komentarze
  • 1. TomPo
    • 2020-08-13 11:05:39
    • *.play-internet.pl

    Przywitac sie z szefem zespolu to jedno, a rozmowy z wlascicielem to dwie rozne rzeczy.
    Dodajac do tego ostatnie wypowiedzi mlodego Stroll'a, to o wnioski raczej nie trudno.
    Perez - Vet, lepsze to niz Vet - Stroll.

  • 2. alfaholik166
    • 2020-08-13 13:24:37
    • *.master.pl

    Wtrącę swoje trzy grosze, choć może nie znam się aż tak dobrze na ludziach jednakże... wypowiedź młodego Strolla najprawdopodobniej nie znaczy zupełnie nic. Mógł tylko strzelić jakąś tam gadkę do dziennikarzy o rozdzielności relacji rodzinnych i biznesowych aby uciszyć trochę złośliwe komentarze na swój temat.

    Co do samej obsady kierowców to para Vettel z Perezem może gwarantowałaby lepsze wyniki i byłaby bardziej interesująca z punktu widzenia kibiców, ale znając skłonność jednego i drugiego do przepychanek z kolegą zespołowym, to byłaby kolejna walka o dominację podobna do tej jaką Perez stoczył z Oconem czy Vettel z Leclerkiem. Młody Stroll bez względu na to z jak wielką gwiazdą by nie jeździł, gwarantowałby lepszą harmonię w zespole, bo przegrywając z kierowcą mającym tytuły na koncie wizerunkowo aż tak wiele by nie tracił, a dużo mógłby zyskać w przypadku nawet sporadycznie notowanych wyższych lokat.

  • 3. Kruk
    • 2020-08-13 14:15:23
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Zacznijmy od tego, ze Vettel nie musi z niczego tlumaczyc sie. Postanowil przymilac sie do businessman'a Stroll'a-Jego wybor.

    Jezeli Mercedes pozostanie w F1, to Seb dalej bedzie szukal bialego swiatelka w ciemnej dupie.

  • 4. Malmedy19
    • 2020-08-13 15:55:11
    • *.147.33.209.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zacznijmy od tego, że Sebastian nie musi się do nikogo przymilać. Krukowi przymilanie nie pomoże.

  • 5. Krisi
    • 2020-08-13 16:44:52
    • *.dynamic.chello.pl

    Sorry, że się czepiam. Ale gdyby nie to że większość tu czytających dobrze zna temat, to by z tego artykułu zbyt wiele nie zrozumiało. Czeko "...który opóźnił dwa wyścigi...", "...Racing Point, który od przeszłego sezonu..." Dobrze jest przeczytać to co się napisało :)

  • 6. Kruk
    • 2020-08-13 17:07:10
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4 Malmedy19. Jedyna osoba, ktorej przymilam sie jest moja zona. ;)

  • 7. goralski
    • 2020-08-13 17:17:57
    • *.centertel.pl

    @6 zła taktyka, skoro ujarzmiona lepiej przymilać się do innych ;)

  • 8. Kruk
    • 2020-08-13 17:54:25
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @7 goralski. Przymilalem sie do innych, ale zadna nie potrafila dac mi tego, co moj zona. ;)

  • 9. dominof1
    • 2020-08-13 18:24:33
    • *.opera-mini.net

    @5 Standard tutaj. :-|

  • 10. mich11
    • 2020-08-13 19:14:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Zastanawiam się czy VET ma odpowiednie przebicie w negocjacjach. Słabsze wyniki mógłby wyjaśnić różnicą w bolidach, strategii i podejściu zespołu, ale piruetów już tak nie wyjaśni. Obstawiam, kolejny sezon bez VET chyba, że papa Stroll potrzebuje produktu marketingowego za kółkiem.

  • 11. goralski
    • 2020-08-13 21:52:25
    • *.centertel.pl

    @8 mam podobnie - lepszy diabeł, którego znasz itp :D

  • 12. hubos21
    • 2020-08-13 22:03:41
    • *.8.182.156

    @10
    Do czego mu przebicie jak nie ma z kim negocjować

  • 13. Malciszek
    • 2020-08-14 09:41:33
    • *.sileman.net.pl

    @12. Zawsze jest z kim negocjować. Zależy co położysz na stole.
    Powiedzmy, że Vet położy rok swoich usług na torze za darmo i możliwość wykorzystywania jego wizerunku w promowaniu marek związanych z zespołem. Zapewniam Cię że zaraz znajdzie się kilku do negocjowania...

  • 14. Jabba1979
    • 2020-08-15 14:38:17
    • *.10.233.146

    [email protected] Perez wnosi pokaźny sponsoring 30-40mln i jeździ za grosze, a Vet podobno łaskawie zgodził się na obniżkę pensji do 15mln (nie za darmo) i nie spodziewam się rzeszy niemieckich sponsorów lecących pakować kasę w angielską przestarzałą grupę.

    Natomiast papa ma wystarczająco dużo kasy by pokryć różnice z własnych środków. I mógłby syn się pochwalić gdy wygra z czterokrotnym mistrzem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo