komentarze
  • 1. david9
    • 2009-06-06 16:40:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To i tak cud ze Alonso tym kiepskim bolidem walczy o punkty choc powiem szczerze jutro może być cięzko chocby o 1. Co do Piqueta to szkoda komentować i pisac wkółko co wyscig tego samego.

  • 2. Kornik
    • 2009-06-06 16:43:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piqueta powinni wywalić już w tym momencie a nie czekać do końca sezonu. Przecież ten kierowca kompletnie nie radzi sobie z bolidem f1. Wierze ze jest dobrym kierowcą ale w jakiejś niższej serii

  • 3. jawiemwszystko
    • 2009-06-06 16:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I znów Flavio będzie musiał zaczynać swoje wypowiedzi od "o Jezu"...

  • 4. maro1993
    • 2009-06-06 16:56:16
    • *.adsl.inetia.pl

    Świetne kwalifikacje. Piquet po raz kolejny wspiął się na wyżyny swoich możliwości, zajmując miejsce wyższe niż 20. Oczywiście na koniec sesji musiał zaznaczyć swoją obecność w ścisłej czołówce. Fernando jak zwykle - słabym bolidem miesza, może nie w czołówce, ale pod koniec punktowanych miejsc....

  • 5. renault f1
    • 2009-06-06 17:12:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ;-( ;-( szkoda !!! Ale ptk powinny być w jutrzejszym wyścigu! ;-)

  • 6. asc
    • 2009-06-06 17:30:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piqueta wsadzić

  • 7. asc
    • 2009-06-06 17:32:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piqueta wsadzić do normalnego auta, na śliską nawierzchnię i niech ćwiczy chłopak poślizgi. To że bolidem można ładnie wyjść z poślizgu pokazał dzisiaj Alonso...

  • 8. david9
    • 2009-06-06 18:35:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Może Piquet powinien w Driftingu startowac?

  • 9. morek154
    • 2009-06-06 21:49:22
    • *.adsl.inetia.pl

    asc to nie było ładne, bolidem nie da sie ładnie wychodzić z poslizgów bo maja centralnie umnieszczony srodek ciezkości

  • 10. hubert78
    • 2009-06-06 22:55:12
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmm jak zawsze renault nie przewidywalny bo nigdy nie wiadomo jak to jest z bolidem czy ALO wyciąga ze złoma ponad max czy NElson nie potrafi ujarzmić bestii

  • 11. walerus
    • 2009-06-06 23:29:59
    • *.adsl.inetia.pl

    alosno się na piqueta zapatrzył...

  • 12. morek154
    • 2009-06-07 01:26:46
    • *.adsl.inetia.pl

    wydaje mi sie ze renault bedzie wygrywać ale jak wróci michelin, w monaco alonso pojechał w kwalifikacjach 1:13 w 2006 roku po wprowadzeniu slicków czas to 1:15, więc jesli monaco jest torem na którym najlepiej przydaje przyczepność z opon to znaczy ze rowkowane micheliny z 2006 roku były lepsze od dzisiejszych slików bridgestoona, a założe sie ze aero wcale nie straciło 50% siły docisku tylkow tym roku mamy może o 10% mniej z aero co w tamtym roku, więc zapewne gdyby zamiast slicków wprowadzili stare micheliny to czasy byłby lepsze o 1-2 s, a co do kombinacji to chciałbym zoabczyć bolid na torze z silnikiem z 2005roku,aero z 2008 i oponami z 2006 albo 2009

  • 13. jawiemwszystko
    • 2009-06-07 07:38:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W zasadzie tytuł artykułu powinien brzmieć: Alonso po kwalifikacjach ;)

  • 14. Dagmara_W
    • 2009-06-07 10:58:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja tam wierze ze alosno tam troche wymicie bo wkoncu ma malo paliwa.. ma talent i jest mistrzem samym w sobie takze bedzie dobrze.. piqet.. chyba czas wymienic na ''lepszy model''

  • 15. sivshy
    • 2009-06-07 10:59:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @morek154: Aero na pewno nie straciło tyle na sile docisku, co przewidywano przed sezonem, ale strata mimo wszystko musi być spora. Mało prawdopodobne, aby rowkowane Michelliny z 2006 roku były lepsze od slicków z 2009 roku od Bridgestone, a nawet jeśli to na pewno nie spowodowały one tak dużych strat czasowych. Utrata docisku jest duża, choć to wcale nie znaczy że na każdym torze jest ona tak samo widoczna. W Monaco potrzeba bardzo dużego docisku, więc tam straty na docisku były widoczne. Ale na innych torach, gdzie potrzeba mniejszego docisku, czasy wcale nie muszą być o wiele gorsze, a mogą być nawet lepsze. Myślę że za parę lat F1 może dojść do poziomu, gdzie docisk będzie równie duży, co dawniej ze wszystkimi owiewkami i innymi pierdółkami. Ale na pewno jeszcze nie teraz, choć i tak jestem zaskoczony, jak dużo z tych przewidywanych strat udało się inżynierom zniwelować jeszcze przed tym sezonem.

  • 16. Skoczek130
    • 2009-06-07 11:08:28
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Forma Renault jak na razie bardzo średniawa. Fernando i tak wycisnął z niego siódme poty, więc jest świetnie. Nelson chyba mógłby awansować do Q2, ale te problemy z hamulcami... przynajmniej ma usprawiedliwienie.

  • 17. lukasz1
    • 2009-06-07 13:30:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Że sie dużo wyprzedza to dla Piqeta nie jest dobra wiadomość, bo on i tak nikogo nie wyprzedzi tylko oni jego wyprzedzą.

  • 18. lukasz1
    • 2009-06-07 13:33:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sivshy masz racje, ale lepiej było by miec te pierdółki i to co teraz.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo