komentarze
  • 1. Grapuś
    • 2010-01-25 16:10:47
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Ahhh....jeszcze 47 dni do najbliższego GP już nie mogę się doczekać

  • 2. orinocoPL
    • 2010-01-25 16:22:56
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    No to moze bedzie ciekawiej z wyprzedzaniem...

  • 3. kedar9315
    • 2010-01-25 16:24:03
    • *.opera-mini.net

    no ja tez. Jestem bardzo ciekawy tych nowych zespolow i oczywiscie bolidu renault dla kubicy xD

  • 4. Grapuś
    • 2010-01-25 16:24:46
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Ja się boje co będzie na starcie w każdym GP tyle bolidów wystarczy że jeden stanie to i reszta

  • 5. walerus
    • 2010-01-25 16:32:11
    • *.klingspor.pl

    Takie zmiany to ja lubię...

  • 6. Konik_mekr
    • 2010-01-25 16:45:50
    • *.gorzow.mm.pl

    Tak sobie patrzę na ten tor... Zamiast tego ostrego zakrętu nr 4 chyba byłoby lepiej poprowadzić łuk na nową partię toru, wtedy kierowcy wjeżdżaliby na nią rozpędzeni i musieliby się wykazać umiejętnościami;).

  • 7. ripazha8
    • 2010-01-25 16:50:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mozna to gdzies zobaczyc jak to teraz wyglada

  • 8. Grapuś
    • 2010-01-25 16:52:27
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Usunięty

  • 9. kempa007
    • 2010-01-25 16:52:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na wikipedii jest jakas grafika, ale nie wiem czy to do konca to...

  • 10. Grapuś
    • 2010-01-25 16:55:45
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Jest ale to ten stary tor ten z modyfikacjami będzie dłuższy

  • 11. kempa007
    • 2010-01-25 16:59:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na wikipedii jest prawdilowa wersja toru

  • 12. Grapuś
    • 2010-01-25 17:03:26
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Czasy będą na poziomie 1:40

  • 13. 14797
    • 2010-01-25 17:24:13
    • *.219.49.152

    A ile bedzie okr.?

  • 14. Grapuś
    • 2010-01-25 17:50:49
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Na pewno mniej niż dotychczas

  • 15. Grapuś
    • 2010-01-25 17:56:41
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Będzie chyba 49 lub 50 okr.

  • 16. szczepiol
    • 2010-01-25 19:18:12
    • *.219.98.4

    Według mnie zmiany dotyczące zakazu tankowania nie przyniosą f1 większej popularności, ale to tylko moje zdanie;)

  • 17. LordSqter
    • 2010-01-25 19:18:53
    • *.147.104.142

    Na angielskiej wikipedii jest nowa konfiguracja toru, na polskiej jeszcze stara mapka.

  • 18. kempa007
    • 2010-01-25 19:27:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeszcze niedawno jak wchodzilem byla nowa, ale cos zmienili, w kazdym badz razie to na gorze jest nowe :-)

  • 19. Zbynio87
    • 2010-01-25 19:29:17
    • *.51.56.159

    i oto sie rozchodzi:) wiecej wyprzedzania!!

  • 20. onetent1
    • 2010-01-25 19:30:05
    • *.78.177.121

    49 okrążeń będzie zamiast 57

  • 21. lechu55
    • 2010-01-25 20:36:04
    • *.181.129.250

    Fajnie. Będzie więcej okazji do wyprzedzania i w ogóle. Dobrze to zrobili.

  • 22. Gosu
    • 2010-01-25 20:37:01
    • *.204.220.147

    Chyba zmiany na dobre, więc czekamy na overtejki :)

  • 23. kibol1160
    • 2010-01-25 20:53:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tez tak myślę że raczej te zmiany wyjdą na dobre. Mam nadzieje he Pzdr

  • 24. kibol1160
    • 2010-01-25 20:55:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale z tym wyprzedzaniem to bym nie powiedział że będzie więcej bo raczej nie będzie bo nawet mówili tak na innych portalach którzy to omawiali i mi też zresztą tak wydaję no ale może się ale raczej nie .

  • 25. gob
    • 2010-01-25 21:00:19
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    to twórcy gry F1 2010 (codemasters) będą znowu mieć co do roboty

  • 26. quick B
    • 2010-01-25 21:23:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tor Sakir i tak był dość długi a mimo to postanowiono w F1 wykorzystać tą dodatkową partie. A takie dajmy na to Monaco? Krótki ciasny kręty. Hungaroring też jest krótkawy. To mogą byc wyścigi z duża ilością dubli.

  • 27. maniak300
    • 2010-01-26 14:55:55
    • *.lubin.dialog.net.pl

    Zartujecie chyba z tym wyprzedzaniem. Wczesniej wychodzac z drugiego nawrotu kierowca mial przed soba szybka partie lukow i dobre miejsce do ataku z calkiem duzej predkosci.

    W nowej wersji kierowca po wyjsciu z w/w drugiego nawrotu ma dwa dlugie luki i cos na wzor szykany, ktora jest dosc szybka. Nie wierze, ze w tym miejscu bedzie sie rozgrywac jakas pasjonujaca walka pomiedzy kierowcami. Ten zakret w lewo jest zbyt lagodny. Po prostu stworzyli sekcje, w ktorej kierowca stosunkowo wytraca predkosc. Nie ma mowy o gwaltownym hamowaniu. 270 >>> ok 150, moze wiecej.

    Jadac dalej kierowca powraca na stary layout w polowie szybkich lukow i zbliza sie do ostrego nawrotu. Teraz predkosc przed tym nawrotem bedzie duzo mniejsza, a hamowanie lagodniejsze, przez co trudniej bedzie o atak.

    Inzynierowie zamiast uatrakcyjnic, utrudnili jeszcze bardziej walke na torze. Jeszcze wspomnicie moje slowa, gdy pierwszy raz bolidy wyjada na tor w tej konfiguracji. Zaloze sie, ze nawet kierowcy i zespoly potwierdza moje przypuszczenia.

  • 28. Dagmara_W
    • 2010-01-26 15:04:49
    • *.147.207.138.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Juz coraz blizej,, to czekanie jest meczace.. ale warto:D. moze teraz bahrain bedzie atrakceyjniejszy dla widowiska,

  • 29. grzes12
    • 2010-01-26 15:21:45
    • *.147.114.207.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Zgadzam się że przez tą zmianę wyprzedzania więcej nie będzie . Na pewno będzie trochę więcej zabawy w ustawianiu bolidu i szukanie kompromisu między prostymi , a nową krętą częścią toru ...
    Wydaje mi się także że to będzie dobry tor do testów ... , może stąd te zmiany ?

  • 30. Konik_mekr
    • 2010-01-27 20:28:31
    • *.gorzow.mm.pl

    27. maniak300, masz rację:). Powinni przebudować zakręt nr 4, a raczej zbudować go od nowa, tak, aby wjazd na nową sekcję był szybki:). Swoją drogą ściganie się to nie tylko rozpędzanie się i hamowanie (jak myśli H. Tilke), ale też zakręty - stąd mam nadzieję, że nowa partia nie będzie ani szybka, ani wolna, a trudna technicznie;).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo