nicka to chyba nie jest wada.

    Dobra praca z inzynierami, duze doswiadczenie i predkosc lepsza niz wiekszosc stawki - oto, co moze zaoferowac Nick swojemu zespolowi. I wierz mi, ze jak zechce scigac sie w F1 to miejsce sobie znajdzie, jesli tylko nieco obnizy poprzeczke, ktora sam sobie ustawil. Wielu kierowcow chcialoby miec taka pozycje startowa jak on.

    Mowisz, ze Nick jest przecietny, wiec Robert nie mogl sie ponad te przecietnosc wybic takze, a przeciez bylaby to bzdura. Robert od Nicka jest lepszy, ale Nick postawil mu poprzeczke naprawde wysoko. Mowiac, ze jest kiepski deprecjonuje sie tym samym talent Roberta.

  • 60. mariusz-f1
    • 2010-06-20 15:32:28
    • *.opera-mini.net

    59.Ataru - Co do Kubicy, to go BRONIĄ wyniki. Powiedz mi tylko, jakim prawem Robert zdobył przeszło 70 pkt w Renault, jeśli tylko dojeźdźa do mety, nie potrafi dobrze startować, ma kłopoty z wyprzedzaniem innych kierowców ?! W 2008r było to samo. Chyba mi nie powiesz, że kierownictwo BMW robiło wszystko, aby wspomóc swego kierowcę w walce o mistrzostwo ?! A zresztą, nie mam zamiaru bronic Nicka tylko dla tego, że jeździł razem z Robertem. Ponieważ Nick nie zasługuje na pochwały, a Robert sam swietnie się broni osiąganymi wynikami i naszej pomocy pod tym względem, nie potrzebuje :-)

  • 61. kumahara
    • 2010-06-20 16:14:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    60. mariusz-f1@ dokładnie !

  • 62. Ataru
    • 2010-06-20 17:07:38
    • *.chello.pl

    No tak, Robert przechodzac do Renault stal sie rewelacyjny, a w BMW byl kiepski? W ogole nie odpowiedziales, a powtarzac dwa razy tego samego nie planuje.

    Poza tym odnosisz sie tylko do tego, do czego ci wygodnie i polemizujesz z czyms, co nie bylo przedmiotem dyskusji. Faktem jest, ze Robert kiepsko startuje w tym sezonie, chyba mi nie powiesz, ze jest inaczej. I chyba nie ogladales wiekszej ilosci wyprzedzen, czy w ogole prob polkniecia rywala niz wszyscy inni tu obecni. Ty jako argument tego, ze dobrze startuje i wyprzedza podajesz fakt, ze ma duzo punktow, ktore w kazdym wyscigu ciula powoli, co jest absurdalne jesli sie zestawi z tym, co wszyscy tu doskonale wiemy.

    Z mojej strony wszystko.

  • 63. mariusz-f1
    • 2010-06-20 17:47:19
    • *.opera-mini.net

    62.Ataru - Na zakończenie powiem ci tylko tyle !!!! Robert przez te 4 lata startów w F1, dokonał więcej, niż ten twój świetny Nick przez 10 lat. I gdzie ja napisałem, że Robert jeźdźąc w BMW byl kiepski ?? Napiszę jeszcze raz, że w BMW Robert nie mógł pokazać pełni swoich umiejętności, wiadomo z jakich względów ! A że ty tego nie dostrzegłeś, to już twój problem. A co do jego startów i małej liczby wyprzedzeń. To tak ciężko POJĄĆ, że jadąc średnim autem i mając obok siebie MOCNIEJSZE I SZYBSZE bolidy, bardzo trudno jest wyprzedzać i zyskać coś na starcie ?! Oj Ataru, Ataru.......

  • 64. Ataru
    • 2010-06-20 18:30:21
    • *.chello.pl

    mariusz-f1, obiektywizm widze w kazdym jednym twoim slowie. Az nim emanujesz po prostu.

  • 65. mariusz-f1
    • 2010-06-20 19:31:47
    • *.opera-mini.net

    64.Ataru - A ty dalej swoje. Odpisałem ci, dlaczego Robert tak mało wyprzedza, więc czytaj ze zrozumieniem, (bez obrazy). Bo jeśli pamiętasz, to w Bahrajnie dawał sobie z tym radę, spadając już na początku, na ostatnią pozycję. I ja jakoś tam nie widziałem, żeby miał ogromne problemy z wyprzedzaniem.Ale ty na Boga, nie wymagaj od niego, żeby brał na starcie i w wyścigu takie McLareny, Red Bulle, Ferrari i Merce! Bo po pierwsze, Renault jeszcze nie jest na tym poziomie,(nie licząc może Mercedesa, z nimi są na równi) a po drugie, nie jest to gra komputerowa, gdzie ........... Chociaż tak i tak, jako JEDYNY nawiązuje z tą wielką czwórką walkę, wystarczy zerknąć na tabelę :-) O i to są właśnie, te FAKTY.

  • 66. grzes12
    • 2010-06-20 20:49:39
    • *.182.68.70.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Być może jestem nieobiektywny ...... ale z większością zgadzam się z @ Mariuszem ;)
    64 Aturu
    Najprościej na brak kontrargumentów oponentowi jest zarzucić brak obiektywizmu ... ;/

  • 67. Ataru
    • 2010-06-20 21:32:57
    • *.chello.pl

    65. mariusz-f1, a co maja te argumenty do Heidfelda? Nic, nie odnosisz sie do tego co pisze, wiec bez sensu jest prowadzic dyskusje, gdy jedna osoba mowi na jeden, a druga na inny temat ;-)

    Wspomnialem cos marginalnie, to zamiast odniesc sie do tego, co mowilem, to odniosles sie do tego, o czym bylo ci wygodnie napisac kilka literek, z ktorych nic nie wynikalo. Bo ja doskonale wiem jak Robert jest swietnym kierowca.

  • 68. mariusz-f1
    • 2010-06-20 22:40:54
    • *.opera-mini.net

    67.Ataru - A co mają te argumenty do Nicka ? A no takie, że TY sam kilka postów wyżej, porównywałes ich do siebie, a ja się tylko do nich odniosłem. Więc w czym masz problem ? Piszesz że doskonale wiesz, jak świetnym kierowcą jest Robert. Ja też to wiem i zgadzam się też z tym, że jakieś minusy Robert posiada, robotem przecież nie jest. Ale jak ty piszesz, że Robert ma kłopoty z wyprzedzaniem i ze startami, to JA ci tylko przedstawiłem moje zdanie na ten teamt. A czy ty się z tym zgadzasz, czy nie, to twoja sprawa. Więc nie zarzucaj mi, że nie piszę na temat, ok ?
    A na teamt, to kolego ty nie piszesz. Chyba Grześ12 w wpisie nr 66, miał rację z tym, że jak ktoś...........

  • 69. Ataru
    • 2010-06-21 14:10:01
    • *.chello.pl

    68. mariusz-f1, tak, wazelina swietna rzecz, najlepiej w obie strony.

    Prawda jest taka, ze nie odniosles sie do moich argumentow, argumentow zreszta na temat, ktory jakby nie patrzec jest o Heidfeldzie, nie o tym jak bardzo lubisz Roberta i jak bardzo jestes w stanie go bronic, nie zachowujac zreszta nawet cienia obiektywizmu przy tym ;-) Wszystko.

  • 70. mariusz-f1
    • 2010-06-21 15:33:32
    • *.opera-mini.net

    69.Ataru - Nie wiem czy wiesz, ale czym dłużej piszesz te swoje posty, to coraz bardziej się kompromitujesz. CAŁY czas zarzucając mi brak obiektywizmu, jednocześnie ty sam piszesz nie na temat. Ja odpowiedziałem ci, co sądze na temat Nicka. Wystarczy tylko czytać te posty ze zrozumieniem i nic więcej. A że ty masz z tym kłopot, to twoja sprawa. I jeszcze jedno. W swoim wpisie nr 59 jedną z zalet Nicka wymieniłeś, "dobrą pracę z inżynierami" ! No z tym to już pojechałeś, że boki zrywać ......... Z tą wazeliną też sobie mogleś darować, bo to nie było ani śmieszne, ani mądre. To tyle z mojej strony.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo