komentarze
  • 1. fistaszeq
    • 2021-02-23 14:45:28
    • *.toya.net.pl

    30 minut mniej to dostanie więcej szans

  • 2. Raptor202
    • 2021-02-23 15:21:29
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Przecież te jazdy to on dostaje tylko na pokaz, żeby Orlen był zadowolony. Co to za różnica, ile będzie jeździł?

  • 3. belzebub
    • 2021-02-23 15:54:33
    • *.centertel.pl

    Akurat zmiana formatu, najmniej go dotyczy jako tylko trzeciego kierowcy. Ważniejsze jest to raczej dla podstawowych kierowców. Myślę, że najlepiej dla niego aby się skupił raczej na ściganiu w drugiej serii.

  • 4. hubertusss
    • 2021-02-23 16:40:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Przecież to i tak pokazówka za forsę Orlenu. Zajął by się lepiej inną serią bo to co robi to zero profesjonalizmu a raczej zabawa za forsę Orlenu.

  • 5. deep_air
    • 2021-02-23 17:07:15
    • *.234.234.205

    Jak już Orlen ładuje na "promocje" ogromną kasę podatników to nie może przy tym promować jakiś młody talent tylko musi trwać przy emerycie i renciście?!
    Bez sensu.

  • 6. Forizoo
    • 2021-02-23 17:18:35
    • *.146.101.191.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5 może żadnego talentu nie ma :P

  • 7. deep_air
    • 2021-02-23 17:56:48
    • *.234.234.205

    @5
    Czyli lepiej na beztalencie kasę wydawać? :D

  • 8. berko
    • 2021-02-23 18:07:06
    • *.centertel.pl

    @5
    Ale ci żal du*e ściska. Że ci nie przeszkadza jak się rządowe limuzyny rozbijają z sierotami za kierownicą. Wtedy dopiero są marnowane pieniądze podatników. Orlen wypracowuje zysk, a te miernoty z PiSu tylko trwonią cudze pieniądze.

  • 9. deep_air
    • 2021-02-23 18:30:29
    • *.234.234.205

    @8
    Ale rozbijanie rządowych limuzyny i wydawanie kasy przez Obajtka na niby promocje oraz przejmowanie prasy, dziwne interesy na respiratorach, wieże Kaczyńskiego, i wiele innych dziwnych przekrętów, to jest robione przez jedną sitwe.
    I tak przeszkadza mi!
    Poza tym zysk Orlenu będzie jeszcze większy, jak będą nas kroic jak obecnie. Baryłka 60$ a cena za litr prawie 5 zł.
    Jak w 2012 za baryłkę płaciło się 125+$ a cena za litr oscylowala na poziomie 5.50-5.70 to był lament.
    Jeszcze trochę, trochę to za nasze pieniądze kupią sobie cały team F1

  • 10. Krukkk
    • 2021-02-23 18:55:31
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @9. deep_air. To nie sa pieniadze podatnikow tylko Orlenu i oni maga wydawac je jak chca. Tankuj na innych stacjach i wylaczaj telewizor zawsze kiedy pokazywane jest Alfa Romeo.

    Cena za litr paliwa ustalona jest na podstawie popytu, ktos zabrania chodzic ci pieszo albo jezdzic rowerem?
    PIS-sris. Myslisz, ze w Europie zachodniej, USA albo Australli panuja inne obyczaje?

  • 11. belzebub
    • 2021-02-23 19:22:05
    • *.centertel.pl

    @10 Jak widać mało się orientujesz w temacie. Akurat Orlen jest spółką Skarbu państwa, a nie spółką stricte prywatną.
    @Deep_air ma rację, jeśli spółka jest zainteresowana inwestycją w sport motorowy, to najlepiej żeby w młodych debiutantów, a nie w kogoś który jest u progu zakończenia kariery i bez szans na ponowny angaż na kierowcę wyścigowego.
    W ogóle jakby się bliżej przypatrzeć temu mariażowi Orlen, Alfa Romeo i Kubica, to coraz bardziej widoczne jest czyj interes jest tutaj ważniejszy i jaka jest rola Kubicy. Orlen wszedł przede wszystkim do F1 żeby wypromować markę tego koncernu paliwowego. Być może w planach spółki jest dalsza ekspansja na rynki zagraniczne. Kubica jest tutaj tylko tzw. "twarzą"/ambasadorem tego projektu żeby zwiększyć rozpoznawalność polskiej marki. Czysty marketing. Gdyby zależało spółce na karierze Kubicy, to mogli by pewnie bez większych problemów załatwić fotel wyścigowy. Ale jak widać nie są zainteresowani. Wracając do wydawanej kasy na obecność Kubicy jako trzeciego kierowcy, gdyby faktycznie spółce zależało na promowaniu polskich talentów, to by zainwestowali w nich kasę. Tylko, że z marketingowego punktu widzenia nie przyniesie to takich profitów, jak wysługiwanie się Kubicą. Tylko, że skończy się to tym, że Kubica w końcu odejdzie na emeryturę, a polskich następców długo nie zobaczymy. Takie są fakty.

  • 12. Krukkk
    • 2021-02-23 19:56:40
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @11 belzebub. Taaaa... Malo orientuje sie :) To ze jest spolka skarbu Panstwa to akurat tylko dlatego, ze przynosi zysk! Gdyby nie przynosila zysku to zostalaby sprywatyzowana i niech prywaciarz martwi sie o rentownosc spolki.

    Czyli co, wedlug Waszego toku rozumowania sprzedaz na stacjach Oreln paliw, parowek, napojow itd. nie przynosi zysku, tylko trzeba dofinansowywac ich z budzetu Panstwa??? :)

    "@Deep_air ma rację, jeśli spółka jest zainteresowana inwestycją w sport motorowy, to najlepiej żeby w młodych debiutantów, a nie w kogoś który jest u progu zakończenia kariery i bez szans na ponowny angaż na kierowcę wyścigowego."
    Od tego jest grupa strategiczna i to Oni podejmuja decyzje co bedzie bardziej oplacalne. Mielibyscie racje, gdyby Orlen wydal oswiadczenie, ze musza oglosic upadlosc, bo inwestycja w Kubice okazala sie stratna.

    No moze zbyt drastycznego scenariusza uzylem, ale wystarczyloby oswiadczenie o tym, ze wycofuja sie ze sponsoringu Alfa Romeo, bo nie kalkuluje im sie to. Wtedy dopiero mozna byloby gdybac co by bylo, gdyby zamiast wspierania Kubicy postawiliby na kogos mlodszego.

  • 13. Krukkk
    • 2021-02-23 20:01:02
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    *na stacjach Orlen

    PIsalem juz to dawno temu: Twoje pieniadze przestaja byc Twoimi, w momencie placenia za paliwo. Od tego momentu TO SA PIENIADZE ORLENU.

  • 14. Lukas3003
    • 2021-02-23 20:08:55
    • *.tbcn.telia.com

    Fakt jest taki-Kubica jest rozpoznawalny przez każdego Polaka,Polak jeździ autami różnymi,wjedzie nawet K...a hulajnogom żeby zjeść chociaż jeba...go hotdoga i kasa się kręci. Wjedzie-wyda chociaż 50 zyli X ilość kierowców w Polsce i przeliczcie ile zostawiają w jeden dzień. Każdy lubi Roberta bo mu się udało ,ja tez ale nie każdy rozumie ze Robert tego za darmo nie robi.....On to robi za PLAN !!!! Plan wyciagnięcia jak najwiecej kasy z Orlenu,oczywiście nie dziwie się,Ja bym tez tak zrobił. Robo nie ma już żadnej szansy na ściganie,myśle ze powinien być technicznym bo do tego się najbardziej nadaje ale ale Orlen wie ze za Robertem ludzie szli i jeszcze przez przynajmniej jeden sezon ludzie pójdą. Tęgie głowy nad tym myślały i będą myślały przez wiele lat. Temu maja jego twarz i temu płaca alfie za reklamę bo x 1000 kasują z Roberta. To wszystko tylko czysta matematyka i nic więcej.
    A tak na boku to cieszę się ze mamy w Polsce firmę którą stać na taka reklamę,bo to w końcu reklama naszego kraju i trzymam kciuki z całej siły ze nie skończy się to jak PiS w końcu przegra. (Nie lubię tych bydlaków) Lubię Roberta ;)
    Pozdro

  • 15. XandrasPL
    • 2021-02-23 20:24:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja idę za Robertem. Wspieram Orlen jak mogę. I ELO FRAJEROM

    Natomiast dodam jedną kwestię w sprawie wspierania młodych talentów. Orlen pomaga szkółce Saubera w kartingu. Tam jest mało osób ALEEEEEEEEEEEEE! Na podwórku polskim jak się nie wybijesz to po co pchać pieniądze na 30 osób skoro i tak nie połapią miejsca? I następna kwestia jest taka, że stare dziady piszące o wspieraniu młodych a prawda jest taka, że oczekują iż po kartingu Orlen kasą wepchnie kogoś do Formuly 4? A podobno nie lubicie Kubicy bo to PAYDRIVER?

  • 16. deep_air
    • 2021-02-23 20:29:26
    • *.234.234.205

    Orlen ma tyle zysku co zarobi na Polakach. Tankowanie na innej stacji niczego nie zmienia. Orlen jako monopolista jest głównym dostarczycielem paliw nawet dla zagranicznych sieci oczywiście na rynku RP.
    Gdyby był wolny rynek na naszej arenie to nie czepiałbym się, jednak jest inaczej. Także chcesz czy nie chcesz płacisz na fanaberie Obajtka, PiSu.
    Natomiast reklamowanie faceta, który "już nie może" jest nikła promocją", trzeba inwestować jak już się inwestuje to w nowe. Takie które przyniesie wymierne korzyści.
    Poza tym Orlen przejął prasę lokalna, więc chyba malo jest to rozporządzeniem grupy strategicznej a bardziej wytycznymi partii rządzącej, nie bądźmy naiwi. Orlen to studnia bez dna, z kapitałem publicznym i my jako społeczeństwo z tego guzik mamy, my tylko to utrzymujemy!

  • 17. deep_air
    • 2021-02-23 20:34:07
    • *.234.234.205

    @15 szkółka talentów bez polskiego kierowcy, dobra inwestycja, niema co!
    Ważnym jest wypromowanie polskich kierowców, takich ktorchych będzie można zatrudniać w światowej klasy seriach, natomiast pompuje sie w RK bo tak jest najłatwiej.

  • 18. belzebub
    • 2021-02-23 20:35:17
    • *.centertel.pl

    @12 Krukkk, nie rozumiesz. Dopóki spółka przynosi zysk, to ok. Cześć kasy idzie, co logiczne w marketing. Taką formą reklamy jest inwestycja w Alfę Romeo, ale podkreślam przede wszystkim w zespół, a nie Kubicę. On, jak napisałem jest tylko "twarzą", narzędziem który pomógł poniekąd Orlenowi w ten sport. Czy gdyby nie Kubica, nie weszli by do F1? Myślę, że byłoby trudniej bo Kubica jest rozpoznawalny, co ułatwia inwestycję. Tylko dla kogo ma to być korzystne w perspektywie długowalowej? Dla Orlenu raczej na pewno, dla Kubicy? Zapewne. Gdyby nie kasa z Orlenu nie byłoby nie tjego powrotu do F1, wątpię czy by znalazł nawet fotel rezerwowego. Taka jest rzeczywistość. Natomiast należy zadać pytanie, czy inwestycja Orlenu w F1 przyniesie pozytywne skutki dla rozwoju polskich młodych talentów. Jak widać cicho na tym polu, a to kiedyś się zemści. Oczywiście dla Orlenu, to jak widać mało istotna sprawa, bo nie słychać o większym, o ile jakimkolwiek zaangażowaniu spółki na tym polu. Kubica odejdzie, Orlen pewnie zostanie, bo do tego czasu umocni swoją pozycję w tym sporcie, a młodych ewentualnych następców Kubicy długo nie zobaczymy.
    @14 Kto kogo wykorzystuje i kto na kim bardziej zarabia? Orlen wykorzystał Kubicę i to on na nim zarabia. To co dostaje Kubica to tzw resztki ze stołu.

    Należy zwrócić uwagę jeszcze na jedną rzecz, nie ma żadnej gwarancji że Orlen na długo zagości w F1. To jest spółka skarbu państwa i jej polityka uzależniona jest od tego, kto będzie stał na jej czele. Obajtek jest zainteresowany F1, ale wystarczy że zmieni się opcja polityczna, wymienią zarząd a polityka może się zmienić o 180 stopni. Wtedy los Kubicy (o ile do tego czasu będzie jeszcze w tej serii), będzie przesądzony.

  • 19. XandrasPL
    • 2021-02-23 20:55:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @17

    Są Polacy a po drugie wypromować czyli pieniędzmi wepchnąć? 30 Polaków Ci nie wepchną w ten interes a potem muszą być dobrzy bo to nie ma sensu tak jak przecież pomaganie Kubicy. Jeden albo dwa. Krótka piłka.

  • 20. belzebub
    • 2021-02-23 21:07:01
    • *.centertel.pl

    @19. Tylko, że wpierw trzeba dać szansę na samym początku wejść najlepszym od serii kartingowej do F3, a jak się sprawdzi to wyżej. Od czegoś trzeba zacząć i zaryzykować, a nie liczyć tylko na łatwiznę jak w przypadku RK.

  • 21. Krukkk
    • 2021-02-23 21:28:30
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @18 belzebub. A Ty dalej swoje, ze nie rozumiem. No wlasnie, Kubica jest twarza marketingowa i to prawdopodobnie wziela pod uwage grupa strategiczna Orlenu.

    Oooo...Ciesze sie, ze napisales "kasa Orlenu" i tego trzeba sie trzymac a nie czepiac sie Twoich, moich pieniedzy, podatkow, PIS-u, PO albo jakiejkolwiek innej partii politycznej.

    Sport Motorowy to bardzo drogi i nieprzewidywalny kawalek chleba, zaden dzieciak z ubogiej rodziny nie dostanie sie do np F1. Zeby mlody talent pozyskal bogatego sponsora, najpierw rodzina musi wywalic furmanke pieniedzy, gowniarz musi pokazac swoj talent a dopiero na koncu dzwoni do Jego rodziny sponsor i deklaruje sie, ze wylozy kase na rozwijanie kariery.

    Co Ty zrobilbys na miejscu Orlenu-pojechalbys na wioche zakuta dechami i obserwowalbys jak mlodzi kierowcy jezdza starymi "Maluchami" i na tej podstawie podjabys decyzje kogo wspierac?

    Wedlug mnie, Orlen podjal sluszna decyzje o wspieraniu Roberta. Jest jedynym Polakiem w F1, wygral GP Kanady, pokazal bardzo dobre tempo wyscigowe, odpornosc na urazy, wypadki i zaimponowal czysta jazda. Jeszcze raz przytocze slowa Lewisa Hamiltona cyt:
    "Trudno sciga sie z Robertem, bo On zawsze jezdzi fair".

    W tej sytuacji trudno o lepszy autorytet dla polskich mlodych-przyszlych kierowcow wyscigowych niz Pan ROBERT KUBICA.
    I od tego trzeba zaczac myslac o promowaniu mlodych kierowcow, Oni musza miec autorytet. Jakim autorytetem bedzie na sile promowowany i sponsorowany mlody chlopak, ktory nic nie osiagnal?

  • 22. deep_air
    • 2021-02-23 21:36:56
    • *.234.234.205

    Tak jak Bezebub napisał, jest to karting, i co za tym idzie śmieszna kasa w stosunku do RK. Do tej pory było kilku zapowiadających się chłopaków, i co i nic. Orlen wybrał kierowcę bez przyszłości.
    Popatrzeć trzeba na inne kraje ilu mają kierowców w szkółkach, aby coś z tego wyszło.
    Poza tym aobstrahujac od so so ringu. Orlen jako spółka skarbu państwa, winna jest przynosić wymierne korzyści dla obywateli, a jak narazie jest to potentat zarabiający na zmotoryzowanych obywatelach, gdzie lwią część tego proceder stanowią podatki przeznaczane do budżetu państwa, natomiast państwo tymi pieniedzimi dysponuje jak chce. Sponsorowane są programy pozwalające utrzymać się partii rządzącej na powierzchni, czyli wygrywać wybory. Programy socjalne dla obywateli, którzy nic nie wnoszą do budżetu, rzejecie prasy czyli targnięcie na wolność pracy, oraz na fanaberie rządzących, czyli choćby utrzymywanie komisji śledczych, które nie rozwiązują niczego, kupno nowych rządowych samochodów, remie i nagrody dla posłów i mistrzów oraz dla pracowników rządowych, etc.
    Dla obywatele zostaje opłata paliwową, akcyza, vacik oraz opłata emisyjna.
    Ale spoko trzeba się cieszyć bo Orlen jest w F1

  • 23. deep_air
    • 2021-02-23 21:44:17
    • *.234.234.205

    @21 Jeśli patrząc przez twój pryzmat to Orlen w PL nie musi się w żaden sposób promować, jeśli miałby to na terenie niektórych krajów UE. Tam natomiast Kubica nie jest żadnym wyznacznikiem sukcesu.
    Sponsorowanie RK jest poprostu przymilieniem się PiSu za pomocą Orlenu swojemu elektoratowi.
    Elektorat ma być pocieszony i widzieć superlatywy, Orlen w F1, Polak w F1 = sukces.

  • 24. belzebub
    • 2021-02-23 21:51:56
    • *.centertel.pl

    @21 Krukkk, problem z Tobą jest taki że nie myślisz długofalowo. Dlaczego? Po pierwsze, widać że musisz być zagorzałym fanem Kubicy. Tylko teraz zastanów się i odpowiedz sobie na parę pytań.
    Po pierwsze, jeśli Kubica odejdzie, to kto go zastąpi? Błędnie myślisz i tu niestety pokutuje opinia w polskim społeczeństwie, że nie ma zdolnych polskich młodych kierowców, kartingu w Polsce nie ma, więc po co poświęcać czas i szukać młodych talentów. Tak się składa, że karting w Polsce istnieje i na pewno by się znalazło paru zdolnych materiałów na dobrego kierowcę wyścigowego. I tutaj dochodzimy do kwestii sponsoringu. Otóż wpierw firma musiałaby chcieć wyłożyć kasę, ale żeby to zrobić to musiałaby się interesować tym sportem, chcieć się zareklamować. Niestety Polska należy do tych krajów, gdzie polskie firmy nie są tym zainteresowane. A firmy z kapitałem zagranicznym oczywiście nie będą inwestować w polskiego zawodnika. Orlen mógłby tutaj idealnie się wstrzelić i zainwestować na pewno mniej kasy, niż w Kubicę i Alfę, ale po co... Lepiej, bo łatwiej zainwestować w kierowcę, który nic w F1 już nie pokaże. I Ty myślisz podobnie. Jesteś tak skupiony na Kubicy, że cieszysz się że to w niego idzie inwestycja i jeszcze twierdzisz, że jest ok. Tylko nie rozumiesz długofalowych skutków.
    Po drugie, dlaczego łatwiej można spotkać wśród młodych kierowców w niższych seriach, np Anglików, Francuzów, Włochów, czy nawet Rosjan? Dlatego, bo tamtejsze firmy są chętne inwestować w rozwój ich kariery.

    Dalej nie rozumiesz, że ze sportowego punktu widzenia, Orlen popełnia błędy? Przejrzyj na oczy.

  • 25. Krukkk
    • 2021-02-23 22:55:43
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @23 deep_air. Slowo "twoj" pisze sie z duzej litery. Przeciez Orlen caly czas promuje sie w Polsce: podswietlone logo orla widoczne z kilometra, reklamy w telewizji, rozbudowane sklepy na stacjach paliw itd.
    Zawitaj do Francji, Niemiec, Wloch albo Hiszpanii to zobaczysz jaka bedzie reakcja na slowo Kubica.

    Polityke zostaw w spokoju, bo jezeli polityk przeznacza na cos 1zl to oznacza, ze ukradl np 4zl. :)

    @24 belzebub. Pewnie, Ty natomiast myslisz dlugofalowo i chcesz wywalac pieniadze w gowniarza, ktory jeszcze sam nie wie co chce w zyciu robic. Nikt ci nie zabroni tego typu inwestycji, ale nie mozesz miec za zle Orlenowi, ze podjal taka a nie inna decyzje.
    Jeszcze raz powtorze, od tego jest bogata rodzina tak jak w przypadku Hamiltona, Rosberga Vettela itd a nie sponsorzy.
    Polska w porownaniu do Francji, Niemiec, Wloch i Wielkiej Brytanii jest zadupiem motoryzacyjnym i dlatego sport motorowy oraz promowanie mlodych kierowcow w Polsce kuleje.

    Nie jestem zadnym zagorzalym fanatykiem RK, tylko najzwyczajaniej w swiecie potrafie dostrzec to co osiagnal i jak pokazal sie w F1.
    Wedlug Ciebie Orlen utopil pieniadze, a wedlug mnie nie. F1 jest dyscyplina miedzynarodowa, jezeli nie znajda w Polsce talentu do wspierania, to poszukaja w innych krajach. Maja do tego pelne prawo, bo to sa ICH PIENIADZE.

  • 26. Vendeur
    • 2021-02-24 14:53:55
    • *.

    @25. Krukkk

    "Slowo "twoj" pisze sie z duzej litery"

    Niezupełnie... I nie "z dużej", tylko "wielką" literą.

  • 27. Krukkk
    • 2021-02-24 16:54:16
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @26 Vendeur. W zwiazku z tym, ze nudzi ci sie i czesto nieslusznie lubisz wzniecac gownoburze, to pozwole sobie wkleic fragment artykulu prof. Miodka.

    "Jeden z uczestników mojego telewizyjnego ?Słownika polsko@polskiego? podjął temat dużych ? wielkich liter, czyniąc ze mnie wręcz śmiertelnego wroga tego drugiego określenia. ? Nie zamierzam z powodu takiego drobiazgu psuć sobie zdrowia, faktem jednak jest, że do końca życia nie pojmę, komu przeszkadzała duża litera, funkcjonująca przez kilkadziesiąt lat mojego życia ? z latami szkolnymi i uniwersyteckimi włącznie, powszechnie teraz zamieniana w słownikach, gramatykach i podręcznikach na wielką literę.
    Uparcie będę twierdził, że przymiotnikowe warianty duży i wielki nie są stylistycznie tożsame, że wielki = duży + nacechowanie emocjonalne (ekspresja) ? wyrażę się matematycznie. Wielki chłop, wielkie chłopisko, wielka baba, wielkie gmaszysko, wielkie miasto, wielkie drzewo, wielki majątek, wielki łeb ? to są dla mnie przykłady właściwego użycia słowa wielki (wielka, wielkie). Ale wielka litera ? w tekście pozbawionym ekspresji, stylistycznie neutralnym?? O ileż to raptem milimetrów przerasta ona w wersie literę małą??!! ? Skoro tak się Wam jednak podoba, to piszcie sobie i mówcie o wielkich literach. Ja i tak do końca życia posługiwać się będę literami dużymi".

  • 28. Jacko
    • 2021-02-24 21:34:07
    • *.centertel.pl

    @25. Krukkk - "Polityke zostaw w spokoju"

    Przecież o to właśnie idzie, że całe to sponsorowanie Kubicy jest zagrywką tylko i wyłącznie polityczną, a zaczęło się od słynnych taśm z premierem. Wszystko co robi w tym momencie Orlen, to jest tylko i wyłącznie perfidna zagrywka PRowa, obliczona na potrzeby wewnątrzkrajowej polityki.

    Zresztą żeby to zrozumieć, naprawdę nie trzeba być wielkim orłem... Wystarczy np. przeczytać sponsorowany artykuł (albo chociaż sam tytuł!) na tym portalu, pod którym miłosiernie wyłączono możliwość komentowania.

    "O tej prezentacji mówi cały świat. Bolid C41 oficjalnie zaprezentowany"

    No nie mam więcej pytań...

  • 29. Raptor202
    • 2021-02-24 21:47:36
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Orlenowi zwisa i powiewa sytuacja młodych polskich kierowców. Ich interesują dwie rzeczy - PR, o którym napisał Jacko, a także kasa, jaką mogą złapać dzięki promocji w F1 poprzez Kubicę.

  • 30. evildeamon0
    • 2021-02-26 00:04:50
    • *.

    Co jakiś post o Kub to "On nie potrafi jeździć itd." Co z tego jak większość kierowców i nie tylko powiedziało o nim że jest naprawdę dobry i go podziwia też za wytrwałość jak i to że WSZYSTKO teraz przeważnie zależy od bolidu/auta. Kierowca doświadczony popełnia tylko mniej błędów ale nawet taki HAM w zeszłorocznym Wilmansie byłby ostatni nawet za RUS w taczce KUB. Tak dla osób, które myślą inaczej. Bolidy nie są takie same, nr1 ma inne części i inaczej się go prowadzi niż kierowca nr 2 i tak było, jest i będzie w motosporcie zawsze.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo