WYNIKI Walencja [ 22 stycznia 2008 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 F.Massa Ferrari 1:12.182 97
2 K.Raikkonen Ferrari 1:12.721 100
3 N.Rosberg Williams 1:12.838 80
4 H.Kovalainen McLaren 1:13.026 100
5 P.de la Rosa McLaren 1:13.163 107
6 F.Alonso Renault 1:13.316 133
7 K. Nakajima Williams 1:13.473 89
8 S.Vettel Toro Rosso 1:13.627 86
9 M.Asmer BMW Sauber 1:13.669 44
10 S.Bourdais Toro Rosso 1:13.675 73
11 N.Heidfeld BMW Sauber 1:13.779 80
12 J.Trulli Toyota 1:13.820 69
13 D.Coulthard Red Bull 1:13.944 70
14 T.Glock Toyota 1:14.095 76
15 V.Liuzzi Force India 1:15.095 64
16 A. Wurz Honda 1:15.440 49

komentarze
  • 39. yaneq
    • 2008-01-23 11:21:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    na stronie bmw sauber jest napisane, ze robert dzis mial jezdzic 08

  • 40. radish
    • 2008-01-23 11:26:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wedlug mnie ze zdjec widac że to jest F08,a heidfeld dziadkiem jezdzi.a jesli o czasy,wczoraj sie tez gubili,bylo kilka pomylek.

  • 41. radish
    • 2008-01-23 11:29:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i jest nowa honda,nos podobny do bmw,wielkich zmian nie widac(jeszcze)

  • 42. Pieter
    • 2008-01-23 11:45:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przy temperaturze sięgającej 24 stopni Celsjusza, 16 kierowców skorzystało z okazji by wziąć udział w drugim programie testów w tym roku. Pogoda była słoneczna i sucha.

    Nick ukończył 80 okrążeń tego liczącego 4,055km toru. Jego najszybszy czas to 1.13,779. Marko podczas 44 okrążeń osiągnął najszybszy czas jednego okrążenia minimalnie szybszy od Nicka - 1.13,669.

    Nick prowadził prace rozwojowe nad BMW Sauber F1.08, próbując różnych ustawień aerodynamiki i zawieszenia. Mimo tego, że spotkały go niewielkie problemy techniczne, był to udany dzień. W przeciwieństwie do zeszłego tygodnia, warunki pogodowe były wyjątkowo dobre, pozwalając inżynierom na zgromadzenie wielu pożytecznych danych. Marko prowadził F1.07B. Jego program testowy był mniej obszerny, koncentrując się na sprawdzeniu działania systemów i rozwoju SECU.

    źródło http://www.bmw-sauber-f1.com

    to tak żeby każdy miał jasność jeżeli chodzi o czasy z testów

  • 43. radish
    • 2008-01-23 12:04:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tak jak jest ogólnie wiadomo,to tylko testy i każdy realizuje swoje założenia,więc na czasy patrzymy z przymruzeniem oka,chociaz milo sie zawsze patrzy jak nasz kubik nawet w takich testach jest w czołówce.

  • 44. yaneq
    • 2008-01-23 12:07:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    raikonen niezly czas wykrecil wlasnie

  • 45. tom38
    • 2008-01-23 12:09:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja by się tak bardzo czasami nie przejmował. Weźmy chociażby BMW: w ubiegłum tygodniu na nienagumowanym torze i przy niższej temp. Robert uzyskał czas plasujący Go tuż za Massą, a teraz w tym samyma bolidzie Heidferd jest 1,5 s za Robertem; wniosek jest oczywisty, chłopaki z BMW chca jak najszybciej w realu sprawdzić to co im ich suprkomputer wyliczył przez zimę i tyle. Czasy ich nie interesują, bo jak tu zrobić dobry czas ze specyfikacją dajmy na to na Monaco lub Monze?
    Ja wierzę Robertowi o on jest jak na razie zadowolony!

  • 46. radish
    • 2008-01-23 12:14:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a ten 4ty czas dzisiaj podpisany jako heidfeld to jest chyba roberta.

  • 47. yaneq
    • 2008-01-23 12:28:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    theissen sie okreslił :Jesteśmy przekonani, że tym bolidem możemy więcej niż tylko walczyć. Oczekuję, że teraz odniesiemy sukces. Jeśli chodzi o wielkość, to jesteśmy zespołem ze środka stawki, ale mamy aspiracje na bycie zespołem z absolutnej czołówki."

  • 48. pz0
    • 2008-01-23 12:33:27
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Po kształcie wygląda że Nick jeździ w F107B bez jelenia z przodu, ale ze zmienioną nieco pokrywą silnika. Z tych fotek na f1today nie poznaje w jakim jeździ Kubica, ale skoro mają jedną furmankę F108 to prawdopodobnie jeździ w F108 i z jeleniem.

  • 49. walerus
    • 2008-01-23 12:42:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kurna widać że Kubica działa jak katalizator na Heifelda - i jednak ferrari na topie a potem wlaczy wiliams z renault a potem dopiero BMW i mclaren - czyżby tak miało byćw 2008 ....?

  • 50. walerus
    • 2008-01-23 12:42:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kubica w 1.07 - Nick w 1.08....

  • 51. yaneq
    • 2008-01-23 12:49:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ile razy mozna pisac, ze to testy! bmw wyraznie sie okreslilo. testuje rozne czesci. wiec nie oczekujcie dobrych czasow skoro robia eksperymenty. a ze f08 szybki to wystarczy zobaczyc czas roberta z zeszlego tygodnia. to testy i nic wiecej

  • 52. Zako
    • 2008-01-23 12:59:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mimo ze to testy to i tak Koval ma niezły czs:1:11.436

  • 53. Basiorek
    • 2008-01-23 13:15:14
    • *.swietochlowice.net.pl

    Nie, najbardziej miła jest strata Hamiltona do Heikkiego- 1.675 :D Oby tak dalej :)

  • 54. Guzik
    • 2008-01-23 13:23:22
    • *.krus.gov.pl

    Panowie - skąd macie takie aktualne informacje dotyczące czasów?. Bardzo proszę o stronkę. Pozdrawiam.

  • 55. mateo_f1
    • 2008-01-23 13:27:03
    • *.53.208.18

    www.f1today.nl

  • 56. Zako
    • 2008-01-23 13:37:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Koval juz naprawde szaleje i mimo ze to testy zaczynam sie obawiac juz o Bmw.Czas 1:11.000 mówi sam za siebie

  • 57. yaneq
    • 2008-01-23 13:46:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szaleje... sami widzicie, ze dobre auto to 80% sukcesu jeśli chodzi o dobre czasy.

  • 58. walerus
    • 2008-01-23 14:08:05
    • *.klingspor.pl

    NO MCL DAŁ CZADZIORRA....

  • 59. jarko dnb 85
    • 2008-01-23 14:49:07
    • *.toya.net.pl

    Przesio na jerez ferrari bylo 5 i 7 a wygral Glock.ale to nic nie oznacza bo wczoraj byl 16.widocznie wyjechal na tor na oparach i zrobil trzy szybkie kolka.ferrari wtedy testowalo pewnie dluzsze przejazdy ze spora iloscia paliwa.nawet gdy wypalili benzyne to opony juz nie byly tak przyczepne!!!!na dobra sprawe wszystkie zespoly maja gdzies ktore miejsce zajely w testach;najwazniejsze jest poprawienie specyfikacji bolidu.

  • 60. radish
    • 2008-01-23 14:59:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    slyszeliscie o tym ze niektore zespoly znalazly obejscie ograniczenia kontroli trakcji i sa w stanie ja symulowac co w duzym stopniu zapobiega uslizgom kół?!toyota podobna posiada takie informacje,jesli to prawda to znow F1 wpieprza sie w bagno,eh ten duch fair play....

  • 61. artturo
    • 2008-01-23 15:09:00
    • *.wroclaw.mm.pl

    oj nie zaryzykował bym twierdzenia, że "wszystkie zespoły mają gdzieś, które miejsce zajęły". Chociażby ze względu na sponsorów.

  • 62. quick B
    • 2008-01-23 15:11:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zerknijcie na dzisiejsze czasy. Finowie jak na razie rewelacyjnie.

  • 63. vasirvivis
    • 2008-01-23 16:43:22
    • *.bas.roche.com

    no to zerknijcie sobie tez przy okazji na rozmowe z Nickiem po dzisiejszych testach ktora jest dostepna w Gazecie..

  • 64. Zako
    • 2008-01-23 17:06:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziwne bo Robert po pierwszej jedzie w Walencji tydzien temu mówił ze poczynili krok do przodu i ze ten bolid ma lepszy balans i tu nawet cytat:"Bolid spisuje się bardziej stabilnie niż poprzedni model i dostarcza więcej przyczepności" Chyba ze wpływ na to co mówi Nick ma nowy pakiet aero, (ten z "rogami")Albo 2 mozliwosc Nick nie moze wyczuc nowego bolidu i sobie w nim po prostu nie radzi.

  • 65. pz0
    • 2008-01-23 17:10:16
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Jest jeszcze jedna możliwość, Kubica ściemnia. Może niech BMW wystartuje w bolidzie F107. F108 może być tak nieudany jak Hondy w 2007.

  • 66. quick B
    • 2008-01-23 17:11:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Te rogi chyba trzymają BMW albo mieszają z balansem

  • 67. baudin
    • 2008-01-23 17:24:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Spokojnie ludziska bmw potestowalo w zeszlym tygodniu to co chcialo teraz beda poprostu testowac elektronike i aerodynamike na wyjatkowe okazje jak na przyklad monaco co potrafi bmw juz wiedza a po co maja wiedziec inne zespoly wiadomo ktos podpatrzy to ktos tamto i zaraz to samo bedzie w hondzie lub toyocie a tak to moga sobie patrzyc :d

  • 68. TOTTI
    • 2008-01-23 17:47:59
    • *.232.255.155

    oj oj nieciekawie sie spisuje sie BMW, choc to dopiero testy i lepiej nie wyciagac z bolidu pelnej mocy bo na sezon zabraknie a Ferrari wyciska sporo mocy i to ze teraz oni wymiataja to wcale nie oznacza ze maja zdominowac sezon jak w 2004 roku ale nie sadze by Ferrari sie rozpieprzylo i nawet bym sie cieszyl gdyby to oni zdominowali sezon.

  • 69. pz0
    • 2008-01-24 09:05:02
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Ale w testach właśnie o to chodzi żeby z furmanki wycisnąć ostatnie poty. Przecież w bolidzie wyścigowym nie zostanie użyta nawet jedna śrubka z obecnych testowych.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo