komentarze
  • 1. yaiba83
    • 2022-06-19 18:12:43
    • *.153.149.46.ip.sptelek.com.pl

    Zaczniemy prace jak dostaniemy info od FiA co zmienimy w przyszłym roku, albo w trakcie sezonu by rywale czuli się zaskoczeni...

  • 2. fpawel19669
    • 2022-06-19 18:19:55
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Boli ten Alonso, oj boli. Na RBR i Ferrari nie było zbyt dużych szans, ale Alpine przed Mercedesem zapiekło boleśnie. Clou tego wywiadu to dyplomatyczne - "George zapewne zakończyłby sesję na podobnym miejscu". Otóż drogi Toto, gdyby Russell nie zagrał o pełna pulę to Lewis startowałby z miejsca piątego. Odnoszę wrażenie, że Wolff traktuje Hamiltona jak dziecko specjalnej troski. A tak na poważnie, to tłumaczenie i usprawiedliwianie Brytyjczyka na każdym kroku zaczyna być dla tego ostatniego upokarzające.

  • 3. fpawel19669
    • 2022-06-19 18:30:29
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @1 W punkt. A mówią, że RedBull jest najbardziej toksycznym zespołem...

  • 4. Tomek_VR4
    • 2022-06-19 18:32:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Może jakieś fakty, dowody na ' toksyczność ' RBR i Mercedesa ?

  • 5. fpawel19669
    • 2022-06-19 18:43:52
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @4 Zacytowałem Twojego kumpla - Glorafindela. On namiętnie używa jeszcze przymiotnika "zaklamany". A jeśli zagrywki Mercedesa, na przyklad z ostatnią dyrektywą techniczną (pomijam już okolicznosci wejścia Mercedesa do F1, bo to jest/był prawdziwy skandal) są dla Ciebie nieprzekonujące to nie mamy pola do dyskusji.

  • 6. Aeromis
    • 2022-06-19 18:52:46
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Dowiedzieliby się szybciej co muszą zmienić, gdyby nie próbowali wpłynąć na regulamin techniczny ze skutkiem, którego nie znają. Sami sobie robią kuku.

  • 7. Denieru
    • 2022-06-19 18:53:39
    • *.

    @4
    Red Bull Racing:
    - Próby wprowadzenia zmian w limitach budżetowych pomimo zaakceptowania ich przed sezonem a jako główny punkt nacisku Christian Horner stosuje groźby odnośnie możliwej nieobecności bliżej nieokreślonych zespołów które w/w budżecie się nie zmieszczą.
    - Kłamanie odnośnie TO i rzekomo równoważnej pozycji obydwu kierowców w zespole czego przykład mieliśmy w Hiszpanii i Azerbejdżanie.

    Mercedes:
    - Próby wprowadzenia zmian w regulaminach technicznych ze względu na nadmierne podskakiwanie auta i mierne osiągi najnowszej konstrukcji W13, Toto Wolf jako swój punkt nacisku na FIA stosuje kwestie bezpieczeństwa i zdrowia kierowców, pomimo tego iż w/w problem Mercedes mógłby rozwiązać samodzielnie jednakże kosztem osiągów W13 a tego najwidoczniej nie chcą zrobić.

    To moje osobiste zarzuty wobec w/w zespołów w tym sezonie, patrząc na poprzednie lata lista byłaby zdecydowanie dłuższa jednak o problemach z poprzednich lat wszyscy wiemy ponieważ niejednokrotnie o nich pisaliśmy.

  • 8. fpawel19669
    • 2022-06-19 19:02:57
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @7 I wszystko byłoby ok gdybyś nie ośmieszał się pseudo argumentem o TO. Nie wiem czy masz 13 lat czy jesteś starszy, ale naiwny, ale to było jest i będzie. I dotyczy to każdego zespołu, przyjmij to w końcu do wiadomości.

  • 9. Denieru
    • 2022-06-19 19:08:30
    • *.

    @8
    Kluczowy element mojej wypowiedzi który ominąłeś tudzież go nie zrozumiałeś "To moje osobiste zarzuty wobec w/w zespołów w tym sezonie", a to że TO jest stałym elementem F1 w żaden sposób nie oznacza że mam go akceptować, jakby nie spojrzeć Schumacher, Alonso, Vettel lub Hamilton są obecnie powszechnie krytykowani za to iż zespoły które reprezentowali w trakcie swoich karier stosowały TO na ich korzyść, niektóre stały się wręcz ikoniczne: "Fernando is faster than You".

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2022-06-19 19:09:29
    • *.

    @7
    Poza Red Bullem, McLaren, Alfa Ferrari i Merc mówią że się nie zmieszczą w limicie to znaczy że też są toksyczne?
    A co do TO nie wiem czy znajdziesz zespół gdzie go nie stosowano.
    Przyjmując Twoja skalę to niemal wszystkie zespoły są toksyczne.

  • 11. Denieru
    • 2022-06-19 19:13:41
    • *.

    @10
    Alfa Romeo oraz Alpine stoją na stanowisku iż limit budżetowy ma pozostać taki jak przed sezonem, McLaren i Mercedes nie chodzą po mediach i gadają głupot tak jak robi to Horner tylko prowadzą rozmowy z FIA próbując znaleźć jakieś rozwiązanie tego problemu, a Ferrari jest gotowe przyjąć ewentualną karę jednocześnie zwrócili się do FIA o sprecyzowanie jaką dokładnie karę otrzymają zespoły które zmieszczą się w tzw. limicie 105%.

  • 12. Krukkk
    • 2022-06-19 19:16:35
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9. "a to że TO jest stałym elementem F1 w żaden sposób nie oznacza że mam go akceptować".

    Jestem pod wrazeniem Twojego toku myslenia.

  • 13. fpawel19669
    • 2022-06-19 19:19:05
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @9 Sorry, ale żyjesz w urojonym świecie. Niedobrze, będzie Ci ciężko w życiu.

  • 14. Denieru
    • 2022-06-19 19:23:02
    • *.

    @9
    W urojonym ponieważ nie akceptuję stosowania TO przez zespoły ? cóż przynajmniej jestem świadom tego że zespoły takie jak RBR lub Mercedes stosują TO a sporo osób na tym forum ma z tym duży problem.

  • 15. giovanni paolo
    • 2022-06-20 09:30:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. Wiele zespołów miało i nadal ma wątpliwości czy zmieszczą się w limicie budżetowym. Nie dlatego, że nie potrafili ustalić sobie budżetu ale z czynników zewnętrznych które nadeszły wraz z rozpoczęciem sezonu. Trudno tu doszukiwać się większych zarzutów dla RBR. Ile razy wylewali żale do mediów? I robią to za każdym razem gdy odwiedzają kolejny obiekt wyścigowy?
    TO stosuje RBR i Mercedes i wiele innych zespołów także to nie jest argument w dyskusji.

    Dla odmiany mercedes. Lobbuje za zmianami, na których chciałby ugrać więcej niż im się należy. To nie tylko "kwestie bezpieczeństwa" ale wprowadzanie takich rozwiązań w których upatrują szansę na uzyskanie przewagi nad rywalami i "powrotu na tron". Tak wygląda ich każdy sezon od ponad dekady. Jeden tylko raz zmiany nie były wprowadzone pod ich dyktando, na sezon 2021. Pirelli po trzecim roku z rzędu narzekania na ich produkt stwierdziło, że znowu trzeba zmniejszyć docisk generowany przez bolidy, tak jak zmniejszono docisk na sezon 2019, z tą różnicą, że tam przepisy napisał mercedes po tym jak w sezonach 2017 i 2018 Ferrari się za bardzo do nich zbliżyło. I w 2019 mercedes miał pięć "dubletów" z rzędu i osiem wygranych z rzędu. Dlatego na sezon 2021 wprowadzono zmiany które faktycznie miały spowolnić bolidy i oszczędzić tylne opony, w ramach bezpieczeństwa.

    I jak tu porównywać wywiady z pisaniem regulaminu technicznego pod siebie.

  • 16. Glorafindel
    • 2022-06-20 10:43:02
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    1. yaiba83
    Gdzie byłeś jak FIA zmieniała przepisy na sezon 2021 aby RB mógł w ogóle nawiązać walkę?
    Albo gdzie byłeś jak FIA drukowała sobie ostatni wyścig sezonu?

  • 17. Denieru
    • 2022-06-20 12:26:36
    • *.117.99.7

    @15
    Kwestię limitów budżetowych wyjaśniłem w komentarzu @11 polecam przeczytać i zapoznać się z obecną sytuacją.

    Co do zarzutu względem Mercedesa w kwestii pisania przez nich regulaminów to mam nadzieję że posiadasz jakiekolwiek dowody potwierdzające te zarzuty ? oczywiście realne dowody niebędące domysłami lub założeniami opartymi na niechęci względem tego zespołu ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2022 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo