komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2020-11-12 18:36:27
    • *.legionowodom.pl

    no cos w tym jest. przejechali jedno okrazenie mniej i dlatego są zdublowani. warto więc aby zrobili te jedno kolko gdy liderzy są jeszcze za safety car. moze wystarczy wprowadzic ograniczenia, czas sektorów, ze nie moga jechać na 100% podczas oddublowania się tylko troche wolniej. skoro liderzy za safety carem jada 40 sekund wolniej niż tempo wyścigowe, to ci co maja odzyskać okrazenie niech pojada 2-3 sekundy wolniej niż mogliby - nic wielkiego sie nie stanie jak beda troche wolniej jechac. zniknie tez nieuczciwa przewaga, że tamci co pozostaja za safety car maja zimne opony a oni z racji odzyskiwania straconego kółka, mieli okazję lepiej dogrzać opony przed restartem.

  • 2. mariok77
    • 2020-11-12 18:53:05
    • *.

    Kolega wyżej wskazał panu rzecznikowi FIA, że nie chodzi tu tylko o ilość paliwa i zużycie opon, ale także o stan ich dogrzania. Mieliśmy w tym sezonie wyścig podczas którego w czasie restartu narozrabiali kierowcy którzy chwilę przedtem się oddublowywali. Chyba trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie: Co daje większą przewagę?

  • 3. Prodigy22
    • 2020-11-12 19:59:59
    • *.30.0.34.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Z jednej strony mieli by więcej paliwa i lepszy stan opon. Z drugiej zdecydowanie bardziej przyczepne gumy, które w niskich temperaturach otoczenia dają dużą przewagę. Widać jak duże mają problemy kierowcy z niedogrzanymi oponami. Do tego podczas oddublowania auta liderów jeszcze bardziej się grzeją, kierowcy narzekają na ilość okrążeń za SC. Ostatecznie myślę, że doliczenie okrążenia jest zdecydowanie lepszym pomysłem, mniej szkód przynosi

  • 4. modafi
    • 2020-11-12 20:23:18
    • *.play-internet.pl

    Zachodzę w głowę czemu nie korzysta się z najprostszego rozwiązania jakie istnieje. Czy zdublowani kierowcy, przed początkiem ostatniego okrążenia za safety carem, nie mogą po prostu przejechać przez aleję serwisową ze zwyczajowym ograniczeniem prędkości? Przecież to rozwiązuje wszystkie problemy. Mylę się?

  • 5. WDrake
    • 2020-11-12 21:42:00
    • *.ett.net.pl

    @4 tylko wg obecnych przepisów mają się oddublowac a tak będą kolejne kółko do tyłu i to jeszcze bez ścigania bo z aleji wyjadą w odstępach. Kierowcy powinni zająć miejsca wg kolejności bez oddublowania i ilość okrążeń jak Seb wspomniał powinni wyrównać

  • 6. skilder3000
    • 2020-11-13 07:03:10
    • *.eurotel.cz

    Cały pomysł oddublowania jest bez sensu. Zdublowani kierowcy powinni przepuścić kierowców którzy są okrążenie przed nimi i i jechać na końcu stawki.
    Hipotyczna sytuacja. Zostaje 11 kierowców, i 9 okrążen do końca, na 5 okrązen wyjeżdża SC. I 11 kierowca który tracił do pozostałej 10 okrążenie po oddublowaniu kończy wyścig w punktach.
    11 kierowca w takim wyscigu został by wy.. przez system.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo