komentarze
  • 1. spoxman
    • 2008-12-10 13:48:58
    • *.204.155.64

    Heh cieniasy

  • 2. matwit
    • 2008-12-10 14:28:40
    • *.ztpnet.pl

    "cienias" :) dokladnie :)

  • 3. anarhiusz
    • 2008-12-10 14:42:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jesli tak się będą przygotowywać do sezonu to nie osiągną nic...
    chyba że się sprężą (w co nie wieże)

  • 4. pz0
    • 2008-12-10 14:51:36
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    ściemniają i tyle, chociaż rzeczywiście mogą mieć poślizg, w 2008 do końca walczyli na najwyższych obrotach zaniedbując przyszłoroczny projekt.

  • 5. Angulo
    • 2008-12-10 14:52:37
    • *.yeo.pl

    No i dobrze!

  • 6. walerus
    • 2008-12-10 14:55:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bez Kersa odjadą na 30 sekund i 5 sekundowy Kers im nie zaszkodzi....

  • 7. Peti
    • 2008-12-10 14:57:07
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cieniasy??? pojadą bez KERSa - bedą pierwsi i kto powie o nich cieniasy. W kwalifikacjach jak pojadą lżejszym bolidem i lepiej zbalansowanym to nikt im nie podskoczy szczególnie na krętych torach gdzie nie ma długich prostych

  • 8. olzak
    • 2008-12-10 15:10:50
    • *.ae.ge.com

    hahaha - pic na wode fotomontaz. To po co mechanikom gumowe rekawice na testach i ten dodatkowy wlot powietrza chlodzacego??? Mydlenie oczu konkurencji i tyle - bolid na 2009 musi byc uniwersalny, tak zeby mozna nim jezdzic z KERS i bez niego z wiekszym balastem na krete tory. A Williams zrobi KERS mechaniczny i jezeli tylko bedzie to "ustrojenie" dobrze wywazone to bedzie lzejsze i bardziej wydajne niz KERS elektryczny. Pozyjemy, zobaczymy - na te "rewelacje" patrzec trzeba przez palce - przy tak duzych zmianach wszyscy beda sie maskowali ze swoimi rozwiazaniami do rozpoczecia sezonu. N.p. nowe przednie skrzydlo - "plug" BMW - na pierwszy rzut oka widac ze to pic - CFD pozwala na stworzenie ksztaltu "more sophisticated", a to co widzimy na pewno nie jest zbyt efektywne (duze opory indukowane - jak ktos wie o czym mowie ;-) ).

  • 9. Skoczek130
    • 2008-12-10 15:22:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No ciekawe, czy i tym razem Ferrari z Maciem będą dominować w F1, jak to miało miejsce w ostatnich dwóch latach.

  • 10. niza
    • 2008-12-10 15:37:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ściemniają i tyle, dobrze napisał olzak, przecież na testach mieli znaczek ostrzegający przed porażeniem, więc niby po co im on był? A to o czym wspomniał właśnie olzak, tak dla picu to było? Dla picu to pewnie jest ich taka gadka jak ta

  • 11. tomek83f
    • 2008-12-10 18:33:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nawet jesli nie beda miec KERS-u to moze tylko wyjsc im na korzysc.

  • 12. sivshy
    • 2008-12-10 21:28:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zwykły wybieg strategiczny...

  • 13. Kadet
    • 2008-12-10 23:40:55
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Rękawiczki i nalepki, to już mieli na poprzednich testach, więc albo ściemniają, albo technicy przyzwyczajjają się do "czucia" w rękawiczkach, albo, choć nie mają pełnego KERSa, to może chociaż wsadzili akumulatory pod maskę i sprawdzają, czy będą przebicia :) A Williams, o ile nie nakłamali na Discovery, to ma mechaniczne koło zamachowe (swoje musi ważyć), które ma "przechowywać" energię, nakręcane silnikiem elektrycznym i potem przez prądnice oddając "moc". Jest to więc rozwiązanie elektryczno-mechaniczne, w odróżnieniu od BMW, który ma czysto elektryczny KERS.

  • 14. D.S.
    • 2008-12-11 01:15:22
    • *.range217-44.btcentralplus.com

    Racja Walerus. Po kiego im ten KERS? Przeciez nie jest on obowiazkowy w nadchodacym sezonie. Mialem nadzieje, ze w ramach ciec kosztow FIA odrzuci ten projekt.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo