komentarze
  • 1. Orlo
    • 2020-08-07 20:05:01
    • *.13-3.cable.virginm.net

    W ostatnim wyścigu był problem z rozlatującymi się oponami. Rozwiązanie: na ten weekend damy miększe mieszanki... Logiczne, nie?

  • 2. Raptor202
    • 2020-08-07 20:11:51
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @1 Dlatego trzeba jechać na więcej niż jeden pitstop.

  • 3. Mayhem
    • 2020-08-07 20:19:08
    • *.home-net.pl

    Mam przeczucie, że pośrednia opona będzie w Q2 u każdego.

  • 4. ahaed
    • 2020-08-07 20:19:39
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Może być ciekawy wyścig. Na pewno po 2 lub nawet 3 Pitstopy. Duża szansa, że ktoś zajedzie opony i dojedzie na 3 kołach. Według mnie bardzo dobra decyzja.
    Wyścigi na 1 pitstop są w 90% nudne. Średnia mieszanka na 15 kółek, twarda do mety i procesja. W zeszłym tygodniu zabrakło 3-5 okrążeń i kolejność na mecie byłaby baaardzo ciekawa.

  • 5. Prodigy22
    • 2020-08-07 20:35:29
    • *.30.24.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 opony są wybierane kilka tygodni przed wyścigiem. Nie ma szans zmienić mieszanek w 4 dni i jeszcze to dowieźć na tor

  • 6. Piter_nl
    • 2020-08-07 21:10:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dlaczego u nas nie mówi się opony średnie tylko pośrednie ?

  • 7. AdamBB
    • 2020-08-07 21:33:51
    • *.play-internet.pl

    Ponieważ one są POsrednie POmiędzy twarda i miękka, średnie to też prawidlowe nazewnictwo moim zdaniem ale pośrednie nadają większy sens

  • 8. Andrzej369
    • 2020-08-07 22:02:43
    • *.mt.pl

    @3 Mercedes może pojechać nawet na twardej, szczególnie że to ta sama mieszanka co średnia tydzień temu.

    @6 Jakoś tak się chyba przyjeło... Czasem przy tłumaczeniach może pojawić się problem bo "pośrednia" może oznaczać "średnią" jak i "przejściową".

  • 9. ekwador15
    • 2020-08-07 23:03:32
    • *.legionowodom.pl

    nawet jak beda jechac na 2 pity to i tak bedzie procesja z oszczędzaniem opon, nikt nie bedzie naciskal bo nawet tydzien temu trudno bylo pojechac na 1 pitstop. oczywiscie pojechali z wiekszosc bez awarii opon ale tempo bylo pod to dostosowane aby uniknac 2 pitu tylko po to aby mozna bylo kilka kolek pojechać szybciej. teraz wyzwaniem beda 2 pity tak samo, bo nawet posrednia nie wytrzyma zbyt dlugo. ale fajnie ze są inne mieszkanki, bedzie mozna porownac jaki to ma wplyw na wyscigi gdy sa inne mieszanki ktore powoduja wyscig na wiecej pitow

  • 10. orzeszkuwloski
    • 2020-08-08 13:30:34
    • *.fiberlink.pl

    @1 Orlo
    Opona bardziej miękka szybciej traci przyczepność mechaniczną, więc opłaca się odbyć pit stop. Opona twarda dłużej zachowuje swoje właściwości (pit stop się nie opłaca), więc narażona jest na fizyczne zmęczenie całej konstrukcji. Czyli to co było tydzień temu tym razem nie powinno mieć miejsca.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo