komentarze
  • 1. fistaszeq
    • 2022-11-10 21:03:19
    • *.toya.net.pl

    wtedy miało by to jakiś sens

  • 2. bartexar
    • 2022-11-11 02:26:40
    • *.source.akaquill.net

    I co? Jaka kolejność do tego sprintu? Po WDC? Bez sensu. Reverse grid? Zapomnijcie, Helmutowi by chyba żyłka pękła. Losowanie? A co to jest kasyno?
    Nie ma nawet cienia szansy na to, nie wiem po co oni chcą w to na siłę brnąć.

  • 3. fistaszeq
    • 2022-11-11 07:55:09
    • *.toya.net.pl

    @2 kwalifikacje ustalały by kolejność i do sprintu, i do wyścigu chyba

  • 4. HUMOREK
    • 2022-11-11 07:57:38
    • *.play-internet.pl

    Jeżeli tak im zależy na sprintach, to powinny na takich torach, na których ciężko sie wyprzedza (np. Monaco) zrezygnowac z niedzielnego wyścigu i zastąpić go właśnie sprintem. Każdy miałby powiedzmy po dwa, trzy przejazdy i liczyła by sie suma czasów. Ewentualnie za każdy przejazd przyznawać punkty w zależności od zajętego miejsca i wtedy sumować.

  • 5. kembry
    • 2022-11-11 08:26:53
    • *.dynamic-4-waw-k-4-3-0.vectranet.pl

    @2

    Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że chodzi tylko o kasę. Teraz jak popatrzysz na cały weekend wyścigowy, to niewiele osób obchodzi to , co się dzieje w piątek na torze. No w każdym razie nie obchodzi na tyle , żeby za to płacić dodatkowo. Pewnie oglądalność transmisji w piątek też nie jest wysoka w porównaniu z kwalifikacjami w sobotę, lub wyścigiem w niedzielę. A to się przekłada na niższe wpływy z reklam. Tak samo promotorzy za bilety na piątkowe treningi nie wezmą tyle samo, co za bilety na niedzielny wyścig.
    A jak promotorzy będą mieli większe wpływy z biletów w piątek to można będzie domagać się od nich wyższych opłat .
    Przy czym Liberty Media liczy na to, że organizowanie sprintu nie obniży rangi niedzielnego wyścigu i sobotnich kwalifikacji, więc nie spowoduje spadku wpływów do kasy i oglądalności w sobotę i w niedzielę.


  • 6. Falarek
    • 2022-11-11 11:03:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powinni zrobić oddzielne mistrzostwa. Mistrzostwa świata sprintów Formuły 1. Parodia z tym wciskaniem na siłę tego badziewia

  • 7. kembry
    • 2022-11-11 12:13:44
    • *.dynamic-4-waw-k-4-3-0.vectranet.pl

    @6

    Jeżeli już oddzielne mistrzostwa to powinny być dwa wyścigi. Jeden w sobotę , a drugi w niedzielę.
    W sobotę mistrzostwa kierowców- wyścig na pełnym dystansie, wszyscy kierowcy jadą takimi samymi bolidami , dostarczonymi przez Liberty Media. Z możliwością niewielkich zmian w ustawieniach.
    Punkty za ten wyścig liczyły by się tylko do punktacji kierowców. I żadnych konstrukcji ułatwiających kierowcom ściganie, żadnego elektronicznego wspomagania startu itd...
    Człowiek sam na sam z samochodem, bez protezy elektroniki , bez robienia z kierowców małp w kasku, które tylko mają naciskać przyciski na kierownicy gdy im to nakaże inżynier wyścigowy.
    A w niedzielę tak jak do tej pory, każdy jedzie w samochodzie swojego teamu i punkty w niedzielę do klasyfikacji drużynowej.
    Wtedy przynajmniej łatwiej byłoby określić za kogo robotę odwala bolid i inżynierzy, a kto sam umie jeździć.

  • 8. giovanni paolo
    • 2022-11-12 08:32:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Świetny pomysł, po prostu wspaniały. Bolidy tanie nie są, części zapasowe kosztują i nie zawsze są dostępne w danej specyfikacji w wystarczającej ilości a mamy przecież limit finansowy do którego jest to wliczane.
    Może sprinty powinni organizować w postaci "e-sportowej"? Pajacują.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo