komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2020-11-30 16:39:31
    • *.legionowodom.pl

    bolid poszedł bokiem i wyszedł prawie cały z drugiej strony bariery i tamtą stroną Romain się wydostał. co gdyby bolid w połowie został w barierze, a nie wyszedł prawie cały jej drugą stroną? czy wtedy bariera leząca na srodku halo uniemożliwiłaby wydostanie się kierowcy? może własnie halo w takich wypadkach jest niebezpiecznie? taki uczony, inżynier z ogromnym doświadczeniem juz chwali Halo, a nawet tego nie zbadali dokladnie, bo bolid uderzył bokiem a nie przodem, a przy uderzeniu bocznym chronią podniesione scianki monokoku a nie żadne halo.

  • 2. mardab
    • 2020-11-30 17:06:34
    • *.

    Co ty człowieku opowiadasz, zobacz na powtórkach że bolid uderzył w barierki przodem praktycznie pod kątem prostym. Potem w jakiś sposób pewnie zaczepił się o nie boczną sekcją i wywinął w prawo.
    Jeden z płatów bariery (ten górny który nie został przerwany) ześlizgnął się prawdopodobnie po systemie halo nad głową kierowcy. Być może przeszedłby nad nią także i bez halo ale teraz tego nie wiemy, być może ta bariera obcięła by mu głowę. Z resztą pewnie powstaną jakieś symulacje całej sytuacji, teraz jeszcze jest zbyt wcześnie aby mówić na 100% że halo pomogło lub nie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo