komentarze
  • 1. RST_Gdynia
    • 2020-02-12 10:58:51
    • *.miasto.gdynia.pl

    Czy ja widzę rogi / skrzydełka przed kokpitem? Wraca rozwiązanie z 2008 roku?

  • 2. Heytham1
    • 2020-02-12 11:41:47
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Kolejna ewolucja samochodu tak jak w przypadku Ferrari, a nie zupełnie nowa konstrukcja. Ale ciekawy nos no i te rogi przed kokpitem...fajnie to wygląda. Z tyłu znowu tak ciasno, że nie wiem jak oni tam mieszczą całą tą jednostkę napędową. Oby tylko Honda zrobiła postęp i niech Max powalczy z Lewisem.

  • 3. Andrzej369
    • 2020-02-12 14:03:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nos wygląda na wąski, a te skrzydełka pod koniec zeszłego sezonu wróciły.

  • 4. XandrasPL
    • 2020-02-12 15:00:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @1

    Od przepisów na 2017 to wiele rozwiązań wróciło z przed sezonu 2009. Pamiętna płetwa rekina. Połowa stawki w 2008 to miała. Te skrzydełka były u Hondy, BMW miało coś podobnego, McLaren. Ferrari i Renault miało skrzydła obok.

  • 5. Fear87
    • 2020-02-12 15:43:59
    • *.play-internet.pl

    @2, ewolucja wynika z przepisów. Nowe bolidy będziesz miał od przyszłego roku.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo