komentarze
  • 39. niza
    • 2009-10-07 20:27:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tomaszf1, podzielam Twoje zdanie. Innego wytłumaczenia nie ma na to co działo się po Kanadzie w 2008 r. Albo byli tak bardzo zapatrzeni w swojego niemieckiego kierowcę i nie chcieli aby drugi kierowca wybił się na szczyt, albo po prostu zadziałała tu niemiecka "precyzja" i chłopcy z BMW poszli za ustalonym planem i najzwyczajniej w świecie rozpoczęli prace nad bolidem na 2009 (chociaż ten sezon okazał się gwoździem do ich trumny). Mimo wszystko, te dwie opcje są dla mnie chore...

  • 40. dziarmol@biss
    • 2009-10-07 20:34:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    37. tomaszf1 - Kiedy czytam Twoje posty to tak jakbym czytał siebie z przed roku. ;-)) pozd.

  • 41. dziarmol@biss
    • 2009-10-07 20:45:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A wracając do wdzięczności za zatrudnienie w F1 (BMW) to taka wdzięczność należy się przede wszystkim Peterowi Sauberowi ;-))

  • 42. piotrek74
    • 2009-10-07 21:08:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    może za mocno szlifowałeś kochany diamencik bo zwiło go inny jubiler ?

  • 43. walerus
    • 2009-10-07 21:19:36
    • *.adsl.inetia.pl

    łezka....

  • 44. tomaszf1
    • 2009-10-07 21:29:16
    • *.net.pbthawe.eu

    39. niza zarząd BMW także dostrzegł to co my i stwierdził , że przestanie ciężkie eurasy topić w takim chorym zespole. Wycofali się i tylko żal Petera Saubera bo gość żyje tym spotem (lub biznesem - jak kto woli).

  • 45. leo_
    • 2009-10-07 21:32:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też bywam wkurzony na BMW i stosunki tam panujące. Jak Robert sugerował, że odpuścili 2008 , to ja mu wierzę - bo gość jest konkretny. Jeśli tak mówił , to zapewne tak było. Ale mimo wielu nieporozumień i nie zawsze dobrej atmosfery w zespole , to i tak dziękuje razem z Robertem Sauberowi, i Theissenowi , za danie Robertowi szansy, nauki i potrzebnego doświadczenia.

  • 46. leo_
    • 2009-10-07 21:37:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A propos Renault- wierzę, że będzie to dobry dla nich i Roberta sezon, wszak Robert ma dar przewidywania, który ,jak do tej pory, dobrze się sprawdzał. A poza tym, i Kubica i Renault, mają jeszcze coś do udowodnienia.

  • 47. wit74
    • 2009-10-07 22:04:25
    • *.38.160.60.resman.pl

    Ładny gest na koniec współpracy z Robertem, podziękowania, powodzenia w przyszłości itd. Nie wiem dlaczego ale odczuwam straszną ulgę że Robert opuszcza BM-kę i idzie do podobnej klasy zespołu.

  • 48. zenobi29
    • 2009-10-07 22:11:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nareszcie ! Rozdział , z nieciekawą prozą został zamknięty.
    Czeka nas niewiadoma....Dopasowanie Roberta , kondycja zespołu itd.
    Jednak na dzień dzisiejszy - wolę tę niewiadomą , niż przewidywane w przeszłości emocje ......Owszem - BMW należy się podziękowanie . W tym pozytywnym , jak i negatywnym znaczeniu.... Natomiast Robert swoim profesjonalizmem i zaangażowaniem - podziękował z nawiązką....

  • 49. Niespokojny
    • 2009-10-07 23:17:56
    • *.tvgawex.pl

    'BMW Sauber dziękuje Robertowi ' , a ja dziękuję BMW Sauber !!!

  • 50. fullbzikaaa
    • 2009-10-08 05:56:39
    • *.chello.pl

    Szkoda, że to koniec w tej firmie. Będzie mi brakowało takich decyzji zespołu jak choćby z Singapuru, gdy Nikoś wyjeżdża z pełnym bakiem tuż przed nos leciutkiego Roberta. Widocznie do końca uważają, że Robert nie jest w zespole tylko jeździ w konkurencyjnej stajni. Trzeba przyznać, że na pewno BMW będzie zapamiętane przez wszystkich. Żaden zespół dotychczas nie wykazał się takimi oryginalnymi decyzjami. Z drugiej strony muszę przyznać, że należą się podziękowania za to, że tylko ten zespół dał szansę Robertowi na jazdę w F1.

  • 51. fezuj
    • 2009-10-08 08:15:38
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Ja też dziękuję Theissenowi za to że dał mi przeżywać ten sport w sposób o jakim można było tylko , tylko i tylko pomarzyć - z polakiem w kokpicie, do dziś żaden sport ( nawet siatkówka którą uwielbiam) nie trzyma mnie 1,5 godz. w najwyższym napięciu.

  • 52. dziarmol@biss
    • 2009-10-08 08:26:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A tu następny dowód na to że nie tylko BMW interesowało się Kubicą wyświadczając mu "łaskę" zatrudniając w zespole. >>> Zapytany o to, czy postawa Kubicy podczas krótkiego testu z Renault przed niespełna czterema laty miała choć drobny wpływ na decyzję ze strony zespołu, Morelli odparł: &#8211; Nie drobny, lecz bardzo duży! Z tego, co słyszałem, w zespole nadal pracuje osiemdziesiąt procent osób, które obserwowały tamten krótki test Roberta. Mając w pamięci doskonałe wrażenie, które na nich wtedy zrobił, dążyli do podpisania z nim umowy. Powinni być więc zadowoleni. Czasami warto pozostawić świetne pierwsze wrażenie i zniknąć na jakiś czas, żeby spotęgować zainteresowanie drugiej strony &#8211; zakończył żartobliwie menedżer Roberta Kubicy.<<< Zdaje się że i Red Bull też przyglądał się Kubicy tyle że BMW było szybsze. Co spowodowało że Robert przeszedł do BMW? wydaje mi się że prestiż oraz ugruntowana renoma firmy miała być gwarantem wysokiej jakości, a jak było wszyscy (prawie) wiemy .. pozd. fanów oraz posiadaczy Renaultów ;-))

  • 53. Jack1939
    • 2009-10-08 08:29:41
    • *.cable.ubr08.sand.blueyonder.co.uk

    Witam wszystkich.Moim zdaniem Renault czy BMW to jedno szambo.Nawet Alonzo nie mógł zbytnio wykrzesać mocy z ich bolidów a wiadomo że Alonzo jest bardzo dobrym kierowcą.Za dużo to sie nie zmieni.W Brown GP no może jeszcze z RedBull Robert by coś osiągną ale w Renault będzie to samo czyli zaraz za czołówką.

  • 54. dziarmol@biss
    • 2009-10-08 08:53:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    53. Jack1939 - Alonso nie Alonzo . I nie sądź po obecnym sezonie jaki zespół będzie brylował w przyszłości .Pożyjemy zobaczymy..

  • 55. hot dog
    • 2009-10-08 09:11:48
    • *.160.99.162

    52. dziarmol@biss kulisy przejscia Kubicy do BMW sa troche inne. BMW a wlasiciwie Theissen zaproponowal Kubicy odrazu fotel testera i 3 kierowcy w BMW. Jezeli chodzi o Reno Briatore cos krecil i wcale nie bylo pewne jaki ststus bedzie mial Polak w Reno. Potwierdzil to zreszta pozniej sam Flavio mowiac ze zaluje tamtej decyzji...

  • 56. dziarmol@biss
    • 2009-10-08 09:29:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    55. hot dog - prawdę powiedziawszy nigdy się nie dowiemy jakie były owe kulisy oraz obecne przejście do Renaulta też skrywa wiele tajemnic ;-))
    Denerwujące są tylko komentarze że tylko i wyłączne BMW Kubica zawdzięcza swoją karierę ...

  • 57. tomaszf1
    • 2009-10-08 09:40:55
    • *.net.pbthawe.eu

    53. Jack1939 popatrz na to inaczej a nie przez pryzmat jednego sezonu. Takie teamy jak BrownGP czy Red Bull wybiły się tylko w tym sezonie bo przypadkiem znalazły lukę w przepisach, Przez wiele poprzednich lat byli słabi i nie powiedziane że w tym roku znów tak będzie. Znów jest zmiana regulaminów i tak naprawdę nikt nie wie który zespół trafi optymalnie. Dwa pewne zespoły które zawsze dają radę to Ferrari i McLaren choć w tym roku na początku i one miały kłopoty. Renault miało mistrza świata indywidualnie i zespołowo , to zespół z ogromnym doświadczeniem więc nie gadaj że to szambo!!! Szambo to BMW a BrownGP i Red Bull jeśli utrzymają ten poziom przez kolejne 2 sezony można będzie uznać za dobre ekipy. Odnoszę wrażenie ,że sezon ad 2010 przyniesie bardzo dużo niespodzianek i oby Renault był tą dobrą.

  • 58. hot dog
    • 2009-10-08 10:50:29
    • *.160.99.162

    56. dziarmol@biss a oto potwierdznie tego o czym pisalismy Jamesa Allena" Kubica zostanie powitany otwartymi ramionami. Inżynierowie nie byli zadowoleni, że Briatore stracił go w 2006 r. na rzecz BMW. Pierwszy test Kubicy miał miejsce w Renault. Poszedł dobrze, ale Briatore przekładał decyzję, więc Morelli musiał działać. Plotki o tym, jak szybki na teście był Kubica, rozeszły się i gdy Morelli pokazał Sauberowi i Mario Theissenowi dane, podpisano z Kubicą kontrakt bez żadnych testów w bolidzie BMW! - przypomina Allen"

  • 59. dadix
    • 2009-10-08 11:12:02
    • *.254.169.162

    no kiedy będą punkty !!!

  • 60. walerus
    • 2009-10-08 12:11:09
    • *.klingspor.pl

    55. wystarczy pamętać że Roebrt miał innego managera niż Flavio...

  • 61. orinocoPL
    • 2009-10-08 12:15:19
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Stare przyslowie pszczól mówi: "przebaczaj i pamietaj" ... Ale ja nie jestem pszczola i nie wybacze i nie zapomne Badziewnej Marce Wiesniaków grzechu zaniechania w sezonie 2008 i calej kreciej roboty w ich wykonaniu w stosunku do Kubicy.

    Tak, wiem, wesze spisek... i nadal twierdze, ze byl.

  • 62. jfc
    • 2009-10-08 14:07:26
    • *.88.222.175.gemalto.com

    @57. tomaszf1. Krótaka pamięć. Red Bull nie odkrył dziury w przepisach. Zaadaptowali podwójny dyfuzor do swojego bolidu dopiero po paru wyścigach. W przypadku obydwu zepsołów świetne wyniki są spowodowane rewolucyjnymi zmianami w regulaminie konstrukcji bolidów i zatrudnieniem najlepszych inżynierów w F1. W przyszłym roku zmiany nie są aż tak wielkie ale małe też nie są. Nadal obie te drużyny będą w czubie. Tzn napewno RedBull, bo Brawn stracił i inżyniera i wsparcie z Hondy. Chyba, że wykupi ich Mercedes to będą mocni. Do czołówki na pewno wrócą Ferrari i MacL. Być może Renault. Chyba, że znów ktoś znajdzie jakieś myki w regulaminie i wszystko się wywróci... Jestem bardzo ciekawy jak Robert poradzi sobie w bardziej doświadczonej ekipie niż BMW, na dodatek jako gwiazda zespołu mająca w nim posłuch.

  • 63. jarosdzi
    • 2009-10-08 14:12:17
    • *.acn.waw.pl

    55. hot dog - może dobrze stało się, że Briatore nie "wziął" wtedy Roberta, bo mógłby zostać jego promotorem i dziś byłby kłopot z ewentualnym kontraktem Flavio i Roberta. Co się odwlecze to nie uciecze. Renault jest mocną firmą i zaawansowaną technologicznie, a Robert umie spożytkować swoją wiedzę i doświadczenie oraz właściwie sprecyzować uwagi i sugestie. Jestem dobrej myśli, to może być bardzo produktywne połączenie.

  • 64. jarosdzi
    • 2009-10-08 14:13:59
    • *.acn.waw.pl

    61. orinocoPL - proszę, nie używaj określenia "wieśniaków" w sensie pejoratywnym. Ja jestem z pochodzenia wieśniakiem i ciężko pracuję przy żniwach, żeby tacy jak Ty mieli co jeść.

  • 65. tomaszf1
    • 2009-10-08 21:51:53
    • *.net.pbthawe.eu

    62. jfc dokładnie o to mi chodziło ale nie samych inżynierów, do tego jeszcze niezłych prawników. A czy będą w czubie czas pokaże, osobiście nie sądzę!

  • 66. orinocoPL
    • 2009-10-09 10:42:45
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    64. jarosdzi-spokojnie, jestem miastowy, ale mam rodzine na wsi. I na pewno nie chcialem nikogo obrazic. No moze z wyjatkiem "zespolu" bmw ;-)

  • 67. Skoczek130
    • 2009-10-09 15:36:04
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I ta wypowiedz potwierdzila, ze Robert dla Beemy byl waznym czlonkiem zespolu!!! :))

  • 68. Budyn_F1
    • 2009-10-09 21:44:22
    • *.chello.pl

    Troche jednak szkoda ze Robert odchodzi od BMW ale jednak tak musialo byc.

  • 69. hotshots
    • 2009-10-09 22:13:40
    • *.72.108.106

    68. Budyn_F1
    Troszeczkę jednak szkoda ze BMW odchodzi z F1....ale Robert idzie dalej i tak musi być


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo