komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2020-02-24 12:36:43
    • *.244.58.133

    No właśnie chyba powinien pomóc zarządzać oponami a nie je dodatkowo niszczyć skoro na prostych koła jadą idealnie prosto a dopiero w zakręcie zbieżnośc się zmienia i opony się lepiej układają w zakręcie. Co do opinii konkurencyjnych zespołow, to Red Bull od razu atakuje, że nielegalne - widać że sie nastawiają na walkę z mercem, a ferrari raczej neutralnie się wypowiada jakby przewidywali ze oni i tak mają inne problemy na głowie.

  • 2. Believer
    • 2020-02-24 12:40:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo odkrywcze panie Isola. Jezeli taki system niszczylby opony to w jakim celu by go wprowadzili? Nawet jesli DAS zwiekszalby minimalnie predkosc na prostych, to niszczac opony traciliby w zakretach.

  • 3. Michael Schumi
    • 2020-02-24 13:00:34
    • *.

    Ja z kolei wyrażam podziw dla Mercedesa. Genialne odkrycie i świetny wynalazek. Jak bardzo życzę innym zespołom nawiązania walki z Mercedesem, tak tutaj jestem pełen szacunku dla wymyślonej przez nich innowacji. Wydaje mi się, że mentalność ludzi została jakaś wypaczona w tym punkcie. Zauważyłem, że nikt ich nie podziwia, tylko wszyscy doszukują się spisku, krętactwa, sprzeczności z przepisami, itp. Zabija się geniusz. Oczywiście, zaraz wszyscy powiedzą, że każdy zespół szuka dziury w całym, bo w grę wchodzą wielkie pieniądze, rywalizacja, itp. Szkoda tylko, że więcej skupiają się na walce z wynalazkiem niż próbą stworzenia czegoś własnego.
    Ps. Kiedyś czytałem jak Alonso po odejściu z McLarena zdradził, że miał w bolidzie specjalne hamulce, które potrafiły działać osobno na przednie jak i tylne koła. Powiedział, że nie bardzo rozumiał jak to działa, ale że to się przydaje. Renault postanowiło spróbować stworzyć własne rozwiązanie, ale nie dokonało tego. Jednak mimo wszystko nie przypominam sobie, aby Alonso z Renault płakali wszystkim i żalili się, że McLaren mógł stosować coś, co należałoby zakazać. Cały ten płacz obecnych zespołów obecnie to taki krzyk bezradności. Już nie wiedzą jak podciąć Mercedesa to zaczynają szukać dziury w całym.

  • 4. RoyalFlesh F1
    • 2020-02-24 15:46:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na miejscu Mercedesa, pokazywałbym ten DAS. Nawet gdybym wiedział, że nie działa. Po co, a niech zajmą się zespoły które gonią, przemyśleniami i stratą czasu czy to działa czy nie działa.
    Będę miał ubaw pełen po pachy, jak RP będzie walczyć z Ferrari i RBR. Mistrzostwa skończą się w połowie sezonu i Mercedes już będzie budował kolejny bolid.

  • 5. sylwek1106
    • 2020-02-24 15:46:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Wiadomo, że teraz będzie lament. Ale to takie proste, aż dziwne, że nikt wcześniej tego nie wymyślił inżynierowie opłacani być może najlepiej na świecie. Z drugiej strony mogło być od razu zabronione. Więc może taki projekt czekał już na półce, tylko na dobry moment. Polityka.

  • 6. berko
    • 2020-02-24 16:36:55
    • *.centertel.pl

    1. ekwador15
    Mylisz się, na prostych koła są rozbieżne, w zakrętach są ustawione równolegle.
    Widać to na onboardach. Celem tej rozbieżności na prostej jest dogrzanie opon. Mercedes kolejny raz zakpił sobie z rywali poprzez innowacyjność i geniusz konstruktorów.

  • 7. Frytek
    • 2020-02-24 18:26:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ogólnie rzecz biorąc to tytuły już są praktycznie rozdane. Ciekawe czy nie mieli tego ogarnięte już wcześniej, wiedzieli że i tak w kolejnym sezonie to będzie zakazane. Wprowadzili na sam koniec przed zmianami, tytuły zgarnął przed czasem i skupią się na nowej maszynie

  • 8. XandrasPL
    • 2020-02-24 18:58:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak to Brawn zna regulamin i zanim odszedł jako Dyrektor FIA spisał w zeszyt rozwiązania, które mają wprowadzać jak ktoś będzie się zbliżał.

  • 9. zzagrobu
    • 2020-02-25 00:04:57
    • *.231.101.225

    Tytuł wymownie sugeruje, że tekst będzie dotyczył zdania Pirelli. Tymczasem z kilkuakapitowego wywodu jedynie ostatnie zdanie cokolwiek o tej firmie wspomina!!!
    Jak to teraz modnie się mówi? Clickbait?

  • 10. Amnes
    • 2020-02-25 10:14:34
    • *.play-internet.pl

    Clickbait to jak jest tytuł, który coś wyolbrzymia lub nawet ściemnia żebyś tylko kliknął. Tutaj masz rozpisany problem i opinie Pirelli. Więc to żadne click bait

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo