komentarze
  • 1. Werter
    • 2021-10-25 14:26:29
    • *.204.22.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Żenującej farsy ciąg dalszy

  • 2. ahaed
    • 2021-10-25 15:22:23
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Horner za dużo czasu spędza ze starym dziadem i zaczyna już mu też walić na głowę.
    Z drugiej strony: jak ktoś coś wymyslił ( jak DAS), to dlaczego to jest zakazywane? To F1, rozwój, prędkość itd.
    To tam był pierwszy ABS, kontrole trakcji... FIA dusi ten sport.

  • 3. Krukkk
    • 2021-10-25 15:26:59
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Rozwiazanie oczywiscie jest nielegalne i sam Mercedes zrezygnuje z niego, bo tak jak w przypadku systemu DAS niewiele daje korzysci. To o czym mowi Horner i Ferrari, ze to bylo juz stosowane od dawna nijak ma sie do aktywnego tylnego zawieszenia zastosowanego w piatek.
    Tutaj bardziej chodzilo o zareklamowanie sie, zeby taki np @ekwador15 zachwycal sie kreatywnoscia Inzynierow Mercedesa.

  • 4. Del_Piero
    • 2021-10-25 16:26:55
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Ukręcą łeb sprawie bo nie są z Brackley. Jak Mercedes oprotestował tylne skrzydło Mercedesa to FIA stanęła na baczność i kazała to zmienić. Jak Mercedes poskarżył się na pitstopy Red Bulla to FIA stanęła na baczność i kazała to zmienić. Jak Red Bull oprotestował przednie skrzydło Mercedesa to FIA odwróciła wzrok i udawała, że nic się nie dzieje. Teraz będzie to samo.

  • 5. MarPOL_82
    • 2021-10-25 16:39:57
    • *.dynamic-3-poz-k-1-3-0.vectranet.pl

    Oooo czy to nie ten hipokryta, który mówił, że Wolf wysyła za dużo maili do FIA ?
    Nieźle się uśmiałem :) Gdyby nie tych dwóch pajacyków czyli Horner i Marko tez zespół nawet by się dało lubić :)

  • 6. Patryq21
    • 2021-10-25 16:51:10
    • *.183.29.194.multiplay.pl

    @4 Red Bull nigdy nie oprotestował przedniego skrzydła mercedesa, tak samo jak nie oprotestował rzekomego chłodzenia powietrza dolotowego. Oni potrafią tylko robić szum w mediach, ale nigdy nic konkretnego nie mają.

  • 7. Skoczek130
    • 2021-10-25 17:20:24
    • Blokada
    • *.172.85.132

    Nie cierpię Cyklopa i najwidoczniej ma zły wpływ na Hornera, którego akurat da się lubić. Niech lepiej skupią się na swojej robocie, nie patrząc na innych. A jak mają jakieś obiekcje to niech oficjalnie oprotestują. Inaczej to zwykłe robienie szumu, chyba że chcą w ten sposób odwrócić uwagę od siebie, to ma to sens. Zarówno Merc, jak i RBR, nie są święci. Oby w przyszłym roku do gry weszły Ferrari i McLaren. Liczę, że będą walczyć, jak w Austin, z tymże na czele stawki. :))

  • 8. giovanni paolo
    • 2021-10-26 10:36:58
    • *.6.143.45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro ma to mercedes to oznacza, że to efekt geniuszu inżynieryjnego a nikt inny nie potrafi tego zrobić w legalny sposób. Testy? Jakie testy, jeżeli ktoś nie pamięta to tylne skrzydło RBR nie przeszło testów obciążeniowych dlatego FIA nakazała im zmienić ten element. Tu nie ma żadnego spisku, wszystko zostało wyjaśnione.

  • 9. Glorafindel
    • 2021-10-28 05:38:30
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @3
    Uwaga.debil roku.

    DAS był nielegalny bo jak sam Merc mówił przynosił za mało korzyści i przestało go używać ????

    To jest Niewiarygodne jakimi kretyn ami stają się ludzie z zazdrości i zawiści

  • 10. Krukkk
    • 2021-10-28 10:55:26
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9. Czytaj dobrze!
    Napisalem: "Rozwiazanie oczywiscie jest nielegalne i sam Mercedes zrezygnuje z niego, bo tak jak w przypadku systemu DAS niewiele daje korzysci".

    Jezeli nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, to juz wyjasniam ci. Wyrazilem wlasne zdanie na ten temat i w mojej wypowiedzi nie sugerowalem, ze Mercedes wysunal taki sam wniosek.

    Jednak nie olewasz mnie?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo