komentarze
  • 1. saint77
    • 2019-10-03 23:30:34
    • *.

    Większego steku bzdur dawno nie słyszałem. Lata temu, kiedy czytałem "Main Kampf" niejakiego Adolfa H. to w rozdziałach poruszających ideologię faktycznie natknąłem się na większy bełkot. Ale w obecnych czasach nie.

    Williams pracuje ciężko aby mięć nowe części. A co - do jasnej cholery - może być ciężkiego w produkowaniu standardowych, sprawdzonych elementów pod koniec sezonu?

    Coś mi się zdaje, że przed GP Japonii usłyszymy, że pomimo ciężkiej pracy nie udało im się wyklepać nowych części i niestety trzeba będzie rozebrać bolid Roberta.....

    Usłyszymy zapewne komunikat Williamsa: "Zachowaliśmy się bardzo pragmatycznie i rozsądnie podczas ostatniego GP. Dzięki rozsądnej strategii zespołu mamy zapasowe części do bolidu GR, więc jego start jest niezagrożony".

  • 2. Hi5per
    • 2019-10-03 23:32:04
    • *.

    Really?Niech już zgaszą światła, gdyż ten FWT nie nadaje się nawet do F3. Fanem KUB nie jestem, ale to co zrobiła Claire z tym teamem, jest niewiarygodne.

  • 3. Mayhem
    • 2019-10-03 23:38:01
    • *.135.207.37

    Williams niby ciężko pracuje by mieć części, a nowe skrzydło na Japonię przywozi, tak chyba nie robi zespół który ma problemy finansowe ? Zamiast nowej koncepcji skrzydła (która i tak nic nie da) niech więcej części wyprodukują...

  • 4. kruszon
    • 2019-10-03 23:46:56
    • *.fiberway.pl

    Jednak HRT i Manor odeszli z honorem... Tu się tak nie zapowiada...

  • 5. sebagrd12
    • 2019-10-04 00:14:08
    • *.dynamic-ww-01.vectranet.pl

    Lepiej nie myśleć co by się stało jakby jeden a nie daj boże dwa bolidy doszczętnie się rozwaliły. W następnym wyścigu by pewnie Williams nie wystartował. I to jest niby zespół F1...

  • 6. Manonfire
    • 2019-10-04 02:41:52
    • *.108.227.46.rev.metrointernet.pl

    Pracownicy Williamsa skrupulatnie przeszukują przyfabryczne śmietniki zakładów motoryzacyjnych oraz złomowiska. Może coś wygrzebią...

  • 7. czuczo
    • 2019-10-04 08:03:20
    • *.static.ip.netia.com.pl

    HE HE a to dobre "Zespół pracuje ekstremalnie ciężko, by upewnić się, że poprawi ilość części na Japonię i finałowe wyścigi." Tłumaczę z polskiego na nasze.... Robert jedź do domu, do garażu, może masz tak gdzieś na półce jakieś stare części, a my twoje założymy do samochodu GR. Buhahaha, farsa, prawdziwy cyrk na kółkach:)

  • 8. Hi5per
    • 2019-10-04 08:19:49
    • *.

    @7
    W cyrku bynajmniej bywa śmiesznie.

  • 9. Raptor202
    • 2019-10-04 08:24:30
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @8 Bynajmniej nie równa się przynajmniej.

  • 10. giovanni paolo
    • 2019-10-04 10:09:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "oszczędnością i pracą, ludzie się bogacą"

  • 11. ESI 6-12
    • 2019-10-04 11:10:24
    • *.play-internet.pl

    Grosz do grosza....
    Buńczuczne zapowiedzi więc Russell Q3 nr 1 a Kubica no choć 8 oby był.
    Oj PR perem ale nas udzi potrafiących myśleć tak kłamać ???. To taka zapowiedź dla ORLEnu co by odpuścił Rosję.

  • 12. ESI 6-12
    • 2019-10-04 11:13:38
    • *.play-internet.pl

    I jeszcze jedno
    Pamiętajcie nakładający nakrętki do kół w Williamsie i nie tylko aby odkręcić taką nakrętkę należy ją najpierw umieścić PERFEKCYJNIE gdyż te nakrętki są niezgradowane prosto od producenta więc do końca nie pasują do gwintu....

  • 13. Vendeur
    • 2019-10-04 16:40:19
    • *.

    Zaraz przyjdzie @Jacko i stwierdzi, że przecież Williams nie zachował się ani trochę nie w porządku i nie fair, a całą sprawę bezpardonowo i zupełnie niepotrzebnie rozdmuchał Orlen... ;)

  • 14. Vendeur
    • 2019-10-04 16:42:40
    • *.

    Tak swoją drogą, Robert mógłby odpłacić Williamsowi, rozwalając bolid. Delikatnie zahaczyć o jedną bandę, o drugą. I tak pod koniec każdego wyścigu, gdy już byłoby pewne, że nic nie osiągnie. Chociaż wątpię, aby tej tępej babie dało to do myślenia.

  • 15. Jacko
    • 2019-10-04 19:42:44
    • *.

    @13. Vendeur
    Był tu przed Tobą, ale w przeciwieństwie do Ciebie, nie jest ograniczonym bufonem.

  • 16. Vendeur
    • 2019-10-04 20:53:10
    • *.

    @15. Jacko

    Pokazałeś dosadnie w kilku ostatnich wypowiedziach, że świetnie znasz się na niuansach biznesu oraz marketingu. Z pewnością byś się doskonale dogadywał z Claire, jesteście na podobnym poziomie intelektualnym. Może złożysz swoje żółte papiery?

  • 17. ahaed
    • 2019-10-04 22:10:11
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    HRT i Manor - normalne odejście
    Sauber za czasów "Moniki", sięgał dna.
    Williams, za czasów "Kleir"... nie lepiej powiedzieć, że się po prostu wycofujecie?
    Williams 2020: Russell i Latiffi.
    Russell niekoniecznie musi trafić do Mercedesa. Zauważcie, że Wolf nie jest specjalnie za nim. Latiffi czy jak on się nazywa....hmmm... to nie jest nikt specjalny.
    Williams: Martini odeszło.
    Orlen odejdzie na 100%.
    Ciekawe co powie Rokit i Rexona.
    Widzicie nowych sponsorów? Serio ktoś chciałby utopić kilkadziesiąt mln euro w taki zespół? Chyba, że go kupując.

    A oni się przejmują częściami???
    Williams nie ma części ani bolidu od początku sezonu. Kiedy wystawili auto? W 3 dniu testów??
    Osobiście mogę wysłać im sms-a o treści: POMAGAM. To może chociaż na kawałek taśmy wystarczy, by auta posklejać.

    Jacko, Vendeur. Nie drapać się dziewczyny ;)

  • 18. Raptor202
    • 2019-10-05 09:18:38
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @17 Claire trudniej będzie usunąć, niż tamtą szefową Saubera, z jednego prostego powodu - to córka założyciela zespołu. Jeżeli nie pozbędą się jej, to ten zespół prędzej czy później upadnie. Jeśli upadnie, mogliby przejąć go Rosjanie, którzy zapewne już niedługo będą próbowali wprowadzić Roberta Shwartzmanna do F1 (swoją drogą ciekawe co będzie, jeśli Shwartzmann okaże się wielkim talentem i upomni się o niego także drugi zespół, którego jest on podopiecznym, czyli Ferrari). Zakładam, że Claire się nie pozbędą, więc życzę im szybkiego upadku, najlepiej już w przyszłym roku. Szkoda blokować miejsce innemu zespołowi, który na zgliszczach Williamsa mógłby zbudować coś bardziej sensownego.

  • 19. Mariusz_Ce
    • 2019-10-05 12:25:33
    • *.dynamic.chello.pl

    Merc i Ferrari szykują nowe części na Suzuke. Wystarczy wysłać po delegacji do grzebania w ich śmietnikach i proszę bardzo, przecież ten bolid ma w sobie najlepsze cechy tychże aut, co za tym idzie coś na bank będzie pasować. Jakie to proste.

  • 20. Frytek
    • 2019-10-05 13:22:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taki Haas dużo mniejszy zespół i mniej pracowników a potrafi bez problemu zorganizować części dla Groszka. Masakra normalnie

  • 21. johan24
    • 2019-10-05 17:47:01
    • *.static.cybergrota.com.pl

    @17 pewnie zostanę gdzieś tam męską szowinistyczną świnią, ale faktycznie "baby" na zarządzaniu zespołami F1 jakoś słabo się znają....

  • 22. czarnykot
    • 2019-10-06 08:35:52
    • *.43.131.85.ipv4.supernova.orange.pl

    Nareszcie Robert się doczekał. Będzie miał przednie zawieszenie Russella. To nic, że poklejone taśmą ale to zawsze technologiczny postęp ....... .

  • 23. rent
    • 2019-10-06 08:36:31
    • *.centertel.pl

    ....co jest z Tą gadką o częściach ? Ciągle cęści,cęści i cęści....tak się psuję? zrobione są z plasteliny ? czy to temat zastępczy ? usprawiedliwienie dla udziałowców ? mydlenie oczu ?...brakuje mi już pomysłów a więc szukam przysłów i chyba mam .....o baletnicy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo