komentarze
  • 18. Voight
    • 2008-07-11 16:20:01
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jak to kto? Jean Todt. Ojciec managera Massy

  • 19. jarko dnb 85
    • 2008-07-11 16:25:19
    • *.toya.net.pl

    moje zdanie jest takie,ze bledy Massy z ostatniego wyscigu wynikaja z tego,iz jechal ostatni i nie mial nic do stracenia,jechal na 100% a nie zadna niumiejetnosc jazdy bez TC.to jest bzdura straszna.Robert tez wylecial,bo postawil wszystko na jedna karte.jak pamietamy warunki na 30 okr. do mety byly ekstremalne i wielu kierowcow zaliczalo pobocze.Massa caly wyscig ryzykowal,bo nie mial innego wyjscia.Hamilton w 2-ej fazie wyscigu mial komfort psychiczny(30-40 sek przewagi,wiec mogl pojechac spokojnie.Massa jak najbardziej bedzie sie liczyl w walce o tytuł!

  • 20. jarko dnb 85
    • 2008-07-11 16:29:53
    • *.toya.net.pl

    polecali go i M SChumacher i Barrichello.poza tym to tylko takie tlumaczenie dla mediow,zeby nie wypisywano wlasnie takich bzdet jak "Czlowiek Karuzela";On sam wie ze zgubila go brawura.

  • 21. Voight
    • 2008-07-11 16:50:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Raikkonen też w pewnym momencie był 11 wiec nie mów mi, że Massa cisnął a Kimi spokojnie jechał. Bzdura... niby dlaczego? Silverstone 6 bączków, monako 2, australia tez chyba 2. znajdź mi kierowce który ma ich więcej na koncie

  • 22. pz0
    • 2008-07-11 16:57:09
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Z bączkami to chyba nikt go nie pobije, ale za to Rosberg zniszczył massę przednich skrzydeł. Nie wiem czy przypadkiem nie ma ich na koncie więcej niż Massa bączków.

  • 23. Voight
    • 2008-07-11 17:16:39
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Fakt. W Willimsie powinni popracować nad wytrzymałością tego elementu

  • 24. zu7
    • 2008-07-11 17:26:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wystarczy że Massie raz coś nie wyjdzie i zaraz kupa ludu na niego naskakuje. Jest tak słaby że mimo całkowicie nieudanego (nie ze swojej winy) początku sezonu jest teraz liderem. Już wszyscy zapomnieli że Massa podobnie jak Kubica miał pecha w kwalifikacjach. Jego bączki wynikały po prostu za nadmiernej chęci ostrego wyrwania do przodu, zwłaszcza gdy był na końcu stawki męcząc się ze złymi oponami. Wychodzi jego brazylijska gorąca krew. Wolę to niż powolne ciułanie punktów.

  • 25. szewczenko
    • 2008-07-11 17:36:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajne piruety robil

  • 26. Raven89
    • 2008-07-11 17:38:11
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Massa nie miał tak dobrych ustawień,jak Raikkonen z powodu rozbicia bolidu podczas treningu przed GP Wielkiej Brytanii-ja w jego talent nie wątpię,bo wielu spisywało go na straty po zlikwidowaniu TC a jednak chłopak sobie jakoś radzi-nie wygrywa się 3 wyścigów przypadkowo.

  • 27. Kibicka
    • 2008-07-11 17:58:51
    • *.chello.pl

    do gustavo f199/ Kontrakt dla Massy załatwił Nikolas Todd przy pomocy tatusia starego Todda, i dlatego stary Todd musiał ustąpić ze stanowiska, bo wkurzył prezydenta Fiata, który z kolei panicznie nie znosi Massy. W zespole jest kiepski nastrój z tego powodu, bo Massa jest tam intruzem. Poprzedni menedżer Massy jest obecnie menedżerem naszego Kubicy, zobaczymy co wynegocjuje. Pozdro..

  • 28. maro1993
    • 2008-07-11 18:10:29
    • *.adsl.inetia.pl

    Do Kibicka - Ja słyszałem, że menadżerem Kubicy jest koleś który w zeszłym roku był managerem A.Davidsona....no chyba, że chodzi Ci o wcześniejsze lata...a tego już nie wiem.


  • 29. Piotre_k
    • 2008-07-11 19:48:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Massa wywołuje w tym sezonie skrajne emocje... No i fajnie, jest o czym pisać ;) A na poważnie: Massa jest nierówny, zawsze był i zawsze będzie. Najwidoczniej zostało mu trochę narwania z czasów Saubera i czasami to wychodzi. Wygra parę następnych wyścigów i znowu będzie podziwiany.

  • 30. kumahara
    • 2008-07-11 20:07:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oto i cały Felippe, przyszły mistrz swiata !

  • 31. Voight
    • 2008-07-11 21:25:19
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Chyba w Drifcie

  • 32. slipknot
    • 2008-07-12 00:13:20
    • *.serv-net.pl

    zapamietajcie tylko, ze inzynier wyscigowy, to nie menedzer, ok ;) Co do Massy, to wiadomo, ze zrobil to z powodu swojej pozycji w wyscigu (jak pisali poprzednicy). Jedziesz na koncu, jestes nerwowy, chcesz odrabiac jak najwiecej i za kazdym razem przesadzasz... Pograjcie w need for speeda, rfactor albo inna gre wyscigowa - doskonale sie o tym przekonacie. I nalezy takze pamietac o tym, ze kazdy z kierowcow F1 potrafi jezdzic bez TC (zarowno po deszczu jak i na sucho), to nie dostali sie tam prosto z piaskownicy, tylko przez nizsze serie wyscigowe, gdzie takie umiejetnosci sa szkolone i sprawdzane. Po prostu jedni lubia to bardziej, a inni mniej. Dziekuje.

  • 33. jarko dnb 85
    • 2008-07-12 00:13:37
    • *.toya.net.pl

    Voight szkoda mi Ciebie.Massa ma spore szanse natytuł w tym roku.wygrał 3 wyscigi,a ty twierdzisz ze nie umie jezdzic bez TC.to chyba nie jest trzezwe podejscie.to w takim razie kto wygra skoro nie Felipe,nie Hamilton(czym kieruje toba zwykla zawisc)no i nie Kubica(bo przeciez jest dyskryminowany przez zespól),zaraz powiesz ze tez nie Raikkone no i nie Kovalainen bo przeciez w McLarenie nr 1 jest Lewis.w takim razie w kim widzisz pretendenta do tytułu???zostali Rosberg,Alonso,Trulli.kazdy z czolowej 4-orki ma rowne szanse i rowniez Massa ktory jest dla mnie b.dobrym kierowcom.mozesz mowic co chesz i tak mam to w dupie ale Hamilto tez jest dla mnie warosciowy jako kierowca!!!!!

  • 34. Voight
    • 2008-07-12 09:39:23
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Jak to kiedyś ktoś powiedział "nie kłóć się z idiotą bo ludzie mogą nie zauważyć różnicy" Massa w tym jeździ nierówno i popełnia błędy jak Piquet

  • 35. pz0
    • 2008-07-12 11:27:18
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    W tym sezonie wszyscy jeżdżą lekko ''przyćmieni'' I Kimi potrafi dać w tylną część ciała, Lewis bawi się w daltona, Kowalowi chyba brak jaj, Massa naoglądał się baletu, Rosbergowi nie podobają się wąsy z przodu, Nakajima szuka kogoś do puknięcia, kierowcy ForceIndia i ToroRossso lubią zwiedzać pobocza, Hondziarze zbierają punkty karne, Glock też jakoś ma problemy z dojechaniem do mety, Trulli no jeszcze jak cię mogę, DC lubi przydzwonić, Webber jedno z nielicznych pozytywnych zaskoczeń, Heidfeldowi ciągle zimno no i Kubica też jeszcze do rzeczy. Jak widać prawie cała stawka ma jakiś dziwny ten sezon. Wiadomo od Massy można wymagać więcej jeszcze w takiej furmance, ale w sumie wiele nie odbiega od reszty stawki. Jeździ strasznie w kratkę. Mamy teraz Trzech Króli i każdy z nich ma szansę na tytuł. Zdobędzie go ten który najszybciej się obudzi i zacznie jeździć równo i skutecznie. Kubicy nie widzę jako kandydata do tytułu, bo wiem że któryś z tej trójki w końcu się ocknie.

  • 36. hot dog
    • 2008-07-12 11:41:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0 dobre podsumowanie polmetku sezonu. Wcale nie wykluczal bym Kubicy z walki majac na uwadze zeszly zezon gdzie do konca nie wiadomo bylo kto wygra. Majac na uwadze obecny sezon i w miare konkurencyjny bolid BMW mysle ze moze byc ciekawa koncowka. Jezlei ktos ma sie ocknac to liczylbym na Raikkonena. Hamilton to wielka niewiadoma w najmniej spodziewanym momencie cos mu sie przydarzy. Massa mysle ze ma duzo do udowodnienia sobie i zespolowi wiec tez moze namieszac. A Kubica jezdzi bez presji ma robic swoje i byc moze cos wywalczy.

  • 37. kumahara
    • 2008-07-12 12:31:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak najbardziej popieram dwa poprzednie posty.

  • 38. pz0
    • 2008-07-12 13:01:56
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    kumahara jak możesz poprzeć te dwa komentarze skoro ja twierdzę że Kubica nie jest kandydatem do tytułu (obym się mylił), a hot dog widzi Kubicę w tej roli.

  • 39. kumahara
    • 2008-07-12 13:09:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0, oprócz ostatniego zdania, popieram, bo też uważam jak hot dog, że Robert nie jest bez szans na tytuł. OK?

  • 40. leo_
    • 2008-07-12 14:35:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak najbardziej, Kubica ma szanse na tytuł. Dodałbym jeszcze, że BMW też ma szanse na tytuł w klasyfikacji konstruktorów.

  • 41. pz0
    • 2008-07-12 15:00:57
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Szanse to ma nawet ForceIndia i Sutil albo Fisico. Do zrobienia jest jeszcze 90 punktów. Realne szanse ma któryś z trzech liderów. Nawet gdy Kubica był liderem to stawiałem go najwyżej na czwartym miejscu na koniec sezonu. Mario też widzi że szanse są nikłe i dlatego nie mają zamiaru się nadmiernie wysilać nad modelem F1.08

  • 42. cezarnation
    • 2008-07-12 15:33:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Felipe będzie mistrzem świata, a jak nie on to Kimi. Massa będzie walczył do upadłego bo ma wielką szansę tak jak Kimi w zeszłym roku. Innej opcji nie widzę. FORZA FERRARI.

  • 43. Niespokojny
    • 2008-07-12 22:01:44
    • *.tvgawex.pl

    Wszystkiemu winne króliki przy torze!Massa je płoszył,a Robert poszedł na całego i chciał ustrzelić jednego! ...nie wiecie,czy mu się udało? ;-)

  • 44. Voight
    • 2008-07-12 22:30:39
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A ja się z Tobą pz0 w pełni zgadzam. "Zdobędzie go [tytuł] ten który najszybciej się obudzi i zacznie jeździć równo i skutecznie" Bardzo trafne zdanie

  • 45. LukeOne
    • 2008-07-13 19:38:04
    • *.wroclaw.dialog.net.pl

    Gdyby ktoś z was grał w symulatory to by wiedział że czasem nerwy puszczają i sie jedzie ostro i agresywnie a na takiej nawierzchni to bankowy spin no ale on tutaj dużo nie stracił z tego co pamiętam, to moja hipoteza.

  • 46. jaros69
    • 2008-07-14 09:03:16
    • *.chello.pl

    ja mam wrażenie zę na szybkich i szerokich torach Massa jest świetny dlatego że wiatr chłodzi mu głowę ?! a tak poważnie Massa jechał w Monaco nieźle ( wygrał z RAI ) w tym sezonie wygrał kilka wyścigów pokazując świetna jazdę. Także nie sposób tego nie doceniać.

  • 47. LukeOne
    • 2008-07-14 11:13:08
    • *.wroclaw.dialog.net.pl

    W Monaco to Massa wjechał do jakiejś dziury wogóle więc nie można powiedzieć że pojechał fantastycznie ale co do wygranych to nie jeden kierowca by chciał na koncie taki wynik. A każdy kto go krytykuje pewnie jakby wsiadł do formuły :> to by sie popłakał że tak hałasuje i wogóle nic nie widze chce do domu :(

  • 48. darecky3
    • 2008-07-14 23:31:48
    • *.range86-145.btcentralplus.com

    dokladnie, nie widze najmniejszego sensu porownywac pulpit kompa do realnego bolida. Ty masz gierke pare dni, jedziesz, pijesz kawe albo jeszcze kurzysz faje przy tym gadasz przez komore a oni scigaja sie cale zycie w realu a nie dlatego ze zlozyli podanie do pracy bo im sie ten zawod podoba. Do trakcji sie nie czepiajcie bo jak sie przesiadziesz z klasy nizszej na krolewska to tak jakbys z malucha do poldka przekoczyl a w tym sporcie to juz jakies 250 rumakow wiecej i ciezko je kontrolowac. Umiejetnosci sa wazne. jesli Massa nie umie teraz to bedzie umial w koncu az jak to inni napisali ocknie sie. Jesli chodzi o realne szanse Roberta to powiem tak: ciezko mi to pisac ale taka jest prawda ze prawie kazde podium Robert wywalczyl fartem i sam tego nie ukrywa, lidera MS jak szybko zdobyl tak szybko stracil oczywiscie jezdzac caly czas "ockniety" przy reszcie "przycmionej". Zgadzam sie z wypowiedzia,ze Robert jezdzi "constance". Co wywalczy na kwalifikacjach tak dowozi do mety. Wyrywczy nie jest, przy czym duzo tez traci, badzmy uczciwi. Sympatyzuje z nim ale licze sie z tym ze BMW w konstrukcji to 3 miejsce max a indywidualnie najwyzej 4-te albo 5-te. Trzymam kciuki zebym sie mylil i bedzie lepiej...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo