komentarze
  • 1. Lulu
    • 2024-08-29 20:04:34
    • *.

    Wydaje mi się że po przeróbce przysporzy więcej problemów i po treningach kierowcy szybki zmienia zdanie .

  • 2. przesio
    • 2024-08-29 20:32:54
    • *.aa.ipv6.supernova.orange.pl

    Ten układ wymusi troche latwiejsze wyprzedzanie bo bedzie trzeba tam ostro dochamowac i zupelnie inaczej z tego zakretu wychodzic, bedzie ten zakret duzo wolniejszy , Również z tego co widać nie będzie mozliwosci po dochamowaniu by dwa bolidy wchodziły jednoczesnie w zakret jak kiedyś . Więc ten co zaatakuje bedzie mial wieksze szanse . Problemem moze byc to że wielu kierowców może liczyc na obrone jak na starym torze i w 1 wyscigu moze tam byc wiele kolizji z tego ze broniąc się będziesz szukał limitów ktorych raczej tu już nie będzie.

    Zobaczymy jak to będzie w wyścigu

  • 3. przesio
    • 2024-08-29 20:37:14
    • *.

    Oczywiscie mówię tu o zakręcie 1 i 2 , bo to one raczej są najbardziej wpływową zmianą , która zmieni podejscie do wyprzedzania pod koniec prostej. Mozliwe ze w innych miejcach natomiast bedzie latwiej jezdzic 2 bolidom obok siebie . Zobaczymy

  • 4. kiwiknick
    • 2024-08-30 11:50:39
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Zmieńcie "Swiątynię Prędkości" na "Kościół Prędkości"
    Jakoś lepiej do Włoch pasuje.
    :-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo