komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2021-07-06 14:58:38
    • *.146.165.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co za różnica czy jest mgu h czy nie ma? Pod względem głośności żadna bo w układzie wydechowym i tak i tak jest turbo sprężarka. Technologia mhu h jest już dopracowana przez wszystkich. Nie wiem czy jest sens ją usuwać. A jak tak to co w zamian? Co innego podniesienie limitu obrotów i limitu paliwa. To na pewno pozwoli zrobić bardziej głośne silniki. Tylko z kolei więcej paliwa w baku to większy ciężar a z nim już i tak są problemy bo auta są ciężkie.

  • 2. Yarpen Zirgin
    • 2021-07-06 15:19:37
    • *.aplitt.net

    Więcej paliwa w baku to mniejszy problem, bo można go zlikwidować przywracając możliwość tankowania samochodu w czasie pit-stopu. :)

  • 3. Sasilton
    • 2021-07-06 17:18:25
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    Zauważcie, że jak pokazują bolidy F1 na pokazać, to bardzo często są to modele z ery V8.
    Nie widzi się pokazów z bolidów 2014-2019.

  • 4. ahaed
    • 2021-07-06 17:25:47
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Ostatnio Ferdek jechał v8, to nawet Lewis miał mokro w majtkach.
    Fakt, te silniki wcale nie brzmią. Są bo są i tyle.
    Nie lepiej usunąć te wszystkie gówna, dać v8 2.4l i niech robią co chcą?
    A nie... sorry...ekologia...te 20 bolidów uratuje cały świat...
    Boże....

  • 5. Skoczek130

    Rewolucja techniczna i silnikowa w 2014 roku była niestety kompletnie nie trafiona, wprowadzona pod presją producentów. Nic dobrego F1 nie przyniosła. Teraz niech dobrze przemyślą, co chcą, aby znowu nie narzekano...

  • 6. Skoczek130

    @ahaed - ekologia to tylko etykietka. Tu chodzi o kasę, o to co się opłaca. Nie wierz w te brednie o chęci "ratowania świata". To kolejna "wędka" na kasę od ludzi.

  • 7. berko
    • 2021-07-06 21:36:18
    • *.

    @4. ahaed
    Co do ekologii, to ostatnio czytałem, że Amazon utylizuje 130 tysięcy urządzeń elektronicznych tygodniowo. Są to różnego rodzaju wkrętarki, smartfony, smartwatche, powerbank i itp. Dzieje się tak dlatego, że dla dzierżawców magazynów Amazona, taniej jest to poddać do utylizacji, niż płacić za wysyłkę zwrotną do swojej siedziby. Często są to nowe sprzęty, albo takie po zwrocie, bo komuś nie przypasowało. Taka właśnie jest na tym poje**nym świecie ekologia. KASA, KASA, KASA i nic poza tym. Pozdrawiam wszystkich trzeźwo myślących.

  • 8. Ylos

    Produkcja wszysykich baterii do bolidów jest mniej ekologiczna niż stare silniki

  • 9. Raptor202
    • 2021-07-07 00:26:46
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Myślę, że F1 ma większe problemy do rozwiązania w kwestii widowiska, niż takie bzdury, jak dźwięk silników.

  • 10. HaKsOn200
    • 2021-07-07 06:39:42
    • *.play-internet.pl

    Niech zamontują głośniki w bolidach imitujące dźwięk V8, tak jak w BMW i8 czy niektórych elektrycznych Porschakach haha

  • 11. hubertusss
    • 2021-07-07 10:39:08
    • *.30.23.197.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Widze, że większość tutaj ni a nic nie rozumie. Tu nie chodzi o ekologie i ratowanie świata przez 20 samochodów f1. Tu chodzi o koncerny motoryzacyjne. Które wcale nie są zainteresowane wolnossacymi silnikami z przed lat. Bo kto je dzisiaj montuje w samochodach. Aby koncerny chciały ponosić koszty wystawiania aut w f1 i budowy silników. To technologie w nich zawarte muszą być im potrzebne w samochodach drogowych. Tak mogą przed swoimi akcjonarjuszami uzasadnić wydawanie miliponów na f1. A technologie wykorzystac w swoich produktach tak by przyciągać nowych klientów.

  • 12. Krukkk
    • 2021-07-07 11:38:36
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @11 hubertusss; Wiemy, ze tylko Ty "ogarniasz" F1.

    "Tu chodzi o koncerny motoryzacyjne. Które wcale nie są zainteresowane wolnossacymi silnikami z przed lat. Bo kto je dzisiaj montuje w samochodach".
    W samochadach o napedzie hybrydowym jakie masz silniki-turbodoladowane?

    Teraz jak wiekszosc przyzwyczaila sie do kosiarek V6, to Horner chce glosniejszych silnikow.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo