komentarze
  • 1. Ocato
    • 2020-02-27 07:55:59
    • *.15.219.75

    "Bycie szybszym w zakrętach oznacza bycie wolniejszym na prostych i to był nasz cel, który chyba osiągnęliśmy."

    Chwila... ich celem było bycie wolniejszym na prostych?

  • 2. goralski
    • 2020-02-27 08:00:31
    • *.

    To włosi, miałoby to u nich sens :D

  • 3. sliwa007
    • 2020-02-27 08:37:24
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. Ocato
    Ich celem jest bycie szybszym na całym okrążeniu. Najwięcej można zyskać właśnie w zakrętach a nie na prostych.
    Jeśli zwolnili na prostych o kilka km/h a zyskali w zakrętach i dzięki temu ostateczny czas okrążenia jest lepszy to ma to sens.

  • 4. GTR
    • 2020-02-27 12:34:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @3. sliwa007
    Nic dodać, nic ująć. Zrobili dokładnie to, co Mercedes. Może z gorszym skutkiem, jako ekipa z mniejszym budżetem i załogą, ale taki jest dualizm natury. Uzyskasz korzyść w jednym miejscu, w drugim miejscu będziesz musiał ją poświęcić.

  • 5. GTR
    • 2020-02-27 12:35:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Ważne by zachować balans. W11 to doskonała, zbalansowana konstrukcja. Mam nadzieję, że SF1000 nie odstanie w sezonie bardzo mocno i to co wykonali przez zimę się opłaci.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo