komentarze
  • 92. ris
    • 2009-07-26 23:04:41
    • *.77.classcom.pl

    saint77 - hehee punkt 4 to jak sądzę pod koniec 2012 r. hehheee dobre w całości.

  • 93. orinocoPL
    • 2009-07-26 23:05:44
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    baams-czesciowo masz racje malo precyzyjnie sie wyrazilem. komputer robi nie to co bys chcial a to co mu zlecisz. a co zlecilo bmw widzimy na torze...

  • 94. ris
    • 2009-07-26 23:07:25
    • *.77.classcom.pl

    baams - no właśnie trzymajmy się twojego ostatniego akapitu cyt. " Albetr mógłby być przydatny w dobrych rękach w rękach partaczy nawet najszybszy komputer nie jest nic wart."

  • 95. baams
    • 2009-07-26 23:08:04
    • *.adsl.inetia.pl

    90. saint77 - znakomita analiza potencjału BMW F1,
    93. orinocoPL - co to znaczy częściowo, a gdzie nie mam ?

  • 96. orinocoPL
    • 2009-07-26 23:09:14
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    prawo murphy'ego

  • 97. orinocoPL
    • 2009-07-26 23:11:38
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    chodzilo mi o to, ze komputer sam w sobie nie jest zly tylko program-tak jak napisales. pisze troche zawile bo jednoczesnie gadam przez gg sorki :-)

  • 98. ris
    • 2009-07-26 23:15:16
    • *.77.classcom.pl

    jeśli chodzi o prawo murphy'ego proponuję to :
    Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno.

  • 99. ris
    • 2009-07-26 23:16:09
    • *.77.classcom.pl

    Sorry jest lepsze : Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz.

  • 100. gegek1995
    • 2009-07-26 23:26:15
    • *.116.43.118

    Robert, czemu odpuszczasz każdy wyścig. Jestem fanem F1 od 1995 i przecież to widać!

  • 101. baams
    • 2009-07-26 23:31:20
    • *.adsl.inetia.pl

    96. orinocoPL, ris: w tego typu projektach prawa murphy'ego nie mogą mieć zastosowania. Prawa murphy'ego są dla amatorów, to takie żarty informatyków.

  • 102. ris
    • 2009-07-26 23:33:34
    • *.77.classcom.pl

    baams : oczywiście że żarty ale jak by poczytać dokładnie to wiele z nich ma zastosowanie w zespole Roberta :-)

  • 103. baams
    • 2009-07-26 23:34:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Wniosek ?

  • 104. ris
    • 2009-07-26 23:36:19
    • *.77.classcom.pl

    Prawo Gumpersona też się nadaje : Prawdopodobieństwo każdego zdarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do stopnia, w jakim jest ono pożądane

  • 105. ris
    • 2009-07-26 23:38:51
    • *.77.classcom.pl

    Wniosek ! nowi ludzie i do roboty -> ciężkiej roboty.

  • 106. baams
    • 2009-07-26 23:40:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Racja, a wniosek to - bardzo delikatnie mówiąc, bezkrytyczne zawierzenie wynikom symulacji, zła analiza wyników, czyli nieodpowiedni ludzie i kółko się zamyka.

  • 107. baams
    • 2009-07-26 23:42:34
    • *.adsl.inetia.pl

    Racja ris, do roboty, tylko ktoś tym musi pokierować, przydałby się im jakiś wyjadacz w F1, to i komputer będzie przydatny.

  • 108. orinocoPL
    • 2009-07-26 23:44:15
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Raya zasada precyzji:odmiez mikrometrem; zaznacz kreda; utnij siekiera...

  • 109. ris
    • 2009-07-26 23:48:46
    • *.77.classcom.pl

    baams - dużo racji ale Ross Brawn jest przykładem, że bez Alberta też można coś zrobić. Po za tym. obliczenia , tunele aerodynamiczne to tylko część prawdy, jest cała masa innych uwarunkowań które należy poddać ocenie. Bardzo ważna jest też ocena kierowcy. Jak blizej by się przyglądnąć to do czasu kiedy Robert wskazywał zespołowi błędy Nick mówił że w szystko jest OK ( czyli łubudubu , łubudubu niech nam żyje prezes naszegoklubu itd) Kiedy zacżął odstawiać od Roberta też powoli przębąkiwał że coś jest nie tak. Ale moim zdaniem W dalszym ciągu inżynierwowie nie traktują poważnie uwag Roberta a dlaczego ? dlatego, ze zbyt ufają Albertowi.

  • 110. baams
    • 2009-07-26 23:55:27
    • *.adsl.inetia.pl

    109. ris - tak też napisałem, komputer może pomóc, w dobrych rękach przyspieszyć projektowanie, ale założenia musi określić człowiek, jeśli są błędne założenia to będą i błędne wyniki. Dobry, nawet mały, angażowany zespół, z odrobina szaleństwa i z paroma geniuszami, intuicyjnie mogą wymyślić doskonały projekt i nie trzeba do tego superkomputera. Ignorowanie analiz kierowców lub ich zła interpretacja jest dużym błędem.

  • 111. ris
    • 2009-07-26 23:56:49
    • *.77.classcom.pl

    baams - amen ;-)

  • 112. ris
    • 2009-07-26 23:57:51
    • *.77.classcom.pl

    Dzięki wszystkim za wymianę poglądów było miło. Jutro poniedziałek czas lulu !
    pozdro.

  • 113. orinocoPL
    • 2009-07-26 23:59:05
    • *.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    110. baams-wlasnie o to mi chodzilo w 93. dali bledny program, lub dane, to i rezultat jest do dupy.

  • 114. baams
    • 2009-07-27 00:02:50
    • *.adsl.inetia.pl

    113. orinocoPL: i to jest dobra konkluzja, w BMW potrzeba małej rewolucji, tak jak w Wiśle, he, he. Pozdro dla wszystkich.

  • 115. baams
    • 2009-07-27 00:05:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Dzięki ris, trochę odreagowaliśmy, trzymajmy za Roberta i Felipe.

  • 116. URAN
    • 2009-07-27 07:20:25
    • *.chello.pl

    Ręce opadają! Cytat: "Gdybyśmy mieli lepsze pozycje startowe..." To mi przypomina bardzo dawne czasy - Cytat z przemówienia Władysława Gomułki: "Gdybyśmy mieli cienką blachę na puszki, to zrzucilibyśmy Europę konserwami! Ale nie mamy mięsa!" Nic dodać, nic ująć! Dokładnie taki sam bełkot. Słynna niemiecka organizacja i dokładnośc daje d... co wyścig. Cały projekt bolidu, przewidziany pod KERS, nadaje się tylko do rozbicia o kant tejże d... Nic to! Za rok będzie lepiej!

  • 117. s_4
    • 2009-07-27 09:40:57
    • *.171.240.33.dsl.static.crowley.pl

    Zastanawiam się kiedy BMW zrozumie że nie mogą w 100% polegać na tym co mówi komputer. Sam komputer może i jest dobry, ale gorzej z oprogramowaniem, które na nim pracuje i ludźmi którzy go obsługują... napewno wymieniłbym kilku inżynierów... potrzeba tam świeżej krwi - kogoś z pomysłami...

  • 118. Shallan
    • 2009-07-27 10:48:45
    • *.116.35.174

    @s_4 - jeśli nie mają fachowców, jedno co im pozostaje to polegać na komputerach. Oni potrzebują inżynierów z doświadczeniem i intuicją. Bez kogoś takiego przy zakazie testów ten zespół będzie zerem - od początku sezonu błądzą jak dziecko we mgle, co gorsza - popełniają idiotyczne błędy - np. ostatnie kwalifikacje. Raz, że wyjechali na tor w największy korek, dwa - musieli znów coś pochrzanić z ciśnieniami, skoro auto prowadziło się inaczej niż w piątek i sobotę rano.

  • 119. hot dog
    • 2009-07-27 19:34:09
    • *.222.244.179

    "Miałem trochę pecha, bo kiedy Alonso jechał z odkręcającym się kołem, trafiłem na niego w takim miejscu, że musiałem znacznie zwolnić. Tam straciłem sekundę. Kiedy Webber i Rosberg wyjeżdżali z boksu po tankowaniu, znaleźli się tuż przede mną i za nimi straciłem kolejne cztery sekundy"
    Oto slowa Roberta dla tych wszystkich ktorzy po raz kolejny a moze i po raz pierwszy upatruja pozycje Kubicy za Heidfeldem jako celowe zachowanie BMW....

  • 120. elloco
    • 2009-07-27 20:29:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To co tu napiszę to otrzywiście żart nieco makabryczny ale żart "może ta sprężyna powinna trafić kogoś w BMW co by zaczeli wreszcie myśleć"

  • 121. elloco
    • 2009-07-27 20:37:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Naileprzy był text mario przed piątkowymi treningami mniejwięcej cytuję " Wiemy już co jest nie tak z naszym bolidem na Singapur przygotujemy panaceum i niedługo już skończą sie nasze problemy " to ostatnie zdanie jest naileprze skończą sie hahaha bo skończy sie sezon GP Mario jest bezbłędny

  • 122. Skoczek130
    • 2009-07-28 18:35:26
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No i BMW znowu fatalnie. I o punktach w ten weekend Panie "Tajsen" w żadnym stopniu nie było mowy. Chyba, że poodpadałoby połowę stawki. Najbardziej jednak rozwaliła mnie wypowiedź Roberta, odpowiadającego, że nowe skrzydło zostało w garażu, gdyż jest gorsze od starego. To tylko pokazuje, jaki jest bawarski zespół - beznadziejny!!! Nadal Jestem jednak wierzę w to, że będą walczyć o punkty, dlatego, że porządne poprawki mają nadejść na Walencję. I oby tak było!!! Póki co życzę Ci Robcio udanych wakacji i cierpliwości...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo