Kierowcy Virgin Racing zachowują optymizm
Odczucia kierowców Virgin Racing po kwalifikacjach są dość mieszane. Timo Glock był pozytywnie zaskoczony osiągami samochodu, które były zadowalające mimo że Niemiec pokonał w swoim VR-01 tylko 3 okrążenia. Lucas di Grassi narzekał natomiast na zachowanie bolidu, którego właściwości jezdna pogorszyły się w porównaniu z poranną sesją.„Frustrującym jest fakt, iż podczas porannej sesji byłem w stanie ukończyć jedynie trzy okrążenia, ponieważ oznaczało to, że do kwalifikacji musiałem przystępować na ślepo. Byłem więc dość mocno zaskoczony niewielką stratą do Lotusa, jednak później poczułem, że moje okrążenia były naprawdę wszystkim, co dało się osiągnąć, a samochód prawie dotykał barier w kilku miejscach. Jestem zadowolony z moich rezultatów i pracy, którą dziś wykonałem”.
„Jeśli chodzi o resztę weekendu, tylko część jego losów leży w moich rękach, ponieważ w Monako nigdy nie wiadomo co może się zdarzyć. Przed wyścigiem zachowuję optymizm, ponieważ bolid spisuje się dobrze z dużym obciążeniem paliwem, musimy pomyśleć więc nad strategią i wykorzystać każdą okazję. Myślę, że warto podjąć ryzyko. Jest z nami Chris Ferguson, profesjonalny pokerzysta, którego mogę zapytać w jaki sposób rzucić kości!”.
Lucas di Grassi
„Podczas dzisiejszych treningów miałem kolejną udaną sesję. Samochód był niezawodny i dobrze się spisywał, nie mieliśmy żadnych problemów. Oczekiwałem lepszego czasu w kwalifikacjach, jednak tył samochodu dziwnie się zachowywał. Przyjrzymy się zebranym danym w nocy, aby upewnić się, że wszystko jest dobrze przygotowane przed jutrzejszym wyścigiem. Nie mogę doczekać się jutra. Hiszpania była moim ostatnim wyścigiem w którym musiałem oszczędzać paliwo. Tutaj będę mógł naciskać bardzo mocno nie martwiąc się takimi problemami. Potem dostanę nowy samochód w Turcji. Oczekuję lepszego wyścigu dla siebie i zespołu podczas Grand Prix Monako”.
komentarze
1. super600
w tym przypadku sprawdza sie ze optymista to zle poinformowany pesymista
2. lechu55
Kierowcy Virgin potrafią pojechać kilka kółek szybciej od Lotusa ale na dłuższą metę są od nich wolniejsi. w wyscigu może zdarzyc sie wszystko ale oni niech się skupią na tym, by przebrnąć przez pierwsze okrążenia. W ich przypadku dobrze będzie jak obaj dojadą do mety, choć myślę że i to im się nie uda.
3. kierowca
czyli zbiorniki nowe dostaną dopiero na turcje,
wiele moze sie zmienic w związku z tym.
choc obstawiam Lotusa na 1 miejsce w klasyfikacji nowych zespołów, to ta informacja lekko mnie zaiepokoiła.
4. koal007
Na tym torze kiepsko wyprzedza się nawet zawodników dublowanych. Obawiam się by chłopcy nie zrobili kuku, zawodnikom z przodu stawki. A Senna i Haduk na bank znajdą się na barierach. I pewnie Pietrow też, bo mu dość trudno przychodzi przejechać czysto cały wyścig.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz