komentarze
  • 28. Schumi83
    • 2020-12-09 17:20:47
    • *.123.197.129.ratownikow.pirx.pl

    Zrobił źle publikując to
    Lecz śmieszy mnie ta cała nagonka na niego . Większość facetów łapie za piersi swoje kobiety , bliskie przyjaciółki z którymi coś łączy i wszystko ok ........

  • 29. hubertusss
    • 2020-12-09 17:25:13
    • *.17.172.2

    Większość wpisów obrońców moralności to po prostu preteksty by kogoś sobie powyzywać. Mnie to nie śmieszy a martwi.

  • 30. Vendeur
    • 2020-12-09 17:28:54
    • *.

    @28. Schumi83

    Następny "geniusz". Mam kilka przyjaciółek, dwie z nich od ponad 2 dekad i nigdy nawet przez myśl nie przeszło mi, aby złapać je za pierś... A co do mojej partnerki, to nigdy nie zrobiłbym tego przy świadkach. Co z was za nieludzkie prostaki? Czy po prostu móżdżki się zatrzymały na poziomie masturbującego się nastolatka...?

  • 31. hubertusss
    • 2020-12-09 17:35:57
    • *.17.172.2

    @30 widzisz ty nawet nie rozumiesz co napisał @28. Ty nie rozumiesz języka ojczystego. On napisał o "swoich kobietach". Piszesz o prostakach ale sam nim jesteś. Nie dość, ze nie rozumiesz czytanego tekstu to jeszcze obrażasz i wyzywasz ile wlezie.
    To jest właśnie to co wy jak o sobie pewnie mniemacie ludzie z kulturą tutaj robicie. Wyzywacie a nawet nie rozumiecie co ktoś napisał. Zawołaj może przed ekran tą swoją partnerkę. Ona pewnie potrafi czytać ze zrozumieniem i będzie ci pomagała z nami rozmawiać. Bo nikt tutaj nie pisał, ze tak należy robić, ze to jest zachowanie względem każdej kobiety itd.

    A o wyczynach Hamiltona o 5 rano w hotelu też jak zechcesz znajdziesz. Może Niocle weźmiesz w obronę obrońco kobiet? A może ona taka seksistka jak ja i oni w bierki po nocy grali w tym hotelu a ona Lewisa rzuciła czy tam chciała rzucić bo myślała tak jak ja?

  • 32. hubertusss
    • 2020-12-09 17:42:00
    • *.17.172.2

    Ja tez nigdy nie łapałem przyjaciółek za piersi. Ale wiem , ze są takie przypadki bo to jest życie. Są różni faceci i różne kobiety. Na studiach byłem lubianym w grupie. Zawsze miałem od dziewczyn notatki na które kumple nie mogli liczyć. Nawet z zastrzeżeniem, ze jak im pokarzę to ja więcej nie dostanę. W pracy koleżanki tez mnie lubią. Nikogo za piersi nie łapię. Ale znam życie. Czy wam wyzywającym bez kultury ciężko to pojąć? Zrozumcie w życiu nie jest zero jedynkowo i niezależnie od płci są różni ludzie.

  • 33. Vendeur
    • 2020-12-09 18:00:03
    • *.

    @31. hubertusss

    Ty naprawdę jesteś idiotą, który nie dość, że nie rozumie, co czyta, nie rozumie co ktoś odpisuje komuś, to jeszcze sam nie rozumie, co pisze... Już tłumaczę, może dotrze... Osobnik @28 pisał nie tylko o "swoich kobietach", ale także o "przyjaciółkach", do czego to się w swojej wypowiedzi odniosłem, a czego nie byłeś w stanie w ogóle pojąć. Tak jak nie pojmujesz, że prawdziwy mężczyzna - czyli dżentelmen, nie prostak - nigdy nie złapie publicznie kobiety za pierś. Dla mnie łapanie za pierś jakiejkolwiek kobiety, poza "własną" to przejaw prostactwa i odmóżdżenia.

    I nie poruszaj lepiej kwestii rozumienia lub posługiwania się językiem ojczystym, bo nie dorastasz mi pod tym względem to pięt... To tylko pokazuje, jaki mamy poziom w szkołach średnich, nie wspominając o uczelniach wyższych, jeśli ktoś się tam dostaje, nie potrafiąc używać interpunkcji oraz nie odróżniając zapisu dwóch odmiennych słów "pokarać" i "pokazać"...

  • 34. Vendeur
    • 2020-12-09 18:00:22
    • *.

    Zapomniałbym... ignor.

  • 35. AndrzejOpolski
    • 2020-12-09 18:02:59
    • *.

    @ 32. hubertusss

    Tak, masz rację, że ludzie w swoim zachowaniu są różni. Z tego powodu zostały ustalone normy społeczne, które muszą być przestrzegane absolutnie przez wszystkich a wyskoki takie jak Mazepina powinny być piętnowane i eliminowane.
    I jeszcze jedno, chyba najważniejsze w tym zajściu, zarówno mężczyzna jak i kobieta są równi wobec siebie.

  • 36. wolly75
    • 2020-12-09 18:18:30
    • *.67.120.1.oxynetonline.pl

    James Hunt też lubił się zabawić,młody jest niech się bawi

  • 37. hubertusss
    • 2020-12-09 18:27:10
    • *.17.172.2

    @33 taki z ciebie dżentelmen a nie przyszło ci do głowy, ze twoja własna kobieta może sobie akurat w danej chwili nie życzyć? I co wtedy? Traktujesz ja przedmiotowo? Czy zaraz będziesz tłumaczył, że najpierw pytasz? Sorry ale ty śmieszny jesteś. I do tego wulgarny hipokryta.
    Traktujesz tę dyskusję jako bicie piany i sposobność do wyzywania. A to tylko pokazuje jakim jak to piszesz prostakiem jesteś. Twierdzisz z takim uporem, ze rozumiesz czytany tekst a za każdym razem udowadniasz, ze jest inaczej. Wylewaj swoje żale do Mazepina jaki to on prostak i odmóżdżony. On na pewno z tobą podyskutuje. Może myśli tak jak ty, że też dżentelmen z niego.
    W twoim przypadku prawda okazała się brutalna do dżentelmena ci daleko. Za to pokazałeś brak kultury i agresję.
    @35 tak są normy społeczne i tak samo kobiety jak i mężczyźni różnie do tych norm podchodzą. Mazepin zrobił, głupio, ze nagrał i upublicznił i nie raz już to pisałem. Nie powinien. Ale naprawdę kontekstu całej sytuacji nie znamy i nie znając sprawny nie winił bym czy bronił zarówno jego jak i jej.

  • 38. hubertusss
    • 2020-12-09 18:30:35
    • *.17.172.2

    @36 też chciałem o tym napisać. Mas ludzi tak się bawi. I kobiety i mężczyźni wiedzą na co się piszą będąc w pewnych sytuacjach i okolicznościach. I nie ma co tu wielce dyskutować. Tym bardziej, że nie znamy ich relacji. Inni kierowcy też święci nie są. Kuzaj nawet się nie krył z tym jaki styl życia prowadzi. Pewnie znajdzie się cała masa innych nie tylko kierowców wyścigowych. Tak było jest i będzie. Tylko kiedyś nie było takiej technologii pozwalającej nagrywać wszystko w każdej chwili i natychmiast publikować.

  • 39. XandrasPL
    • 2020-12-09 19:08:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No jo.

    Dla jednego coś jest normalne a dla drugie nie. I się wyzywają z tego powodu.

    Dzielimy pasję FEST

  • 40. Bizon198000
    • 2020-12-09 19:53:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Lepiej za pierś niż kolegę za jaja :P

  • 41. LuckyFindet
    • 2020-12-09 20:24:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Niesamowite, że informacja o tym, że kierowca łapał laskę za cycka wywołała tu takie poruszenie. Co by nie mówić to Mazepin głupie zrobił publikując ten film, bo to co on i jego znajomi robią to powinna być ich prywatna sprawa. No ale młody jest i głupi, kiedyś się w końcu nauczy. Co do tych co tak go atakują i bronią tej dziewczyny, to polecam obejrzeć film bez cenzury, na którym widać, że swoim zachowaniem go prowokuje.

  • 42. AndrzejOpolski
    • 2020-12-09 20:50:39
    • *.

    @ 41. LuckyFindet

    To co robił Mazepin z dziewczyną to ich sprawa. Tu chodzi o to, że to nagrał i puścił do sieci.

  • 43. LuckyFindet
    • 2020-12-09 21:19:27
    • *.adsl.inetia.pl

    @42 no właśnie o tym powiedziałem. Nie rozumiem kompletnie publikowania filmów w tym stylu. Nie każdemu to się musi podobać, więc trochę tym przegiął.

  • 44. devious
    • 2020-12-09 21:42:04
    • *.134.70.206

    @LuckyFindet

    Tu nawet nie chodzi o Mazepina - bo to, że jest ćwokiem, prostakiem i zwykłym chamem wiedzą wszyscy zainteresowani od dawna - facet nie raz już robił takie popisy, dla niego to normalne, jest sporo tego w mediach :) Koleś jest certyfikowanym głupkiem, bogatym dupkiem - nie wystartował jeszcze w F1 a wielu już uważa, że będzie "nowym czarnym charakterem", być może jednym z najbardziej znienawidzonych kierowców w historii. Takie rzeczy przed debiutem? To już o czymś mówi :)))


    Zresztą Mazepin to póki co dopiero młody adept seksizmu - jest wielu innych, "wyżej postawionych", którzy się nawet gorzej zachowują - vide urzędujący (jeszcze) prezydent USA, który np. lubuje się w chwytaniu kobiet za krocze... I jakoś nie przeszkadza mu to w sprawowaniu urzędu...

    Na taśmach, które wypłynęły kilka lat temu mówił on wprost:
    "Wiesz, piękne kobiety mnie pociągają. Po prostu zaczynam je całować - są jak magnes. Całuję od razu, nawet nie czekam. A kiedy jesteś gwiazdą, pozwalają ci na wszystko. Możesz łapać je za c***ę. Wszystko ci wolno? (...) ?Próbowałem ją w******ć, chociaż była mężatką. Złapałem ją i zacząłem dobierać się do niej, jak do dziwki.?


    Więc Mazepin nie jest tutaj jakimś wyjątkiem, takich gości jest pełno zarówno wśród "zwykłych prostaków" jak i wśród celebrytów.

    Tutaj raczej chodzi o typków, który uważają to za "fajne" czy też "normalne" - że osoba publiczna, i to nie byle jaka bo powiedzmy bohater dla młodszych, starszych a już szczególnie dzieci - jakim niewątpliwie jest kierowca F1 - "chwali" się swoim prostactwem i jest to OK bo "może ta panna sama chciała" - to nie ma znaczenia co oni tam konkretnie robili, chodzi o przekaz. Po co publikować takie filmiki jak się jest osobą publiczną? Żeby potem dzieciaki myślały, że to OK?
    I potem 12-latkowie to będą naśladować?
    -Stary, widziałeś jak Mazepin łapał za cyca jakąś dziwkę? Dobry agent z niego.
    -Dawaj złap tak tę sukę Marysie z 6b, na pewno jej się spodoba, suki tak lubią!
    Itd. itp.

  • 45. AndrzejOpolski
    • 2020-12-09 21:51:51
    • *.

    @ 44. devious

    Tak, masz rację.

  • 46. Unknownf1
    • 2020-12-09 22:28:38
    • *.43.211.237.ipv4.supernova.orange.pl

    mógł poprosić Trumpa żeby napisał mu usprawiedliwienie.
    Ale czy to wypada? Ten Rusek, a tamten Amerykan. Sam nie wiem...

  • 47. Brzoza2
    • 2020-12-09 23:06:28
    • *.204.20.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Idiota jest, że to nagrał i upublicznił. Wszystko inne to ich sprawa.

  • 48. Vendeur
    • 2020-12-10 01:24:03
    • *.

    @44. devious

    No tak, ale dałeś przykład Trumpa - jednego z największych debili, prostaków na świecie, człowieka bez honoru i korpusu moralnego.

    Wiadomo, że takich jest pełno, co widać też i po komentarzach tutaj. Ale to nie do nich powinniśmy równać ;).

  • 49. SilverX
    • 2020-12-10 07:16:14
    • *.a2mobile.pl

    Żonę to rozumiem, ale nie w towarzystwie i nie publiczne. Reszta to prostactwo i brak szacunku dla kobiet.

  • 50. ahaed
    • 2020-12-10 09:33:41
    • *.188.26.91

    Wszystkie komentarze pod tym artykułem powinny zostać usunięte. Tego się nie da czytać. Rzeczywiście: dziel pasję... brak słów po prostu.

  • 51. hubertusss
    • 2020-12-10 09:56:58
    • *.17.172.2

    @41 to jest dokładnie to o czym pisałem. Pojawili się tu obrońcy kobiet i moralności nie znający kulis sprawy. Których jedynym celem było rozpętanie awantury. Każdy kto zna życie i nie jest hipokrytą wie jak to wygląda. Tak samo jak praktycznie każdy tutaj potępił sam fakt nagrania i publikacji.
    @44 nie przepadam za Trumpem. To człowiek prosty i bez kultury. Ale słowa które zacytowałeś oddają bolesną i brutalną prawdę. Kobiety oczywiście nie wszystkie pozwolą na więcej bogatym, sławnym itd. Nigdy nie ma winy po jednej stronie. Robiłeś mi wykład w @23 i wyszło, ze się jednak pomyliłeś patrząc na to co pisał @41, że jednak prowokowała. To samo jest z tą imprezą w pokoju hotelowym do 5 rano i z 10 dziewczynami. Dlaczego jako obrońca kobiet nie trzymasz strony Nicole, która była za to zła. Tylko stronę faceta? Czyż to nie hipokryzja jak u @Vnedeur?
    @48 Vendeur jeśli chodzi o komentujących tutaj to ty akurat sięgasz wyżyn hipokryzji. Wyzywasz wszystkich dookoła a sam no cóż każdy widzi. Twój wpis @33
    "Dla mnie łapanie za pierś jakiejkolwiek kobiety, poza "własną" to przejaw prostactwa i odmóżdżenia."
    Czyli co swoją można traktować przedmiotowo bo w 4 ścianach i nikt nie widzi? A może akurat ona nie ma ochoty na twoje łapanie? To jak to z tobą jest? Zaraz napiszesz, ze grzecznie najpierw pytasz? Czy napisałeś tylko po to by pokazać, żeś facet? Nie ma nic gorszego niż hipokryzja. Niech będzie cham i prostak ale szczery. Bo najgorzej jak cham i prostak dżentelmena udaje. To zawsze wylezie.

  • 52. hubertusss
    • 2020-12-10 09:58:48
    • *.17.172.2

    @49 a jak żona to co możesz łapać kiedy chcesz? I uważasz, ze jakakolwiek kobieta ma zawsze na to ochotę? Kolejny hipokryta. Na zewnątrz wszystko na pokaz a w domu rób ta co chce ta bo moja żona to i mogę łapać jak chcę.

  • 53. SilverX
    • 2020-12-10 13:55:47
    • *.a2mobile.pl

    @52
    Oczywiście, że istnieją granice dobrego smaku. Wiadomo, że kobiety to nie roboty i że nie zawsze mają humor i ochotę. Tyle, że to działa w dwie strony. Zresztą takie dotykanie z marszu to dziecinada.

  • 54. mafico
    • 2020-12-10 16:53:00
    • *.

    Problemy świata w 2k20

  • 55. Soto
    • 2020-12-10 17:38:47
    • *.30.62.71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nikita Mazepin kompletnie nie nadaje się do środowiska F1. To burak i niebezpieczny idiota. Ostatnio oglądałem wyścig F2 i to co ten gość tam wyprawia to tragedia. Uważam, że będziemy często o nim słyszeli w kontekście przyszłych wypadków na torze, których będzie autorem.

  • 56. mirek8423
    • 2020-12-10 18:41:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    No ale Haas pewnie też o tym wie a jednak go biorą. A może nie wiedzą... Ale do początku sezonu 2021 jeszcze troszkę czasu jest tak że może jeszcze się coś zmieni.

  • 57. evildeamon0
    • 2020-12-10 22:05:30
    • *.

    Powiem tak, tutaj jest więcej emocji niż w artykułach po wyścigu... Co do samej sprawy powiem krótko... 21 wiek mimo technologii, dostępu do internetu i wiedzy pokazuję że ludzie są po prostu walnięci i to Kobiety i Mężczyźni. W F1 teraz rządzi świat pieniędzy i widowiska, niektórzy jeszcze nie nadają się na kierowców F1 ale są bo mają plecy. A co do ogółu to pieniądze rządzą światem i ludzie robią różne rzeczy z powodów materialnych albo żeby zaistnieć. Sama ta sprawa może być skomplikowana bo może ona mu na to wcześniej pozwoliła, może nie tego nie wiemy bo nie wiemy całości jak przebiegało to ich całe spotkanie itd.

  • 58. Aeromis
    • 2020-12-10 22:46:58
    • *.wroclaw.dialog.net.pl

    Pomacał piersi kobiety i pochwalił się tym całemu światu.
    Jego psychika nie wygląda najlepiej.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo