WYNIKI Sakhir [ 14 marca 2021 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Verstappen Red Bull 1:28.960 64
2 Y.Tsunoda AlphaTauri 1:29.053 91
3 C.Sainz Ferrari 1:29.611 79
4 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:29.766 166
5 L.Hamilton Mercedes 1:30.025 54
6 G.Russell Williams 1:30.117 158
7 D.Ricciardo McLaren 1:30.144 76
8 S.Perez Red Bull 1:30.187 49
9 F.Alonso Alpine 1:30.318 78
10 C.Leclerc Ferrari 1:30.486 80
11 L.Norris McLaren 1:30.661 56
12 P.Gasly AlphaTauri 1:30.828 76
13 E.Ocon Alpine 1:31.310 61
14 N.Mazepin Haas 1:31.531 67
15 M.Schumacher Haas 1:32.053 78
16 V.Bottas Mercedes 1:32.406 86
17 S.Vettel Aston Martin 1:35.041 56
18 L.Stroll Aston Martin 1:36.100 80
komentarze
  • 1. jack22
    • 2021-03-14 17:37:24
    • *.icpnet.pl

    to tylko testy i nei ma co brac czasow pod uwage, dopier po 20 wyscigu bedzie mozna juz cos powiedziec o mozliwosciach poszczegolnych zespolow

  • 2. saint77
    • 2021-03-14 18:49:06
    • *.

    Mercedes sprytnie maskuje swoją formę..... Będzie powtórka z 2020.

  • 3. husaria
    • 2021-03-14 18:58:15
    • *.master.pl

    Ha ha Max wymiataaaaaa

  • 4. donbalon
    • 2021-03-14 19:03:22
    • *.136.27.246

    Jeśli jazda tą skrzynką Haasa nie obrzydzi młodemu Schumacherowi F1, to już będzie dla mnie mistrzem. :)

  • 5. hubertusss
    • 2021-03-14 20:00:19
    • *.30.21.243.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wiele po tych trzech dniach powiedzieć nie można. były awarie, kierowcy zmagali się różnymi problemami. Popełniali niektórzy błędy. Tak ogólnie RB wydaje się wyglądać najlepiej. Ale to też nic pewnego. Trzeba ze trzech wyścigów by wyłonił się jako taki obraz sił w stawce.

  • 6. ???
    • 2021-03-14 21:28:15
    • *.adsl.inetia.pl

    Po tych testach takich rzucić kilkoma spekulacjami, wnioski to może będzie za dużo powiedziane
    Wg mnie :
    Haas będzie niemożliwą taczką do prowadzenia, a Mazepin będzie dzbanem roku, nie zdziwię się jak doprowadzi do kolizji za dwa tygodnie

    Mercedes w pierwszych wyścigach może być podgryzany przez Red Bulla, Red Bull najwięcej jeździł, najwięcej testował podczas gdy Mercedes zrobił bodajże najmniej kólek w tych testach

    Tak samo Aston Martin, nie ominęły ich problemy, sam Vettel się za dużo nie najeździł, pytanie czy w całości ogarnia auto.

    McLaren będzie walczył z Ferrari o P3, wydaje się że McLaren wygląda dobrze, nieźle się prowadzi, mają bardzo dobry duet, tak samo Ferrari, tylko ich silnik raczej dalej niedomaga, choć duża część strat została odrobiona.

  • 7. Mayhem
    • 2021-03-14 21:45:02
    • *.home-net.pl

    @6 Małe sprostowanie, Red Bull nie jeździł wcale najwięcej (choć wydawało się inaczej), zrobił tylko 369 kółek.
    Mercedes najmniej 304, a najwięcej Alfa i Alpha po 422.

  • 8. Skoczek130
    • 2021-03-14 21:51:28
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Cytując klasyka "wiem, że nic nie wiem". Nie od dziś wiadomo, że Merc maskuje formę i zakłamuje rzeczywistość. Już przerabialiśmy to, kiedy Ferrari brylowali na tetach. Hamilton z Wolffem wieszczyli wówczas dobre pół sekundy przewagi rywai. Realia w Australii były zgoła inne. Teraz mamy Sakhir, gdzie swoją drogą Merc dawał się złapać. Pierwsze kilka wyścigów, a szczególnie Hiszpania powie, jaki mamy układ stawki.

  • 9. Mayhem
    • 2021-03-14 22:06:55
    • *.home-net.pl

    We wtorek Mercedes ma dzień filmowy, może się okazać, że wszystko przewidzieli, oszukają nas i zobaczymy całkiem nowy bolid ;)
    Nie byłbym zdziwiony.

  • 10. hubertusss
    • 2021-03-15 08:30:35
    • *.30.29.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @8 być może Mercedes coś ukrywał. Ale awaria skrzyni na pewno nie była częścią tego planu a raczej kłopotem. Stracili dużo jazd. A te z racji tego, że nie będzie drugiej tury testów jak kiedyś bywało są dość istotne.

  • 11. hubertusss
    • 2021-03-15 08:34:45
    • *.30.29.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @9 w trakcie dnia filmowego nie można używać choćby opon przeznaczonych do wyścigów. Dlatego nie wiele będą mogli sprawdzić jeśli chodzi o tempo. A nowy samochód to już w ogóle abstrakcja. Dzień filmowy prawdopodobnie zorganizowano ze względu na awarie skrzyni i inne problemy. Po awarii skrzyni przedstawiciele Mercedesa w wypowiedziach dawali do zrozumienia, że błędem było nie przeprowadzenie takiego dnia przed testami bo co prawda opony są inne. Ale daje on możliwość nabijania kilometrów i sprawdzanie choćby działania i niezawodności auta. Dozwolone jak dobrze pamiętam 100 km to dość spory dystans. Zwłaszcza, że dużo stracili w piątek.

  • 12. Heytham1
    • 2021-03-15 08:50:14
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    To jest śmieszne jak niektórzy ciągle piszą, że Mercedes coś ukrywał i specjalnie nie jeździł.
    Mieli tylko 3 dni testów by sprawdzić nowy pakiet...dlatego specjalnie psuli skrzynię biegów, obracali się i wjeżdżali w żwir??
    To po prostu były najgorsze testy Mercedesa od lat. Obcięcie podłogi im nie sprzyja...to samo widać po kopii pod szyldem Aston Martin. Wygląda na to, że filozofia RBR z zadartym tyłem bolidu lepiej współgra z nowymi przepisami.

  • 13. Mayhem
    • 2021-03-15 09:05:35
    • *.home-net.pl

    @11 Wiem, pisałem już o tym wcześniej, że bledem było nie zrobienie dnia filmowego, ale może właśnie o to im chodziło ? Sprawdzić bolid na testach, wszystkie podstawowe parametry, a później zrobić dzień filmowy i delikatnie zmiany ? Spokojnie wystarczy 100km. Tylko nikt nie przewidział, że będą mieli takie problemy ze skrzynią biegów...

    Zobaczymy jutro.

  • 14. hubertusss
    • 2021-03-15 09:33:24
    • *.30.29.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @12 oczywiście mówi się, że zmiany w podłodze zaszkodziły Mercedesowi. I stracili docisk na tyle. Podobnie ma się rzecz z kopią Mercedesa tj AM. Co może mieć dla Vettela przykre konsekwencje. Bo z mniejszym dociskiem tylnej osi zmagał się w Ferrari. Zresztą jeśli oba zespoły będą faktycznie z tym problemem się zmagały to i Lewis może mieć poważne problemy z ósmym tytułem.
    Dodatkowo zwraca uwagę fakt, że w obu zespołach padła skrzynia. Być może uda się wyeliminować wady bo to raczej nie przypadek. Więc faktycznie te testy wypadły Mercedesowi chyba najsłabiej od lat.

  • 15. hubertusss
    • 2021-03-15 09:37:34
    • *.30.29.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @13 oczywiście można wprowadzić w dniu filmowym jakieś delikatne zmiany. Ale popatrz na daty. Przez dzień czy dwa od zakończenia testów do dnia filmowego raczej nie uda się zaprojektować i wyprodukować nowych części. Więc będę się upierał, że dzień filmowy robiony zaraz po testach jest po to by zebrać jak najwięcej danych. Wychwycić usterki. I spróbować zaprojektować i wykonać nowe części, które da się zastosować już w weekend wyścigowy. Po prostu chodzi o czas i aby zostawić go jak najwięcej do weekendu na ewentualne poprawki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo