cezarek7
Ostatnia aktywność
avatar
cezarek7

06.02.2011 15:49

0

po ludzku rzecz biorąc - współczuję i życzę Kubicy szybkiego powrotu do zdrowia. Całe te jego rajdy to jednak - z punktu widzenia ambicji osiągnięcia czegoś w F1, brak profesjonalizmu i niepotrzebne ryzyko. Pokerzysta powinien o tym wiedzieć. Szczególnie teraz gdy znalazł się sponsor, kasa a i samochód chyba wreszcie jest dobry. No chyba że to Pietrov podciął przewody hamulcowe...

avatar
cezarek7

15.04.2010 18:55

0

Z ciekawości zalogowałem się jeszcze raz na koniec dnia.... Kojag, adrianos Pozdrawiam

avatar
cezarek7

15.04.2010 13:29

0

No cóż jeszcze raz. Podmiotem domyślnym w zdaniu zaczynającym się od "studio" jest studio uroczystości żałobnych a nie studio F1. Życzę Wam powodzenie w analizie tekstu wpisu nr 9. Kończę.

avatar
cezarek7

15.04.2010 13:26

0

@15 k.lebsky podobna uwaga jak do atomic-a. Czytaj uważnie piszę o studiu uroczystości żałobnych później - po transmisji F1, a nie o STUDIU PRZED TRANSMISJĄ F1. Godziny rozpoczęcia F1 oczywiście są w Polsacie w porze którą tak błyskotliwie raczyłeś zauważyć :-)

avatar
cezarek7

15.04.2010 13:21

0

14@ napisałem; "Transmisję F1 o d s t u d i a uroczystości żałobnych przedzielono..." Pisałem więc o rosądnym potraktowaniu przez Polsat obu transmisji. Czytaj uważnie pozdrówko :-)

avatar
cezarek7

15.04.2010 13:05

0

atomic: a konkretnie jakie masz uwagi? podyskutuję jeśli dyskusja będzie na poziomie

avatar
cezarek7

15.04.2010 12:30

0

Polsat podjął decyzję o transmisji GP Chin Transmisję F1 od studia uroczystości żałobnych przedzielono "obojętnymi" pozycjami programowymi. Studio zaczyna się w sobotę o 11:20 a w niedzielę o 13:00 a więc 2 godziny po transmisji sportowej. Bardzo normalnie bez przedawkowanej martyrologii. Jeszcze raz popieram i proszę o wpisy poparcia dla decyzji na stronie Polsatu w zakładce kontakt.

avatar
cezarek7

15.04.2010 12:30

0

Polsat podjął decyzję o transmisji GP Chin Transmisję F1 od studia uroczystości żałobnych przedzielono "obojętnymi" pozycjami programowymi. Studio zaczyna się w sobotę o 11:20 a w niedzielę o 13:00 a więc 2 godziny po transmisji sportowej. Bardzo normalnie bez przedawkowanej martyrologii. Jeszcze raz popieram i proszę o wpisy poparcia dla decyzji na stronie Polsatu w zakładce kontakt.

avatar
cezarek7

15.04.2010 12:29

0

Polsat podjął decyzję o transmisji GP Chin Transmisję F1 od studia uroczystości żałobnych przedzielono "obojętnymi" pozycjami programowymi. Studio zaczyna się w sobotę o 11:20 a w niedzielę o 13:00 a więc 2 godziny po transmisji sportowej. Bardzo normalnie bez przedawkowanej martyrologii. Jeszcze raz popieram i proszę o wpisy poparcia dla decyzji na stronie Polsatu w zakładce kontakt.

avatar
cezarek7

15.04.2010 12:29

0

Polsat podjął decyzję o transmisji GP Chin Transmisję F1 od studia uroczystości żałobnych przedzielono "obojętnymi" pozycjami programowymi. Studio zaczyna się w sobotę o 11:20 a w niedzielę o 13:00 a więc 2 godziny po transmisji sportowej. Bardzo normalnie bez przedawkowanej martyrologii. Jeszcze raz popieram i proszę o wpisy poparcia dla decyzji na stronie Polsatu w zakładce kontakt.

avatar
cezarek7

15.04.2010 12:28

0

Polsat podjął decyzję o transmisji GP Chin Transmisję F1 od studia uroczystości żałobnych przedzielono "obojętnymi" pozycjami programowymi. Studio zaczyna się w sobotę o 11:20 a w niedzielę o 13:00 a więc 2 godziny po transmisji sportowej. Bardzo normalnie bez przedawkowanej martyrologii. Jeszcze raz popieram i proszę o wpisy poparcia dla decyzji na stronie Polsatu w zakładce kontakt.

avatar
cezarek7

15.04.2010 12:27

0

Polsat podjął decyzję o transmisji GP Chin Transmisję F1 od studia uroczystości żałobnych przedzielono "obojętnymi" pozycjami programowymi. Studio zaczyna się w sobotę o 11:20 a w niedzielę o 13:00 a więc 2 godziny po transmisji sportowej. Bardzo normalnie bez przedawkowanej martyrologii. Jeszcze raz popieram i proszę o wpisy poparcia dla decyzji na stronie Polsatu w zakładce kontakt.

avatar
cezarek7

31.03.2010 10:34

0

a więc przed deszczowym Sepang czekamy na pierwszego Rosjanina w F1..... który dojedzie do mety :-)

avatar
cezarek7

04.03.2010 15:58

0

Odpowiem jak Tewje Mleczarz w "Skrzypku na dachu" - wiesz co Admin i Ty też masz rację! Przepisywanie kwalifikacji na szczęście nie daje wygranej ale napewno (sprawdzone empirycznie) pozwala się trzymać w ścisłej czołowce :-)

Przejdź do wpisu Chandhok kierowcą HRT F1

avatar
cezarek7

04.03.2010 15:39

0

Ponieważ nie można pisać komentarzy pod artykułem "Typowanie 2010 czas zacząć" napiszę go tutaj. Najppierw cytat: "...ze względu na prośby użytkowników, Redakcja serwisu zdecydowała się w sezonie 2010 przedłużyć możliwość składania typów do godziny 22:00 w sobotę poprzedzającą wyścig, tak aby typy mogły zostać oddane po sesji kwalifikacyjnej." Coż za rozcarowanie!!! Rozpacz!!! Teraz "Typowanie" stanie się przepisywaniem wyników kwalifikacji. Zniknie nutka hazardu, która istniała przy poprzednich zasadach. Konkurs stanie się podobny do tych na "innych wiodących polskich portalach" poświęconych F1.... ;-(

Przejdź do wpisu Chandhok kierowcą HRT F1

avatar
cezarek7

29.10.2009 14:21

0

13. ......zgadzam się ale może dla nowych zespołów za wysoko się ceni

Przejdź do wpisu Heidfeld pewny miejsca w F1

avatar
cezarek7

21.10.2009 15:34

0

Średnia punktów zdobytych w dotychczas przejechanych wyścigach dla kilku wybranych kierowców Heidfeld 1,27 pkt/wyścig, Kubica 2,45, Alonso 4,15, Hamilton 5,02, Raikkonnen 3,71. Miłej dyskusji kto jest dobrym kierowcą życzę :-)

avatar
cezarek7

21.10.2009 15:31

0

McL nie potrzebuje 2 gwiazd. Heidfeld to przeciętniak. Jego średnia punktów zdobytych w dotychczas przejechanych wyscigach to 1,27 pkt/wyścig. Dla porównania: Kubica 2,45, Alonso 4,15, Hamilton 5,02, Raikkonnen 3,71. Miłej dyskusji kto jest dobrym kierowcą życzę :-)

Przejdź do wpisu Nick chce do McLarena?

avatar
cezarek7

20.10.2009 08:58

0

Ok. Williams nie dostanie silników Renault ze zrozumiałych powodów. Dlaczego jednak nie widać innych chętnych na tak "ekonomiczne" silniki? Nawet Red Bull, który przecież w tym sezonie osiąga dobre wyniki wolałby Mercedesa?

Przejdź do wpisu Williams wybrał Coswortha?

avatar
cezarek7

12.10.2009 15:33

0

@ dubai 14 OK. więc nie pisz: "...przez lata jezdzil po tylach, raz w Silverstone wskoczyl na podium bo zaryzykowal z oponami w deszczu i tyle" pozdro :-)

avatar
cezarek7

12.10.2009 13:31

0

@7 dubai co powiesz na to Barrichello: Podiums 68, Points 601, Grand Prix entered 286 World Championships 0, Highest race finish 1 (x11), Highest grid position 1 (x13)

avatar
cezarek7

07.10.2009 15:39

0

cd. do [email protected] jeszcze moja opinia o BMW. Doktorek może był nieco dogmatyczny ale w sumie krzywdy Kubicy nie zrobił, mógł wybrać Vettela cy chocby Kliena oba Niemce. Heidfeld w Kanadzie i w tym sezonie 2 razy wykonał polecenie i dał się objechać. W każdym zespole funkcjonują team orders no może w Renault przybrały ten jeden raz dość przejaskrawioną formę ;-)

avatar
cezarek7

07.10.2009 15:35

0

18@ 11@ trzeźwe wypowiedzi. Doktorek może był nieco dogmatyczny ale w sumie krzywdy Kubicy nie zrobił. Heidfeld w Kanadzie i w tym sezonie 2 razy wykonał polecenie i dał się objechać. W każdym zespole funkcjonują team orders no może w Renault przybrały ten jeden raz dość przejaskrawioną formę ;-)

avatar
cezarek7

07.10.2009 15:22

0

Oswoiłem się już z tym Renault... chociaż po wynikach Rosberga wolałem Williamsa. Ale z drugiej strony jaki będzie Williams z silnikiem Renault? Bo jeśli bez Kubicy to pewnie z tym silnikiem itd itp... Życząc powodzenia Kubicy i emocji w sezonie 2010 wszystkim podchodzącym z dystansem do tematu czekam spokojnie co wykombinują wielcy F1 :-)

avatar
cezarek7

21.09.2009 15:29

0

Władze FIA przyznały, że wykroczenie, jakiego dopuścił się team Renault zasługiwało na karę wykluczenia z mistrzostw świata Formuły1. Nie stało się tak tylko dlatego, że ekipa przyznała się do winy i usunęła osoby odpowiedzialne za spisek - Briatore i Symondsa.... czyli hulaj dusza piekła nie ma :-)

avatar
cezarek7

21.09.2009 11:39

0

"Moment prawdy" tytuł mniam mniam. Afera szpiegowska, crash gate, gang dyfuzorów, groźba rozłamu. Bardzo ładne i medialne określenia. Życzę sobie i wszystkim zawsze takich emocji i... dystansu :-) F1 jest fajna do tego dzieje się nawet sporo na torze ...

Przejdź do wpisu Moment prawdy dla Renault

avatar
cezarek7

17.09.2009 14:18

0

Qadbak Sauber z silnikiem Renault? ... jako 13-ty zespół :-)

Przejdź do wpisu BMW Sauber w końcu sprzedane

avatar
cezarek7

17.09.2009 14:16

0

Qadbak Sauber z silnikiem Renault? ... jako 13-ty zespół :-)

avatar
cezarek7

16.09.2009 09:29

0

Cosworth dostarczy silniki ekipom Campos, USF1, Manor i Lotus i Williamsowi jako piątej ekipie? W przepisach na 2010 zapisano chyba - nie jestem pewien że jeden producent będzie mógł dostarczać silniki dla 4 ekip? Kubica - no cóż wygląda na to że robotę spoko znajdzie

Przejdź do wpisu Williams Cosworth?

avatar
cezarek7

31.08.2009 15:47

0

Moria: Po pierwsze Twoje uwagi mają się nijak do tematu o którym dyskutujmy :-) Po drugie ja nie piszę o sędziach, przepiasch czy ewentualnych karach a jedynie wyrażam swoją opinię i zauważam że RAI ściął zakręt nr 5 Czytaj uważnie i pisz ad meritum. Mam jednak pytanie obejrzałeś film?

avatar
cezarek7

31.08.2009 14:08

0

Polak477 obejrzyj na www.f1.v10.pl jest film z bolidu Kubicy, na którym widać w jaki sposób Raikkonen wrócił na tor na zakręcie nr 5. Podkreślam po wypadnięciu z toru a więc opóźnił dohamowanie na zakręcie na tyle że się w nim nie zmieścił - powinien wrócić na tor za Kubicą i tyle

avatar
cezarek7

31.08.2009 13:53

0

Na www.f1.v10.pl jest film z bolidu Kubicy na którym widać w jaki sposób Raikkonen wrócił na tor po wypadnięciu z toru na zakręcie nr 5. Podkreślam po wypadnięciu z toru a więc opóźnił dohamowanie na zakręcie na tyle że się w nim nie zmieścił - powinien wrócić na tor za Kubicą i tyle.

avatar
cezarek7

31.08.2009 11:03

0

RAI był w tym wyścigu najlepszy ale mam wrażenie że zaplanował sobie taki start. Szkoda że nie ma przepisu regulującego taką sytuację kiedy zawodnik zyskuje pozycje jak RAI w tym przypadku - jadąc po zewnętrznej zakrętu. Paradoksalnie mógł jechać szybciej nadkładając drogi ale omijając "korek" na torze. (Piszę to absolutnie niezaleznie od sympatii dla KUB)

avatar
cezarek7

31.08.2009 11:00

0

Reasumując szkoda że nie ma przepisu regulującego taką sytuację kiedy zawodnik zyskuje pozycje jak RAI w tym przypadku - jadąc po zewnętrznej zakrętu. Paradoksalnie mógł jechać szybciej nadkładając drogi ale omijając "korek" na torze. (Piszę to absolutnie niezaleznie od sympatii dla KUB)

avatar
cezarek7

28.08.2009 08:44

0

No właśnie regularnie. To taki tegoroczny Kubica. A co powiecie na Kubicę w Williamsie-Renault w 2010?

Przejdź do wpisu Rosberg liczy na podium

avatar
cezarek7

15.04.2009 11:14

0

bravo redakcja chyba pierwsi w Polsce podaliście news-a dnia pozdrówko :-)

Przejdź do wpisu Podwójne dyfuzory są legalne

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu