komentarze
  • 2. kierowca
    • 2010-05-04 14:27:36
    • *.poczta.lublin.pl

    Jest nadzieja, że jeśli merc nie odskoczy to w ciągu 2 - 3 wyscigów zostanie połkniety. Zdaje się, że szefowie mercedesa coś mówili o tym, że skupia się na budowie bolidu na przyszły sezon w razie braku widocznych postępów.

  • 3. -Olek1906
    • 2010-05-04 14:44:42
    • *.129.64.223

    A mnie trochę zaniepokoiło stwierdzenie "Mercedes może nam nieco odjechać" w końcu mieli sie zbliżać do Mercedesa a nie oddalać, ale sądzę że po prostu nie chcą być hurraoptymizmami i wolą nie zapeszac, to dobrze bo potem lepiej być miłe zaskoczonym niż zupełnie rozczarowanym. Myślę że wiele w czołówce się nie zmieni a my liczymy na ciekawy wyścig i dobry wynik Roberta. Pozdrawiam

  • 4. rafekf1
    • 2010-05-04 15:01:05
    • *.ip.netia.com.pl

    Co wyścig, to nowe przednie skrzydło. Kombinują, dodają ... tu loteczkę, tu otworek, tam przekrzywią, tam wyprostują. Szukają chyba optymalnej konfiguracji tego elementu do współpracy z podwójnym dyfuzorem. Jeśli chodzi o smary i paliwa od Total-a, to też gdzieś o tym czytałem ale sprawa chyba ucichła .... proszę nie banować mnie za tą wzmiankę ;)

  • 5. kempa007
    • 2010-05-04 15:17:17
    • *.7-4.cable.virginmedia.com

    4. rafekf1 takie rzeczy, o ktorych tak chetnie piszecie sa na biezaco rozwiajane. Czy jest to Shell, czy Mobil, czy Total- wszyscy staraja sie cos zmienic zeby zyzkac pare kucy. Skoro silniki sa zamrozone, to lepszym olejem mozna zyskac nieco przewagi.

  • 6. conrad30
    • 2010-05-04 15:25:05
    • *.33.163.83

    3. -Olek1906-Mi się wydaje że że chodziło mu o konkretny wyścig,bo Mercedes jest bardziej wydajny aero i Renault nie nadrobi tego w jeden wyścig.Mając nadzieję że wykonają krok do przodu podobny do Mercedesa,to na torze gdzie aero odgrywa ważną role mogą im odjechać.Nie sądzę by facet który zapiernicza 24h/dobę nad rozwojem bolidu myślał że inni rozwijają się szybciej.

  • 7. MontyF!F!
    • 2010-05-04 15:28:05
    • Blokada
    • *.205.76.50

    1. szwejk21
    Co ty człowieku czytać ze zrozumieniem nie potrafisz. Przecież wyraźnie pisze że ,,To nie będzie największa poprawka jaką mieliśmy w tym roku". Największa poprawka to podłoga którą pewnie Polacy na złom przygarneli.
    Ide o zakład że skrzydło będzie wyglądać jak stare. Ale poprawka?

  • 8. rafekf1
    • 2010-05-04 15:29:35
    • *.ip.netia.com.pl

    5. @kempa007 ... Pewnie tak jest. Widocznie Reno wspólnie z Totalem zrobiło wielkie halo z oczywistej sprawy. Podobno mieli jakiś magiczny dodatek do paliwa mający skutkować ok.10 KM. Pewnie już to zastosowali i cicho sza.

  • 9. figo7
    • 2010-05-04 15:40:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tor w Barcelonie zalicza się do nudnych torów gdzie wyprzedzanie jest znikome cały wyścig to sznur bolidów jadących jeden za drugim przez cały wyścig , miejsce Roberta okolice 7-8 jeśli będzie ciepło ,natomiast jeśli będzie padał deszcz to już inna sprawa atomowy start Roberta i przejście kilka pozycji do przodu + mądra strategia zespołu i Robert kończy wyścig na miejscach 2-4 taka taka jest moja opinia na Circuit de Catalunya , Mclaren będą wysoko jak zostaną im opony .

  • 10. kempa007
    • 2010-05-04 15:41:21
    • *.7-4.cable.virginmedia.com

    paliwo zdaje sie jest homologowane wiec nie wiem, czy jest sobie taka frywolnosc w jego zmianie. Ale trzeba by bylo to sprawdzic w regulaminie.

  • 11. full pull
    • 2010-05-04 16:08:00
    • *.centertel.pl

    Przed sezonem zespoły dostarczają paliwo którego będą używać do badania czy jest zgodne z regulaminem i w trakcie sezonu pobierane są próbki do porównania. Więc dużo zmienić raczej nie mogą.

  • 12. marcin20
    • 2010-05-04 16:25:41
    • *.static.sitel.net.pl

    Początek sezonu jak dla mnie naprawde spoko, bez zastrzerzeń. Brawo !!!

  • 13. BLOO
    • 2010-05-04 16:26:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do powyzszych wypowiedzi to wydaje misie ze Alan miał na myśli to ze mercedes prawdopodobnie szykuje jeden duzy pakiet poprawek dzięki któremu może im odskoczyć , natomiast Renault poprawki wprowadzać będzie małymi kroczkami . A z tym skrzydłem to cos im chyba nie idzie , jesli dobrze licze to już 3 w tym sezonie

  • 14. nomadwcm
    • 2010-05-04 18:48:03
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skrzydło pewnie nie różni się aż tak bardzo od poprzedniego, może inaczej jest ustawione, dodane są jakieś nowe elementy

  • 15. yaneq
    • 2010-05-04 18:48:06
    • *.pancom.pl

    szału ni ma. cóż... renault miało robić dwa kroki naprzód a jak mówi alan będzie mała, nie największa w tym sezonie zmiana. nie wróży to dużego postępu. no ale cóż, trzeba być realistą. pojadę po onetowsku, liczę na roberta w ferrari w 2011 roku. to jest najkrótsza droga do bardzo dobrych wyników, godnych dobrego kierowcy.

  • 16. nomadwcm
    • 2010-05-04 18:58:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co to za sztuka wygrywać w najlepszym bolidzie...

  • 17. yaneq
    • 2010-05-04 19:05:58
    • *.pancom.pl

    sztuka polegająca na zdobyciu tego co najważniejsze. tytułu. poza tym ferrari nie ma w tym roku najlepszego bolid. posiada zaś wielką tradycję, zapach spalin w wydechach pracowników, ogromne zaplecze i potencjał oraz pewne starty w tym sporcie. zobaczyć emblematy włoskich kibiców z napisem kubica na monza było by bezcenne. chociaż osobiście faktycznie czuł bym się bardziej usatysfakcjonowany gdyby to w 2011 renault i kubica zdobyli majstra. to było by coś pięknego- ciężką pracą całej ekipy zrobić coś takiego. ale panie i panowie, trzeba być realistami.

  • 18. conrad30
    • 2010-05-04 19:07:14
    • *.243.18.235

    16. nomadwcm-Zadaj to pytanie Massajowi z Brazyli.

  • 19. -Olek1906
    • 2010-05-04 19:29:17
    • *.129.64.223

    Co do nowego skrzydła to dobrze, że widzą że coś co do tej pory pracowało dobrze może działać jeszcze lepiej. Ale szkoda że inne elementy bolidu nie są tak intensywnie poprawiane. Myślę że inżynierowie Renault pracują nad większymi ulepszeniami ale wprowadzone zostaną w późniejszym terminie.Prawdopodobnie będzie to GP Kanady, tak jak przed sezonem zapowiadali. Bądzmy dobrej myśli że nie skończy się na gadaniu .

  • 20. riqoor
    • 2010-05-04 20:21:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gdybym miał być złośliwy, a z reguły jestem złośliwy to pragnę zauważyć, że nowe skrzydło to mieli ponoć na każde kolejne GP.

  • 21. yaneq
    • 2010-05-04 21:15:10
    • *.pancom.pl

    nowe skrzydło wiosny nie czyni. co najwyżej więcej docisku na zakrętach :) jak pisałem wyżej szału nie ma. mam nadzieję, że mercedes nie odskoczy. chciałbym zobaczyć suchy wyścig i realne tempo zespołów.

  • 22. wjabs
    • 2010-05-04 21:18:28
    • *.inowroclaw.mm.pl

    a ja to czekam na monte carlo, własnie tak robert i renault osiągnie potecjał, mają bolid idealnie przygotowany na ten tor, pozatym kubic tez lubi śmigać po takim ciasnym śliskim torze ulicznym, a Barcelona będzie nudna, no chyba ze sie wydarzy cos nieoczekiwanego i na to pocichutku liczyę

  • 23. sharpi
    • 2010-05-04 22:31:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo cenię Renault za to, że nikt w tym zespole nie owija w bawełnę. Mogliby powiedzieć, że zrobili ogromny postęp, liczą na podium, ale to się nie liczy. Każdy ma swoją działkę, patrzą trzeźwo na sprawę i nikt nie ustaje w wysiłkach nad poprawą. Great teamwork!

  • 24. hotshots
    • 2010-05-04 23:06:38
    • *.chello.pl

    10. kempa007
    "Każdy zespół musi przed sezonem dostarczyć próbkę paliw", ale to nie znaczy, że właściwości tego paliwa - oprócz napędu bolidu nie mogą mieć: mniejszej wagi przy tych samych korzyściach, lepszych parametrów smarnych, szybkości tankowania !.......itp
    to taka sama walka jak tunel aero+b.szybkie centrum komputerowe.....

  • 25. kerg
    • 2010-05-04 23:25:38
    • *.kielce.vectranet.pl

    Te wszystkie nowości to jedynie dostosowania do konkretnych torów. Jeśli nie będzie deszczy Renault zyska...pewnie jak wielu. I jeszcze jedno od początku tegorocznych wyścigów jestem pod wrażeniem Hamiltona i jego samochodu. Popełnia dużo błedów, jezdzi b.szybko, efektownie niezwykle dużo odrabia....radość dla oczu!

  • 26. pat77
    • 2010-05-05 08:44:06
    • *.121.189.126

    Tak dalej. Weekend tuz tuz.

  • 27. dziarmol@biss
    • 2010-05-05 10:43:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. hotshots- no nie koniecznie ;-)) A czy pamiętasz ostatni wyścig w 2007 roku kiedy to Ron Dennis usiłował udowodnić zespołom BMW oraz zdaje się Williamsa "machloje" przy paliwie?? Tam chodziło o temperaturę owego paliwa przy tankowaniu.I teraz nasuwa się pytanie czy skoro nawet temperatura paliwa musi mieć odpowiednią ciepłotę(normę) to czy aby skład chemiczny owego paliwa nie tym bardziej??

  • 28. hotshots
    • 2010-05-05 11:38:37
    • *.chello.pl

    27. dziarmol@biss
    racja,pamietam te akcje - ale jak sam mówisz .....próbował udowodnić - wtedy były maszyny tankujące, duże możliwości ingerencji fizycznie na te płyny (paliwo)
    a skład chemiczny to tajemnica produkcji - liczą się właściwości końcowe +zakazane przez FIA dodatki +bhp i ekologia !
    Stąd prawdziwa konkurencja w paliwach,oponach,silnikach...Kersie chyba już nigdy nie wróci do F1 - za duże możliwości manipulacji .
    pozdro dziarmo

  • 29. hotshots
    • 2010-05-05 11:46:49
    • *.chello.pl

    zagalopowałem się , zapomniałem po prostu napisać - FIA ma już listy chyba wszystkiego co można, a nie można w F1 - zero dowolności :(

  • 30. Roch Kowalski
    • 2010-05-05 12:11:49
    • *.in.net.pl

    Panowie, wszyscy zapomnieliście że Ranault ma największy pakiet poprawek zaplanowany na 8-my wyścig sezonu tj. GP Kanady zapowiadany był nawet R30b.
    Ich program rozwojowy - inny niż większość zespołów - mi osobiście się podoba - chcąc wygrywać trzeba podejmować odważne decyzje - jak do tej pory wykazali się dużą dozą rozsądku opanowania i wiedzy - byle tak dalej.

  • 31. hotshots
    • 2010-05-05 19:59:17
    • *.chello.pl

    dziarmol@biss
    tu masz prosto z FIA 2010 reguły dla paliw
    1. goo.gl/k7qp 2. goo.gl/wsod 3. http://goo.gl/nMLV

  • 32. hotshots
    • 2010-05-05 20:01:26
    • *.chello.pl

    tfu ...sry cyfry 1/2/3 to tylko kolejność linków


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo