komentarze
  • 1. Franczos2010
    • 2021-02-08 11:56:47
    • *.icpnet.pl

    Ach niech wrócą na spalinowe i tyle bo niedługo będzie F1 w wersji EKO

  • 2. Malmedy19
    • 2021-02-08 12:37:58
    • *.mobile.wrodzinie.pl

    Śmiem wątpić, że Audi ma pieniądze na wejście w cokolwiek poza elektryką.

  • 3. Vendeur
    • 2021-02-08 13:13:58
    • *.

    @2. Malmedy19

    Na jakiej podstawie opierasz swoje wątpliwości?

  • 4. ds1976
    • 2021-02-08 14:07:09
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Jak wejdą to współczynnik wypadków spowodowanych przez kasztanów za kółkiem Audi na polskich drogach wzrośnie o 300% :-(

  • 5. XandrasPL
    • 2021-02-08 18:36:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @2

    Volkswagen i Toyota stoją lepiej niż Daimler. A F1 chce znieść to wpisowe 200 mln. I zawsze to 200 mln zysku. Nie wiem czemu VAG nie chce dać oddziału Porsche. Podobno oddział Porsche robił silnik do F1 bez MGU-K

  • 6. Malmedy19
    • 2021-02-08 19:37:44
    • *.mobile.wrodzinie.pl

    Opieram na śledzeniu ich wyników finansowych, a zwłaszcza dalej niezamkniętego tematu z oszustwem z silnikami Diesla, który zaczął się 5 lat temu. Oni muszą oszczędzać i jednocześnie inwestować w elektryczność.

  • 7. XandrasPL
    • 2021-02-08 20:12:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja się nie znam. Dziwi mnie, że w ogóle jest temat ich bo VAG jasno dał do zrozumienia, że jako fabryczne marki wycofują się z motosportu gdzie używa się silników spalinowych. WRC, WEC. Covid był wymówką na DTM oraz to, że walka tylko z BMW nie ma sensu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo